-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
Реконструкція парку культури і відпочинку імені Лесі Українки в місті Ковелі Волинської області (І черга)
Закупівля робіт проводиться в рамках реалізації проєкту PLUA.01.03-IP.01-0016/23 «Співпраця на користь клімату – розвиток зеленої інфраструктури в Ленчні та Ковелі» у рамках Програми Interreg NEXT Польща-Україна 2021-2027, що співфiнансується Європейським Союзом через Miністра фондiв розвитку та регiональної полiтики Республiки Польща та з бюджету Ковельської територіальної громади.
Завершена
49 977 798.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 249 888.99 UAH
мін. крок: 0.5% або 249 888.99 UAH
Період оскарження:
16.02.2025 16:11 - 15.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Номер:
b73828905f854dbdb454903d0083c016
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-16-000365-a.c1
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга:
І. Підстави подання скарги.
16.02.2025 року Виконавчий комітет Ковельської міської ради (далі — Замовник) оголосив процедуру закупівлі за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, «Реконструкція парку культури і відпочинку імені Лесі Українки в місті Ковелі Волинської області (І черга)» (далі — Процедура закупівлі).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 18.04.2025.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники тільки ми:
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД".
24.04.2025 року (оприлюднено протокол 25.04.2025) Замовником було відхилено нашу пропозицію згідно протоколу №63 від 24.04.2025 року.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" вважає, що зазначене рішення прийнято з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне.
П. Обґрунтування наявності порушених прав:
Підпунктом 1. Пункту 3.1. Розділ III тендерної документації визначено «1. Тендерні пропозиції подаються згідно з порядком, визначеним пунктом 31 Особливостей. Перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено в Додатку №3 до Тендерної документації “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі».
Також, умовами пункту 3.7. Розділ III тендерної документації вказано «Технічна специфікація, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, та документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, наведені в Додатку № 3 до Тендерної документації “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі”».
Пунктом 2 додатку 3 тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» визначено «Учасник у складі тендерної пропозиції надає підписане технічне завдання (специфікацію) на закупівлю робіт за формою, викладеною в Додатку № 3.1 до Додатка №3 до тендерної документації, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
На виконання зазначеного вище, нами було подано в тендерній пропозиції усі зазначені документи в Додатку 3 тендерної документації.
Згідно протоколу 63 від 25.04.2025 року нашу пропозицію було відхилено.
Тобто Замовник відхилив нашу пропозицію не за відсутність документів згідно Додатку 3 тендерної документації, а відповідно до п. 3.7.2. Тендерної документації (документи зазначені в 3.7.2. відсутні в Додатку 3).
Проаналізувавши умови процедури закупівлі, посилаючись на абзац 10 пункту 28 (Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації) та останній абзац пункту 44 Особливостей (Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту), документи зазначені в п. 3.7.2. Тендерної документації не містяться в окремому додатку тендерної документації (Додатку 3), а від так відсутні підстави для відхилення нашої пропозиції.
Схожа ситуація розглядалась Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, за яким органом оскарження прийнято рішення №15219-р/пк-пз від 12.09.2024 та №18588 -р/пк-пз від 19.11.2024.
Прийняте Замовником рішення порушує законодавчо встановлені права та інтереси ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД".
Оскаржуване рішення порушує право Скаржника на розгляд нашої тендерної пропозиції та в можливість визначення переможцем закупівлі з можливим подальшим укладанням Договору про закупівлю, відповідно порушує охоронюваний законом інтерес Скаржника на провадження господарської діяльності та отримання прибутку від реалізації господарського зобов'язання із Замовником.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про визначення Переможця процедури закупівлі. Орган оскарження розглядає Скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону «Про публічні закупівлі».
Відхиливши нашу пропозицію закупівлі, Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника. Відповідно до статті 5 Закону «Про публічні закупівлі», надалі - Закон, закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі спрощеної закупівлі:
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
III. Вимоги суб'єкта оскарження та їх обґрунтування.
З огляду на вищевикладене вбачається, що Замовник неправомірно відхилив пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД".
На підставі наведеного вище, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування",
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану Скаргу до розгляду.
2. Провести перевірку викладених у Скарзі фактів.
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, «Реконструкція парку культури і відпочинку імені Лесі Українки в місті Ковелі Волинської області (І черга)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-16-000365-a.
4. Зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції відповідно до протоколу № 63 від 24.04.2025 року.
Додатки *.
- протокол № 63 від 24 квітня 2025 року;
- Додаток 3 тендерної документації;
- Тендерна документація.
*Bci необхідні документи для розгляду Скарги наявні в електронній системі закупівель PROZORRO пo процедурі закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- 01 протокол №63 від 24.04.2025р..pdf 29.04.2025 16:26
- скарга з додатками.pdf 29.04.2025 16:26
- скарга з додатками.pdf.p7s.zip 29.04.2025 16:26
- 02 додаток 3 тендерної документації.pdf 29.04.2025 16:26
- 03 тендерна документація.pdf 29.04.2025 16:26
- sign.p7s 29.04.2025 16:26
- рішення від 01.05.2025 № 6935.pdf 01.05.2025 16:46
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.05.2025 № 7464.pdf 12.05.2025 16:05
- рішення від 09.05.2025 № 7464.pdf 14.05.2025 14:59
- 1. Інформація АМКУ на скаргу 02.05.2025р..docx 02.05.2025 10:03
- 3.Протокол №63 від 24.04.2024р. відхил..docx 02.05.2025 10:03
- Інформація АМКУ на скаргу 02.05.2025р..pdf 02.05.2025 10:03
- 2.Протокол №63 від 24.04.2025р.(2).pdf 02.05.2025 10:03
- 6.Додаток 3 від 18.03.2025р.(1).pdf 02.05.2025 10:03
- 4.ТД парк1 від 24.02.2025р(1).pdf 02.05.2025 10:03
- 5.ТД парк1 від 24.02.2025р(1).docx 02.05.2025 10:03
- 7.Додаток 3 від 18.03.2025р.(1).docx 02.05.2025 10:03
- Протокол №77 від 14.05.2025р..pdf 14.05.2025 17:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.04.2025 18:06
Дата розгляду скарги:
09.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.05.2025 16:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.05.2025 14:59
Дата виконання рішення Замовником:
14.05.2025 17:29
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення про відхилення тендерної пропозиції скасовано
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
1c933a12f36d476e8e17c4f87ba59204
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
І. Підстави подання скарги.
16.02.2025 року Виконавчий комітет Ковельської міської ради (далі — Замовник) оголосив процедуру закупівлі за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, «Реконструкція парку культури і відпочинку імені Лесі Українки в місті Ковелі Волинської області (І черга)» (далі — Процедура закупівлі).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 18.04.2025.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники тільки ми:
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД".
24.04.2025 року (оприлюднено протокол 25.04.2025) Замовником було відхилено нашу пропозицію згідно протоколу №63 від 24.04.2025 року.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" вважає, що зазначене рішення прийнято з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне.
П. Обґрунтування наявності порушених прав:
Підпунктом 1. Пункту 3.1. Розділ III тендерної документації визначено «1. Тендерні пропозиції подаються згідно з порядком, визначеним пунктом 31 Особливостей. Перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено в Додатку №3 до Тендерної документації “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі».
Також, умовами пункту 3.7. Розділ III тендерної документації вказано «Технічна специфікація, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, та документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, наведені в Додатку № 3 до Тендерної документації “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі”».
Пунктом 2 додатку 3 тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» визначено «Учасник у складі тендерної пропозиції надає підписане технічне завдання (специфікацію) на закупівлю робіт за формою, викладеною в Додатку № 3.1 до Додатка №3 до тендерної документації, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
На виконання зазначеного вище, нами було подано в тендерній пропозиції усі зазначені документи в Додатку 3 тендерної документації.
Згідно протоколу 63 від 25.04.2025 року нашу пропозицію було відхилено.
Тобто Замовник відхилив нашу пропозицію не за відсутність документів згідно Додатку 3 тендерної документації, а відповідно до п. 3.7.2. Тендерної документації (документи зазначені в 3.7.2. відсутні в Додатку 3).
Проаналізувавши умови процедури закупівлі, посилаючись на абзац 10 пункту 28 (Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації) та останній абзац пункту 44 Особливостей (Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту), документи зазначені в п. 3.7.2. Тендерної документації не містяться в окремому додатку тендерної документації (Додатку 3), а від так відсутні підстави для відхилення нашої пропозиції.
Схожа ситуація розглядалась Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, за яким органом оскарження прийнято рішення №15219-р/пк-пз від 12.09.2024 та №18588 -р/пк-пз від 19.11.2024.
Прийняте Замовником рішення порушує законодавчо встановлені права та інтереси ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД".
Оскаржуване рішення порушує право Скаржника на розгляд нашої тендерної пропозиції та в можливість визначення переможцем закупівлі з можливим подальшим укладанням Договору про закупівлю, відповідно порушує охоронюваний законом інтерес Скаржника на провадження господарської діяльності та отримання прибутку від реалізації господарського зобов'язання із Замовником.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про визначення Переможця процедури закупівлі. Орган оскарження розглядає Скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону «Про публічні закупівлі».
Відхиливши нашу пропозицію закупівлі, Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника. Відповідно до статті 5 Закону «Про публічні закупівлі», надалі - Закон, закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі спрощеної закупівлі:
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
III. Вимоги суб'єкта оскарження та їх обґрунтування.
З огляду на вищевикладене вбачається, що Замовник неправомірно відхилив пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД".
На підставі наведеного вище, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування",
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану Скаргу до розгляду.
2. Провести перевірку викладених у Скарзі фактів.
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, «Реконструкція парку культури і відпочинку імені Лесі Українки в місті Ковелі Волинської області (І черга)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-16-000365-a.
4. Зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції відповідно до протоколу № 63 від 24.04.2025 року.
Додатки *.
- протокол № 63 від 24 квітня 2025 року;
- Додаток 3 тендерної документації;
- Тендерна документація.
*Bci необхідні документи для розгляду Скарги наявні в електронній системі закупівель PROZORRO пo процедурі закупівлі.
16.02.2025 року Виконавчий комітет Ковельської міської ради (далі — Замовник) оголосив процедуру закупівлі за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, «Реконструкція парку культури і відпочинку імені Лесі Українки в місті Ковелі Волинської області (І черга)» (далі — Процедура закупівлі).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 18.04.2025.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники тільки ми:
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД".
24.04.2025 року (оприлюднено протокол 25.04.2025) Замовником було відхилено нашу пропозицію згідно протоколу №63 від 24.04.2025 року.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" вважає, що зазначене рішення прийнято з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне.
П. Обґрунтування наявності порушених прав:
Підпунктом 1. Пункту 3.1. Розділ III тендерної документації визначено «1. Тендерні пропозиції подаються згідно з порядком, визначеним пунктом 31 Особливостей. Перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено в Додатку №3 до Тендерної документації “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі».
Також, умовами пункту 3.7. Розділ III тендерної документації вказано «Технічна специфікація, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, та документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, наведені в Додатку № 3 до Тендерної документації “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі”».
Пунктом 2 додатку 3 тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ» визначено «Учасник у складі тендерної пропозиції надає підписане технічне завдання (специфікацію) на закупівлю робіт за формою, викладеною в Додатку № 3.1 до Додатка №3 до тендерної документації, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
На виконання зазначеного вище, нами було подано в тендерній пропозиції усі зазначені документи в Додатку 3 тендерної документації.
Згідно протоколу 63 від 25.04.2025 року нашу пропозицію було відхилено.
Тобто Замовник відхилив нашу пропозицію не за відсутність документів згідно Додатку 3 тендерної документації, а відповідно до п. 3.7.2. Тендерної документації (документи зазначені в 3.7.2. відсутні в Додатку 3).
Проаналізувавши умови процедури закупівлі, посилаючись на абзац 10 пункту 28 (Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації) та останній абзац пункту 44 Особливостей (Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту), документи зазначені в п. 3.7.2. Тендерної документації не містяться в окремому додатку тендерної документації (Додатку 3), а від так відсутні підстави для відхилення нашої пропозиції.
Схожа ситуація розглядалась Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, за яким органом оскарження прийнято рішення №15219-р/пк-пз від 12.09.2024 та №18588 -р/пк-пз від 19.11.2024.
Прийняте Замовником рішення порушує законодавчо встановлені права та інтереси ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД".
Оскаржуване рішення порушує право Скаржника на розгляд нашої тендерної пропозиції та в можливість визначення переможцем закупівлі з можливим подальшим укладанням Договору про закупівлю, відповідно порушує охоронюваний законом інтерес Скаржника на провадження господарської діяльності та отримання прибутку від реалізації господарського зобов'язання із Замовником.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про визначення Переможця процедури закупівлі. Орган оскарження розглядає Скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону «Про публічні закупівлі».
Відхиливши нашу пропозицію закупівлі, Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника. Відповідно до статті 5 Закону «Про публічні закупівлі», надалі - Закон, закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі спрощеної закупівлі:
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
III. Вимоги суб'єкта оскарження та їх обґрунтування.
З огляду на вищевикладене вбачається, що Замовник неправомірно відхилив пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД".
На підставі наведеного вище, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування",
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану Скаргу до розгляду.
2. Провести перевірку викладених у Скарзі фактів.
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, «Реконструкція парку культури і відпочинку імені Лесі Українки в місті Ковелі Волинської області (І черга)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-16-000365-a.
4. Зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції відповідно до протоколу № 63 від 24.04.2025 року.
Додатки *.
- протокол № 63 від 24 квітня 2025 року;
- Додаток 3 тендерної документації;
- Тендерна документація.
*Bci необхідні документи для розгляду Скарги наявні в електронній системі закупівель PROZORRO пo процедурі закупівлі.
×
-
Назва доказу:
тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
03 тендерна документація.pdf
-
-
Назва доказу:
додаток 3 тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
02 додаток 3 тендерної документації.pdf
-
-
Назва доказу:
протокол №63 від 24.04.2025р.
-
Повʼязаний документ:
01 протокол №63 від 24.04.2025р..pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
III. Вимоги суб'єкта оскарження та їх обґрунтування. З огляду на вищевикладене вбачається, що Замовник неправомірно відхилив пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД". На підставі наведеного вище, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", ПРОСИМО: 1. Прийняти дану Скаргу до розгляду. 2. Провести перевірку викладених у Скарзі фактів. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, «Реконструкція парку культури і відпочинку імені Лесі Українки в місті Ковелі Волинської області (І черга)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-16-000365-a. 4. Зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції відповідно до протоколу № 63 від 24.04.2025 року.