-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з повірки медичного обладнання
Завершена
1 151 098.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 510.98 UAH
мін. крок: 1% або 11 510.98 UAH
Номер:
ae1240e163ce4916bb40eba5597bafbd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-22-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.04.2025 00:00
Період моніторингу:
22.04.2025 15:35 - 14.05.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.04.2025 № 23-з
Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 22.04.2025 № 23-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2025-02-24-005818-a 24.02.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального підприємства «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Рівненської обласної ради (далі – Замовник) UA-P-2025-02-24-007020-a на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджена рішенням уповноваженої особи від 28.02.2025 № 83; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Рівнестандарт», Державного підприємства «Львівський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» в частині правомірності відхилення та тендерну пропозицію переможця торгів ПП «Науково-виробничий центр оцінки відповідності «ЮГ»; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 13.03.2025 № 101, від 19.03.2025 № 111, від 02.04.2025 № 125; повідомлення про намір укласти договір від 02.04.2025; Договір від 08.04.2025 № 47; пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 24.04.2025.
Період усунення порушень:
30.04.2025 17:59 - 06.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
30.04.2025 17:59
Запити/Пояснення
Номер:
2e99c3d271e9405ba38fac885c553393
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
23.04.2025 10:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з повірки медичного обладнання, Електрокардіограф (0,03 – 5 мВ) - 161 послуга, Дефібрилятор (1 – 400 Дж) - 177 послуга, Тонометр (30 – 300 мм рт. ст.) - 282 послуга, Монітор пацієнта (70 – 100 %, 0,1 – 5 мВ) - 122 послуга, Пульсоксиметр (70 – 100 %, 30 – 300 хв-1) - 120 послуга, Термометр електронний медичний (35 – 42 ºС) - 183 послуга, Термометр побутовий скляний (-30 ºС … +30 ºС) - 30 послуга, Гігрометр психометричний (20 – 90 %, 0 … +40 ºС) - 79 послуга, Манометр кисневий - 587 послуга» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-24-005818-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Згідно п. 2 Додатку 2 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачено вимога, що Учасник повинен мати чинне свідоцтво про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки (ЗВТ), що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології (сфера/галузь якого містить весь перелік медичного обладнання, наведеного нижче, включаючи зазначені метрологічні характеристики) – надати сканкопію оригіналу.
Також, в Додатку 2 до ТД визначено перелік засобів вимірювальної техніки, які підлягають періодичній повірці по позиціях «2» та «4», Замовником визначено наступні діапазони вимірювань, а саме: Дефібрилятор (1-400 Дж) та Монітор пацієнта (70-100%, 0,1 - 5 мВ).
В складі тендерної пропозиції учасником – переможцем ПП «Науково-виробничий центр оцінки відповідності «ЮГ» надано Свідоцтво про уповноваження № П-64-2020 від 18.12.2020, в Додатку до якого зазначено діапазон вимірювання по позиції «49» Монітор пацієнта 0,1-4 мВ, що не відповідає вимогам Додатку 2 до ТД.
Аналогічно, надано Свідоцтво про уповноваження №П-56-2020 від 06.02.2020, в Додатку до якого зазначено діапазон вимірювання по позиції «36» Кардіодефібрилятор 5-400 Дж.
Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції ПП «Науково-виробничий центр оцінки відповідності «ЮГ» вимогам Додатку 2 до Тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
b2e7e4469b594d3899e0d0306e2dbb37
Назва:
Пояснення, інформація та документи у відповідь на запит
Дата опублікування:
24.04.2025 12:29
Опис:
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі містяться в службовій записці ініціатора закупівлі (сканкопія додається).
З метою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі «Послуги з повірки медичного обладнання» за ДК 021:2015 «50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання» Замовником було направлено листи-запити цінових пропозицій.
Замовником було отримано відповіді (сканкопії додаються), на їх підставі здійснено розрахунок:
1. ТОВ «Метрологістікс» - 1 239 228,00
2. ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» - 1 173 570,00
3. ПП «НВЦОВ «ЮГ»- 1 040 496,00
Замовником було визначене середнє значення математичним методом:
(1 239 228,00+1 173 570,00+1 040 496,00) : 3 = 1 151 098,00
Таким чином, очікувана вартість предмета закупівлі «Послуги з повірки медичного обладнання» за ДК 021:2015 «50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання» склала 1 151 098,00 грн. (Один мільйон сто п’ятдесят одна тисяча дев’яносто вісім грн. 00 коп.)
Додатково інформуємо, що на веб-сайті Замовника міститься обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі. За наступним посиланням можна переглянути дану інформацію: https://rocemd.org.ua/public_procurement/vidkryti-torhy/posluhy-z-povirky-medychnoho-obladnannia/
Згідно із п.2 Додатку №2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Учасник повинен мати чинне свідоцтво про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки (ЗВТ), що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології (сфера/галузь якого містить весь перелік медичного обладнання, наведеного нижче, включаючи зазначені метрологічні характеристики) та надати сканкопію оригіналу.
Щодо підтвердження Учасником ПП "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ"" відповідності вищевказаному пункту по позиціях №2 «Дефібрилятор (1 – 400 Дж)» та №4 «Монітор пацієнта (70 – 100 %, 0,1 – 5 мВ)» наводимо таблицю, в якій зазначено якими документами Учасником підтверджено таку відповідність:
1. Дефібрилятор (1 – 400 Дж): Свідоцтво про уповноваження № П-56-2020 від 06.02.2020 р. п. 36 Сфери уповноваження (кардіодефібрилятори діапазон 5-400 Дж.); Свідоцтво про уповноваження № П-112-2023 від 05.04.2023 р. п. 36 Сфери уповноваження (кардіодефібрилятори діапазон 1-360 Дж.)
2. Монітор пацієнта (70 – 100 %, 0,1 – 5 мВ): . Свідоцтво про уповноваження № П-64-2020 від 18.12.2020 р. п. 49 Сфери уповноваження (монітори пацієнта: діапазон 0,3-5мВ); Свідоцтво про уповноваження № П-112-2023 від 05.04.2023 р.п. 49 Сфери уповноваження (монітори пацієнта діапазон 0,1-4 мВ)
Підпунктом 5 пункту 1 постанови КМУ від 18.03.2022 р. №314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» (в редакції від 02.12.2024 р., чинній на дату оголошення процедури закупівлі, кінцевого строку подання тендерних пропозицій) установлено, що строки дії діючих строкових ліцензій та документів дозвільного характеру, результатів надання публічних послуг з проведення робіт та/або надання послуг у сфері протимінної діяльності автоматично продовжуються на період воєнного стану та три місяці з дня його припинення чи скасування, а періодичні, чергові платежі за ними відстрочуються на строк, зазначений у цьому підпункті (крім строку дії ліцензій у сфері діяльності з організації та проведення азартних ігор та плати за такі ліцензії).
Таким чином, всі надані у складі тендерної пропозиції свідоцтва про уповноваження станом на дату подання тендерної пропозиції були чинні.