-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області (у межах підконтрольних територій України) згідно ДК 021:2015 код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Торги не відбулися
133 297 224.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 332 972.24 UAH
мін. крок: 1% або 1 332 972.24 UAH
Період уточнення:
10.02.2025 14:17 - 15.02.2025 00:00
Відповідь надана
Досвід
Номер:
bdf072019ab744ce864799cf920978cc
Дата опублікування:
14.02.2025 21:25
Опис:
В п.1.2.1. Розділу 1. Кваліфікаційні критерії Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що «Аналогічним буде вважатись повністю виконаний договір на виконання робіт та/або надання послуг з поточного середнього/поточного ремонтів/експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного та/або місцевого значення, по якому виконувалися роботи та/або надавались послуги аналогічні предмету закупівлі. АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР МАЄ БУТИ УКЛАДЕНИЙ ПРОТЯГОМ ОСТАННІХ 3-ОХ РОКІВ ВІД ДАТИ, ЩО ПЕРЕДУЄ ДАТІ ОГОЛОШЕННЯ ЗАКУПІВЛІ.»
Перш ніж перейди до вимог, просимо замовника враховувати в своїй роботі принципи здійснення публічних закупівель, що встановлені в ст.5. Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (далі – Закон №922-VIII):
«Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) ДОБРОСОВІСНА КОНКУРЕНЦІЯ СЕРЕД УЧАСНИКІВ;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ;
4) НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ ТА РІВНЕ СТАВЛЕННЯ ДО НИХ;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЙНИМ ДІЯМ І ЗЛОВЖИВАННЯМ.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. ЗАМОВНИКИ НЕ МАЮТЬ ПРАВА ВСТАНОВЛЮВАТИ ЖОДНИХ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ ДО УЧАСНИКІВ.
5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.».
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону №922-VIII, ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НЕ ПОВИННА МІСТИТИ ВИМОГ, ЩО ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДЯТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Вищевказані вимоги замовника НЕОБҐРУНТОВАНІ, ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДЯТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ. А саме:
ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА, що АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР МАЄ БУТИ УКЛАДЕНИЙ ПРОТЯГОМ ОСТАННІХ 3-ОХ РОКІВ ВІД ДАТИ, ЩО ПЕРЕДУЄ ДАТІ ОГОЛОШЕННЯ ЗАКУПІВЛІ.
Вищезазначена вимога Є ТАКОЮ, ЩО ОБМЕЖУЄ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДИТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ. Абсолютно необґрунтовано встановивши вимогу, що аналогічний договір має бути укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, ЗАМОВНИК ФАКТИЧНО ОБМЕЖИВ ПЕРІОД НАБУТТЯ ДОСВІДУ РОКАМИ, впродовж ЯКИХ НА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ ДІЄ ВОЄННИЙ СТАН, чим штучно СУТТЄВО ОБМЕЖИВ КОНКУРЕНЦІЮ та КОЛО УЧАСНИКІВ, ЯКІ МОЖУТЬ ПРИЙНЯТИ УЧАСТЬ У ДАНІЙ ЗАКУПІВЛІ. В зазначений замовником період більшість договорів у різних замовників було або призупинено, або розірвано через відсутність фінансування і перенаправлення коштів на оборону нашої країни. У зв’язку з цим, у багатьох учасників за зазначений період відсутня можливість показати ПОВНІСТЮ ВИКОНАНИЙ АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР.
Враховуючи вищевикладене та з метою розширення кола учасників даної закупівлі, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та розширити період набуття досвіду до 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Відповідь:
Щодо питання про зміни до тендерної документації стосовно розширення періоду набуття досвіду до 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Відповідно до ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до ч.3 ст.22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 09.05.2025.
Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених цим Законом (далі – Особливості), визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз та з дотриманням вимог, встановлених пунктом 3-8 цього розділу. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості.
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідну інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Замовником встановлено кваліфікаційний критерій, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), аналогічним буде вважатись повністю виконаний договір на виконання робіт та/або надання послуг з поточного середнього/поточного ремонтів/експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного та/або місцевого значення, по якому виконувалися роботи та/або надавались послуги аналогічні предмету закупівлі. Аналогічний договір має бути укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
В умовах воєнного стану, Запорізька область, як прифронтова область (наказ від 22.12.2022 №309 Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України) постійно зазнає артилерійських обстрілів, повітряних нальотів та застосування КАБів, здійснених російськими окупантами. Враховуючи важливість стану доріг, які використовуються у військових цілях, це військова логістика вантажів, евакуація цивільних та поранених військових, кожна дорога має критичне значення, тож їх утримання – це безпосереднє забезпечення потреб оборони. Чим ближче лінія фронту – тим більше страждає дорожнє покриття. Зважаючи на вище викладене та на численні повітряні тривоги, які вносять певні нюанси до організації виконання робіт вкрай важливо мати досвід роботи в таких умовах.
Також, наказом від 18.10.2021 №358 ДП "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" з 01 березня 2022 року прийняті нові стандарти щодо «ДСТУ 9116:2021 Битум и битумные вяжущие. Битумы дорожные, модифицированные полимерами. Технические условия»; наказом від 08.04.2022 №59 ДП "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" з 01 січня 2023 року прийняті нові стандарти щодо «ДСТУ 9177-2:2022 Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 2. Матеріали неукріплені». Нові ДСТУ регламентують вимоги щодо стандартів на матеріали, що використовують для влаштування шарів дорожнього одягу та для приготування сумішей асфальтобетонних на бітумах модифікованих полімером згідно з чинними нормативними документами.
З метою якнайкращого використання бюджетних коштів, якісного та професійного виконання робіт щодо даної закупівлі вважаємо за необхідне наявність досвіду на виконання робіт та/або надання послуг з поточного середнього/поточного ремонтів/експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного та/або місцевого значення, по якому виконувалися роботи та/або надавались послуги аналогічні предмету закупівлі в умовах дії воєнного стану. Отже, не вважаємо за доцільне вносити зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
17.02.2025 15:48
Відповідь надана
Технічна специфікація
Номер:
53e535dcf6474eb89ff4ba03e45b4ffd
Дата опублікування:
14.02.2025 19:30
Опис:
Шановний Замовник!
З метою якісної підготовки до розрахунку Договірної ціни виявлено дані, які не в повній мірі відповідають розумінню, зокрема:
1. В пункті 16 Розділу № 5 "Організація та безпека дорожнього руху. Заміна дорожніх знаків" зазначена загальна кількість знаків (круглі, квадратні, трикутні, прямокутні) без розподілу по типу, що не дає можливості для точного розрахунку.
2. В пункті 18 Розділу № 5 "Організація та безпека дорожнього руху. Заміна дорожніх знаків" замість метрів погонних зазначено кількість знаків індивідуального проектування, що не відповідає чинним стандартам.
3. В пункті 27 Розділу 6 "Озеленення" не зазначена відстань перевезення будівельного сміття.
Наполегливо просимо Вас надати відповідь якнайшвидше для оперативної підготовки пропозиції у строк.
Відповідь:
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області (у межах підконтрольних територій України) передбачають виконання ряду робіт які забезпечують усунення загрози безпечного проїзду автотранспорту, ліквідацію наслідків дорожньо-транспортних пригод, наслідків стихійного лиха, надзвичайних і аварійних ситуацій. Ці роботи виконуються за зверненнями від громад області, за зверненнями (приписами) уповноважених органів Національної поліції та у разі надходження конкретних письмових розпоряджень (заявок) про усунення загрози безпечного руху автотранспорту.
Оскільки надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення передбачено у межах підконтрольних територій України всієї Запорізької області, а не по конкретному об’єкту будівництва що має робочий проєкт, то і обсяги робіт визначалися у відповідності до будівельних нормативів.
Так, відстань перевезення будівельного сміття в розділі 6 "Озеленення" прийнята у відповідності до Додатку 20 «Методика визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування». Щодо розмірів щитів дорожніх знаків індивідуального проектування в розділі № 5 "Організація та безпека дорожнього руху. Заміна дорожніх знаків", вважаємо, що зауваження взагалі некоректне, так як жодні зі знаків не рахуються в погонних метрах. Обсяги робіт згідно Відомості обсягів робіт (BоQ) зазначені саме в штуках, як це і передбачає розцінка.
Дата відповіді:
17.02.2025 15:45