• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Кейтерингові послуги з надання лікувального харчування

На підставі Указу Президента України № 64/2022 від 24.02.2022р. «Про введення воєнного стану в Україні» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 зі змінами

Торги відмінено

4 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 500.00 UAH
Період оскарження: 03.02.2025 08:04 - 08.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"

Номер: 89241ecf8f0f47228816f703ab1fce73
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-03-000078-a.a5
Назва: Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 18.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.06.2025 15:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.06.2025 15:16
Дата виконання рішення Замовником: 30.06.2025 12:37
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.06.2025 № 9754-р/пк-пз зобов’язано КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" та рішення про визначення переможцем закупівлі учасника - ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ". Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. ВИРІШИЛА: 1. Скасувати Рішення від 03 червня 2025 № 184. 2. Скасувати Рішення від 06 червня 2025 № 188.
Автор: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Ганна Авілко +380676344888 kontraktprodrezerv5@i.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: ca6a7337643e4d11b7711478898a531b
Заголовок пункту скарги: неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було розпочато проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю по предмету Кейтерингові послуги з надання лікувального харчування назва предмету закупівлі послуги за номенклатурою: ДК 021:2015 – 55520000-1 Кейтерингові послуги, номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-02-03-000078-a та оприлюднено тендерну документацію по вказаному предмету (далі – тендерна документація).
Зазначена закупівля здійснюється у порядку визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року (далі – Особливості).
Кінцевий строк для подання тендерних пропозицій було встановлено на 11.02.2025 року до 01:00 год.
За результатом проведення аукціону, було встановлено, що для участі у даній процедурі закупівлі свої тендерні пропозиції подали наступні учасники:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ФОП "ШМАЛЬЧЕНКО ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ" 3 082 078,00 UAH 3 082 078,00 UAH
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" 3 177 400,00
UAH 3 099 999,00 UAH
ФОП "БРЕСЛАВСЬКА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" 3 526 000,00
UAH
3 099 999,50
UAH

ФОП Рибка Юлія Василівна 3 839 098,18
UAH 3 100 000,00
UAH
ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ" 3 700 000,00
UAH 3 400 000,00
UAH
При розгляді тендерних пропозицій протокольним рішенням №184 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 04.06.2025 року пропозиція ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» була відхилена.
ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» (далі – Скаржник або Суб’єкт оскарження) не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення його пропозиції з огляду на факти, що викладені нижче.
При цьому, оскаржуване рішення Замовника порушує право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, а також, на справедливий розгляд тендерних пропозицій та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Також, Скаржник вважає, що неправомірне рішення про відхилення його тендерної пропозиції може бути таким, що вчинене Замовником внаслідок корупційних дій або бездіяльності уповноваженої особи.
Така позиція Скаржника обґрунтовується наступним:
ПО-ПЕРШЕ, відповідно до вимог Замовника, а саме Розділу 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надав наступні документи «Договір кейтерингові послуги 5552 трьохразове харчування.pdf», «довідка щодо аналогічних договорів.pdf». Також Замовником було направлено запит до ТОВ «Медичний центр «Клініка сімейної медицини» щодо достовірності договору №02/01-25 від 02.01.2025 року та листа-відгука №1 від 14.03.2025 року, яким підтверджується достовірність виконаного договору. Від ТОВ «Медичний центр “Клініка сімейної медицини»» надійшов лист за вих.№ 39/05 від 23.05.2025 р., в якому контрагент підтвердив факт існування договору та відмовився надавати інформацію щодо виконання договору та здійснення розрахунків, посилаючись на конфіденційність та комерційну таємницю.
Таким чином, Замовник не звертає уваги на надану інформацію та підтверджуючі факти щодо дійсності договору, і попри небажання визнавати переможцем закупівлі небажаного учасника, всупереч чинному Законодавства неправомірно відхиляє пропозицію ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5».
ПО-ДРУГЕ, стосовно невідповідності щодо технічних вимог встановлених Замовником Скаржник категорично не погоджується з даним рішенням, оскільки:
1. Щодо «Супу-бульйону прозорого»
Учасником не було подано технологічної картки із назвою «Суп-бульйон прозорий». Натомість надано технологічну картку «Бульйон з курей прозорий», що відповідає найменуванню у меню замовника та коду страви. У характеристиці готової страви чітко вказано, що вона є прозорою, а це передбачає проціджування бульйону, що еквівалентно кулінарному очищенню від зважених часток, що є аналогом протирання у контексті дієтичного приготування.
Таким чином, твердження замовника про відсутність згадки про протирання є безпідставним та викликаним, ймовірно, плутаниною з іншими учасниками або неправильним трактуванням назви страви.
2. Щодо «Бульйону овочевого протертого»
У протоколі відхилення №92 від 26.02.2025 року замовник самостійно вказує, що учасником надано технологічну картку «Бульйон овочевий протертий», однак висловлює зауваження до способу його приготування. Таким чином, нове твердження про її відсутність суперечить попередній офіційній позиції замовника, зафіксованій у процедурних документах. Це є прикладом непослідовності та викликає сумніви щодо об’єктивності розгляду тендерних документів.
3. Щодо «Каші геркулесової молочної без цукру»
Це є технічною помилкою, яка, відповідно до практики Антимонопольного комітету України та рішень органів оскарження, не є підставою для відхилення тендерної пропозиції, оскільки:
• У технологічній картці весь інший зміст, зокрема спосіб приготування, інгредієнти, органолептичні характеристики, чітко вказує, що йдеться саме про геркулесову кашу, а не манну.
• У процесі підготовки великої кількості документів, помилка у назві страви в одному з рядків — очевидно людський фактор, що не має впливу на якість та зміст самої пропозиції.
• Помилкова назва у колонці «вихід» не змінює суті рецептури, а отже, не впливає на оцінку технічної відповідності.
4. Щодо «Борщу» та використання сала
Це абсолютно хибне трактування нормативного документа:
• Наказ МОЗ №931 від 29.10.2013 р. не містить жодної заборони на використання сала в дієтичному харчуванні. Натомість цей наказ скасовує практику номерних дієт за М.І. Певзнером, визнану застарілою та такою, що не відповідає принципам доказової медицини.
• Відтак, жодна вимога щодо заборони сала в певних стравах у нормативному полі не закріплена.
• Посилання замовника на норму, якої де-факто не існує, можна розцінювати як маніпулятивне або свідоме введення в оману, з метою відхилення пропозиції на формальних підставах.
5. Щодо «Запіканки сирної без сметани»
• Технологічна карта взята з офіційного збірника «Організація лікувального харчування в закладах охорони здоровʼя України» під редакцією О.В. Швеця, що безпосередньо затверджений МОЗ відповідно до наказу №931.
• У збірнику для страви “Запіканка сирна зі сметаною” зазначено: вихід 150/15, де 15 г — це подача сметани окремо, що відображено і в меню замовника, який окремо вказує сметану 30 г на порцію.
• У відповідності до вимог ТД, використання технологічних карт зі згаданого збірника допустиме, отже, всі вимоги дотримано. Технологія приготування не порушена, а супроводжуючий компонент при подачі у вигляді сметани, прибрали згідно вимог замовника.
• Замовник вказує на недотримання норм харчування, при цьому суперечить сам собі, оскільки у своєму ж меню зазначає сметану в обсязі 30 г, тобто вдвічі більше, ніж допускається нібито згідно норм.
Це вказує на системне небажання замовника об’єктивно оцінювати подану пропозицію, можливу зміну критеріїв під конкретного учасника.
6. Щодо норм харчування в цілому
• Наказ МОЗ №931 не містить чітких норм щодо всіх категорій пацієнтів, зокрема щодо нормотрофії.
• Замовник не вказав у тендерній документації, які саме норми харчування має бути дотримано, а отже — учасник не міг передбачити, за якими критеріями оцінюватимуться обсяги інгредієнтів.
• Меню, затверджене самим замовником, містить відхилення від норм, які він намагається застосувати до учасника, наприклад, вміст сметани у запіканці.
Висновок: замовник маніпулює трактуванням норм, яких сам не дотримується, що може свідчити про упереджене ставлення або спробу дискваліфікувати учасника на формальному рівні.
ПО-ТРЕТЄ, згідно до п.2.4 Додатку 2 вимагалось надати: «копії документів на пристрій безконтактного виміру температури продукції (термометр/пірометр) в контрольних критичних точках під час виконання умов договору про закупівлю з сертифікатом калібрування такого пристрою, виданим не раніше 2 півріччя 2024 року».
Учасником в складі тендерної пропозиції було надані наступні документи: «Сертифікат калібрування пірометр термометр.pdf», «довідка МТБ за формою 2.pdf». Але в супереч власній тендерній документації Замовник дискваліфікує тендерну пропозицію ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» через те, що документ датований датою невідповідності, а не до моменту кінцевої подачі тендерної пропозиції, тобто 31.05.2025 року, при чому була чітка вимога надати документ «виданий не раніше 2 півріччя 2024 року». Замовник порушив право Скаржника відповідно до ч.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі», що підтверджується аналогічним рішенням АМКУ № №22071-р/пк-пз від 27.11.2020 року.
Також відсутня і вимога Замовника щодо кількості, яку необхідно використовувати для вимірювання температури під час виконання умов договору про закупівлю. ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» під час виконання договору буде використовувати один пристрій саме інфрачервоний термометр (пірометр), модель НЕ-820D, серійний номер 127791.
Оскільки жодних вимог не було щодо кількості необхідного обладнання, тому відхилення тендерної пропозиції через надання одного пристрою є неприпустимим та абсурдним та вкотре доводить, що корупційні мотиви через вибір саме «свого Постачальника».
Тому ми вважаємо, що відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» на цьому етапі.
За таких умов тендерна пропозиція ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» БУЛА НЕПРАВОМІРНО ВІДХИЛЕНА.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури закупівлі, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
Вказані обставини призвели до порушення прав Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій. Окрім того, Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що у свою чергу, призводить до порушення прав та законних інтересів Скаржника.
ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» підозрює змову під час проведення торгів на послуги з постачання лікувального харчування, що є недопустимим під час війни і Україні. Тим паче, мова йде про харчування хворих людей в тому числі і військовослужбовців, що є вкрай важливим і відповідальним і не повинна допускати недбалого та корупційного відношення.
Про можливу корупційну складову свідчить і той факт, що переможець торгів має найвищу ціну, яка становить 3 400 000,00 грн, а інші учасники готові були надавати послуги за ціною від 3 082 078,00 грн до 3 100 000,00 грн.
Відхиливши пропозицію учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» Замовник порушив принцип відкритості про прозорості процедури закупівлі та нахабно проігнорував, що Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" та визначення переможцем ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ»

Номер: f55108ce1d4d4e69b95c30ef6e9f042a
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-03-000078-a.a4
Назва: Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" та визначення переможцем ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ»
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 30.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.04.2025 14:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.05.2025 18:32
Дата виконання рішення Замовником: 12.05.2025 08:44
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.04.2025 №6899-р/пк-пз зобов’язано КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасувати Рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" та Рішення про визначення переможцем закупівлі учасника - ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ". Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. ВИРІШИЛА: 1. Скасувати Рішення від 15.04.2025 № 126. 2. Скасувати Рішення від 18.04.2025 № 135.
Автор: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Ганна Авілко +380676344888 kontraktprodrezerv5@i.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: e812799ac4b040a597f2617952fca89a
Заголовок пункту скарги: неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було розпочато проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю по предмету Кейтерингові послуги з надання лікувального харчування назва предмету закупівлі послуги за номенклатурою: ДК 021:2015 – 55520000-1 Кейтерингові послуги, номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-02-03-000078-a та оприлюднено тендерну документацію по вказаному предмету (далі – тендерна документація).
Зазначена закупівля здійснюється у порядку визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року (далі – Особливості).
Кінцевий строк для подання тендерних пропозицій було встановлено на 11.02.2025 року до 01:00 год.
За результатом проведення аукціону, було встановлено, що для участі у даній процедурі закупівлі свої тендерні пропозиції подали наступні учасники:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ФОП "ШМАЛЬЧЕНКО ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ" 3 082 078,00 UAH 3 082 078,00 UAH
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" 3 177 400,00
UAH 3 099 999,00 UAH
ФОП "БРЕСЛАВСЬКА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" 3 526 000,00
UAH
3 099 999,50
UAH

ФОП Рибка Юлія Василівна 3 839 098,18
UAH 3 100 000,00
UAH
ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ" 3 700 000,00
UAH 3 400 000,00
UAH
При розгляді тендерних пропозицій протокольним рішенням №126 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 15.04.2025 року пропозиція ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» була неправомірно відхилена.
Згідно протокольному рішенню №135 від 18.04.2025р. було визначено Переможцем ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ", пропозиція якого є максимально високою за ціною та не відповідає вимогам Тендерної Документації.

ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» (далі – Скаржник або Суб’єкт оскарження) не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення його пропозиції та визначенням Переможцем ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ" з огляду на факти, що викладені нижче.

I. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
 що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
 на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
 перелік виявлених невідповідностей;
 посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
 перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.

14.04.25 о 08:09 Замовником було створено «Вимогу про усунення порушення», дія до 15.04.25, 08:09. З переліком виявлених невідповідностей, а саме :

1.Відповідно до вимог замовника, щодо наявності у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник надав Довідку, відповідно форми 1, в якій вказав 8 (вісім) працівників, які будуть безпосередньо залучені учасником для надання послуг, обов’язкова наявність технолога, кухарів, контролера якості, водія. Також п. 1.2. вимагалось надати копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, вказаними згідно відповідної довідки: копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, або копії інших документів (витяги з трудових книжок із записами щодо прийняття на роботу таких працівників), що підтверджують наявність найманих працівників згідно чинного законодавства про працю. Надати на інженера з якості копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та працівником, вказаним згідно відповідної довідки: копію наказу про прийняття на роботу працівника, або копію інших документів (витяг з трудової книжки із записами щодо прийняття на роботу такого працівника), що підтверджують наявність найманого працівника згідно чинного законодавства про працю (допускається подання інформації без зазначення посадового окладу працівника); надати копію медичної книжки (за формою 1-ОМК) працівника, що мають безпосереднє відношення до роботи (обов’язково).
2.Відсутня інформація та документи на другого водія автотранспортного засобу.
3.Відповідно до кваліфікаційного критерію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій п. 2.2 замовник вимагав від учасників надати копії реєстраційних документів на експлуатацію транспортних засобів (не менше 2 одиниць) для доставки готових страв. Учасник не надав в тендерній пропозиції вищезгаданих документів.
4.Відповідно до кваліфікаційного критерію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник надав Довідку відповідно до форми 3, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше 2-х договорів). В завантажених учасником документах, зазначеного в Довідці відсутні документи, а саме договір №17/1 від 17.01.2025, з КНП «Лисичанська багатопрофільна лікарня» UA-2024-12-27-010540-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-27-010540-a, в повному обсязі, з усіма додатками і додатковими угодами до нього та копії документів, що підтверджують ступінь його виконання (акти виконаних робіт та/або відгуки тощо). Надати відсутній Договір №17/1 від 17.01.2025 з додатками, вказаний учасником в Довідці, за формою 3.
5.Відповідно до вимог замовника, викладений в Додатку № 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» пунктом 12 розділу ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ, замовник вимагав від учасника документи, дійсні на дату подання тендерної пропозиції та видані на ім`я Учасника, а саме - протокол дослідження/експертний висновок, виданий у 2024 році, на відповідність повітря виробничого приміщення вимогам Державним санітарним нормам та правилам. Даний документ відсутній в тендерній пропозиції учасника. Тому, надати протокол дослідження/експертний висновок, виданий у 2024 році, на відповідність повітря виробничого приміщення вимогам Державним санітарним нормам та правилам.

На цю вимогу Скаржником через електронну систему закупівель було надано наступні документи:
 Акти виконаних робіт 14.04.2025 о 20:28
 Александрова наказ прийом 14.04.2025 о 20:28
 Александрова переведення 14.04.2025 о 20:28
 довідка щодо аналогічних договорів 14.04.2025 о 20:28
 Довідка щодо працівників за формою 1 14.04.2025 о 20:28
 Договір 17-1_14.04.2025 о 20:28
 Договір кейтерингові послуги 5552 трьохразове харчування. 14.04.2025 о 20:28
 ДОКУМЕНТИ НА АВТО РЕФРИЖЕРАТОР 14.04.2025 о 20:28
 Жовтенко наказ прийом 14.04.2025 о 20:28
 мед.книга Жовтенко 14.04.2025 о 20:28
 Медична книжка Александрова 14.04.2025 о 20:28
 Протокол відповідність виробничого приміщення у 2024 році14.04.2025 о 20:28
 sign.p7s 14 квіт. 20:29

Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Зазначаємо, що Скаржником документи було надано вчасно: до 15.04.25, 08:09 та у повному обсязі згідно вимозі Замовника від 14.04.2025.

У протокольному рішенні №126 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 15.04.2025 року причиною дискваліфікації Замовник зазначає, що: «Замовник вимагав надати договір № 17/1 від 17.01.2025, з КНП «Лисичанська багатопрофільна лікарня» UA-2024-12-27-010540-а, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-27-010540-а, в повному обсязі, з усіма додатками і додатковими угодами до нього та копії документів, що підтверджують ступінь його виконання (акти виконаних робіт та/або відгуки тощо).
Учасник ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" надав договір №17/1 від 17.01.2025 з КНП «Лисичанська багатопрофільна лікарня», який має термін дії до 31.12.2025 року, та на дату виконання вимоги замовника про усунення невідповідностей договір не був виконаний і завершений. Також, учасник ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" надав акти виконаних робіт за січень, лютий та березень 2025 року (всього 5 актів), що також підтверджує те, що договір ще не виконаний.
У протокольному рішенні №126 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 15.04.2025 року Замовник зазначає однією з причин відхилення по договору №17/1 від 17.01.2025 термін дії договору до 31.12.2025, що не є правомірною причиною відхилення пропозиції.
У вимогах тендерної документації не зазначено критерію щодо термінів дії договорів та кількості актів виконаних робіт.
Скаржником було надано Договір №17/1 від 17.01.2025, з КНП «Лисичанська багатопрофільна лікарня» та акти виконаних робіт які підтверджують ступінь його виконання на дату 14.04.2025. Вимогу замовника щодо усунення невідповідностей було виконано.
Слід зазначити, що у складі Тендерної пропозиції на підтвердження критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Скаржником було надано ще 2 договори:

1) Договір №41 від 09.04.2024 року з Комунальним некомерційним Підприємством «Міська клінічна лікарня №6» Дніпропетровської міської ради, предмет закупівлі: Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів за кодом ДК 021:2015 код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» та акти наданих послуг до нього.
2) Договір №02/01-25 від 02.01.2025 року, предмет закупівлі: Кейтерингові послуги з надання лікувального харчування та лист-відгук до нього.

Таким чином, Скаржником було подано усі документи на підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям стосовно аналогічних договорів.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 72d4faae827d41858cb38af560c8c655
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне рішення Замовника про визначення переможцем ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ»
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: У протокольному рішенні №126 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 15.04.2025 року причиною дискваліфікації Замовник зазначає, що:

«Учасник ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" завантажив 14.04.2025 р в 20:28 документ «довідка щодо аналогічних договорів, pdf.», яка складена у невідповідності з вимогами замовника, щодо наявності ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір, та посиланням в електронній системі закупівель та «Договір кейтерингові послуги 5552 трьох разове харчування-PDF».
Зазначаємо, що дана довідка складена Скаржником у відповідності з вимогами замовника та згідно Формі 3.
Форма 3
Довідка
яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

з/п Найменування
сторін
аналогічного договору Номер та дата
аналогічного договору
Предмет аналогічного договору Перелік первинних
документів (акти
виконаних робіт, довідки про вартість
виконаних
будівельних
робіт та витрати,
акти прийманняпередачі тощо) Контактні дані
замовника /
контрагента
(телефон, електронна пошта тощо) ID номер закупівлі,
за якою укладено
аналогічний договір, та посилання в
електронній системі закупівель
(за наявності)
1 2 3 4 5 6 7

У довідці зазначено, що треба вказати ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір, та посилання в електронній системі закупівель за наявності.
Вважаємо, що Відхилення пропозиції за відсутність ID номеру закупівлі, за якою укладено аналогічний договір не є правомірним.


3.
Пропозиція ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ не відповідає вимогам Тендерної Документації з нижчевикладених причин:
Відповідно Додатку 4, Розділу ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ, п. 10 тендерної документації Замовник вимагав: «Готова їжа передається Замовнику у тарі (упаковці) Учасника, яка відповідає існуючим санітарно-епідеміологічним вимогам з розфасуванням кожної страви по кількості порцій у кожне відділення згідно з заявкою. Тара повинна забезпечувати збереження якості готової їжі під час транспортування та температурний режим. Для транспортування готової їжі використовують термоси або термовідра для перших страв та напоїв, лотки або контейнери для других страв та десертів, що щільно закриваються, що має бути підтверджено копією документу з державної санітарно-епідеміологічної експертизи на транспортувальну ємкість (термос або термовідро, лотки або контейнери), в якому буде здійснюватися транспортування готової їжі згідно з вимогами чинного законодавства.
Термоси та інші ємності, в яких передаються Замовнику готові страви, є поворотною тарою, вони повертаються постачальнику у неушкодженому вигляді, при наступній передачі готових страв.».
ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» надав в складі тендерної пропозиції Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2-18-1/10313 від 01.08.2023 року, об’єктом експертизи є вироби з пластмас в асортименті згідно з Додатком, які виготовлені у відповідності до ТУ 22.2-40969724-001:2017 ВИРОБИ З ПЛАСТМАС. ТЕХНІЧНІ УМОВИ. Зміна №1:2022.

Але файл під назвою «висновок СЕС контейнери.pdf» містить також копію оригіналу нормативного документу Зміна №1:2022 до ТУ У 22.2-40969724-001:2017 ВИРОБИ З ПЛАСТМАС. ТЕХНІЧНІ УМОВИ, дата введення в дію 08 серпня 2023 року.

З наданих документів виходить, що Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виготовлений згідно ТУ У 22.2-40969724-001:2017 ВИРОБИ З ПЛАСТМАС. ТЕХНІЧНІ УМОВИ. Зміна №1:2022, які ще не були введені в дію та не були погоджені та не внесені до книги обліку.
З чого виходить, що наданий Висновок не відповідає встановленим вимогам, оскільки не є таким що виданий у відповідності до нормативних документів.

Таким чином, ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» не виконав умову тендерної документації надавши недостовірну інформацію і підлягає відхиленню відповідно до пункту 44 Особливостей та пункту 1 частини 5 Додатку 1 до тендерної документації.

4.

Пропозиція ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ не відповідає вимогам Тендерної Документації з нижчевикладених причин:

Відповідно до пункту 12 Додатку 4 до Тендерної документації Замовник вимагав надати документи серед яких чітко була прописана вимога, а саме:
«- Завірену копію договору про надання послуг на проведення дезінфекції, дератизації та дезінсекції приміщень Учасника зі строком дії не менше, ніж до 31.12.2025 р.
- Завірену копію договору про надання послуг на проведення дезінфекції, транспортних засобів Учасника , зі строком дії не менше, ніж до 31.12.2025 р.
- Завірені копії свідоцтва або сертифікатів про проходження навчання (підвищення кваліфікації) за напрямком: Положення ISO 22003-1:2022 «Безпека харчових продуктів. Частина 1. Вимоги до органів, що здійснюють аудит та сертифікованою систем керування безпечністю харчових продуктів» та зміни порівняно з ISO/TS 22003:2013», виданих на працівників Учасника, а саме: водія, контролера якості, інженера з якості та технолога.»
Однак в супереч даним вимогам ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» надав незавірені документи: «договір санітарна обробка (дезінфекція) авто_2025.pdf», «договір_дезінфекції, дезінсекції, дератизації 2025.pdf», «Свідоцтва про навчання працівники 22003 2013.pdf»

Таким чином ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» не виконав умову пункту 12 Додатку 4 до тендерної документації через що підлягає відхиленню відповідно до пункту 44 Особливостей.

5.
Під час перевірки дотримання вимог до організації харчування хворих, які перебувають на лікуванні та потребують спеціального дієтичного зондового харчування, було виявлено невідповідність у використаній технологічній картці. Зазначена технологічна карта не передбачає додавання води під час приготування першої страви (супу), що є суттєвим порушенням технологічного процесу та не відповідає вимогам дієтичного харчування для пацієнтів із зондовим режимом приймання їжі.
Відповідно до Наказу МОЗ України №931 від 29.10.2013 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні»
Пункт 1.3 лікувальне харчування також включає дієтичний супровід при екстремальних клінічних станах (використовується повне або часткове парентеральне харчування, елементне та зондове харчування, нульові хірургічні та спеціальні дієти) та на етапі реконвалесценції;
Пункт 1.4 Ентеральне харчування призначається відповідно до фізіологічних потреб хворого в енергії та харчових речовинах і особливостях метаболічних змін, зумовлених основним захворюванням. Стандарти (протоколи) ведення таких захворювань повинні передбачати підходи та строки застосування ентерального харчування.
Для пацієнтів із зондовим харчуванням страви мають бути рідкої консистенції, однорідні, без великих часток та грубих волокон, що унеможливлює вживання страв, приготованих без додавання рідини або з недотриманням відповідної рецептури.
У виявленій технологічній картці суп картопляний рисовий рідкий протертий для зонду, суп картопляний ячневий рідкий протертий для зонда, бульйон овочевий протертий для зонда був взятий зі збірника рецептур страв для організації лікувального харчування в закладах охорони здоров’я за загальною редакцією О.В. Швеця, проте зазначена рецептура передбачає стандартну закладку овочів, притаманну звичайному першому блюду. Водночас, дана страва у медичному закладі призначена для зондового дієтичного столу, отже має бути приготована у відповідності до вимог дієти з урахуванням належної кількості рідини (води або бульйону), яка дозволяє досягти потрібної консистенції для безпечного та ефективного ентерального введення.
Таким чином, використання цієї технологічної картки без коригування під зондову форму харчування є грубим порушенням нормативних вимог та несе ризик ускладнень для пацієнтів.
До цього виявлено порушення щодо технологічної карти страви під назвою «Бульйон курячий для зонда», яка, відповідно до назви, має бути придатною до використання в рамках ентерального (зондового) харчування.
Проте згідно з викладеним рецептом і способом приготування, виявлено серйозні порушення стандартів зондового харчування:
1. Бульйон містить шматки вареного м’яса курки, що прямо суперечить вимогам до консистенції для зондового харчування.
2. Відсутнє подрібнення м’яса через протирочну машину, що є обов’язковим для досягнення однорідної, безтвердої структури продукту, без твердих фрагментів, які можуть становити небезпеку при ентеральному введенні.
3. У технологічній карті не передбачено проціджування або подрібнення до консистенції, що відповідає медичним вимогам до зондових страв.
4. Таким чином, страва фактично є звичайним бульйоном з додаванням вареного м’яса, а не повноцінною зондовою стравою, як це заявлено в її назві та документації.
Таким чином ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» не виконав умову пункту 12 Додатку 4 до тендерної документації через що підлягає відхиленню відповідно до пункту 44 Особливостей.

ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» вважає, що Замовник порушує право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, а також, на справедливий розгляд тендерних пропозицій та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Також, Скаржник вважає, що неправомірне рішення про відхиленням його тендерної пропозиції Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:

1) добросовісна конкуренція серед учасників;

2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;

3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;

4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;

5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;

6) запобігання корупційним діям і зловживанням.

Вважаємо, що Замовник необ’єктивно оцінив та розглянув пропозицію Скаржника та порушив Закону України "Про публічні закупівлі". Скаржник моє право на добросовісну конкуренцію. Всі вищенаведені дії Замовника призвели до порушення майнових прав та права на неупереджений розгляд усіх пропозицій. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі пропозиції. Також, підтверджувальні документи щодо порушення прав Скаржника додано до Скарги та завантажено в Систему Прозоро.
Відхиливши пропозицію учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» Замовник порушив принцип відкритості про прозорості процедури закупівлі та нахабно проігнорував, що Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"

Номер: 4bb8bcbad3d24e2fb18c5d0077dbcad4
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-03-000078-a.b3
Назва: Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
Скарга:
Дата розгляду скарги: 07.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.03.2025 14:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.04.2025 18:00
Дата виконання рішення Замовником: 10.04.2025 11:49
Коментар замовника щодо усунення порушень: Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 21 березня 2025 року № 79 (далі – Рішення), згідно з яким тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" (код ЄДРПОУ: 35601826), (далі — Учасник), була відхилення, при проведенні процедури закупівлі кейтерингові послуги з надання лікувального харчування, за кодом ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги та було оприлюднено рішення, в електронній системі закупівель. Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.04.2025 №5423-р/пк-пз зобов’язано КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасувати Рішення. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. ВИРІШИЛА: 1. Скасувати Рішення від 21.03.2025 № 79.
Автор: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Ганна Авілко +380676344888 kontraktprodrezerv5@i.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: b77cc964d4e44d7684111246ef38fcf1
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було розпочато проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю по предмету Кейтерингові послуги з надання лікувального харчування назва предмету закупівлі послуги за номенклатурою: ДК 021:2015 – 55520000-1 Кейтерингові послуги, номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-02-03-000078-a та оприлюднено тендерну документацію по вказаному предмету (далі – тендерна документація).
Зазначена закупівля здійснюється у порядку визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року (далі – Особливості).
Кінцевий строк для подання тендерних пропозицій було встановлено на 11.02.2025 року до 01:00 год.
За результатом проведення аукціону, було встановлено, що для участі у даній процедурі закупівлі свої тендерні пропозиції подали наступні учасники:

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ФОП "ШМАЛЬЧЕНКО ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ" 3 082 078,00 UAH 3 082 078,00 UAH
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" 3 177 400,00
UAH 3 099 999,00 UAH
ФОП "БРЕСЛАВСЬКА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" 3 526 000,00
UAH
3 099 999,50
UAH

ФОП Рибка Юлія Василівна 3 839 098,18
UAH 3 100 000,00
UAH
ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ" 3 700 000,00
UAH 3 400 000,00
UAH

При розгляді тендерних пропозицій протокольним рішенням №92 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 25.02.2025 року пропозиція ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» була відхилена через невідповідність тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної пропозиції.
Скаржник не погоджуючись з даним рішення, звернувся зі скаргою до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за результатами якої, рішенням № 33953-р/пк-пз від 13.03.2025 року було зобов’язано замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.

21.03.2025р. Замовник не бажаючи бачити переможцем Скаржника, попри законодавче підтвердження відповідності вимогам тендерної документації, повертає на кваліфікацію усіх учасників і цього ж дня знову неправомірне рішення № 79 від 21.03.2025р., про відхилення тендерну пропозицію Скаржника через відсутність карток-розкладок:

Виходячи зі змісту наданих Учасником документів, Замовник вважає, що вони не відповідають зазначеним вимогам Замовника до предмету закупівлі: відсутній прорахунок хімічного складу (білки, жири, вуглеводи) калорійності на порцію 300 гр. на бульйон курячий для зонду, бульйон овочевий протертий для зонду, суп картопляний рисовий рідкий протертий для зонду, каша манна молочна рідка для зонда, суп картопляний ячневий рідкий протертий для зонда.
Скаржник знову не погоджується з рішенням № 79 від 21.03.2025р. Замовника щодо відхилення його пропозиції з огляду на факти, що викладені нижче.
При цьому, оскаржуване рішення Замовника порушує право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, а також, на справедливий розгляд тендерних пропозицій та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Так, звертаємо увагу шановної комісії на те, що тендерною документацією не встановлено жодних вимог щодо зазначення чіткої назви страви. Різниця між зазначеними найменуваннями стосується лише додаткової характеристики («для зонду»), яка:
• не впливає на основні показники продукту;
• не погіршує смакових та поживних властивостей;
• не змінює якісні характеристики вхідних продуктів та готової страви;
• не порушує технологічний режим виробництва.
Страви призначені для лікувальної дієти «для зондового харчування», яке є спеціалізованим видом лікувального харчування. Відповідно до Порядку організації системи лікувального харчування хворих у закладах охорони здоров'я (Наказ МОЗ від 29.10.2013 № 931), лікувальне харчування включає дієтичний супровід із використанням зондового харчування. Замовник некоректно трактує термін «для зонду», що вводить в оману та порушує вимоги тендерної документації щодо правильного формулювання предмета закупівлі.
Згідно з технічними вимогами, Скаржник надав наступні страви:
• Суп картопляний рисовий рідкий протертий
• Бульйон овочевий протертий
• Суп картопляний ячневий рідкий протертий
• Бульйон курячий (що проціджується)
• Каша манна молочна рідка - нами було надано «Каша молочна з крупами рідка для зонду», де зазначено різновид технології приготування (з манною, рисовою та вівсяною крупами), що не є порушенням.
• Суп картопляний ячневий рідкий протертий
Усі страви повністю відповідають вимогам тендерної документації, забезпечують правильне споживання та засвоєння при лікувальному харчуванні, а також відповідають санітарним та технологічним нормам. Також, нами було надано «Каша молочна з крупами рідка для зонду», де зазначено різновид технології приготування (з манною, рисовою та вівсяною крупами), що не є порушенням. Усі технологічні карти відповідають затвердженим державними збірниками рецептур.
Відхилення нашої пропозиції за формальними ознаками, які не впливають на зміст предмета закупівлі, суперечить принципам публічних закупівель, а саме, відкритості, прозорості, недискримінації учасників.
Замовник зловживає своїми повноваженнями, штучно створюючи бар'єри для участі нашої компанії в процедурі закупівлі. Наявність порушених прав обґрунтовується тим, що Скаржник є учасником відповідної процедури закупівлі та реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами, поданими у складі тендерної пропозиції. Неправомірні дії Замовника призвели до порушення наших прав на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій. Крім того, Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника призводять до порушення прав та законних інтересів нашої компанії як учасника процедури закупівлі.
За таких умов тендерна пропозиція Скаржника БУЛА НЕПРАВОМІРНО ВІДХИЛЕНА.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури закупівлі, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
Вказані обставини призвели до порушення прав Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій. Окрім того, Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що у свою чергу, призводить до порушення прав та законних інтересів Скаржника.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "КОНТАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"

Номер: dcfd445e68104e5bb428b6710c728815
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-03-000078-a.c2
Назва: Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "КОНТАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
Скарга:
Дата розгляду скарги: 13.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.03.2025 15:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.03.2025 15:36
Дата виконання рішення Замовником: 20.03.2025 11:50
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасування рішення, прийнятого під час проведення процедури закупівлі кейтерингових послуг з надання лікувального харчування, за кодом ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги (далі – Закупівля), на підставі частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178
Автор: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Ганна Авілко +380676344888 kontraktprodrezerv5@i.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 0b1f48bea484447c9d2411ffe3d07a69
Заголовок пункту скарги: неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було розпочато проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю по предмету Кейтерингові послуги з надання лікувального харчування назва предмету закупівлі послуги за номенклатурою: ДК 021:2015 – 55520000-1 Кейтерингові послуги, номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-02-03-000078-a та оприлюднено тендерну документацію по вказаному предмету (далі – тендерна документація).
Зазначена закупівля здійснюється у порядку визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року (далі – Особливості).
Кінцевий строк для подання тендерних пропозицій було встановлено на 11.02.2025 року до 01:00 год.
За результатом проведення аукціону, було встановлено, що для участі у даній процедурі закупівлі свої тендерні пропозиції подали наступні учасники:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ФОП "ШМАЛЬЧЕНКО ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ" 3 082 078,00 UAH 3 082 078,00 UAH
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" 3 177 400,00
UAH 3 099 999,00 UAH
ФОП "БРЕСЛАВСЬКА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" 3 526 000,00
UAH
3 099 999,50
UAH

ФОП Рибка Юлія Василівна 3 839 098,18
UAH 3 100 000,00
UAH
ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ" 3 700 000,00
UAH 3 400 000,00
UAH
При розгляді тендерних пропозицій протокольним рішенням №92 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 25.02.2025 року пропозиція ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» була відхилена.
ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» (далі – Скаржник або Суб’єкт оскарження) не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення його пропозиції з огляду на факти, що викладені нижче.
При цьому, оскаржуване рішення Замовника порушує право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, а також, на справедливий розгляд тендерних пропозицій та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Також, Скаржник вважає, що неправомірне рішення про відхилення його тендерної пропозиції може бути таким, що вчинене Замовником внаслідок корупційних дій або бездіяльності уповноваженої особи.
Така позиція Скаржника обґрунтовується наступним:
У складі тендерної пропозиції ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», надав картки-розкладки на суп картопляний рисовий рідкий протертий, бульйон овочевий протертий, суп картопляний ячневий рідкий протертий, бульйон курячий, які нібито не відповідають вимогам замовника щодо предмету закупівлі, а саме: суп картопляний рисовий рідкий протертий для зонда, бульйон овочевий протертий для зонда, суп картопляний ячневий рідкий протертий для зонда, бульйон курячий для зонда.
Водночас, ми вважаємо що запропоновані нами страви: суп картопляний рисовий рідкий протертий, бульйон овочевий протертий, суп картопляний ячневий рідкий протертий, бульйон курячий, відповідають усім технічним вимогам, зазначеним у Додаток № 4 до тендерної документації, а саме, розділом ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ, пунктом 6 «На страви, які вказані у примірному тижневому меню, Учасник повинен надавати картки-розкладки, які містять повну інформацію щодо набору продуктів, необхідних для приготування окремої порції страви, а саме: назва страви, її номер у довіднику, маса брутто та нетто, хімічний склад (білки, жири, вуглеводи), калорійність, вихід (вага) страви, коротко опис технології приготування страви.» та пунктом 5 «Учасник повинен надати Замовнику Гарантійний лист, яким підтверджує, що послуги, якість яких відповідає наступним нормативним документам: Закон України від 14.09.2006 № 142-У «Про дитяче харчування»; Закон України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»; Закон України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» від 18.05.2017 № 2042-УШ; Постанова Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1752 (зі змінами) «Про норми харчування у протитуберкульозних закладах для осіб, хворих на туберкульоз, та малолітніх і неповнолітніх осіб, інфікованих мікобактеріями туберкульозу»; Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб»; Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» від 01.10.2012 № 590; Наказ Міністерства охорони здоров’я «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» від 29.10.2013 № 931, зареєстрований в Міністерстві юстиції 26.12.2013 № 2205/24737; «Збірник рецептур страв та кулінарних виробів», Здобнов О.І., Циганенко В.О.,2009. (рекомендація); «Харчування дітей», Снігур М.І., 1988р. (рекомендація); «Довідник технологічних карт», Смолянський Б.Л., 1985р. (рекомендація); «Організація лікарняного харчування в закладах охорони здоров’я України», Швець О.В.,2016 (рекомендація).».
Вимогами тендерної документації не було встановлено жодних вимог щодо зазначення чіткої назви страви. Оскільки, різниця між зазначеними найменуваннями стосується додаткової характеристики («для зонду»), що не впливає на основні показники, не погіршує смакових та поживних властивостей, якісних показників вхідних продуктів, та якості самої готової страви, при цьому не порушує технологічний режим виробництва страви.
Хочемо звернути увагу на те, що страви призначені для лікувальної дієти «для зонду», саме лікувальне харчування, яке включає дієтичний супровід що використовує повне або часткове парентеральне харчування, елементне та зондове харчування, як зазначено в ПОРЯДОКУ організації системи лікувального харчування хворих у закладах охорони здоров’я Наказу МОЗ від 29.10.2013 № 931, відповідно до зондового харчування, а не «для зонду», що вводить в оману, і порушує виконання учасником пункту 5 Загальних вимог до послуг, відповідно до санітарних вимог та технологічних характеристик, страви для зондового харчування мають бути протертими, це забезпечує правильне споживання та засвоєння продуктів при лікувальному харчуванні. Відповідно до технічних вимог, ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» надав суп картопляний рисовий рідкий протертий, бульйон овочевий протертий, суп картопляний ячневий рідкий протертий, бульйон курячий (що проціджується), які цілком підходять для вказаного призначення.
Тому ми вважаємо, що відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕХЕРВ 5» на цьому етапі.
Додатково хочемо зазначити, що учасник-переможець ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ" надав в складі тендерної пропозиції картки-розкладки з позначкою «для зонда» які містять однаковий технологічний процес з наданими технологічними картками відхиленого учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5».
За таких умов тендерна пропозиція ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» БУЛА НЕПРАВОМІРНО ВІДХИЛЕНА.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури закупівлі, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
Вказані обставини призвели до порушення прав Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій. Окрім того, Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що у свою чергу, призводить до порушення прав та законних інтересів Скаржника.
ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» підозрює змову під час проведення торгів на послуги з постачання лікувального харчування, що є недопустимим під час війни і Україні. Тим паче, мова йде про харчування хворих людей в тому числі і військовослужбовців, що є вкрай важливим і відповідальним і не повинна допускати недбалого та корупційного відношення.
Про можливу корупційну складову свідчить і той факт, що переможець торгів має найвищу ціну, яка становить 3 400 000,00 грн, а інші учасники готові були надавати послуги за ціною від 3 082 078,00 грн до 3 100 000,00 грн.
Відхиливши пропозицію учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» Замовник порушив принцип відкритості про прозорості процедури закупівлі та нахабно проігнорував, що Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: 1bb332c2086b4f0ebb5589563f9166f1
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-03-000078-a.a1
Назва: Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 19.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.02.2025 16:55
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 21.02.2025 15:00
Автор: ТОВ "ІНТЕР ФУД 2020", Юрій Скиба +380994485631 interfud2020@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: ceb5306e8996447e8e30ea6785e14dd4
Заголовок пункту скарги: Скарга щодо дискримінаційних вимог тендерної документації ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (Кейтерингові послуги з надання лікувального харчування)
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було розпочато проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю по предмету ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (Кейтерингові послуги з надання лікувального харчування) номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-01-03-007458-a та оприлюднено тендерну документацію по вказаному предмету (далі – тендерна документація).
Зазначена закупівля здійснюється у порядку визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року (далі – Особливості).
Скаржник бажає прийняти участь у зазначеній процедурі закупівлі, однак після ознайомлення зі змістом тендерної документації, були виявлені, зазначені нижче вимоги, які не відповідають вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», Особливостям здійснення публічних закупівель та є дискримінаційними.

По-перше, відповідно до п. 3.1. Додатку № 2 тендерної документації передбачено, що учасникам необхідно:
«3.1. Надати Довідку відповідно до форми 3, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше 2-х договорів).
Аналогічними вважається договори, за яким Учасник надавав послуги за ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги.
1.1.2. не менше 2 копій договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, з усіма додатками і додатковими угодами до нього та копії документів, що підтверджують ступінь його виконання (акти виконаних робіт та/або відгуки тощо).
Форма 3
Довідка
яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

з/п Найменування
сторін
аналогічного договору Номер та дата
аналогічного договору
Предмет аналогічного договору Перелік первинних
документів (акти
виконаних робіт, довідки про вартість
виконаних
будівельних
робіт та витрати,
акти прийманняпередачі тощо) Контактні дані
замовника /
контрагента
(телефон, електронна пошта тощо) ID номер закупівлі,
за якою укладено
аналогічний договір, та посилання в
електронній системі закупівель
(за наявності)
1 2 3 4 5 6 7

Примітка: під аналогічним предмету закупівлі договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір з надання послуг з забезпечення щоденного приготування їжі готової для споживання на харчоблоці Виконавця та постачання (доставку) за графіком Замовника (не менше 3 разів на добу) за примірним тижневим циклічним меню на адресу Замовника за кількістю пацієнтів, що знаходяться на стаціонарному лікуванні.
На виконання кваліфікаційної вимоги про наявність аналогічних договорів Замовник приймає лише договори, що оприлюднені в електронній системі закупівель та може бути перевірений в системі Прозорро».
Вимога Замовника надати не менше 2 копій повністю виконаних (завершених) договорів, а також, договорів, що оприлюднені в електронній системі закупівель та можуть бути перевірені в системі Прозорро Замовником - є дискримінаційною по відношенні до Суб’єкта оскарження та інших потенційних учасників, тобто такою, що значно звужує коло потенційних учасників Процедури закупівлі, так як прийняти участь в закупівлі можуть лише ті учасники, які мають не менше 2 копій договорів за ДК 021:2015 - 55520000-1 Кейтерингові послуги, повністю виконаних (завершених), а також, договорів, що оприлюднені в електронній системі закупівель та можуть бути перевірені в системі Прозорро Замовником.
Те, що дана вимога мати таку кількість договорів, повністю виконаних (завершених) та які можуть бути перевірені в системі Прозорро Замовником - є дискримінаційною підтверджено рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель – РІШЕННЯ № 6885-р/пк-пз від 05.04.2021р. оголошення № UA-2021-02-16-007492-a; Рішення № 9907 від 20.05.20 оголошення № UA-2020-04-17-006071-b; Рішення № 24455-р/пк-пз від 28.10.2021р. оголошення № UA-2021-09-30-002524-c, рішення №11180-р/пк-пз від 21.05.2021р.
Скаржник зазначає, що останній зареєстрований 21.02.2024р., і основний видом діяльності є «56.29. Постачання інших готових страв». Наше товариство на сьогоднішній день вже почало напрацьовувати досвід направлений на забезпечення Послуг з постачання готової їжі для харчування пацієнтів за кодом ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (додається), однак це лише один договір і той знаходиться в стадії виконання.
Але, такий договір і в кількості одна штука не є достатньою підставою для можливості прийняти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що є однозначним дискримінаційним критерієм в тендерній документації.
Крім того, наголошуємо на тому, що з метою розвитку власної господарської діяльності у напрямку організації гарячого харчування, наше товариство із листопада місяця 2024 року уклало вже 5 договорів, предметом яких є код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги, які виконані на сьогоднішній день, що підтверджується звітами про виконання договорів про закупівлю (додаються).

По-друге, п.12 додатку № 4 до тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції - протокол дослідження/експертний висновок, виданий у 2024 році, на відповідність повітря виробничого приміщення вимогам Державним санітарним нормам та правилам.
Така вимога Замовника - є дискримінаційною по відношенні до Суб’єкта оскарження та інших потенційних учасників, тобто такою, що значно звужує коло потенційних учасників Процедури закупівлі, так як прийняти участь в закупівлі можуть лише ті учасники, які отримали зазначений протокол у 2024 році.
Скаржник, починаючи із листопада місяця 2024 року, прийняв участь в 26 закупівлях, де Замовники не вимагали протоколів дослідження/експертних висновків на відповідність повітря виробничого приміщення вимогам Державним санітарним нормам та правилам.
Таким чином, скаржник його не отримував у 2024 році.
На сьогодні, скаржник бажає прийняти участь у зазначеній процедурі закупівлі, а також, може надати протокол дослідження/експертний висновок на відповідність повітря виробничого приміщення вимогам Державним санітарним нормам та правилам, однак цей документ буде отриманий у поточному році, що не буде відповідати вимогам тендерної документації.
Згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. При цьому, Законом не встановлено, що Замовник має право вимагати від учасників наявність матеріально-технічної бази (складських та інших приміщень) у відповідних регіонах.
Скаржник вважає, що Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення зазначених вимог в тендерній документації.
Таким чином, Замовник порушив ч.4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також, порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені ст. 5 вказаного Закону, а саме – не дискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Враховуючи описане, вважаємо, що Замовник зобов’язаний внести відповідні зміни до Тендерної документації, шляхом виключення вказаних дискримінаційних вимог.
Враховуючи вищевикладене, встановлення зазначених вимог в Тендерній документації є дискримінаційним до потенційних учасників торгів, та може свідчити про те, що Тендерна документація складена під заздалегідь обраного конкретного учасника –в якого вже існують описані вище документи.
Всі ці невідповідності Тендерної документації вимогам чинного законодавства України фактично порушують наші інтереси, щодо можливості вільної участі у процедурі закупівлі, а умова, яка міститься у Тендерній документації і не відповідає вимогам чинного законодавства України є дискримінаційною та незаконною, чим порушує наші права, як потенційного учасника процедури закупівель передбачені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
На виконання ч. 1 ст. 18 Закону, скарга ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕР ФУД 2020» містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування».
Скарга подана з дотриманням строку, встановленого електронною системою закупівель.
Скаржник виконав усі вимоги, необхідні для прийняття даної скарги до розгляду.
На підставі положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України»,

ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ привести тендерну документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства України та виключити наступні дискримінаційні вимоги, а саме:
2.1. «не менше 2 копій повністю виконаних (завершених) договорів, а також, договорів, що оприлюднені в електронній системі закупівель та можуть бути перевірені в системі Прозорро Замовником»;
2.2. «протокол дослідження/експертний висновок, виданий у 2024 році, на відповідність повітря виробничого приміщення вимогам Державним санітарним нормам та правилам».
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації