• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з повірки медичного обладнання

Завершена

1 151 098.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 510.98 UAH
Період уточнення: 24.02.2025 12:23 - 03.03.2025 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні умови, передбачені Додатком 5 ТД

Номер: 5113630da9e047fd8d46bf5cc7e429ab
Дата опублікування: 02.03.2025 10:04
Опис: Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 30 червня 2020 року № 1242 «Деякі питання щодо видачі свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології», було передбачено, що персонал, відповідальний за виконання робіт з повірки законодавчо регульованих ЗВТ, що перебувають в експлуатації, повинен проходити підвищення кваліфікації щодо проведення повірки законодавчо регульованих ЗВТ, що перебувають в експлуатації, повірку яких він проводить, не рідше одного разу на п’ять років». Наказом Міністерства економіки № 7953 від 29.03.2024 Про затвердження Змін до деяких нормативно-правових актів, що регулюють питання у сфері метрології та метрологічної діяльності вчинено зміни до підпункту 6 пункту 2 та викладено його у такій редакції: «персонал, відповідальний за виконання робіт з повірки законодавчо регульованих ЗВТ, що перебувають в експлуатації, повинен проходити підвищення кваліфікації в наукових метрологічних центрах щодо проведення повірки законодавчо регульованих ЗВТ, що перебувають в експлуатації, повірку яких він проводить, не рідше одного разу на п’ять років. Отже, ЗВЕРТАЄМО ОСОБЛИВУ УВАГУ на те, що вимога щодо проходження навчання набула чинності у березні 2024 року. Натомість, до набрання чинності зазначеними змінами суб’єктами господарювання вже здійснено підвищення кваліфікації працівників відповідно до діючого законодавства, зокрема відповідно до норми права, яка діяла на момент проходження підвищення кваліфікації. Підприємством персоналу, відповідальному за виконання робіт з повірки законодавчо регульованих ЗВТ забезпечено підвищення кваліфікації працівників, а останніми отримано відповідні сертифікати про підвищення кваліфікації до внесення змін у відповідну норму права. На даний час, сертифікати з підвищення кваліфікації, які отримли у встановленому законом порядку працівники Є ДІЙСНИМИ та не можуть не визнаватись Замовником. Натомість згідно вимог тендерної документації, суб’єки господарювання (потенційні учасники торгів) будуть позбавлені можливості участі у цих торгах, а тому така вимога штучно звужує коло таких учасників. Слід наголосити, що законодавцем одночасно з внесенням змін не встановлено жодної норми, яка б передбачала неможливість проведення робіт працівниками чи підприємствами без проходження підвищення кваліфікації їх працівників саме в наукових метрологічних центрах. Одночасно не передбачено норми, щодо недійсності сертифікатів з підвищення кваліфікації. Вимоги про надання документів про підвищення кваліфікації працівників саме в наукових метрологічних центрах щодо проведення повірки законодавчо регульованих ЗВТ, що перебувають в експлуатації, повірку яких він проводить, з датою видачі не більше 5-ти років є дискримінаційними та такими, що штучно звужують коло потенційних учасників а тому підлягаю виключенню з вимог тендерної документації. Такою вимогою замовник фактично НЕЗАКОННО ВИМАГАЄ ПЕРЕКВАЛІФІКАЦІЇ персоналу потенційного учасника. Вимагаємо внесення змін до документації.
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовник неухильно дотримується норм законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі і щодо принципів здійснення публічних закупівель, серед яких недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовником у тендерній документації не встановлено вимоги щодо перекваліфікації працівників, а встановлена вимога про підвищення працівниками кваліфікації в наукових метрологічних центрах щодо проведення повірки законодавчо регульованих ЗВТ, що перебувають в експлуатації, повірку яких він проводить, з датою видачі не більше 5-ти років, що прямо передбачено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30 червня 2020 року №1242 «Деякі питання щодо видачі свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології» в редакції, чинній на момент публікації оголошення про проведення процедури закупівлі. Вимога про підвищення кваліфікації працівників, що встановлена в тендерній документації дорівнює вимозі, встановленій законодавчо. Наголошуємо Вам, що Замовник зацікавлений у проведенні закупівлі та в подальшому наданні послуг, опираючись на чинні норми законодавства.
Дата відповіді: 03.03.2025 11:52
Відповідь надана

Щодо внесення змін до вимог тендерної документації

Номер: 674d71a769ab4eb1a9f2486851356b21
Дата опублікування: 26.02.2025 17:18
Опис: Відповідно до Додатку 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД передбачено, що «учасник надає довідку в довільній формі про наявність працівників (не менше 3-х осіб), накази про прийняття їх на роботу (або копії трудових книжок) та документи про підвищення кваліфікації в наукових метрологічних центрах щодо проведення повірки законодавчо регульованих ЗВТ, що перебувають в експлуатації, повірку яких він проводить, з датою видачі не більше 5-ти років. Вимоги про надання документів про підвищення кваліфікації працівників саме в наукових метрологічних центрах щодо проведення повірки законодавчо регульованих ЗВТ, що перебувають в експлуатації, повірку яких він проводить, з датою видачі не більше 5-ти років є дискримінаційними та такими, що штучно звужують коло потенційних учасників з огляду на наступне. Підпунктом 6 пункту 2 Наказу Міністерства економіки № 7953 від 29.03.2024 Про затвердження Змін до деяких нормативно-правових актів, що регулюють питання у сфері метрології та метрологічної діяльності внесено зміни до підпункту 6 пункту 2 Вимог, яким повинні відповідати наукові метрологічні центри, державні підприємства, які належать до сфери управління Міністерства економіки України та провадять метрологічну діяльність, та повірочні лабораторії, які уповноважуються або уповноважені на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології, з метою досягнення їх відповідності встановленим критеріям затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 30 червня 2020 року № 1242 Деякі питання щодо видачі свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології (далі - Вимоги). Підпунктом 6 пункту 2 Вимог, дійсно передбачено, що персонал, відповідальний за виконання робіт з повірки законодавчо регульованих ЗВТ, що перебувають в експлуатації, повинен проходити підвищення кваліфікації в наукових метрологічних центрах щодо проведення повірки законодавчо регульованих ЗВТ, що перебувають в експлуатації, повірку яких він проводить, не рідше одного разу на п’ять років. Натомість, до набрання чинності зазначеними змінами суб’єктами господарювання здійснено підвищення кваліфікації ряду працівників у відповідних метрологічних центрах відповідно до законодавства що діяло на момент проходження. На даний момент такі сертифікати з підвищення кваліфікації є дійсними. Натомість згідно вимог документації, суб’єки господарювання (потенційні учасники торгів) будуть позбавлені можливості участі у цих торгах, а тому зазначене штучно звужує коло таких учасників. Відповідно до Додатку 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД передбачено, що «учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сертифікат відповідності системи управління щодо протидії корупції учасника вимогам ISO 37001:2016 та ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), виданий акредитованим органом з оцінки відповідності (акредитацію підтверджує логотип Національного агенства з акредитації наведений на сертифікаті).» Вимога про надання сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2018, IDT) – «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» виданого саме акредитованим органом з оцінки відповідності є дискримінаційними та такими, що штучно звужують коло потенційних учасників з огляду на наступне. Слідуючи статті 5 Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності" діяльність з акредитації базується на принципі добровільності акредитації. Відповідно до частини другої статті 24 Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Оцінка відповідності за ISO 37001:2016 та ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) є добровільною в Україні та може проводитись іншими органами з оцінки відповідності. Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Відповідь: 1.Щодо вимоги надання Учасником довідки в довільній формі про наявність працівників (не менше 3-х осіб), накази про прийняття їх на роботу (або копії трудових книжок) та документів про підвищення кваліфікації в наукових метрологічних центрах щодо проведення повірки законодавчо регульованих ЗВТ, що перебувають в експлуатації, повірку яких він проводить, з датою видачі не більше 5-ти років. Як правильно зазначено у зверненні, відповідно до пп.2 п.6 Вимог, яким повинні відповідати наукові метрологічні центри, державні підприємства, які належать до сфери управління Міністерства економіки України та провадять метрологічну діяльність, та повірочні лабораторії, які уповноважуються або уповноважені на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології, з метою досягнення їх відповідності встановленим критеріям, затвердженими наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30 червня 2020 року № 1242 встановлено, що персонал, відповідальний за виконання робіт з повірки законодавчо регульованих ЗВТ, що перебувають в експлуатації, повинен проходити підвищення кваліфікації в наукових метрологічних центрах щодо проведення повірки законодавчо регульованих ЗВТ, що перебувають в експлуатації, повірку яких він проводить, не рідше одного разу на п’ять років. Цю вимогу продубльовано в тендерній документації і вона не має жодних ознак дискримінації, оскільки будь-який учасник може виконати зазначену вимогу, зокрема саме в такий спосіб підвищивши кваліфікацію. Оскільки орган, що уповноважує, встановлює саме таку вимогу, щодо кваліфікації персоналу, то ігнорувати її неможливо. Кваліфікація персоналу є критичною при наданні послуг, тому вважаємо, що вимоги зазначеного вище наказу повинні бути виконані, незважаючи на наявність будь-яких інших документів про підвищення кваліфікації. 2. Щодо встановленої вимоги у тендерній документації надати сертифікат відповідності системи управління щодо протидії корупції учасника вимогам ISO 37001:2016 та ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), виданий акредитованим органом з оцінки відповідності (акредитацію підтверджує логотип Національного агенства з акредитації наведений на сертифікаті) Замовником враховане обґрунтування потенційного Учасника про надання сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2018, IDT) – «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування». Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Дата відповіді: 28.02.2025 10:04