• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Реконструкція парку культури і відпочинку імені Лесі Українки в місті Ковелі Волинської області (І черга)

Закупівля робіт проводиться в рамках реалізації проєкту PLUA.01.03-IP.01-0016/23 «Співпраця на користь клімату – розвиток зеленої інфраструктури в Ленчні та Ковелі» у рамках Програми Interreg NEXT Польща-Україна 2021-2027, що співфiнансується Європейським Союзом через Miністра фондiв розвитку та регiональної полiтики Республiки Польща та з бюджету Ковельської територіальної громади.

Завершена

49 977 798.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 249 888.99 UAH
Номер: 4f857b4782c140c69a6aeb03a35b54c9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-08-19-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.08.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 19.08.2025 11:20 - 10.09.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 38ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.08.2025 № 38-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113 НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» від 18.08.2025 №38-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 6 UA-2025-02-16-000365-a 16.02.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 036-53-96, t.mishchuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди Interreg, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 08 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації зі змінами вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливостей), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств від 12.12.2006, ратифікованої із заявою Законом України від 03.09.2008 №360-VI; Угоди про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща-Україна, ратифікованої Законом України № 3719- IХ від 09.05.2024 (далі – Рамкова угода Interreg), своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель виконавчого комітету Ковельської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 12.02.2025 № 22-1 зі змінами, затвердженими протоколом від 24.02.2025 № 24 (далі – тендерна документація); звернення через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів від 12.03.2025, два звернення від 17.03.2025 та одне від 18.03.2025, відповіді Замовника на звернення від 13.03.2025, дві відповіді від 17.03.2025 та одна від 18.03.2025; тендерну пропозицію єдиного учасника-переможця товариства з обмеженою відповідальністю «ВОЛИНЬЕКОБУД» (далі – ТОВ «ВОЛИНЬЕКОБУД»; Скаргу ТОВ «ВОЛИНЬЕКОБУД» від 29.04.2025 Номер скарги: UA-2025-02-16-000365-a.c1, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.05.2025 №7464 -р/пк-пз; вимогу Замовника про усунення невідповідностей у пропозиції учасника ТОВ «ВОЛИНЬЕКОБУД» та оприлюднені ТОВ «ВОЛИНЬЕКОБУД» документи на усунення таких невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 24.04.2025 № 63 та від 19.05.2025 № 82; повідомлення про намір укласти договір від 19.05.2025; Договір підряду від 03.06.2025 № 06/25/87, укладений з ТОВ «ВОЛИНЬЕКОБУД» на суму 47 903 285,47 грн (далі – Договір) та додаткова угода до Договору від 17.07.2025 № 1; пояснення Замовника від 25.08.2025 надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 20.08.2025. Моніторинг здійснювався в частині, що не була предметом розгляду органом оскарження.
Період усунення порушень: 08.09.2025 17:14 - 12.09.2025 00:00
Дата публікації висновку: 08.09.2025 17:14

Запити/Пояснення