• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Кейтерингові послуги з надання лікувального харчування

На підставі Указу Президента України № 64/2022 від 24.02.2022р. «Про введення воєнного стану в Україні» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 зі змінами

Торги відмінено

4 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 500.00 UAH
Період уточнення: 03.02.2025 08:04 - 08.02.2025 00:00
Відповідь надана

Виключення дискримінаційних вимог

Номер: 9ef6d7d56adc478e86070c7581e62393
Дата опублікування: 04.02.2025 17:45
Опис: П.12 додатку № 4 до тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції - протокол дослідження/експертний висновок, виданий у 2024 році, на відповідність повітря виробничого приміщення вимогам Державним санітарним нормам та правилам. Така вимога Замовника - є дискримінаційною по відношенні до Суб’єкта оскарження та інших потенційних учасників, тобто такою, що значно звужує коло потенційних учасників Процедури закупівлі, так як прийняти участь в закупівлі можуть лише ті учасники, які отримали зазначений протокол у 2024 році. Скаржник, починаючи із листопада місяця 2024 року, прийняв участь в 26 закупівлях, де Замовники не вимагали протоколів дослідження/експертний висновок на відповідність повітря виробничого приміщення вимогам Державним санітарним нормам та правилам. Таким чином, скаржник його не отримував у 2024 році. На сьогодні, скаржник бажає прийняти участь у зазначеній процедурі закупівлі, а також, може надати протокол дослідження/експертний висновок на відповідність повітря виробничого приміщення вимогам Державним санітарним нормам та правилам, однак цей документ буде отриманий у поточному році. Таким чином, Замовник порушив ч.4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також, порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені ст. 5 вказаного Закону, а саме – не дискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Враховуючи описане, вважаємо, що Замовник зобов’язаний внести відповідні зміни до Тендерної документації, шляхом виключення вказаної дискримінаційної вимоги.
Відповідь: Шановний Учасник. На ваше Звернення відповідаємо наступне: Частина 2 статті 22 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» в редакції Закону України №114-IX від 19.09.2019 – із змінами (надалі – Закон) з урахуванням особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції постанови Кабінету Міністрів України №471 від 12.05.2023 – із змінами (надалі – Особливості) передбачає, що Замовник, у тендерній документації зазначає такі відомості…. «4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)». З метою забезпечення програм передумов системи НАССР щодо контролю технологічних процесів та періодичного контролю параметрів виробничого середовища лабораторним моніторингом, а саме дослідження повітря (мікроклімату), Учасник має надати протокол дослідження/експертний висновок, виданий у 2024 році, на відповідність повітря виробничого приміщення вимогам Державним санітарним нормам та правилам. Вимога надання такого протоколу обумовлена підтвердженням, що Учасник проводить такі дослідження з певною періодичністю, тобто параметри повітря (мікроклімату) виробничого середовища є контрольованими, а не дослідженими задля закупівлі. Тому Замовник не вважає цю вимогу дискримінаційною.
Дата відповіді: 07.02.2025 12:49
Відповідь надана

Виключення дискримінаційних вимог

Номер: 0b2efae1fdf34822a3dacd1d84928422
Дата опублікування: 04.02.2025 17:33
Опис: Шановний Замовник! відповідно до п. 3.1. Додатку № 2 тендерної документації передбачено, що учасникам необхідно: «3.1. Надати Довідку відповідно до форми 3, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше 2-х договорів). Аналогічними вважається договори, за яким Учасник надавав послуги за ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги. 1.1.2. не менше 2 копій договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, з усіма додатками і додатковими угодами до нього та копії документів, що підтверджують ступінь його виконання (акти виконаних робіт та/або відгуки тощо). Форма 3 Довідка яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) № з/п Найменування сторін аналогічного договору Номер та дата аналогічного договору Предмет аналогічного договору Перелік первинних документів (акти виконаних робіт, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, акти прийманняпередачі тощо) Контактні дані замовника / контрагента (телефон, електронна пошта тощо) ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір, та посилання в електронній системі закупівель (за наявності) 1 2 3 4 5 6 7 Примітка: під аналогічним предмету закупівлі договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір з надання послуг з забезпечення щоденного приготування їжі готової для споживання на харчоблоці Виконавця та постачання (доставку) за графіком Замовника (не менше 3 разів на добу) за примірним тижневим циклічним меню на адресу Замовника за кількістю пацієнтів, що знаходяться на стаціонарному лікуванні. На виконання кваліфікаційної вимоги про наявність аналогічних договорів Замовник приймає лише договори, що оприлюднені в електронній системі закупівель та може бути перевірений в системі Прозорро». Вимога Замовника надати не менше 2 копій повністю виконаних (завершених) договорів, а також, договорів, що оприлюднені в електронній системі закупівель та можуть бути перевірені в системі Прозорро Замовником - є дискримінаційною по відношенні до Суб’єкта оскарження та інших потенційних учасників, тобто такою, що значно звужує коло потенційних учасників Процедури закупівлі, так як прийняти участь в закупівлі можуть лише ті учасники, які мають не менше 2 копій договорів за ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги, повністю виконаних (завершених), а також, договорів, що оприлюднені в електронній системі закупівель та можуть бути перевірені в системі Прозорро Замовником. Те, що дана вимога мати таку кількість договорів, повністю виконаних (завершених) та які можуть бути перевірені в системі Прозорро Замовником - є дискримінаційною підтверджено рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель – РІШЕННЯ № 6885-р/пк-пз від 05.04.2021р. оголошення № UA-2021-02-16-007492-a; Рішення № 9907 від 20.05.20 оголошення № UA-2020-04-17-006071-b; Рішення № 24455-р/пк-пз від 28.10.2021р. оголошення № UA-2021-09-30-002524-c. Наше товариство зареєстроване на початку 2024 року, і на сьогоднішній день вже почало напрацьовувати досвід направлений на забезпечення Послуг з постачання готової їжі для харчування пацієнтів за кодом ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги, однак це лише один договір і той знаходиться в стадії виконання. Але, такий договір і в кількості одна штука не є достатньою підставою для можливості прийняти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що є однозначним дискримінаційним критерієм в тендерній документації. Таким чином, просимо виключити дискримінаційні вимоги із тендерної документації не доводячи розгляд справи комісією АМКУ.
Відповідь: Шановний Учасник. На Ваше Звернення відповідаємо наступне: Предметом закупівлі є Послуга з надання лікувального харчування, що має надаватись щоденно 3 рази на день відповідно до примірного семиденного меню. У зв'язку з військовою агресією російської федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України "Про правовий режим воєнного стану" станом на сьогодні в країні запроваджено воєнний стан і безпекова ситуація в регіонах може бути непередбачувана, що може суттєво впливати на виконання умов договору. 06.12.2024 Мінекономіки України, наказом № 27593 затвердило примірну тендерну документацію для процедури закупівлі відкриті торги. Форма Довідки, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) викладена Замовником відповідно до вищезгаданого документи Мінекономіки України. Тому вважаємо, що Замовник не порушує вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, не звужує коло Учасників, встановлюючи обмеження щодо періоду набуття аналогічних договорів, на чому Ви зауважуєте та не вимагає досвід роботи з конкретним Замовником. Проте, для Замовника вкрай важливо якісне, надійне та вчасне виконання умов договору, оскільки це стосується хворих пацієнтів лікарні. Тому наявність оприлюднених в електронній системі закупівель, що може бути перевірений в системі Прозорро» та який вже є виконаним – є надважливим.
Дата відповіді: 07.02.2025 12:44