-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщень складів за адресою: Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Авангардна, 7)
Торги не відбулися
20 265 040.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 202 650.41 UAH
мін. крок: 1% або 202 650.41 UAH
Номер:
3d553de7a2da4f179aa6d5dd55a4f7eb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-24-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.03.2025 00:00
Період моніторингу:
24.03.2025 11:30 - 15.04.2025 01:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.03.2025 № 89
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
40 UA-2025-02-05-017029-a 05.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ФОП Соколюк Юрій Ілліч, ТОВ «ПОЖЕЖНА БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «СХІД», ТОВ «НАЦІОНАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ ХОЛДИНГ», ТОВ «ІНФРАСТРУКТУРА ГРУП», ТОВ «УНІВЕРСАЛ БУД-2020», ТДВ Чернівецька пересувна механізована колона №76, ТОВ «БУДТОРГІНВЕСТ», ТОВ «СМЕРЕЧИНА», ТОВ «СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління ДСНС України у Чернівецькій області (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів (далі – Оголошення); тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи АРЗ СП від 12.02.2025 № 13; реєстр пропозицій; тендерні пропозиції ФОП Соколюк Юрій Ілліч, ТОВ «ПОЖЕЖНА БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «СХІД», ТОВ «НАЦІОНАЛЬНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ ХОЛДИНГ», ТОВ «ІНФРАСТРУКТУРА ГРУП», ТОВ «УНІВЕРСАЛ БУД-2020», ТДВ Чернівецька пересувна механізована колона №76, ТОВ «БУДТОРГІНВЕСТ», ТОВ «СМЕРЕЧИНА», ТОВ «СК-РЕМБУДРЕСТАВРАЦІЯ», протокольні рішення уповноваженої особи від 28.02.2025 № 24, від 17.03.2025 № 30, від 19.03.2025 № 32, від 21.03.2025 № 35, від 24.03.2025 № 37, від 25.03.2025 № 38, від 26.03.2025 № 39, від 27.03.2025 № 41, від 27.03.2025 № 42; рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.04.2025 № 5633-р/пк-пз (далі – комісія АМКУ); пояснення та документи Замовника, надані на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ не здійснювався.
Відповідно до інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель Замовник відмінив торги через відхилення усіх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
15.04.2025 14:47 - 19.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
15.04.2025 14:47
Запити/Пояснення
Номер:
b730d4aa85a948f58d3a3111c39c1b76
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.03.2025 17:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщень складів за адресою: Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Авангардна, 7)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-05-017029-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
199fdc5ff2254f389a4afd7cddce7f9c
Назва:
Про надання пояснень стосовно запиту
Дата опублікування:
27.03.2025 17:45
Опис:
Щодо Закупівлі за ідентифікатором: № UA-2025-02-05-017029-a органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором № UA-M-2025-03-24-000040.
25.03.2025 через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі – Запит) щодо Закупівлі такого змісту:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщень складів за адресою: Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Авангардна, 7)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-05-017029-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту:
Очікувана вартість предмета закупівлі (робіт з будівництва) є розрахунковою вартістю предмета закупівлі (робіт з будівництва), що сформована відповідно до затвердженої у встановленому порядку проєктної документації на будівництво (крім демонтажних робіт, де проєктна документація розробляється та затверджується безпосередньо підрядником), виходячи з вимог до предмета закупівлі або його частини (лоту), у тому числі його технічних, якісних, кількісних характеристик. Очікувана вартість предмета закупівлі (робіт з будівництва) визначається з урахуванням Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 № 162, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за № 1226/36848, та “Настанови з визначення вартості будівництва”, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова). Для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі (робіт з будівництва) використовується кошторисна вартість об’єкта будівництва, що визначається в складі інвесторської кошторисної документації, яка є частиною затвердженої проєктної документації на будівництво. Повна кошторисна вартість об’єкта будівництва або його черги визначається шляхом зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (далі – ЗКР), який включає кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати. ЗКР складається на основі об’єктних кошторисів та/або об’єктних кошторисних розрахунків і кошторисних розрахунків на окремі види витрат. У ЗКР кошти розподіляються за главами, що наведені в додатку 8 до Настанови. При оголошені Закупівлі Аварійно-рятувальним загоном спеціального призначення ГУ ДСНС України у Чернівецькій області розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікувана вартість були визначені відповідно до умов передбачених проєктною документацією (копія додається) яка пройшла позитивну експертну оцінку (ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 26-0148/01-24 від 30 серпня 2024, копія додається).
Номер:
4d8ea52f02614c1aa58af839a15edb5d
Назва:
Про зупинення рішення щодо початку моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
02.04.2025 17:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.04.2025 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.04.2025 № 104
Київ
Про зупинення рішення
щодо початку моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель: UA-2025-02-05-017029-a.c2,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2025-02-05-017029-a, прийняте наказом Держаудитслужби від 21 березня 2025 року № 89 «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель», вважати його таким, що зупинене з 02 квітня 2025 року до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Заступник Голови Станіслав ПАТЮК