• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорони об’єкту

Завершена

2 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 000.00 UAH
Період уточнення: 10.02.2025 13:42 - 16.02.2025 00:00
Відповідь надана

Дискримінація МВС

Номер: addb00d1572943a3a4ada413f6be1026
Дата опублікування: 14.02.2025 10:06
Опис: Шановний замовник наголошуємо на неохідність звернути увагу на рішення АМКУ стосовно не законності встановлення Замовниками термінів до тих чи інших документів які потрібно подавати Учассниками. Відповідно вами встановлено вимоги про надання довідки МВС видані не раніше 30 календарних днів до дати оголошення даної закупівлі. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки Замовник встановлює вимоги, що не кореспондуються і навіть протирічать вимогам діючого законодавства щодо провадження охоронної діяльності в України. Так, документи, що підтверджують відповідність персоналу охорони здобувач ліцензії надає органу ліцензування разом із заявою про отримання ліцензії (п. 6 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960, далі по тексту – Ліцензійні умови). Персонал охорони надає суб'єкту охоронної діяльності документи про їх відповідність кадровим вимогам, що встановлені Ліцензійними умовами виключно при прийнятті на роботу (п. 14 та п. 17 Ліцензійних вимог). ЖОДНА НОРМА ДІЮЧОГО ЗАКОНОДАВСТВА, яким регламентовані питання провадження охоронної діяльності в Україні, не містить в собі вимоги періодичного персоналом охорони документів, які ними були подані суб'єкту охоронної діяльності при прийнятті на роботу. Якщо таку вимогу не встановлює законодавець, то встановлення додаткової вимоги саме відповідності Ліцензійним умовам Замовником є явно дискримінаційною вимогою. Необхідним є зазначити, що отримання вказаних у Документації копія документу МВС (довідка, витяг з ІАС "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості") саме не раніше 30 календарних днів до дати оголошення даної закупівлі за умови якщо працівник був прийнятий на роботу раніше 2025 року, є додатковим обов'язком навіть не учасника, а фізичних осіб, що є працівниками такого учасника. Вимога учасника до своїх працівником із зобов'язанням надати документи всупереч вимогам діючого законодавства є прямим порушенням прав працівників, що визначені законодавством України. Учасник має у штаті достатню кількість персоналу охорони, що в повному обсязі відповідають вимогам Ліцензійних умов. Таким чином, зазначена Замовником вимога до персоналу учасника про наявність документів про відповідність ліцензійним умовам, виданих саме у 2025 році є дискримінаційною та встановленою з метою обмеження конкуренції задля лобіювання інтересів потенційного учасника. Додатково наголошуємо, що законодавством не встановлено термін чинності витягі з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» . Відтак уповноважена особа перевищуючи свої службові повноваження на власний розсуд без обґрунтовано встановила дискримінаційну вимогу щодо терміну видачі довідки МВС, чим обмежила коло потенційних учасників та надала перевагу завідомо визначеному переможцю. Цікаво, в м. Ви́нники є робоча група чи громадський контроль який стежить за прозорістю здійснення замовниками публічних закупівель якщо так напишіть контакт раді будемо звернутися для проведення контролю вашої закупівлі
Відповідь: Вимога щодо подання витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (на всіх працівників, що вказані в довідці), що видані не раніше 30 календарних днів до дати оголошення даної закупівлі, про те, що особа не притягалася до кримінальної відповідальності та не має не знятої та непогашеної судимості та не перебуває в розшуку, не є дискримінаційною, оскільки жодним чином не обмежує коло учасників. Строки надання витягу встановлені Порядком доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», затвердженим наказом МВС від 30.03.2022 № 207. Результати перевірки запитів, що були подані в електронному вигляді на сайтіhttps://vytiah.mvs.gov.ua, надаються заявнику невідкладно після проведення відповідної перевірки. І лише відповіді на запити, подані в паперовій формі, надаються у строк до 10 робочих днів.
Дата відповіді: 17.02.2025 17:18
Відповідь надана

МВС що видані не раніше 30 календарних днів до дати оголошення даної закупівлі та медичний огляд не раніше 2025 року

Номер: 6c7172bb66684e22888ff9710a8bc4d0
Дата опублікування: 13.02.2025 18:04
Опис: Враховуючи практику Колегії АМКУ просимо ознайомитися із рішенням №5544-р/пк-пз від 27.03.2024 р. (ідентифікатор закупівлі - UA-2024-03-12-013227-a ): Позиція Колегії: "Замовник не обгрунтував, та документально не підтвердив необхідності встановлення вищезазначеної вимоги Документації у наведеній редакції. За таких умов, участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише учасники, які зможуть мають у наявності та зможуть лист-відгук, датований не раніше, ніж дата оголошення про закупівлю, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника. Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Будь-яка прив'язка внадання відгуку до конкоретно визначеної дати - дискримінація. Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу щодо надання довідки медичного огляду, які повинні бути видані не раніше 2025 року та витягів з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (на всіх працівників, що вказані в довідці), що видані не раніше 30 календарних днів до дати оголошення даної закупівлі
Відповідь: Щодо до вимоги пп. 2.1 п. 2 Кваліфікаційних вимог Додатку 1 до Тендерної документації: Наявність в учасника працівників , які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі, які зазначені у довідці згідно Таблиці №2, документально підтверджуються в складі тендерної пропозиції наступними документами: - витяги з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (на всіх працівників, що вказані в довідці), що видані не раніше 30 календарних днів до дати оголошення даної закупівлі, про те, що особа не притягалася до кримінальної відповідальності та не має не знятої та непогашеної судимості та не перебуває в розшуку. Повідомляємо, що відповідно до інформації, розміщеної на сайті Міністерства внутрішніх справ України (розділ Електронні інформаційні послуги) строки надання витягу встановлені Порядком доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», затвердженим наказом МВС від 30.03.2022 № 207. Результати перевірки запитів, що були подані в електронному вигляді на сайтіhttps://vytiah.mvs.gov.ua, надаються заявнику невідкладно після проведення відповідної перевірки. І лише відповіді на запити, подані в паперовій формі, надаються у строк до 10 робочих днів. Такм чином, вказаною інформацією спростовується ваше твердження про неможливість отримання витягу з ІАС в електронній формі під час підготовки тендерної пропозиції, а відтак про дискримінаційний характер даної вимоги. Щодо вимоги пп.2.1. п. 2 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації копії медичних довідок про проходження працівниками обов’язкового медичного огляду для всіх охоронників, яких планується задіяти та довідки форми № 100-2/о. Довідки повинна бути чинною на момент подання пропозиції та виданою не раніше 2025 року. Повідомляємо, що замовником буде внесено зміни до документації.
Дата відповіді: 14.02.2025 09:16
Відповідь надана

Витяги МВС та довідки медичного огляду датовані 2025 роком дискримінація

Номер: fb5a0513f0624a18b89aebd61c285305
Дата опублікування: 12.02.2025 15:58
Опис: Шановний Замовник! У тендерній документації вами встановлені такі вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), зокрема, - недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 Кваліфікаційних вимог Додатку 1 до Тендерної документації вами зазначена наступна вимога: Наявність в учасника працівників , які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі, які зазначені у довідці згідно Таблиці №2, документально підтверджуються в складі тендерної пропозиції наступними документами: - витяги з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (на всіх працівників, що вказані в довідці), що видані не раніше 30 календарних днів до дати оголошення даної закупівлі, про те, що особа не притягалася до кримінальної відповідальності та не має не знятої та непогашеної судимості та не перебуває в розшуку - копії медичних довідок про проходження працівниками обов’язкового медичного огляду для всіх охоронників, яких планується задіяти та довідки форми № 100-2/о. Довідки повинна бути чинною на момент подання пропозиції та виданою не раніше 2025 року. Ми як потенційний Учасник надаємо послуги охорони на багатьох об’єктах державної, комунальної та комерційної форми власності, а також турбуємось про здоров’я та фізичну форму своїх працівників. Відтак, працівники охоронної компанії в жовтні 2024 року пройшли відповідний медичний огляд та отримали медичні довідки, термін дії яких становить 1 рік тобто дійсні по жовтень 2025 року включно. Проте, замовник свідомо порушуючи вимоги чинного законодавства вирішив обмежити коло потенційних учасників зазначивши в тендерній документації, що довідки медичного огляду повинні бути видані не раніше 2025 року, що є ДИСКРИМІНАЦІЄЮ. Адже Учасник маючи значний досвід, матеріально – технічну базу, працівників відповідної кваліфікації тощо не зобов’язаний на вимогу (забаганку) замовника робити повторні медичні огляди працівників при наявних діючих довідках. Аналогічно, дискримінаційною вимого є подання витягів з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (на всіх працівників, що вказані в довідці), що видані не раніше 30 календарних днів до дати оголошення даної закупівлі. Тобто витяги повинні бути видані у 2025 році. Звертаємо увагу, що ми маємо витягі про відсутність судимості датовані жовтнем – груднем 2024 року, але не в січні 2025 року. Враховуючи, що зазначений документ не містить строку чинності, то в ньому міститься достатньо актуальна інформація, яка слугує достатнім підтвердженням про не притягнення відповідних осіб до кримінальної відповідальності. Однак, Замовник ускладнює участь потенційних учасників, шляхом встановлення. даної вимоги, адже виконати їх зможуть лише ті учасники, котрим пощастить отримати зазначені довідки для працівників до кінцевого строку подання пропозицій. Дана обставина ставить Нас у нерівне становище з іншими учасниками, не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не встигнуть отримати витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості. Згідно Порядку доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»: Надання відомостей з ІАС або вмотивованої відмови в їх наданні здійснюється протягом 30 календарних днів, якщо інше не передбачено законодавством . В той час на подачу тендерних пропозицій надається 7 календарних днів . Таким чином, не всі учасники можуть прийняти участь у закупівлі. Звертаємо увагу, що такі дискримінаційні вимоги неодноразово успішно оскаржувалася в АМКУ. На сайті АМКУ розміщено велику кількість рішень на користь Учасника з даного питання, просимо ознайомитися як приклад з останнім рішенням комісії АМКУ від 29.01.2025 № 1358-р/пк-пз На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО припинити порушення чинного законодавства, не дискримінувати учасників, виключити дискримінаційні вимогм та внести зміни до тендерної документації! Заздалегідь вдячні за належне реагування. Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Відповідь: Щодо до вимоги пп. 2.1 п. 2 Кваліфікаційних вимог Додатку 1 до Тендерної документації: Наявність в учасника працівників , які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі, які зазначені у довідці згідно Таблиці №2, документально підтверджуються в складі тендерної пропозиції наступними документами: - витяги з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (на всіх працівників, що вказані в довідці), що видані не раніше 30 календарних днів до дати оголошення даної закупівлі, про те, що особа не притягалася до кримінальної відповідальності та не має не знятої та непогашеної судимості та не перебуває в розшуку. Повідомляємо, що відповідно до інформації, розміщеної на сайті Міністерства внутрішніх справ України (розділ Електронні інформаційні послуги) строки надання витягу встановлені Порядком доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», затвердженим наказом МВС від 30.03.2022 № 207. Результати перевірки запитів, що були подані в електронному вигляді на сайтіhttps://vytiah.mvs.gov.ua, надаються заявнику невідкладно після проведення відповідної перевірки. І лише відповіді на запити, подані в паперовій формі, надаються у строк до 10 робочих днів. Такм чином, вказаною інформацією спростовується ваше твердження про неможливість отримання витягу з ІАС в електронній формі під час підготовки тендерної пропозиції, а відтак про дискримінаційний характер даної вимоги. Щодо вимоги пп.2.1. п. 2 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації копії медичних довідок про проходження працівниками обов’язкового медичного огляду для всіх охоронників, яких планується задіяти та довідки форми № 100-2/о. Довідки повинна бути чинною на момент подання пропозиції та виданою не раніше 2025 року. Повідомляємо, що замовником буде внесено зміни до документації.
Дата відповіді: 14.02.2025 09:16
Відповідь надана

Аналогічний договір

Номер: d9bcac02493f46c2a334f9d08eefd8d5
Дата опублікування: 11.02.2025 18:12
Опис: Зазначення в тендерній документації надання Учасником не менше 2 аналогічних договорів з медичною установою, є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ умовою та порушенням основних принципів публічних закупівель. Як приклад, просимо ознайомитися з рішенням комісії АМКУ від 09.12.2024 №19518. У разі відсутності реагування та не усунення даного порушення шляхом внескеея змін в тендерну документацію, змушені будемо звернутися в АМКУ.
Відповідь: Відповідно до п. 28 Особливостей: Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі": У тендерній документації зазначаються такі відомості один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Кваліфікаційний критерій в п. 3 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації встановлений для підтвердження наявності документально досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Зазначені вимоги жодним чином не суперечать чинному законодавстві у сфері публічних закупівель та не обмежують коло учасників.
Дата відповіді: 14.02.2025 09:29
Відповідь надана

Дискримінація, аналогічний договір з медичною установою

Номер: 4e2b3ad61faa4454bab10b280817bf84
Дата опублікування: 11.02.2025 18:00
Опис: Шановний замовнику, ми маємо значний досвід з надання охоронних послуг. Проте у тендерній документації Вами встановлені такі вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема, - недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Вважаємо, що дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство та перешкоджають взяти участь у Процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками, є наступні умови тендерної документації (далі – Тендерна документація). Так, умовами тендерної документації передбачено, що Учасник зобов’язаний підтвердити Кваліфікаційні критерії, встановлені замовником відповідно до статті 16 Закону а саме: відповідно до підпунктом 3.1 пункту 3 Кваліфікаційних вимог Додатку 1 до Тендерної документації Учасник зобов’язаний надати Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних* за предметом закупівлі договорів (не менше 2) за період 2021-2023 років, згідно наведеної нижче форми Таблиці №3: * Аналогічним є договір про надання послуг з охорони об’єкту та/або фізичної охорони об’єктів і майна та/або аналогічним за кодом ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні пслуги, що укладений з медичною установою та виконаний в повному обсязі (назва предмету договору може не бути тотожною, але повинна бути такою ж за суттю). Ми як потенційний Учасник надаємо послуги охорони на багатьох об’єктах державної, комунальної та комерційної форми власності. Вимога про надання АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ З МЕДИЧНОЮ УСТАНОВОЮ є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, та такою що обмежує конкуренцію, порушує законодавство та перешкоджає взяти участь у процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками з наступних причин: Надання аналогічного договору з медичною установою виключає можливість приймати участь нам, як потенційному учаснику, який має аналогічні договори послуг з охорони будівель державних та комунальних установ та надавав послуги раніше, проте не має аналогічного договору саме охорони з медичною установою. Статтею 5 Закону передбачені такі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Наголошуємо, що вимога щодо надання аналогічного договору з медичною установою порушує Закон, та суттєво обмежує можливість приймати участь у закупівлі нас, як потенційного учасника. Ми маємо змогу вчасно, якісно та в повному обсязі виконати договір за результатами процедури закупівлі. Разом з цим, Замовник умисно вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та в результаті таких дій Замовника порушуються права та законні інтереси Учасника. Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведеної вище вимог порушуює вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційного учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Звертаємо увагу, що така дискримінаційна вимога неодноразово успішно оскаржувалася в АМКУ та відповідно на сайті АМКУ розміщено велику кількість рішень на користь Учасника з даного питання. У зв’язку з викладеним вище, вимагаємо Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог. Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Відповідь: Добрий день! Замовником буде внесено зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 14.02.2025 09:12