• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Реконструкція будівлі та споруд Українського науково-практичного центру ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров’я України за адресою: 01021, м. Київ, Кловський узвіз 13-А (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)

Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком: 1) документів про освіту, записів в трудових книжках, які можуть бути складені українською та/або російською мовами; 2) документального підтвердження відсутності у санкційному списку Європейського Союзу, яке надається шляхом формування .pdf файлу на сайті https://www.sanctionsmap.eu/#/main, складене англійською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою.

Завершена

701 130 319.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 505 651.60 UAH
Період уточнення: 19.03.2025 19:36 - 06.04.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо підсумкової відомості ресурсів

Номер: 2bcf5cb9feac4c37929087fa20cc7cf9
Дата опублікування: 03.04.2025 13:02
Опис: Шановний замовнику! Просимо надати роз’яснення як учасникам вказувати в розрахунку договірної ціни поставку устаткування, оскільки в розміщеній на майданчику ПВР частина устаткування вказана як поставка Підрядника, а частина - як поставка Замовника. Чи необхідно зазначати, що усе устаткування поставляється Підрядником? Чи все-таки технічним завданням передбачено устаткування, яке буде поставлятись буде Замовником?
Відповідь: Усе устаткування поставляється Підрядником.
Дата відповіді: 05.04.2025 00:29
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: 0b01cd348a84415fb713d1becf19013c
Дата опублікування: 03.04.2025 11:17
Опис: Добрий день. Ознайомившись із Додатком № 4 до тендерної документації та Відомістю обсягів робіт встановлено, що у відомості обсягів робіт є розділи з відповідними назвами але у них не зазначено найменування робіт і кількості які повинні виконуватись зокрема у наступних локальних кошторисах : 1.Локальний кошторис 02-02-09 на Технологічні рішення Розділ1. Медичне обладнання, що не монтується Розділ2. Медичне обладнання Роздiл 3. Загальне обладання та інвентар Роздiл 4. Меблі 2.Локальний кошторис 02-01-011 на Обладнання систем Вентиляції Роздiл 1. Система ПВ15 Роздiл 2. Система ПВ18 Роздiл 3. Система ПВ21 Роздiл 4. Системи В7.1 ......... В7.21 Роздiл 5. Системи В8.1 ......... В8.21 Роздiл 6. Системи В9.1 ......... В9.10 Роздiл 7. Обладнання фільтрування та регулювання Роздiл 8. Регулятори CAV та VAV Роздiл 9. Обладнання зниження шуму 3.Локальний кошторис 02-01-014 на Обладнання систем кондиціонування та охолодження Роздiл 1. Система К7.1 Роздiл 2. Система К8.1 Роздiл 3. Система К9.1 4.Локальний кошторис 02-01-019 на Придбання обладнання системи теплопостачання Роздiл 1. Вузли теплопостачання 5. Локальний кошторис 02-01-032 на Телемедицина та палатна сигналізація (монтажні роботи) Роздiл 3. Кабельні вироби та матеріал Роздiл 4. Телемедицина Роздiл 7. Кабельні вироби та матеріали 6. Локальний кошторис 02-01-033 на Придбання устаткування (телемедицина та палатна сигналізація) Роздiл 1. Загальне обладнання Роздiл 2. Серверне та комутаційне обладнання Роздiл 3. Додаткове обладнання Роздiл 4. Телемедицина Роздiл 5. Система відеоспостереження Роздiл 6. Аудіосистема Роздiл 7. Додаткове обладнання 7. Локальний кошторис 02-01-042 на Системи пожежної сигналізації (устаткування) Роздiл 1. Система пожежної сигналізації 8. Локальний кошторис 02-01-059 на обладнання вентиляції та кондиціонування Роздiл 1. ПВ1 Роздiл 2. ПВ2 Роздiл 3. ПВ3 Роздiл 4. В2.1 Роздiл 5. В3.1 Роздiл 6. В3.2 Роздiл 7. В1.1 Роздiл 8. Фанкойли Роздiл 9. Теплохолодопостачання 9. Локальний кошторис 02-01-062 на Устаткування мереж Автоматизації Роздiл 1. Автоматизація ПВ1 Роздiл 2. Автоматизація ПВ2 Роздiл 3. Автоматизація ПВ3 Роздiл 4. Автоматизація ТХП Роздiл 5. Автоматизація КМГ Роздiл 6. Диспетчеризація 10. Локальний кошторис 02-01-064 на Устаткування системи протипожежного захисту Роздiл 1. Обладнання СПЗ Роздiл 2. Обладнання для шаф ПК Оскільки у відомості обсягів робіт зазначено лише назву локального кошторису і розділу без переліку робіт які слід виконати просимо внести зміни до тендерної документації та вказати у вищезазначених локальних кошторисах і розділах види та кількість робіт які слід врахувати при складанні кошторисної документації для участі у даній процедурі закупівлі. Або у разі відсутності потреби у їх врахування при складанні кошторисів просимо внести зміну у документацію та виключити їх з переліку відомості обсягів робіт.
Відповідь: Вказані у запитанні Розділи передбачають лише закупівлю обладнання/устаткування, інформація про яке зазначена у Підсумковій відомості ресурсів, без проведення відповідних робіт.
Дата відповіді: 05.04.2025 00:33
Відповідь надана

щодо аналогічного договору

Номер: 599437ec33634a5295cee30c546b3ac4
Дата опублікування: 30.03.2025 22:08
Опис: Відповідно до ТД: "Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів). Під аналогічним договором/договорами слід розуміти виконаний договір/договори з усіма додатками та додатковими угодами, предметом якого є капітальний ремонт (або будівництво, або реконструкція) об’єктів будівництва. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, підготовленій згідно з Додатком 6 тендерної документації, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками, змінами та невід’ємними частинами до договору; - акт(-ти) виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдка(-ки) про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3), що підтверджують факт виконання договору у повному обсязі." Вказано, що під аналогічним договором/договорами слід розуміти виконаний договір/договори з усіма додатками та додатковими угодами, предметом якого є капітальний ремонт (або будівництво, або реконструкція) об’єктів будівництва. Постає перше питання: за останні скільки років можна надавати аналогічний договір ? Постає друге питання: предметом договору має бути будівництво/реконструкція/капітальний ремонт будь-якої будівлі або споруди, вірно? Тобто підійде будівництво/реконструкція/капітальний ремонт: і лікарні, і школи, і садика, і окремих інженерних мереж (газопостачання або водопроводу або каналізації в якихось будівлях), і вулиці як споруди, і мосту на дорозі як споруди, і метрополітену, і гідро/тепло/електро-станцій, і причалу, і бізнес-центрів, і стадіонів, і басейнів, і добувних шахт, і приватних будинків, і кладовища, і інших будь-яких будівель чи споруд, вірно ? Бо саме так буквально ми розуміємо і трактуємо умови тендерної документації. Якщо не так, то внесіть будь ласка зміни та конкретизуйте це.
Відповідь: Замовником не встановлені вимоги щодо років виконання аналогічного договору. "/" слід читати як "або". Замовником не визначено на які об'єкти будівництва повинен бути наданий аналогічний договір.
Дата відповіді: 02.04.2025 21:18
Відповідь надана

щодо продовження строку подання пропозицій

Номер: d45971d2f9d74ab898fe56db866c5d20
Дата опублікування: 30.03.2025 21:54
Опис: Просимо продовжити строк подання пропозицій ще на два-три тижні, аби учасники встигли підготувати договірні ціни з усіма розрахунками та сприяти тим самим розширенню конкуренції, яка в свою чергу сприятиме економії бюджетних коштів, адже чим більше учасників закупівлі, тим більша імовірність , що на електронному аукціоні учасники будуть понижати свої ціни та шляхом понижень боротимуться за можливість виконати роботи за предметом закупівлі за найнижчу ціну. Розраховуємо на врахування описаного та завчасно дякуємо !
Відповідь: Замовником внесено зміни. Строк подання пропозицій продовжено відповідно до вимог чинного законодавства.
Дата відповіді: 02.04.2025 21:14
Відповідь надана

щодо необхідності внесення змін

Номер: a0c08ae5a37247a1bff5fc0be4c4bbf7
Дата опублікування: 29.03.2025 19:36
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до тендерної документації: Забезпечення виконання договору про закупівлю: 6.1. Замовником вимагається не пізніше дати укладення договору внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі грошової застави у розмірі 0,5% вартості договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься на реєстраційний рахунок замовника не пізніше, ніж в передостанній день, що передує даті укладення договору про закупівлю. Валютою забезпечення виконання договору про закупівлю є гривня. Строк дії забезпечення виконання договору повинен відповідати строку дії договору про закупівлю. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю визначаються Законом, договором про закупівлю та договором застави грошових коштів, який укладається між замовником та учасником-переможцем у письмовій формі до дати укладення договору про закупівлю за формою встановленою Додатком 10 до Тендерної документації. АЛЕ на сайті в Прозорро та, найголовніше, в оголошенні про закупівлю вказано, що забезпечення виконання договору про закупівлю "ВІДСУТНЄ". Це є досить важливим порушенням невказати на сайті та в оголошенні про наявне забезпечення виконання договору. Просимо Вас внести відповідні зміни. Це також допоможе Вам та попередить в майбутньому зауваження в цій частині з боку аудиторів під час проведення моніторингу закупівлі. Враховуючи очікувану вартість, моніторинг обовязково буде. 2) Просимо продовжити строк подання пропозицій ще на два-три тижні, аби учасники встигли підготувати договірні ціни с усіма розрахунками та сприяти тим самим розширенню конкуренції, яка в свою чергу сприятиме економії бюджетних коштів, адже чим більше учасників закупівлі, тим більша імовірність , що на електронному аукціоні учасники будуть понижати свої ціни та шляхом понижень боротимуться за можливість виконати роботи за предметом закупівлі. Розраховуємо на врахування описаного та завчасно дякуємо !
Відповідь: Шановний учаснику, технічна реалізація відображення інформації в ЕСЗ не належить до повноважень замовника. Це функція адміністратора ЕСЗ та майданчиків. Спробуйте новий дизайн сторінки тендера і знайдете там всю необхідну інформацію.
Дата відповіді: 30.03.2025 08:21
Відповідь надана

Щодо незаконної вимоги в технічному завданні та ТД

Номер: 665eb310e0ec487c8837236d0ec5ee21
Дата опублікування: 27.03.2025 16:50
Опис: Шановний Замовник! Додатком 4 до Тендерної документації встановлено вимогу щодо підтвердження ступеню локалізації виробництва товарів зазначених у пп. 1474 (пп.1), 1475 (пп.1), 1476 (пп.1), 1579, 1675 (повітряний гвинтовий компресор) Пiдсумкової вiдомості ресурсів. Ця вимога є незаконною оскільки: пп.4.5. п. 4 Розділу 1 Тендерної документації зазначено, що Закупівля здійснюється в рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації фінансування Європейського Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility (далі - інструмент Ukraine Facility), передбаченого Рамковою Угодою укладеною між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованою Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі - Рамкова угода). Пунктом 6-1 Розділу 10 «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» чітко встановлено що: «Цей пункт не застосовується до закупівель, які підпадають під дію положень Закону України "Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі", а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України». Тобто дана Рамкова угода є Міжнародним договором, який ратифіковано Верховною радою України. Таким чином, зазначені товари в Підсумковій відомості ресурсів не потребують підтвердження ступеня локалізації відповідно до норм чинного законодавства. Враховуючи вищенаведене просимо привести вимоги Тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства шляхом виключення вимоги щодо підтвердження ступеню локалізації виробництва товарів зазначених у пп. 1474 (пп.1), 1475 (пп.1), 1476 (пп.1), 1579, 1675 (повітряний гвинтовий компресор) Пiдсумкової вiдомості ресурсів з вимог технічного завдання та загалом з тендерної документації даної закупівлі.
Відповідь: Відповідно до вимог чинного законодавства щодо публічних закупівель замовник зобов'язаний купити або локалізований товар з підтвердженим ступенем локалізації виробництва у 2025 році не менше 25% або товар, країною походження якого є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі». При цьому, пропонуючи у своїй пропозиції чи локалізований товар чи товар, країною походження якого є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», учасник повинен врахувати додаткову вимогу про те, що запропонований товар одночасно повинен бути з прийнятних країн. Дані вимоги повністю узгоджуються між собою та не потребують внесення змін.
Дата відповіді: 28.03.2025 21:21
Відповідь надана

Продовження строку подання пропозицій

Номер: 19efaa6f5d654dac93b19e37f1280e43
Дата опублікування: 27.03.2025 15:55
Опис: Наша компанія зацікавлена у поданні тендерної пропозиції за тендерною процедурою. Однак, у зв’язку зі значним обсягом необхідних документів для підготовки тендерної пропозиції, а також необхідністю узгодження з субпідрядними організаціями та отриманням відповідних підтверджень, просимо вас розглянути можливість продовження строку подання тендерних пропозицій. Зважаючи на складну економічну ситуацію, спричинену війною, особливо важливо забезпечити раціональне та ефективне використання бюджетних коштів. Додатковий час дозволить підібрати найякісніше обладнання за оптимальною ціною, що сприятиме економії державних ресурсів без втрати якості та функціональності. Це, у свою чергу, дозволить забезпечити кращий рівень медичних послуг для громадян. Таке продовження строків подання пропозицій дозволить не лише нашій компанії, а й іншим учасникам якісно підготувати документацію, що сприятиме підвищенню рівня конкуренції та прозорості закупівельного процесу. Відповідно до ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право внести зміни до тендерної документації, зокрема продовжити строк подання пропозицій. З огляду на вищезазначене, просимо вас розглянути можливість продовження строку подання пропозицій мінімум на 7 календарних днів
Відповідь: Замовником розглядається питання внесення змін в тендерну документацію з можливістю продовження строку подачі тендерних пропозицій, про що учасники будуть повідомлені додатково.
Дата відповіді: 28.03.2025 21:22
Відповідь надана

Щодо відомості обсягів робіт

Номер: 67d8c161e81d43adb831c377c3d616a6
Дата опублікування: 27.03.2025 12:17
Опис: Шановний Замовнику! У викладеній на майданчику ВОБ локальні кошториси не мають нумерацію за порядком. Наприклад, ЛК02-01-020 монтаж системи теплопостачання, за ним ЛК 02-01-022 Водопровід госп.-питний В1, відсутній ЛК 02-01-021, ЛК02-01-030 монтаж систем медичного газопостачання, за ним ЛК02-01-034 Пусконалагоджувальні роботи Телемедицина та палатна сигналізація, за ним ЛК 02-01-41 Система пожежної сигналізації (між ними відсутні декілька кошторисів), ЛК 02-01-044 монтаж системи оповіщення про пожежу, за ним ЛК 02-01-046 пусконалагоджувальні роботи устаткування оповіщення про пожежу, між ними відсутній ЛК 02-01-045 (устаткування систем оповіщення про пожежу) , ЛК 02-01-047 Монтаж систем протидимного захисту, за ним 02-01-049 монтаж структурованої кабельної системи, за ним 02-01-050 пусконалагоджувальні роботи цієї системи, відсутній ЛК02-01-052 (на придбання устаткування цієї системи), ЛК 02-01-052 монтаж системи відеоспостереження, за ним 02-01-054 пусконалагоджувальні роботи цієї системи, відсутній ЛК 02-01-053 на придбання устаткування цієї системи, ЛК 02-01-056 монтаж медичного устаткування, за ним ЛК 02-01-058 монтаж систем вентиляції та кондиціювання, відсутній ЛК 02-01-057 на придбання устаткування медичного. Просимо уточнити чи коректно викладено технічне завдання в повному обсязі, інакше, для складання кошторисної документації у відповідності до предмета закупівлі, просимо викласти на майданчик ВОБ з повним переліком робіт та матеріалів відповідно до предмета цієї закупівлі.
Відповідь: Підсумкова відомість ресурсів та відомість обсягів робіт повністю відповідають проектній документації та додані у тендерну документацію у повному обсязі.
Дата відповіді: 29.03.2025 17:54
Відповідь надана

питання щодо вартості: контракт не має передбачати сплату ПДВ

Номер: d84f7b6369ac4659b0f5a12df26634fb
Дата опублікування: 20.03.2025 12:40
Опис: Як передбачено п. 3.2. ст. 3 Податкового кодексу України, якщо міжнародним договором, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України, встановлено інші правила, ніж ті, що передбачені цим Кодексом, застосовуються правила міжнародного договору. Рамкова угода між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility ратифікована Законом України від 06 червня 2024 року № 3786 (далі – Рамкова угода (Ukraine Facility)). Відповідно до п. 2 ст. 4 Рамкової угоди (Ukraine Facility) Україна повинна застосовувати до договорів про закупівлі, грантових угод і угод про внесок, фінансованих ЄС, найсприятливіші податкові та митні режими, які застосовуються до держав або міжнародних організацій, з якими вона має відносини. При цьому згідно з п. 3 ст. 4 Рамкової угоди (Ukraine Facility), якщо Рамкова угода між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств від 12 грудня 2006 року про податки, збори та обов’язкові платежі (далі - Рамкова угода від 2006 року) містить детальніші положення стосовно цього питання, вони також підлягають застосуванню. Ст. 3 Рамкової угоди від 2006 року, заходи, що фінансуються в цілому або частково коштом Співтовариства, не обкладаються податками, митними зборами, або іншими стягненнями аналогічного характеру, зокрема: «3.1. Будь-які товари, що імпортуються з метою реалізації заходів, фінансованих коштом Співтовариства, не обкладаються митними зборами та ввізним митом, податками та подібними виплатами аналогічного характеру, що стягуються Урядом, чи будь-яким його органом. 3.3. Контракти, фінансовані коштом Співтовариства, не підлягають сплаті податку на додану вартість, гербового, реєстраційного або інших аналогічних зборів в Україні, незалежно від того, чи існують такі збори, чи повинні бути впроваджені, і незалежно від того, чи укладені ці контракти з особами з України чи інших країн». ПИТАННЯ: чому Вами не враховано зазначені норми та вами оголошено очікувану вартість з ПДВ? Просимо привести у відповідність документацію.
Відповідь: Шановний учаснику! Стаття 4 Рамкової не стосується закупівель. Закупівлі проводяться у межах компоненти І - План України, а стаття 4 називається - "Податки, збори та обов’язкові платежі в рамках Компонентів II та III". Тобто положення статті 4 не регламентують закупівлі в межах Компоненти І - Плану України. Всі закупівлі в рамках виконання заходів Плану України (Компонент І), які реалізовуються за бюджетними програмами в рамках виконання кроків Плану України згідно з інструментом Ukraine Facility, здійснюються у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 , з урахуванням, зокрема статей 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди.
Дата відповіді: 22.03.2025 08:51