• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорони об’єкту

Завершена

2 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 000.00 UAH
Період оскарження: 10.02.2025 13:42 - 16.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на неправомірні дії Замовника при кваліфікації пропозицій при проведенні закупівлі «ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єкту)» КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙН ТА РЕПРЕСОВАНИХ ІМ.Ю.ЛИПИ" (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення UA-2025-02-10-008095-a про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю код «ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єкту)»». Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій – 19 лютого 2024 року, до 01:00 год. Товариство з обмеженою відповідальністю «Група компаній «Грізлі»» (далі - Скаржник) взяло участь в закупівлі та подало пропозицію згідно тендерної документації (надалі - ТД). За результатами розкриття пропозицій виявилось, що для участі у закупівлі було подано лише одну пропозицію Скаржником: Учасник Остаточна пропозиція Статус 1 ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ "ГРІЗЛІ" 1 424 148,48 грн з ПДВ Дискваліфіковано Вимога про усунення порушення: до 01.03.25, 17:02 Кваліфікація пропозицій почалася – 27 лютого 2025 року о 10:20. Відповідно до тендерної документації: «Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Питома вага - 100 відсотків». Звертаємо увагу, що сума закупівлі становить - 2 200 000,00 грн., а пропозиція Скаржника становить 1 424 148,48 грн. Тобто економія бюджету складає понад 775 тис. грн. Замовником було розглянуто найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ " Група компаній «Грізлі»", розмішено вимогу про усунення порушень (ввечері в неробочий часу п’ятницю) та згодом прийнято рішення про= відхилення пропозиції Скаржника на підставі Протоколу № б\н від 04.03.2025 року. Але Скаржник не може погодитися з таким рішенням Замовника, оскільки пропозиція ТОВ "Група компаній «Грізлі»" відповідає вимогам документації, і мала бути прийнята. Згідно абзацу 3 пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення ТОВ "Група компаній «Грізлі»" та обґрунтовує це наступним:

Номер: f4a1631f76ea4a9793d17055c8f23906
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-10-008095-a.c2
Назва: СКАРГА на неправомірні дії Замовника при кваліфікації пропозицій при проведенні закупівлі «ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єкту)» КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙН ТА РЕПРЕСОВАНИХ ІМ.Ю.ЛИПИ" (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення UA-2025-02-10-008095-a про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю код «ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єкту)»». Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій – 19 лютого 2024 року, до 01:00 год. Товариство з обмеженою відповідальністю «Група компаній «Грізлі»» (далі - Скаржник) взяло участь в закупівлі та подало пропозицію згідно тендерної документації (надалі - ТД). За результатами розкриття пропозицій виявилось, що для участі у закупівлі було подано лише одну пропозицію Скаржником: Учасник Остаточна пропозиція Статус 1 ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ "ГРІЗЛІ" 1 424 148,48 грн з ПДВ Дискваліфіковано Вимога про усунення порушення: до 01.03.25, 17:02 Кваліфікація пропозицій почалася – 27 лютого 2025 року о 10:20. Відповідно до тендерної документації: «Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Питома вага - 100 відсотків». Звертаємо увагу, що сума закупівлі становить - 2 200 000,00 грн., а пропозиція Скаржника становить 1 424 148,48 грн. Тобто економія бюджету складає понад 775 тис. грн. Замовником було розглянуто найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ " Група компаній «Грізлі»", розмішено вимогу про усунення порушень (ввечері в неробочий часу п’ятницю) та згодом прийнято рішення про= відхилення пропозиції Скаржника на підставі Протоколу № б\н від 04.03.2025 року. Але Скаржник не може погодитися з таким рішенням Замовника, оскільки пропозиція ТОВ "Група компаній «Грізлі»" відповідає вимогам документації, і мала бути прийнята. Згідно абзацу 3 пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення ТОВ "Група компаній «Грізлі»" та обґрунтовує це наступним:
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 18.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.03.2025 17:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.03.2025 13:53
Дата виконання рішення Замовником: 24.03.2025 12:37
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником було скасовано рішення про відхилення пропозиції Учасника.
Автор: ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ "ГРІЗЛІ", Юрій Бибик +380507221240 grizli02@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 519ee5d8e61b45acb79acadaeca2a21a
Заголовок пункту скарги: Незаконне рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Підстава відхилення наступна:
Учасник не надав всіх документів для усунення виявлених невідповідностей на працівників що вказані в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №06 від 18.02.2025 р. , а саме відсутні витяги з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (на всіх працівників, що вказані в довідці), що видані не раніше 30 календарних днів до дати оголошення даної закупівлі, про те, що особа не притягалася до кримінальної відповідальності та не має не знятої та непогашеної судимості та не перебуває в розшуку на Дуброва Віталія Васильовича, Сергієнка Сергія Михайловича, Тимошенка Олексія Олексійовича, Анченка Миколу Володимировича, Зінченка Віктора Олександровича.
Згідно пункту 2.1. Додатку 1 вимога тендерної документації учасники повинні були надати:
Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно наведеної нижче форми Таблиці №2:
Таблиця № 2
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

№ з/п Посада Прізвище, ім`я, по батькові працівників Розряд робітничої кваліфікації (для охоронників) Штатний



Учасники обов’язково включають у довідки працівників в кількості осіб, не менше, ніж зазначено нижче, а саме:
- охоронники (у кількості не менше 12-х осіб) не нижче 3 – го розряду. На підтвердження кваліфікаційного рівня цих працівників надати копію документів про присвоєння (чи підвищення) робітничої кваліфікації охоронника не нижче 3-го розряду.
Наявність в учасника працівників , які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі, які зазначені у довідці згідно Таблиці №2, документально підтверджуються в складі тендерної пропозиції наступними документами:
- копіями трудових книжок чи витягами із них або копіями наказів про призначення(переведення) на посаду або витягами з наказів, які підтверджують наявність правовідносин між Учасникам та відповідними працівниками;
- витяги з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (на всіх працівників, що вказані в довідці), що видані не раніше 30 календарних днів до дати оголошення даної закупівлі, про те, що особа не притягалася до кримінальної відповідальності та не має не знятої та непогашеної судимості та не перебуває в розшуку.
У складі пропозиції Скаржником було надано відповідні документи (довідка про працівників № 6 від 18.02.2025 р.).
На етапі кваліфікації пропозиції Замовник виявив невідповідності і розмістив вимогу про усунення порушень.
Скаржник надав оновлені документи і нову довідку на працівників (№ 01 від 28.02.2025 р.). Дана довідка містить новий список працівників, також на цих працівників було надано всі нові документи згідно вимог тендерної документації.
Працівники, на яких посилається Замовник у протоколі відхилення взагалі відсутні у довідці про працівників № 01 від 28.02.2025 р.
Незрозуміло, чому у протоколі відхилення Замовник посилається на довідку № 6 від 18.02.2025 р., якщо Скаржник на вимогу про усунення порушень надав нову довідку № 01 від 28.02.2025 р. з новим списком працівників, і Замовник мав розглядати саме її.
Враховуючи зазначене, дана вимога дискваліфікації є надуманою та безпідставно сформульованою.
У відповідності до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178:
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
Згідно ч. 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі»: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Тобто Скаржник має право надати інформацію про НОВИХ працівників, якщо попередні не влаштовували Замовника.
Аналогічні питання були розглянуті Колегією Антимонопольного комітету України у закупівлях UA-2021-09-14-000467-a, UA-2021-02-25-002229-a, UA-2020-05-28-005958-b, UA-2020-10-28-009660-с, UA-2021-05-18-000762-b та Колегія задовільнила скарги Скаржників.
І тільки якщо учасник не усунув недоліки, то відповідно пункту 44 вищезгаданих Особливостей: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176).
Таким чином, Скаржник надав новий список працівників та нові документи і Замовник ПОВИНЕН був розглядати саме їх. Скаржник в повному обсязі виправив вимогу про усунення порушень.
Вбачаємо у діях Замовника пряме порушення норм Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Враховуючи вищевикладене, Замовник незаконно відхилив пропозицію Скаржника.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Відхилено
КЕП

СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації при проведенні процедури закупівлі «Послуги з охорони об’єкту ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги» КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙН ТА РЕПРЕСОВАНИХ ІМ.Ю.ЛИПИ" (далі – Замовник) було оприлюднено UA-2025-02-10-008095-a про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Послуги з охорони об’єкту ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги». Оголошення було опубліковано 10 лютого 2025 року, кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій – 18 лютого 2025 року о 18:00. Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, Товариством з обмеженою відповідальністю «Грізлі-Протекція» (далі - Скаржник) було виявлено ряд невідповідностей тендерної документації вимогам чинного законодавства та ряд вимог, які порушують основні принципи та норми публічних закупівель. Відповідно до абзацу 1 пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: Скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. Оскільки Скаржник є реальним надавачем послуг у сфері охоронної діяльності та претендує на участь та перемогу у закупівлі, то Скаржник використовує своє право на оскарження ряду вимог Тендерної документації Замовника, а саме:

Номер: d4c4279b86144e8184c11bf2d21c22d2
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-10-008095-a.b1
Назва: СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації при проведенні процедури закупівлі «Послуги з охорони об’єкту ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги» КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙН ТА РЕПРЕСОВАНИХ ІМ.Ю.ЛИПИ" (далі – Замовник) було оприлюднено UA-2025-02-10-008095-a про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Послуги з охорони об’єкту ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги». Оголошення було опубліковано 10 лютого 2025 року, кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій – 18 лютого 2025 року о 18:00. Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, Товариством з обмеженою відповідальністю «Грізлі-Протекція» (далі - Скаржник) було виявлено ряд невідповідностей тендерної документації вимогам чинного законодавства та ряд вимог, які порушують основні принципи та норми публічних закупівель. Відповідно до абзацу 1 пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: Скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. Оскільки Скаржник є реальним надавачем послуг у сфері охоронної діяльності та претендує на участь та перемогу у закупівлі, то Скаржник використовує своє право на оскарження ряду вимог Тендерної документації Замовника, а саме:
Скарга:
Дата розгляду скарги: 24.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.02.2025 14:10
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 27.02.2025 10:20
Автор: ТОВ "ГРІЗЛІ-ПРОТЕКЦІЯ", Юрій Бибик +380939665831 grizli-protection@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 56b16a4dd541499ca3c615f33e8425dc
Заголовок пункту скарги: Аналогічний досвід
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Згідно Додатку 1 маємо вимогу тендерної документації:
Довідкою наявність досвіду виконання аналогічних* за предметом закупівлі договорів (не менше 2) за період 2021-2023 років, згідно наведеної нижче форми Таблиці №3:

Таблиця №3
Довідкою наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів
№ з/п Найменування, адреса, телефон та прізвище, ім’я по батькові керівника контрагента (замовника) Номер та дата укладення аналогічного* договору, предмет договору та строк дії договору (з ___ до ___) Вартість договору


* Аналогічним є договір про надання послуг з охорони об’єкту та/або фізичної охорони об’єктів і майна та/або аналогічним за кодом ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги, що укладений з медичною установою та виконаний в повному обсязі (назва предмету договору може не бути тотожною, але повинна бути такою ж за суттю).
3.2. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами:
- копіями аналогічних договорів (не менше двох) з замовниками що вказані в довідці згідно вимоги пп. 3.1;
- копіями листів-відгуків про виконання договорів або рекомендаційними листами, від замовника(ів) що зазначений(-і) в довідці згідно вимоги пп. 3.1. Відгук/ рекомендаційний лист повинен бути належно оформлений, а саме: містити вихідний номер, дату видачі такого документу та підписаний уповноваженою особою контрагента.
Примітка: Інформація викладена в договорі, яку учасник на підставі статті 505 Цивільного Кодексу України вважає комерційною таємницею, може бути заретушована учасником торгів. Оскільки учасники мають підтвердити свій досвід виконання аналогічного договору, то в цьому випадку до комерційної таємниці не може бути віднесений предмет договору, його обсяг та склад, визначений у договорі та/або у додатках до нього.
Тобто враховуючи вимогу Замовника, Учасник повинен подати 2 аналогічні договори з медичною установою по коду ДК 7971, що є виконані за 2021 – 2023 рік.

Замовник встановивши в тендерній документації вимогу про рік виконання аналогічного досвіду, вимога про медичну установу та код ДК 7971, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та ст. 22 «Про публічні закупівлі», оскільки таке формулювання є обмежує коло потенційних учасників, які можуть взяти участь у даній закупівлі.
Згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» - Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі: 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Тобто Закон не визначає додаткових вимог щодо року виконання, коду ДК, специфіки діяльності об’єкту, тощо. Вимога Замовника щодо предмету аналогічного договору є дискримінаційною по відношенню до Скаржника, так як Скаржник має досвід виконання аналогічних договорів, але за даних обмежень щодо типу об’єктів охорони (медичних установ) та терміну надання послуг (2021-2023) та коду ДК та повністю виконаного - не може взяти участь у даній закупівлі.
Також Скаржник утворений 21.11.2023 року, і через це не має договорів за 2023 рік. А в 2021 та 2022 Скаржника просто не існувало, як юридичної особи. Тому надання договорів за 2021-2023 рік для Скаржника неможливо.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 9027b72ae80e41b3a574bdebba17cba3
Заголовок пункту скарги: документи на працівників
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Згідно Додатку 1 маємо вимогу тендерної документації:
Учасники обов’язково включають у довідки працівників в кількості осіб, не менше, ніж зазначено нижче, а саме:
- охоронники (у кількості не менше 12-х осіб) не нижче 3 – го розряду. На підтвердження кваліфікаційного рівня цих працівників надати копію документів про присвоєння (чи підвищення) робітничої кваліфікації охоронника не нижче 3-го розряду.
Наявність в учасника працівників , які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі, які зазначені у довідці згідно Таблиці №2, документально підтверджуються в складі тендерної пропозиції наступними документами:
- копіями трудових книжок чи витягами із них або копіями наказів про призначення(переведення) на посаду або витягами з наказів, які підтверджують наявність правовідносин між Учасникам та відповідними працівниками;
- витяги з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (на всіх працівників, що вказані в довідці), що видані не раніше 30 календарних днів до дати оголошення даної закупівлі, про те, що особа не притягалася до кримінальної відповідальності та не має не знятої та непогашеної судимості та не перебуває в розшуку
- копії медичних довідок про проходження працівниками обов’язкового медичного огляду для всіх охоронників, яких планується задіяти та довідки форми № 100-2/о. Довідки повинна бути чинною на момент подання пропозиції та виданою не раніше 2025 року.
Вимоги щодо МВС 30денної давнини та медичних довідок 2025 є незаконними.
Роз’яснюємо:
Відповідно до п.2 розділу 3 Порядку доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості", затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30 березня 2022 року № 207, надання відомостей з ІАС або вмотивованої відмови в їх наданні здійснюється протягом 30 календарних днів, якщо інше не передбачено законодавством.
Тобто, учасники, з підстав, які від них не залежать, можуть бути штучно обмеженими в участі в закупівлі Замовника, якщо не зможуть отримати зазначені довідки про несудимість до кінцевого терміну подання пропозицій.
Так, Скаржник має працівників, які отримали витяги про відсутність судимостей, датовані 2024 роком або навіть 2025 роком (але більше ніж 30 днів). Враховуючи, що зазначений документ не містить строку чинності, то в ньому міститься достатньо актуальна інформація, яка слугує достатнім підтвердженням про не притягнення відповідних осіб до кримінальної відповідальності.
Однак, Замовник ускладнює участь потенційних учасників, шляхом встановлення даної вимоги, адже виконати її зможуть лише ті учасники, котрим пощастить отримати зазначені довідки для працівників до кінцевого строку подання пропозицій.
Дана обставина ставить учасників, зокрема Скаржника, у нерівне становище.
Щодо медичних документів:
Нормативні акти, які регулюють порядок здійснення наркологічних та психіатричних оглядів на сьогодні: - Постанова КМУ від 10 травня 2022 № 57 "Про затвердження переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), які можуть становити безпосередню небезпеку для особи чи оточуючих"; - Наказ МОЗ від 18 квітня 2022 № 651 "Про затвердження Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі щодо вживання психоактивних речовин".
Згідно абзацу 3 пункту 2 Порядку оглядів № 651 визначає, що попередній психіатричний огляд проводиться під час прийняття на роботу, періодичний психіатричний огляд проводиться щорічно, позачерговий психіатричний огляд - на вимогу роботодавця у випадку виникнення психічного розладу в проміжок часу між оглядами. Відтак строк дії Довідки форми № l00-2/о не може перевищувати 1 рік.
Скаржник має документи нової форми, а саме - Довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, виконанні на формі первинної облікової документації № 102-2/о передбачена цим Порядком, які видані в 2024 році і є чинними на момент подання пропозиції. То чому працівники мають ще раз 1ти проходити медогляд в 2025?
Дана обставина ставить учасників, зокрема Скаржника, у нерівне становище.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації