-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Бронежилет модульний (Тип2, Рівень П, Вид 5, комплектність 1-5) (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Місце поставки – Україна Бронежилет модульний (Тип2, Рівень П, Вид 5, комплектність 1-5) – 10 000 к-тів
Завершена
224 990 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 124 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 124 950.00 UAH
Період уточнення:
11.02.2025 17:34 - 17.02.2025 00:00
Відповідь надана
Гарантійний лист - вітчизняний виробник
Номер:
ad7040ee21704e6ca0c00197f2b50016
Дата опублікування:
16.02.2025 22:13
Опис:
Відповідно до п. 19 Оголошення Замовника, Учасник повинен завантажити через електронну систему закупівель в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи (оригінали або завірені учасником належним чином копії документів) зазначені у ДОДАТКУ № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
При цьому, Додаток №1 до Оголошення за даною процедурою не містить серед переліку документів - Гарантійний лист в довільній формі від виробника запропонованого товару з гарантією про те, що товар буде вітчизняного виробництва (країна походження товару - Україна), який присутній у інших аналогічних процедурах Замовника (наприклад - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-02-11-015156-a).
Дані розбіжності у вимогах до документів за аналогічними за предметом закупівлі процедурами у одного Замовника може свідчить про корупційні дії та зловживанням з боку Замовника.
В свою чергу мають місце неодноразові підтвердження таким зловживанням (безпідставна та протиправна відміна процедур 2024 року з аналогічним предметом) з лобіюванням інтересів підприємств – дистриб’юторів товару іноземного походження, що є прямо дискримінацією українського виробника.
З метою недопущення дискримінації українських виробників засобів індивідуального захисту, корупційних дій і зловживань з боку Замовника, просимо внести до переліку документів (Додаток № 1 до Оголошення) необхідність надання Учасником - Гарантійного листа в довільній формі від виробника запропонованого товару з гарантією про те, що товар буде вітчизняного виробництва (країна походження товару - Україна).
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення.
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі було оприлюдненне з дотриманням всіх принципів здійснення закупівель, відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до частини 2 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасники резиденти та нерезиденти всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у спрощених закупівлях на рівних умовах.
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить дискримінаційних вимог до українських виробників, а відсутність вимоги гарантійного листа не перешкоджає українським виробникам взяти участь у закупівлі та подати свою пропозицію.
Також, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до пункту 11 Оголошення та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» єдиним критерієм оцінки є ціна, питома вага – 100%.
Відповідно до частини 11 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Дата відповіді:
17.02.2025 13:52
Відповідь надана
Щодо вимоги п.14 Додатку №5 до Оголошення
Номер:
29b780a560714b87ac8369a06d707ef6
Дата опублікування:
16.02.2025 19:04
Опис:
Відповідно до п. 14 Додатку №5 Оголошення Замовника передбачено подання учасником у складі пропозиції листа-гарантії, відповідно до якого учасник підтверджує відповідність вимогам належної перевірки ділових партнерів Державного підприємства Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» (далі – ДП «ДОТ»), а саме - Учасник гарантує, що за раніше укладеним договором з ДП «ДОТ» до Учасника не було застосовано оперативно-господарської санкції у вигляді відмови від встановлення на майбутнє будь-яких господарських відносин з таким Учасником із достроковим розірванням такого договору та застосуванням штрафних санкцій. В свою чергу, відповідно до ч. 2 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. З вищевикладеного вбачається невідповідність п. 14 Додатку №5 Оголошення Замовника підставі для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, викладеній у ч. 2 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», що може привести до зловживань з боку недобросовісних учасників, які мають випадки не виконання свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. У зв’язку із чим просимо доповнити Додаток №5 до Оголошення пунктом, який передбачає надання учасником у складі пропозиції листа – гарантії, що Учасник гарантує відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із ДП «ДОТ», що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. У зв’язку із вищевикладеним просимо також надати роз’яснення: - Чи буде замовником прийняте рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції учасника, яким у складі пропозиції було подано вищевказаний лист – гарантію, але у Замовника наявна інформація, що учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення.
Вимоги визначені Додатком № 5 встановлені відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 14 Закону, як інша інформація, що може зазначатися в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Натомість необхідно зазначити, що ст. 17 Закону, поширюється на ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЕЛЬ, визначені ст. 13 Закону (спрощена закупівля не є процедурою закупівлі).
За вказаних у питанні Учасника обставин Замовником не буде прийняте рішення про відмову Учаснику в участі у закупівлі та відхилення пропозиції Учасника.
Разом з тим, Замовником може бути прийняте рішення про відмову Учаснику в участі у закупівлі та відхилення пропозиції Учасника, яка не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та яким у складі пропозиції було подано вищевказаний лист – гарантію, але у Замовника наявна інформація, щодо Учасника було застосовано оперативно-господарську санкцію у вигляді відмови від встановлення на майбутнє будь-яких господарських відносин з таким Учасником із достроковим розірванням такого договору та застосуванням штрафних санкцій.
Дата відповіді:
17.02.2025 13:51
Відповідь надана
кваліфікаційні вимоги
Номер:
704969d6fee64b58a5e3fa653077c303
Дата опублікування:
16.02.2025 17:47
Опис:
Відповідно до додатку №4 Оголошення Замовника, Замовником встановлені кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Також Замовником визначено, що у випадку, якщо учасник закупівлі представляє інтереси виробника, дозволяється надання підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям з боку такого виробника. Відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Таким чином законодавчо визначено, що учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію, як обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід , залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. При цьому ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачено можливості для учасника залучити спроможності інших суб’єктів господарювання таких, як субпідрядників/співвиконавців, в частині підтвердження таких кваліфікаційних критеріїв, як: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Дана вимога законодавця є цілком обґрунтованою та має на меті залучити до закупівель реальних виробників якісного товару, які мають необхідні фінансові можливості та досвід постачання товарів, особливо товарів оборонного призначення, що в свою чергу допоможе Замовнику уникнути укладання контрактів із штучно створеними постачальниками товару сумнівного походження. Крім того проєктом Договору передбачено низку штрафних санкцій до виконавця Договору за невиконання умов Договору та фінансовий стан Учасника повинен бути співрозмірним до відповідальності, яку на себе бере Учасник під час підписання Договору на постачання. Просимо надати роз’яснення: - Чи може учасник, який представляє інтереси виробника, підтвердити встановлені Замовником у додатку №4 Оголошення, кваліфікаційні критерії, такі, як: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, шляхом надання підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям з боку такого виробника. Чи така можливість, в силу ч. 3 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», передбачена Замовником лише для надання підтвердження відповідності виключно кваліфікаційним критеріям, таким як: наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід; - Чи буде Замовником відхилена пропозиція учасника, який представляє інтереси виробника, та який надав у складі пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, таким, як: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, лише документи з боку такого виробника; - Чи буде Замовником приведено Додаток №4 до Оголошення в цій частині, у відповідності до вимог ч.3 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», шляхом внесення відповідних змін у Додаток №4.
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення.
- Відповідно до вимог Додатку № 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі у випадку, якщо учасник закупівлі представляє інтереси виробника, дозволяється надання підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям з боку такого виробника. Таким чином, учасник, який представляє інтереси виробника, може підтвердити відповідність кваліфікаційним критеріям шляхом надання від виробника документів визначених Додатком № 4 до оголошення.
- Пропозицію учасника, який підтверджує відповідність кваліфікаційним критеріям документами виробника та відповідає вимогам Додатку № 4 оголошення, відхилено не буде.
- Дана спрощена закупівля оголошена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), в т. ч. ст. 14. Кваліфікаційні критерії визначені Додатком № 4 встановлені відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 14 Закону, як інша інформація, що може зазначатися в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Натомість необхідно зазначити, що ст. 16 Закону, поширюється на ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЕЛЬ, визначені ст. 13 Закону (спрощена закупівля не є процедурою закупівлі).
Дата відповіді:
17.02.2025 13:24
Відповідь надана
Щодо продовження терміну подання пропозицій
Номер:
543d0dee225343d99631e001a25386cb
Дата опублікування:
13.02.2025 11:51
Опис:
Враховуючи перелік документів необхідних для подачі пропозиції (надання ліцензії на продаж Учасником на етапі подання пропозицій), що зазначено в Додаток №1 в пункті 10, звертаємося з проханням продовжити термін подачі пропозицій мінімум на 5 робочих днів з метою допущення максимальної кількості учасників та забезпечити прозорість, відкритість процесу проведення закупівлі.
11.02.2025 о 17:34 була оголошена закупівля, 20.02 до 00:00 необхідно надати повний пакет документів (у разі неподання вчасно документів (з врахуванням вимоги) Учасник втрачає банківську гарантію і невзмозі приймати участь у закупівлі. Тобто, на отримання ліцензії на продаж Учасник має лише 5 робочих днів, а процес отримання ліцензії займає понад 10 робочих днів, що суттєво звужує кількість учасників.
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за звернення.
Під час оприлюднення Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник керується Постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», Законом України «Про публічні закупівлі» та Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Відповідно до частини 8) пункту 3 статті 14 Законом України «Про публічні закупівлі» період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель) та частини 9) пункту 3 статті 14 Законом України «Про публічні закупівлі» кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю).
Враховуючи вищевикладене та дотримання всіх норм чинного законодавства у сфері закупівель, Замовник не вбачає необхідності у продовженні терміну подання пропозиції.
Дата відповіді:
13.02.2025 17:07
Відповідь надана
АКТ про відповідність вимогам
Номер:
5c506b3063b24e768696614ac2fb509d
Дата опублікування:
12.02.2025 12:27
Опис:
Доброго дня! Чи може учасник у складі пропозиції надати АКТ про відповідність вимогам ТС МінОборони бронежилету Тип 2, Рівень П, Вид 1 (інший колір) та окремо протокол випробувань про відповідність тканини Вид 5 вимогам ТС?
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. У випадку отримання акту відповідності на виріб додаткове підтвердження відповідності за кожним видом виробу (кольором) не вимагається.
Дата відповіді:
13.02.2025 13:27