• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з управління небезпечними відходами (комплекс операцій зі збирання, перевезення та видалення відходів, що утворилися в результаті медичної діяльності)

Завершена

540 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 700.00 UAH
Номер: 2cbc4148c2d34e84834d518121ada18c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-02-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.06.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 02.06.2025 13:36 - 24.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 02.06.2025 № 37-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій КРАСИЛЕНКО Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 02.06.2025 № 37-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-03-27-004997-a 27.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 948-00-53, v.yu.vatrala@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» та визнання його переможцем згідно з рішенням органу оскарження встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому, з дотриманням вимог пункту 43 Особливостей (шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 12.03.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ, орган оскарження), повноти відображення інформації у розміщеному повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей, розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства "Ужгородська міська багатопрофільна клінічна лікарня" Ужгородської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 27.03.2025 року № 26 зі змінами; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ», (далі – ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ»); протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» від 09.04.2025 № 30; рішення органу оскарження №6548-р/пк-пз від 24.04.2025; вимога про усунення невідповідностей до 06 травня 2025; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» від 07.05.2025 № 35; повідомлення про намір укласти договір від 07.05.2025 року; договір від 19.05.2025 №344/25НВ. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ не здійснювався. В ході аналізу питання щодо виконання Замовником рішення органу оскарження № 6548-р/пк-пз від 24.04.2025 встановлено наступне. Під час розгляду скарги учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - Скарга) колегією АМКУ досліджувалися, в тому числі, питання відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» вимогам Замовника, встановленим у Додатку 1 до тендерної документації. Так, Замовником у Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік документів та/або інформація, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної документації, зокрема: - на підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі кваліфікаційного критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагається надання, зокрема, сканованих копій свідоцтв про підготовку фахівців щодо санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів, копій посвідчень «Правила охорони праці на автомобільному транспорті (НПАОП 0.00- 1.62-12)», копій наказів про призначення відповідальних осіб з управління небезпечними відходами, які повинні мати вищу освіту екологічного напряму підготовки (магістр, спеціаліст) з додаванням дипломів про таку освіту, наказів про прийняття на роботу вантажників, а також свідоцтва про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом; - учасник повинен надати у складі пропозиції чинне свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки; - учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку про інформацію щодо щозмінних (передрейсових та/або післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів (згідно Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженого наказом №65/80 від 31.01.2013 МОЗ та МВС України) перевізника небезпечних медичних відходів/виконавця послуг. Відповідно до мотивувальної частини колегії АМКУ слідує, зокрема, що у складі пропозиції переможця відсутні: - (не менше двох) свідоцтв про підготовку фахівців щодо санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів, посвідчень "Правила охорони праці на автомобільному транспорті (НПАОП 0.00- 1.62-12)", наказів про призначення відповідальних осіб з управління небезпечними відходами, які повинні мати вищу освіту екологічного напряму підготовки (магістр, спеціаліст) з додаванням дипломів про таку освіту; наказів про прийняття на роботу вантажників, а також свідоцтв про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом - чинне свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки; - довідка про інформацію щодо щозмінних (передрейсових та/або післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів (згідно Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженого наказом №65/80 від 31.01.2013 МОЗ та МВС України) перевізника небезпечних медичних відходів/виконавця послуг. За результатами розгляду Скарги, органом оскарження зобов’язано Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» переможцем процедури закупівлі — «Послуги з управління небезпечними відходами (комплекс операцій зі збирання, перевезення та видалення відходів, що утворилися в результаті медичної діяльності)». Водночас, у мотивувальній частині рішення органом оскарження стосовно вищенаведених документів, які були відсутні у складі пропозиції переможця, зазначено про необхідність надання учаснику можливості виправити зазначені невідповідності відповідно до пункту 43 Особливостей, шляхом оприлюднення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Отже, після прийняття рішення про скасування визначення переможця закупівлі, Замовник розпочинає новий розгляд тендерної пропозиції учасника та надає такому учаснику повідомлення про виправлення невідповідностей в тендерній пропозиції, які ним не були враховані при первинному розгляді тендерної пропозиції та про що було зазначено в рішенні органу оскарження. Замовником, на виконання рішення органу оскарження, скасовано рішення від 09.04.2025 № 30 про визначення ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» переможцем процедури закупівлі та 05.05.2025 року розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей (далі – Повідомлення) наступного змісту: «Відповідно до п.43 постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022р «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). 1. Відповідно до п.1. Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», учасники мають надати: «повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. у разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання; інших документів та/або інформації визначені тендерною документацією та додатками.» Замовником виявлено, що ТОВ "ГАРАНТОВАНИЙ ПОСТАЧАЛЬНИК" дана умова не виконана у повній відповідності до вимог тендерної документації. Просимо усунути дану невідповідність. 2. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме відповідну технічну специфікацію.» Відповідно до п. 4.4 Розділу «Загальні положення» Тендерної документації: «строк поставки товарів (надання послуг/виконання робіт) - до 31 грудня 2024 р. включно.» Просимо надати технічну специфікацію в якій зазначити строк поставки товару відповідно до строку, встановленого в Тендерній документації та оголошенні. Враховуючи вище викладене, ТОВ «Гарантований постачальник» має виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей». Виходячи зі змісту вказаного Повідомлення встановлено, що Замовником надано на виправлення невідповідності стосовно документів, які не були предметом розгляду органу оскарження, натомість невідповідності, які не були враховані Замовником при первинному розгляді тендерної пропозиції та були зазначені у мотивувальній частині рішення органу та підлягали виправленню відповідно до пункту 43 Особливостей у Повідомленні не зазначені, відповідно право на їх виправлення учаснику ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» не надано, чим порушено вимоги пункту 43 Особливостей. Водночас, під час моніторингу встановлено, що учасником ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» під час надання документів на розміщене Замовником 05.05.2025 року Повідомлення було завантажено документи, в тому числі, які були визначені у мотивувальній частині рішення органу оскарження та підлягали виправленню у відповідності до пункту 43 Особливостей, однак стосовно яких у розміщеному повідомленні зазначено не було. З приводу зазначеного, під час здійснення моніторингу постала потреба у отриманні пояснень щодо розгляду та оцінки відповідності учасника ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» вимогам тендерної документації з огляду на рішення органу оскарження, відповідно Замовнику 12.06.2025 через електронну систему закупівель було направлено запит про надання інформації та підтвердних документів, проте надані пояснення не обґрунтовують вказані дії Замовника та не спростовують порушення вимог пункту 43 Особливостей з огляду на рішення органу оскарження. Окрім того, Замовником надано пояснення на п’ятий робочий день (19.06.2025), чим порушення абзац перший частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень: 23.06.2025 16:18 - 08.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 23.06.2025 16:18

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником здійснено заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому, шляхом проведення роз'яснювальної роботи з фахівцем з публічних закупівель відділу публічних закупівель Сидоренко І.С. Також, вищевказану уповноважену особу буде відправлено на додаткові економічні навчання зі здійснення публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 26.06.2025 11:25

Запити/Пояснення