-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони об’єкту
Завершена
2 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 000.00 UAH
Номер:
98d6f6228349486a83250fa1d9b50a01
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-15-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.04.2025 00:00
Період моніторингу:
15.04.2025 15:23 - 07.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.04.2025 №112
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 15.04.2025 №112.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-02-10-008095-a, 10.02.2025. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Замовником допущено порушення норм частини п’ятої статті 8 Закону внаслідок порушення строків надання інформації у випадках, передбачених законом.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушень вимог частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 квітня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; виконання замовником рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю. Липи» (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-02-10-010099-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; опубліковані звернення за роз’ясненням щодо процедури закупівлі та відповіді Замовника на такі звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 04.03.2025 та від 24.03.2025; опубліковану інформацію стосовно оскарження ТОВ «Грізлі-Протекція» тендерної документації Замовника щодо наявності дискримінаційних умов (скарга UA-2025-02-10-008095-a.b1) та осарження ТОВ «Група компаній «ГРІЗЛІ» рішення Замовника про відхилення його тендерної пропозиції (скарга UA-2025-02-10-008095-a.c2) та прийняття Органом оскарження рішень за результатами розгляду таких скарг (рішення №2779-р/пк-пз від 24.02.2025 та №4230-р/пк-пз від 18.03.2025); оприлюднену інформацію щодо виконання Замовником рішення Органу оскарження (рішення №4230-р/пк-пз від 18.03.2025); тендерну пропозицію ТОВ «Група компаній «ГРІЗЛІ» (окрім питань та документів, що були предметом розгляду Органом оскарження) та опубліковане Замовником повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Група компаній «ГРІЗЛІ»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «Група компаній «ГРІЗЛІ» як переможцем тендеру документи; договір від 02.04.2025 №8-ОС; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
З врахуванням розгляду Органом оскарження скарг та прийняття відповідних рішень за результатами такого розгляду, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Згідно з частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
При цьому, за вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Під час моніторингу Західним офісом Держаудитслужби 16.04.2025 було опубліковано в електронній системі закупівель запит до Замовника щодо надання відповідної інформації та документів з питань та прийнятих Замовником рішень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Водночас, на запит від 16.04.2025 Замовником відповідь на питання щодо обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі надано лише 23.04.2025 (п’ятий робочий день), тобто з порушенням строку, визначеного у частині п’ятій статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
28.04.2025 15:46 - 13.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
28.04.2025 15:46
Запити/Пояснення
Номер:
c8b7a2a9267544fb8c17576724a12bc9
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
16.04.2025 17:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.04.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-02-10-008095-a, яка проводилася Комунальним некомерційним підприємством Львівської обласної ради «Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім. Ю. Липи» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
932764134d224dc59e70e443c1a7f5f5
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
23.04.2025 16:47
Опис:
Щодо обґрунтування розміру очікуваної вартості.
Відповідно до ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі»: Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Так, відповідно до зазначеного Замовником торгів було оприлюднено в електронній системі закупівель річний план UA-P-2025-02-10-010099-a, в якому зазначена інформація, щодо очікуваної вартості 2 200 000.00 UAH предмета закупівлі та джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Визначення очікуваної вартості здійснювалося відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Очікувану вартість предмету закупівлі визначено на основі аналізу та моніторингу ринкових цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу інформації про ціну послуг. Розрахунок вартості послуг було здійснено згідно отриманих у комерційних пропозицій, що додаються до даної відповіді.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі:
Технічні вимоги до предмету закупівлі, що містяться в Технічній специфікації (Додаток №2 до тендерної документації) розроблені інженером Саганом М.Г. з урахування потреби медичної установи та на підставі минулорічного досвіду проведення аналогічної закупівлі.
Додатки:
Комерційні пропозиції
Службова записка