• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщень складів за адресою: Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Авангардна, 7)

Торги не відбулися

20 265 040.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 202 650.41 UAH
Період уточнення: 05.02.2025 18:21 - 18.02.2025 00:00
Відповідь надана

Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами

Номер: 0b4905dfd66f4e18901fa8da448927ed
Дата опублікування: 17.02.2025 17:56
Опис: Шановний Замовнику! Умовами Додатку 3 до тендерної документації передбачено, що під час здійснення розрахунку договірної ціни учасники повинні врахувати кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Пунктом 5.33 Настанови з визначення вартості будівництва передбачено, що У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) можуть враховуватися кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. У разі якщо затвердженою проектною документацією передбачені кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, замовник може враховувати їх в очікуваній вартості та встановлювати вимоги щодо обов’язковості їх передбачення у складі договірної ціни. Порядок використання таких коштів має бути передбачений в проекті договору про закупівлю. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України, а в разі відсутності, під час дії воєнного стану на підставі індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди згідно даних прогнозу основних макроекономічних показників економічного і соціального розвитку України центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі. Умовами оголошення про проведення торгів та тендерної документації передбачено, що строк виконання робіт до 10 жовтня 2025 року, тобто в межах одного року. На підставі вище викладеного виникає питання на якій підстава Вами включено до очікуваної вартості кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, які розраховуються виходячи зокрема зі строків будівництва? Навіть у разі необхідності включення до очікуваної вартості вищевказаних коштів Вами не вказано в проекті договору використання таких коштів, як це прямо передбачено пунктом 5.33. Настанови. Просимо Вас привести тендерну документацію у відповідність із чинним законодавставом.
Відповідь: Шановний Учаснику! У зв'язу з обмежиним строком виконання робіт та з метою уникненням обставин для затягування тенедерної процедури шляхом внесення змін та продовження строку подання тендерних пропозицій у разі успішної проведення тендерної закупівлі після укладання договору з переможцем закупівлі з метою приведення договору у відповідність до вимог нормативно-правових актів замовником буде підготовлена додаткова угода з доповненням догвору пунком наступного змісту: Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами, враховуються при взаєморозрахунках за обсяги виконаних робiт у розмiрi, обгрунтованому вiдповiдними розрахунками (цi витрати можуть бути закладенi в розмiрi, не бiльшому, нiж сума, розрахована на пiдставi щомiсячних офiцiйних коефiцiєнтiв iнфляцiї та в межах розмiрiв коштiв, передбачених договiрною цiною).
Дата відповіді: 18.02.2025 19:20
Відповідь надана

Недотримано вимог методичних рекомендацій

Номер: c9e05a530cfe40abbe5f4a68269bfb96
Дата опублікування: 17.02.2025 17:45
Опис: Шановний замовнику! Наказом Міністерства економіки України № 26335 від 22 листопада 2024 року затверджено Методичні рекомендації щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Методичні рекомендації) Пунктом 1 Методичних рекомендацій передбачено, що ці Методичні рекомендації розроблено з метою встановлення єдиного підходу до підготовки та здійснення процедур закупівель з урахуванням положень Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) та особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) Також пунктом 2 передбачено, що ці Методичні рекомендації поширюються на закупівлю робіт з будівництва нових, реконструкції, капітального ремонту та реставрації існуючих будівель без розроблення проєктної документації переможцем такої закупівлі (далі – роботи з будівництва). З метою запобігання здійснення порушень проведення процедури закупівлі просимо Вас надати роз’яснення чому при проведенні відкритих торгів за предметом Капітальний ремонт приміщень складів за адресою: Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Авангардна, 7 не дотримано вимоги вказаних методичних рекомендацій в частині надання інформації про матеріально-технічну базу, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в частині підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів та в частині складання технічного завдання?
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Відповідно до абзацу 2 пункту 48 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" У разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. На виконання вимог вищезазначених нормативних актів законодавство надає право замовнику самостійно вибирати кількість та які саме кваліфікаційні критерії будуть застосовуватись при проведені закупівлі. Форма відповідно до якої учасники зобов’язані підтвердити свою відповідність кваліфікаційним критеріям визначається замовником самостійно у довільні формі та законодавчо не закріплена.
Дата відповіді: 18.02.2025 19:14
Відповідь надана

1

Номер: c2055a2b60af48759ca5149330f4e60a
Дата опублікування: 17.02.2025 14:51
Опис: Як у Вас можна отримати модельний файл кошторису? (так як його отримували учасники в минулій закупівлі UA-2024-09-16-012632-a)
Відповідь: З Робочим проектом на виконання робіт можна ознайомитись за місцезнаходженням замовника, м. Чернівці, вул. Авангардна, 7. При минулій закупівлі всі бажаючі учасники в зручний для них час могли відвідати замовника, оглянути приміщення та ознайомитись з документацією
Дата відповіді: 18.02.2025 11:56
Відповідь надана

Невідповідність ТЗ і відомості ресурсів!!!

Номер: 4a6ea14a9f4c4adf857a55e7fadccff1
Дата опублікування: 17.02.2025 12:06
Опис: Шановний замовнику! Додаток 3, таблиця перелік робіт: - п.21 передбачає шпаклювання товщиною 1 мм - норма розходу шпаклівки 180кг/100м.кв. (Формула! 1575,96м.кв.*1,8кг=2836,728 кг) - п.23 вказано к=2 (ДО ЧОГО ВІДНОСИТЬСЯ ЦЕЙ КОЕФІЦІЄНТ????????) з вказаного вами до всієї позиції а отже норма розходу шпаклівки 180*2=360 кг (формула! 1575,96м.кв.*1,8кг*к=2=5673,456кг) А ВАМИ В ВІДОМОСТІ РЕСУРСІВ ПОДАНО ВИКОРИСТАННЯ шпаклівки Акріл Путс з нормою 180 кг і шпаклівка полімерцементна 180 кг! У ВАС ПРОПАВ В МАТЕРІАЛАХ коефіцієнт 2 до п.23 переліку робіт! Дана помилка - є підставою для маніпулювання за рахунок особистої помилки замовника!
Відповідь: Шановний Учаснику! Технічні вимоги до робіт з капітального ремонту приміщень складів за адресою: Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Авангардна, 7 викладені в додатку 3 до тендерної документації сформовані відповідно до робочого проєкту який пройшов позитивний експертний звіт. Ціна пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення на виконання усіх видів робіт, що викладені в технічному завданні (додаток 3). При підготовки тендерної пропозиції учасник керується виключно технічним завданням яке викладено в додатку 3 до тендерної документації. Відомість ресурсів не є додатком до тендерної документації та завантажено замовником в систему державник закупівель на вимогу учасників виключно для ознайомлення та полегшення учасникам процесу розрахунку вартості капітального ремонту. Розрахунок норми шпаклівки відповідно до технічного завдання здійснюється з використанням кофіцієнту к=2.
Дата відповіді: 18.02.2025 18:39
Відповідь надана

Забезпечення тендерної пропозиції

Номер: c8d575089ce84b638e0bda5833d68127
Дата опублікування: 17.02.2025 11:28
Опис: 1.Шановний Замовнику зазначте, будь ласка, Ваші банківські реквізити для оформлення банківської гарантії. 2.Уточніть, будь ласка, банківська гарантія без грошового покриття? 3. Останній абзац п п.3 п.2 розділу 3 "- Банківська гарантія має бути чинною із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій", викладіть у наступній редакції: "Банківська гарантія має бути чинною на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій". 4.п.3 Розділу 3 "Умови повернення чи неповернення забезпеченняя тендерної пропозиції" Добавити пункти коли забезпечення тендерної пропозиції повертається. Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учаснику! У зв'язу з обмежиним строком виконання робіт та з метою уникненням обставин для затягування тенедерної процедури шляхом внесення змін та продовження строку подання тендерних пропозицій просимо підготувати банківську гарантію на у мовах визначених тендерною документацією Замовника. Пунктом 3 розділу 3 тендерної документації описані підстави неповернення тенедерного забезпечення. Забезпечення тендерної пропозиції буде повернуто учаснику з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, ззначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Реквізити АРЗ СП ГУ ДСНС України у Чернівецькій області: Україна, м. Чернівці, вул. Авангардна, 7 код: 37978278; ІПН –379782724122 в Держказначейська служба України м. Київ рахунок UA558201720313201002201082485
Дата відповіді: 18.02.2025 18:08
Відповідь надана

Уточнення щодо технічних характеристик предмету закупівлі

Номер: 8b549e2873aa4a5598ef5c143a01bb13
Дата опублікування: 11.02.2025 11:13
Опис: Шановний Замовник, відсутність відомості ресурсів значно ускладнює для потенційних учасників виконати вірний розрахунок вартості капітального ремонту. Просимо Вас уточнити деякі позиції технічного завдання, а саме: 1. Позиції 11, 27 - які вимоги до металопрофілю? Як мінімум, до йго товщини. 2. Позиції 54, 55. Пристрій проміжний на 5 променів/комунікатор – зазначена кількість: 2 шт. Комунікатор МЦА-GSM – зазначена кількість: 1 шт. Прохання уточнити, чи є це помилкою, або підтвердити зазначені дані. 3. Позиції 64, 65. Монтаж поліетиленових труб для електропроводки діаметром до 25 мм, укладених в борознах під заливку - 1324 м. Гофра дiам. 16 мм - 101 шт. Що мається на увазі 101 шт? Якщо бухта, то зазвичай в бухті 100 м, тобто 10100 м? Прохання уточнити, чи є це помилкою, або підтвердити зазначені дані. 4. Позиція 103. Навішування водостічних труб, жолобів, колін, відливів і лійок з готових елементів 144 м. Скільки і яких єлементів водостічної системи передбачено проектним рішенням? Кожен елемент має свою ціну, одже без їх специфікації правильно розрахувати їх вартість неможливо.
Відповідь: Шановний учасник! З метою полекшення розрахунку ціни тендерної пропозиції учасником внесено зміни до технічних вимог та завантажено в електронну систему відомість ресурсів
Дата відповіді: 12.02.2025 17:42
Відповідь надана

Щодо технічних характеристик !

Номер: 6b75fff3ee4c4d38a1e6083053bd82b0
Дата опублікування: 10.02.2025 14:54
Опис: Доброго дня. У звязку з тим, що не надана відомість ресурсів. Надайте характеристику хоча б основних матеріалів, а саме: Позиція 9 Утеплення перекритів мінватою . Щільність? Позиція 11- (26-27)- (33-34) та 94 металопрофіль якої марки товщини має використовуватись в данних роботах ?
Відповідь: Шановний учасник! З метою полекшення розрахунку ціни тендерної пропозиції учасником внесено зміни до технічних вимог та завантажено в електронну систему відомість ресурсів
Дата відповіді: 12.02.2025 17:42
Відповідь надана

уточнення щодо способу підтвердження згоди з проектом договору

Номер: 849d426f8b724fe49ba0b101826a4e71
Дата опублікування: 10.02.2025 12:51
Опис: Добрий день, шановний замовнику! Ознайомившись зі змістом тендерної документації, ТОВ "СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ" вважає за необхідне звернутися за уточненням інформації про закупівлю, а саме який із передбачених тендерною документацією способів, буде вважатися належним і достатнім підтвердженням учасником свої згоди з проектом договору, викладеним в Додатку №2 до тендерної документації, враховуючи вимоги п. 1 розділу 3, пп. 9 п. 2 розділу 5 тендерної документації, п. 8 Додатку №1 до тендерної документації
Відповідь: Шановний Учасник! Лист-згода з проектом договором договору, його істотними умовами відповідно до п. 8 Додатку 1 буде вважатися належним і достатнім підтвердженням
Дата відповіді: 12.02.2025 17:52
Відповідь надана

уточнення щодо технічних, якісних характеристик закупівлі

Номер: 891d1c1a5bd84fc982a3a3553b487807
Дата опублікування: 10.02.2025 12:34
Опис: Добрий день, шановний замовнику! Ознайомившись зі змістом тендерної документації, ТОВ "СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ" вважає за необхідне звернутися за уточненням інформації про закупівлю, а саме яким чином учасник повинен виконати вимоги п. 4.2 Додатку №3 до тендерної документації, враховуючи, що у відповідності до п. 31 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація (як і Додаток №3 до тендерної документації даної закупівлі, п.п. 3.5-3.8 якого передбачена необхідність застосування заходів із захисту довкілля) розробляється та затверджується замовником
Відповідь: Пунктом 33 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон 922) визначено, що технічна специфікація до предмета закупівлі — це встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проєктування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продаеться, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Відповідно до частин 1 і 5 статті 23 Закону 922 технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі іхні технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів робіт або послут можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Виходячи з викладеного, замовник може встановити вимоги щодо підтвердження учасником дотримання ним при здійсненні його діяльності чи при використанні товару заходів із захисту довкілля. Одним зі способів такого підтвердження є відповідна довідка в довільній формі. На виконання вимог пункту 16 Додатку 1 тендерної документації виконавець в процесі виконання робіт буде надати відповідні сертифікати.
Дата відповіді: 12.02.2025 18:32
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: bb4a9d33aa754489a7259dbda524f999
Дата опублікування: 10.02.2025 11:24
Опис: Шановний замовнику. Для коректного розрахунку ціни тендерної пропозиції просимо Вас уточнити, які коефіцієнти до витрат ресурсів слід застосовувати в позиціях: 6. Додавати або виключати на кожні 5 мм зміни товщини металоцементних покриттів 23. Додавати на 1 мм зміни товщини шпаклівки до норм 15-182-1, 15-182-2 переліку робіт (Додаток №3 до тендерної документації)
Відповідь: Шановний учасник! З метою полекшення розрахунку ціни тендерної пропозиції учасником внесено зміни до технічних вимог та завантажено в електронну систему відомість ресурсів
Дата відповіді: 12.02.2025 17:42