• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Кейтерингові послуги з надання лікувального харчування

На підставі Указу Президента України № 64/2022 від 24.02.2022р. «Про введення воєнного стану в Україні» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 зі змінами

Торги відмінено

4 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 500.00 UAH
Номер: 1667e2225e5345b5a7e3675aa4867d86
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-08-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.05.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 08.05.2025 17:19 - 30.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 08.05.2025 № 119 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби від 07.05.2025 №003100-18/5618-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 08.05.2025 № 119 Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 13 UA-2025-02-03-000078-a 03.02.2025 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 426-48-88, y.v.boichuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог частини третьої статті 22 Закону № 922 та пункту 28 Особливостей в частині наявності в тендерній документації інформації, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму усунення таких порушень керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон № 922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КНП «МКЛ № 16» ДМР на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи 31.01.2025 (Протокол № 48), РЕЄСТР отриманих тендерних пропозицій, ПРОТОКОЛ розкриття тендерних пропозицій, Протоколи уповноваженої особи: від 25.02.2025 № 89 про відхилення тендерної пропозиції ФОП «ШМАЛЬЧЕНКО ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ», від 26.02.2025 № 93 про відхилення тендерної пропозиції ФОП «БРЕСЛАВСЬКА ЮЛІЯ ВОДОДИМИРІВНА», від 26.02.2025 № 94 про відхилення тендерної пропозиції ФОП Рибка Юлія Василівна, від 26.02.2025 № 92 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» (рішення скасоване), вимога про усунення невідповідностей до 15:55 28.02.2025 ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ», протокол уповноваженої особи від 28.02.2025 № 102 про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» (рішення скасоване), протокол уповноваженої особи від 21.03.2025 № 79 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» (рішення скасоване), вимога про усунення невідповідностей до 08:09 15.04.2025 ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», протокол уповноваженої особи від 15.04.2025 № 126 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» (рішення скасоване), вимога про усунення невідповідностей до 11:12 18.04.2025 ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ», протокол уповноваженої особи від 18.04.2025 № 135 про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» (рішення скасоване), відповіді замовника на пояснення від 14.05.2025 о 15:06:42, від 27.05.2025 о 15:08:21. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих питань, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії Антимонопольного комітету України (далі - АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922 з урахуванням особливостей. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону № 922 тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до пункту 5 Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі що викладена у Додаток № 4 до тендерної документації Учасник повинен надати Замовнику Гарантійний лист, яким підтверджує, що послуги, якість яких відповідає нормативним документам, зокрема: Закону України від 14.09.2006 № 142-У «Про дитяче харчування»; Постанова Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1752 (зі змінами) «Про норми харчування у протитуберкульозних закладах для осіб, хворих на туберкульоз, та малолітніх і неповнолітніх осіб, інфікованих мікобактеріями туберкульозу». Проте, зазначені нормативно правові-акти втратили чинність на підставі Закону України № 1822-IX від 21.10.2021 та Постанови КМУ від 17.05.2024 № 571. Враховуючи вищевикладене Замовником порушено вимоги частини третьої статті 22 Закону № 922 та пункту 28 Особливостей в частині наявності в тендерній документації інформації, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством.
Період усунення порушень: 02.06.2025 09:54 - 17.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 02.06.2025 09:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Східному офісу Держаудитслужби Адміністрація Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня № 16» Дніпровської міської ради висловлює вам свою повагу та повідомляє про вжиті заходи щодо недопущення в подальшому порушеннь вимог законодавства у сфері публічних закупівель. За результатами моніторингу встановлено порушення вимог частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 28 Особливостей (затверджених постановою КМУ № 1178), що полягає у включенні до тендерної документації інформації, вимоги щодо наявності якої не передбачені чинним законодавством. Зокрема, замовником було зазначено нормативно-правові акти (Закон України № 142-У та Постанова КМУ № 1752), які втратили чинність. Замовник повністю визнає факт встановленого порушення та повідомляє про вжиття заходів щодо його недопущення у майбутньому, а саме: 1. Оновлено шаблони тендерної документації: з текстів видалено посилання на нормативні акти, які втратили чинність, зокрема Закон України № 142-У «Про дитяче харчування» та Постанову КМУ № 1752. 2. Проведено внутрішній аналіз діючої нормативно-правової бази, що використовується для формування вимог до предмета закупівлі — дієтичного харчування в закладах охорони здоров’я. 3. Запроваджено регулярну перевірку чинності нормативних документів, на які посилається замовник при складанні тендерної документації. 4. Проведено роз’яснювальну роботу із уповноваженими особами та відповідальними особами щодо обов’язку перевірки актуальності законодавства при підготовці закупівельної документації. Замовник підтверджує вжиття всіх необхідних заходів реагування відповідно до вимог частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та на виконання висновку органу контролю. Інформацію про вжиті заходи оприлюднено через електронну систему закупівель у встановлений строк. Генеральний директор Олег ХАСІЛЄВ
Дата публікації звіту: 03.06.2025 13:33

Запити/Пояснення