• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщень складів за адресою: Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Авангардна, 7)

Торги не відбулися

20 265 040.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 202 650.41 UAH
Номер: 3d553de7a2da4f179aa6d5dd55a4f7eb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-24-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.03.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 24.03.2025 11:30 - 15.04.2025 01:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 21.03.2025 № 89 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 40 UA-2025-02-05-017029-a 05.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, v.m.petrovska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ФОП Соколюк Юрій Ілліч, ТОВ «ПОЖЕЖНА БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «СХІД», ТОВ «НАЦІОНАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ ХОЛДИНГ», ТОВ «ІНФРАСТРУКТУРА ГРУП», ТОВ «УНІВЕРСАЛ БУД-2020», ТДВ Чернівецька пересувна механізована колона №76, ТОВ «БУДТОРГІНВЕСТ», ТОВ «СМЕРЕЧИНА», ТОВ «СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління ДСНС України у Чернівецькій області (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів (далі – Оголошення); тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи АРЗ СП від 12.02.2025 № 13; реєстр пропозицій; тендерні пропозиції ФОП Соколюк Юрій Ілліч, ТОВ «ПОЖЕЖНА БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «СХІД», ТОВ «НАЦІОНАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ ХОЛДИНГ», ТОВ «ІНФРАСТРУКТУРА ГРУП», ТОВ «УНІВЕРСАЛ БУД-2020», ТДВ Чернівецька пересувна механізована колона №76, ТОВ «БУДТОРГІНВЕСТ», ТОВ «СМЕРЕЧИНА», ТОВ «СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ», протокольні рішення уповноваженої особи від 28.02.2025 № 24, від 17.03.2025 № 30, від 19.03.2025 № 32, від 21.03.2025 № 35, від 24.03.2025 № 37, від 25.03.2025 № 38, від 26.03.2025 № 39, від 27.03.2025 № 41, від 27.03.2025 № 42; рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.04.2025 № 5633-р/пк-пз (далі – комісія АМКУ); пояснення та документи Замовника, надані на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ не здійснювався. Відповідно до інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель Замовник відмінив торги через відхилення усіх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 15.04.2025 14:47 - 19.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 15.04.2025 14:47

Запити/Пояснення