• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Бронежилет модульний (Тип2, Рівень П, Вид 5, комплектність 1-5) (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)

Місце поставки – Україна Бронежилет модульний (Тип2, Рівень П, Вид 5, комплектність 1-5) – 10 000 к-тів

Завершена

224 990 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 124 950.00 UAH
Номер: fdf5e6eefb2e4fc7bd904fbe218f23ff
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-03-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.02.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 03.03.2025 12:32 - 25.03.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 28.02.2025 № 67 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 11 лютого 2025 року № 31-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 25 UA-2025-02-11-015060-a 11.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, t.m.solomenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду пропозиції учасника закупівлі ТОВ «МІЛІКОН ЮА» встановлено порушення вимог пункту 1 частини 13 статті 14 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостей № 1275, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, внесення змін до договору та своєчасність їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної/допорогової закупівлі, затверджене рішенням уповноваженої особи Державного підприємства Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» (далі – ДП «ДОТ») від 11.02.2025 року № 1102-2 (далі – Оголошення), пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МІЛІКОН ЮА» (далі – ТОВ «МІЛІКОН ЮА»), протокол уповноваженої особи від 24.02.2025 № 2402-1, повідомлення про намір укласти договір, державний контракт (договір) про закупівлю № 594/02-25-РМ від 27.02.2025 на суму 217 520 000,00 грн., пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 10.03.2025, 17.03.2025. За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до умов пункту 2 Додатку 3 Оголошення для підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі Учасник має завантажити у складі пропозиції копію документу, виданого Центральним управлінням розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України (або іншим уповноваженим органом військового управління у разі, якщо розробником технічної документації не є Міністерство оборони України) про те, що запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (відповідна нормативно-технічна документація зазначена у ДОДАТКУ № 3 до Оголошення). Учасником ТОВ «МІЛІКОН ЮА» у складі пропозиції надано лист Центрального управління розвитку матеріального забезпечення Міністерства оборони України від 30.11.2024 № 220/61/2314, (файл «АКТ ЦУРМЗ ЗАВІРЕНИЙ.pdf») виданий постачальнику ТОВ «ФОРТЕЦЯ ЗАХИСТУ» на його звернення щодо перевірки бронежилета модульного модель «Фортеця-1» та затверджено його в якості зразка-еталона. Водночас, вимогами Оголошення не передбачено умови щодо надання таких документів іншими суб’єктами господарювання. Держаудитслужба звернулась через електронну систему закупівель до ДП «ДОТ» про надання пояснення щодо виконання учасником закупівлі ТОВ «МІЛІКОН ЮА» умов пункту 2 Додатку 3 до Оголошення. ДП «ДОТ» 17.03.2025 надав пояснення, що «…ТОВ «МІЛІКОН ЮА» надано документ про представництво виробника (файл «Лист від МАСАДА ПРЕДСТАВНИК МІЛІКОН ЮА .pdf»). Також ТОВ «МІЛІКОН ЮА» у ціновій пропозиції зазначило виробником запропонованого товару компанію Masada Armour Soy Ltd. (файл «Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція МІЛІКОН 10тис.pdf»). Оскільки виробником запропонованого товару є товар Masada Armour Soy Ltd., ТОВ «МІЛІКОН ЮА» було надано лист від Центрального управління розвитку матеріального забезпечення № 220/61/2314 від 30.11.2024 (файл “ЛИСТ ЦУРМЗ ЕТАЛОН 804-0000000000-20241130-000220--61--2314-1-00.pdf”), де зазначено, що бронежилет модульний моделі «Фортеця -1» Тип 2, Рівень П, Вид 5, комплектність 1-8, є виробництва MASADA ARMOUR SOY LTD, що відповідає вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України «Бронежилет модульний» ТС А01XJ.29423-420:2023 (01). Зауважимо, що згідно вимог пункту 2 Додатку № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, відсутня вимога, що документ повинен бути виданий на звернення (ім'я юридичної особи) Учасника.» Надане ДП «ДОТ» пояснення не спростовує порушення та суперечить вимогам, що встановлені в Оголошенні. Позаяк, в складі пропозиції учасника ТОВ «МІЛІКОН ЮА» немає жодного документа який би підтверджував, що саме він звертався до Центрального управління та отримував від нього відповідний документ про те, що запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (відповідна нормативно-технічна документація зазначена у ДОДАТКУ № 3 до Оголошення). Крім того, відповідно до вимог пункту 8 Додатку 1 до Оголошення якщо учасник не є виробником продукції або пропонує до постачання продукцію інших виробників надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником або дилером/дистриб’ютором/представником виробника тощо. В складі пропозиції учасника ТОВ «МІЛІКОН ЮА» не надано жодного документа, який підтверджує стосунки/співпрацю з ТОВ «ФОРТЕЦЯ ЗАХИСТУ». Відповідно до пункту 7 статті 8 Закону у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю. Відповідно до інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером UA-2024-12-12-002050-a ТОВ «ФОРТЕЦЯ ЗАХИСТУ» приймав участь у закупівлі бронежилетів модульних (Тип 2, Рівень П, Вид 5, комплектність 1-8) і в складі свої пропозиції надав лист Центрального управління розвитку матеріального забезпечення Міністерства оборони України від 30.11.2024 № 220/61/2314. З огляду на викладене, учасник ТОВ «МІЛІКОН ЮА» не підтвердив (не надав) документ відповідно до вимог пункту 2 Додатку 3 Оголошення, а ДП «ДОТ» не відхилив зазначену пропозицію, чим недотримано вимоги пункту 1 частини 13 статті 14 Закону.
Період усунення порушень: 24.03.2025 16:39 - 08.04.2025 01:00
Дата публікації висновку: 24.03.2025 16:39

Оскарження висновку в суді

Опис: Подано позов до Київського окружного адміністративного суду від 01.04.2025 року про оскарження висновку Державної аудиторської служби України
Дата публікації: 07.04.2025 14:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до висновку Держаудитслужби за результатами моніторингу UA-M-2025-03-03-000015 (ідентифікатор закупівлі – UA-2025-02-11-015060-a)  За результатами проведення моніторингу закупівлі за предметом «Бронежилет модульний (Тип2, Рівень П, Вид 5, комплектність 1-5) (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)» (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель - UA-2025-02-11-015060-a)., оголошеної ДП МОУ «Державний оператор тилу» (далі – Замовник), Державною аудиторською службою України встановлено порушення вимог пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон). Замовник не погоджується з висновком про результати моніторингу спрощеної закупівлі (далі – Висновок) та надає наступні аргументовані заперечення до Висновку. Згідно пункту 2 Додатку № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник надає копію документу, виданого Центральним управлінням розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України (або іншим уповноваженим органом військового управління у разі, якщо розробником технічної документації не є Міністерство оборони України) про те, що ЗАПРОПОНОВАНИЙ до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (відповідна нормативно-технічна документація зазначена у ДОДАТКУ № 3 до Оголошення). ТОВ «МІЛІКОН ЮА» надано документ про представництво виробника (файл «Лист від МАСАДА ПРЕДСТАВНИК МІЛІКОН ЮА .pdf»). Також ТОВ «МІЛІКОН ЮА» у ціновій пропозиції зазначило виробником запропонованого товару компанію Masada Armour Soy Ltd. (файл «Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція МІЛІКОН 10тис.pdf»). Оскільки виробником запропонованого товару є товар Masada Armour Soy Ltd., ТОВ «МІЛІКОН ЮА» було надано лист від Центрального управління розвитку матеріального забезпечення № 220/61/2314 від 30.11.2024 (файл “ЛИСТ ЦУРМЗ ЕТАЛОН 804-0000000000-20241130-000220--61--2314-1-00.pdf”), де зазначено, що бронежилет модульний моделі «Фортеця -1» Тип 2, Рівень П, Вид 5, комплектність 1-8, є виробництва MASADA ARMOUR SOY LTD, що відповідає вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України «Бронежилет модульний» ТС А01XJ.29423-420:2023 (01). Державна аудиторська служба України доходить хибного висновку та зазначає “в складі пропозиції учасника ТОВ «МІЛІКОН ЮА» немає жодного документа який би підтверджував, що саме він звертався до Центрального управління та отримував від нього відповідний документ про те, що запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (відповідна нормативно-технічна документація зазначена у ДОДАТКУ № 3 до Оголошення). Крім того, відповідно до вимог пункту 8 Додатку 1 до Оголошення якщо учасник не є виробником продукції або пропонує до постачання продукцію інших виробників надати скановані копії документів, які підтверджують стосунки із виробником або дилером/дистриб’ютором/представником виробника тощо. В складі пропозиції учасника ТОВ «МІЛІКОН ЮА» не надано жодного документа, який підтверджує стосунки/співпрацю з ТОВ «ФОРТЕЦЯ ЗАХИСТУ».” 1) В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не вимагався документ який би мав підтвердити, що саме Учасник повинен звертатись до Центрального управління та отримувати від нього відповідний документ. 2) Учасником ТОВ «МІЛІКОН ЮА» надано документ про представництво виробника (файл «Лист від МАСАДА ПРЕДСТАВНИК МІЛІКОН ЮА .pdf»). 3) Учасник не повинен надавати документ, який підтверджує стосунки з ТОВ «ФОРТЕЦЯ ЗАХИСТУ»., оскільки ТОВ «ФОРТЕЦЯ ЗАХИСТУ».” не є виробником запропонованого товару. Зауважимо, що згідно вимог пункту 2 Додатку № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, відсутня вимога, що документ повинен бути виданий на звернення (ім'я юридичної особи) Учасника. Вимога пункту 2 Додатку №3 передбачає надання копії документу, виданого Центральним управлінням розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України (або іншим уповноваженим органом військового управління у разі, якщо розробником технічної документації не є Міністерство оборони України) про те, що ЗАПРОПОНОВАНИЙ до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (відповідна нормативно-технічна документація зазначена у ДОДАТКУ № 3 до Оголошення). Оскільки запропонований товар, є товар виробництва MASADA ARMOUR SOY LTD, Учасник надає документ, саме на MASADA ARMOUR SOY LTD. Враховуючи вищезазначене, порушення вимог оголошення зі сторони Учасника в цій частині відсутні.
Дата публікації звіту: 25.03.2025 10:53

Запити/Пояснення