• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Реконструкція парку культури і відпочинку імені Лесі Українки в місті Ковелі Волинської області (І черга)

Закупівля робіт проводиться в рамках реалізації проєкту PLUA.01.03-IP.01-0016/23 «Співпраця на користь клімату – розвиток зеленої інфраструктури в Ленчні та Ковелі» у рамках Програми Interreg NEXT Польща-Україна 2021-2027, що співфiнансується Європейським Союзом через Miністра фондiв розвитку та регiональної полiтики Республiки Польща та з бюджету Ковельської територіальної громади.

Завершена

49 977 798.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 249 888.99 UAH
Період уточнення: 16.02.2025 16:11 - 15.04.2025 00:00
Відповідь надана

Будіельна ліцензія СС1

Номер: 857eff0c9ac646a4975a807c900502e0
Дата опублікування: 18.03.2025 15:44
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до п. 3.7.3. Тендерної документації « Учасник має надати в складі тендерної пропозиції: - копію чинної ліцензії з провадження господарської діяльності щодо будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів СС1, що видана учаснику та є чинною станом на дату подання пропозиції або - у випадку отримання такої ліцензії в електронній формі та у встановленому законодавством порядку у складі пропозиції надається копія документу, згідно якого органом ліцензування на ім’я учасника видано відповідну ліцензію чи довідка у довільній формі, що містить інформацію про отримання такої ліцензії учасником в електронній формі; або - декларацію на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів СС1. (У відповідності до пп.1 п.1 Постанови КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану»)». В Законі України «Про ліцензування видів господарської діяльності» пунктом 9 статті 7 передбачено наступний вид господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню: 9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України. Отже, щоб працювати на об'єктах будівництва, що мають клас наслідків (відповідальності) СС1, ліцензія підряднику не потрібна. Надання учасником у складі тендерної пропозиції ліцензії на будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) буде достатнім?
Відповідь: Так
Дата відповіді: 18.03.2025 16:06
Відповідь надана

Щодо залучення субпідрядників

Номер: d12c8a7aa8a14cd49af6da76ff9547f5
Дата опублікування: 17.03.2025 16:36
Опис: Шановний Замовнику! Пунктом 7 Додатку № 3 до Тендерної документації передбачено: 7. Довідка щодо залучення субпідрядників / співвиконавців до виконання робіт та заява щодо відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, стосовно залучених субпідрядників / співвиконавців за формою згідно з додатком 1.2 до цього додатка. В Додатку № 3 відсутній додаток 1.2. Просимо внести зміни до Тендерної документації.
Відповідь: Внесено зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді: 18.03.2025 17:09
Відповідь надана

Сертифікація

Номер: 7995055e177f49c98a86f54f0a83769e
Дата опублікування: 17.03.2025 09:40
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до п 3.7.5. Тендерної документації Учаснику необхідно надати скановані копії з оригіналів документів в кольоровому вигляді: - скан-копію виданого Учаснику сертифікату, яким посвідчується, що система екологічного управління (сфера сертифікації: будівництво житлових та нежитлових будівель, інших будівельно-монтажних робіт, установлення столярних виробів, інших робіт із завершення будівництва, торгівлі будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням, діяльності у сфері інжинірингу, геології та геодезії), відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування. Зазначений сертифікат має бути виданий уповноваженим органом з сертифікації системи управління. Додатково учасник надає звіт наглядового аудиту на відповідність ДСТУ ISO 14001:2015; - скан-копію виданого Учаснику сертифікату на систему управління щодо протидії корупції, (сфера сертифікації: будівництво житлових та нежитлових будівель, інших будівельно-монтажних робіт, інших робіт із завершення будівництва, торгівлі будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням, діяльності у сфері інжинірингу, геології та геодезії), яким посвідчується, що система управління щодо протидії корупції відповідає вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування. Зазначений сертифікат має бути виданий уповноваженим органом з сертифікації системи управління. Додатково учасник надає звіт наглядового аудиту на відповідність ДСТУ ISO 37001:2018. В зв’язку з тим, що при первинній сертифікації надається первинний сертифікаційний аудит на відповідність ДСТУ ISO 14001:2015 і ДСТУ ISO 37001:2018, чи подання учасником первинних сертифікаційних звітів буде достатнім для виконання вимог Тендерної документації, так як вимагається наглядовий аудит?
Відповідь: Строк дії сертифікату ISO 14001:2015 становить 3 роки. При цьому, є також два контрольні аудити, через рік після отримання, та через два роки після отримання сертифікату. Сертифікат ISO 37001 видається на три роки. Протягом цього періоду проводяться регулярні наглядові аудити, щоб забезпечити постійну відповідність системи управління протидії корупції встановленим стандартам. По закінченні трьох років проводиться переоцінка для поновлення сертифікату. Учаснику необхідно подати копії діючих сертифікатів.
Дата відповіді: 18.03.2025 16:08
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога щодо "обсяг виконання аналогічних договорів має бути не менше ніж 80 % очікуваної вартості закупівлі2

Номер: 68e1751e8eda4beda6d15919e4862a38
Дата опублікування: 12.03.2025 12:35
Опис: Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1.Скановані копії аналогічних договорів (не менше трьох) за останні п’ять років, які повністю виконані, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічного договору. Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 5 років з дати, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, предметом якого є виконання робіт з нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту чи реставрації будівель (згідно з визначенням чинної редакції НК 018:2023), при цьому клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва за аналогічним договором (договорами) (далі – об’єкт) повинен бути не нижче ніж клас наслідків об’єкта будівництва за предметом закупівлі з урахуванням таких умов: під час закупівлі робіт з реконструкції аналогічним вважається договір з виконання робіт з нового будівництва або реконструкції. При цьому Загальний обсяг виконання аналогічних договорів має бути не менше ніж 80 % очікуваної вартості закупівлі. ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИКУ! приберіть дискримінаційну вимогу щодо обсягу 80%, це є дисримінаційно та неправомірно, адже за практикою Антимонопольного комітету така вимога скасовується. В разі ігнорування внесення змін - будемо змушені звернутися в АМКУ
Відповідь: ШАНОВНИЙ УЧАСНИКУ! Вимогу до загальної суми виконання аналогічних договорів в обсязі не менше ніж 80% очікуваної вартості предмета закупівлі було встановлено на підставі п.5 Підрозділу XI. "МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", затверджених Наказом Мінекономіки від 22 листопада 2024 року № 26335.
Дата відповіді: 13.03.2025 15:41