• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Нове будівництво укриття на території Боярської загальноосвітньої школи I - III ступенів № 1 (нове будівництво) , за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, м. Боярка, Боярська територіальна громада, вул. Лисенка, 11/23 (коригування ); Код ДК 021:2015 45210000-2 — Будівництво будівель

Завершена

130 510 313.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 652 551.57 UAH
Період уточнення: 19.03.2025 10:18 - 10.04.2025 00:00
Відповідь надана

некоректна назва Закону

Номер: b9062c96a24245c58c89ea0bab0c4953
Дата опублікування: 04.04.2025 22:27
Опис: Закону України «Про електронні довірчі послуги», який неодноразово згадується по тексту тендерної документації, не існує. Назва Закону в редакції Закону № 2801-IX від 01.12.2022 звучить як Закон України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Внесіть, будь ласка, зміни, з метою приведення тендерної документації відповідно до норм чинного законодавства.
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації буде внесено зміни.
Дата відповіді: 07.04.2025 10:52
Відповідь надана

стосовно акту огляду

Номер: f07db61fd57d46369322f67054e7e15f
Дата опублікування: 04.04.2025 22:18
Опис: Добрий вечір. Умовами додатку 4 до тендерної документації встановлено, що Учасники до кінцевого строку подання пропозицій повинні здійснити огляд об’єкту та ознайомитись з проектною документацією, та надати цей акт огляду за підписом представника замовника. Чи не вважаєте и цю умову дискримінаційною та такою, що має бути виключеною з умов тендерної документації, зважаючи як на численну практику АМКУ з цього питання, так і враховуючи принципи публічних закупівель, визначені ЗУ «Про публічні закупівлі»? Є численні рішення АМКУ про те, що це дискримінація: рішення №5448 -р/пк-пз від 26.03.2024 закупівля UA-2024-03-12-002148-a; рішення № 5470 -р/пк-пз від 26.03.2024 закупівля UA-2024-03-12-001292-a; рішення № 5489-р/пк-пз від 26.03.2024 закупівля UA-2024-03-12-010753-a, рішення №5491-р/пк-пз від 26.03.2024 закупівля UA-2024-03-12-009843-a; рішення №3640 -р/пк-пз від 23.03.2023 закупівля UA-2023-03-10-010212-a; рішення № 22302-р/пк-пз від 30.09.2021 закупівля UA-2021-09-09-003358-b; рішення № 8533-р/пк-пз від 14.05.2024 закупівля UA-2024-04-30-004589-a та безліч інших. Всі необхідні дані вказані у технічному завданні, дані про проектну документацію є в реєстрі будівельної діяльності. Кому щось не ясно, той може звертатись до замовника через електронну систему закупівель, без особистого контакту. Якщо Ви вважаєте, що маєте рацію, то не встановлюйте обов’язку у відвідуванні, надайте просто таке право, можливість учасникам. Просимо врахувати позицію АМКУ з цього питання та віддати їй належну оцінку. Крім того, моніторинг ДАСУ теж неодноразово визнавав цю умову такою, що не відповідає чинному законодавству, в разі його проведення, існує ймовірність того, що закупівля буде відмінена або на уповноважену особу буде складено протокол про адміністративне правопорушення.
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації буде внесено зміни.
Дата відповіді: 07.04.2025 13:09
Відповідь надана

уточнення підстави для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі

Номер: 2494276a02b2495eb022501ad5f4fd91
Дата опублікування: 25.03.2025 22:21
Опис: В 2024 замовником були оплачені Роботи з коригування проектної документації та проходження експертизи по об’єкту "Нове будівництво укриття на території Боярської загальноосвітньої школи I - III ступенів № 1 (нове будівництво), за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, м. Боярка, Боярська територіальна громада, вул. Лисенка, 11/23 "(коригування); 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування за ДК 021:2015 на суму 850 000,00 грн. ФОП БУРДЕНЮКу ІГОРю БОГДАНОВИЧу, (3204322998), закупівля без використання електронної системи за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-19-000597-a. Наявна експертиза: EX01:9698-5770-6347-8747 В 2025 році з тим же суб’єктом підприємницької діяльності укладено договір на суму 1 431 076,00 грн. на роботи з розробки проєктної документації стадія Р (робоча документація) по об'єкту «Нове будівництво укриття на території Боярської загальноосвітньої школи I - III ступенів № 1 (нове будівництво) , за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, м. Боярка, Боярська територіальна громада, вул. Лисенка, 11/23»(коригування); 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування за ДК 021:2015. (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-10-002384-a). Тобто, ймовірно, це повторне коригування в цінах 2025 року і наявна експертиза має бути в оновленій редакції міститись на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. А отже виникає питання, очікувану вартість оголошеного предмета закупівлі визначено з урахуванням вже повторної експертизи в цінах 2025 року? Є новий експертний звіт чи редакція до наявної експертизи EX01:9698-5770-6347-8747 за розробленою проєктної документацією стадії Р (робочої документації) в цінах 2025 року? Чи очікувана вартість визначена лише на підставі робочої документації? Або чи є чинною наявна експертиза EX01:9698-5770-6347-8747, пройдена замовником в 2024 році та очікувана вартість визначена відповідно до неї? Дякую за відповідь заздалегідь
Відповідь: Доброго дня! Очікувана вартість оголошеного предмета закупівлі визначена з урахуванням наявної експертизи EX01:9698-5770-6347-8747 проєктної документації "Нове будівництво укриття на території Боярської загальноосвітньої школи I - III ступенів № 1 (нове будівництво), за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, м. Боярка, Боярська територіальна громада, вул. Лисенка, 11/23 "(коригування), роботи з коригування якої проводилися у 2024 році. На суму 1 431 076,00 грн. у 2025 році замовником укладено договір на розробку проєктної документації стадія Р (робоча документація) по об'єкту «Нове будівництво укриття на території Боярської загальноосвітньої школи I - III ступенів № 1 (нове будівництво) , за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, м. Боярка, Боярська територіальна громада, вул. Лисенка, 11/23»(коригування). Згідно чинного законодавства проходження експертизи проєктної документації стадії Р (робоча документація) не вимагається.
Дата відповіді: 27.03.2025 09:02
Відповідь надана

Щодо відповідності технічному завданню

Номер: db12cb074beb48228b044d1d5cbf5b15
Дата опублікування: 20.03.2025 11:16
Опис: Шановний Замовнику! У Додатку 2 до тендерної документації Вами зазначено, що ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова). В той же час у складі тендерної документації Вами надано підсумкові відомості ресурсів, що містять кількість машино-годин експлуатації машин та механізмів. У Настанові зазначено, що : «5.9. При розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами.» Виходячи з вищезазначеного, Настановою передбачена можливість заміни машин та механізмів. Однак у тендерній документації зазначено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Виникає питання, чи буде заміна машин та механізмів (та відповідно зміна кількості машино-годин) вважатися порушенням вимог тендерної документації та чи призведе це до відхилення тендерної пропозиції? Заздалегідь вдячні за відповідь.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимоги до витрат будівельних машин та механізмів (визначено в машино-годинах) . Оскільки даний документ відноситься до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, тобто до кошторисного документу, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва або його черги (п. 1.2 Настанови), він містить зведені відомості про матеріально-технічні ресурси - сукупність матеріальних ресурсів (матеріалів, виробів і комплектів) та технічних ресурсів (будівельних машин та механізмів), які необхідні для виконання будівельних робіт (п. 1.2 Настанови), зміна кількості машино-годин не буде відповідати умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Дата відповіді: 21.03.2025 11:07