-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Кейтерингові послуги з надання лікувального харчування
На підставі Указу Президента України № 64/2022 від 24.02.2022р. «Про введення воєнного стану в Україні» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 зі змінами
Торги відмінено
4 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 500.00 UAH
Номер:
1667e2225e5345b5a7e3675aa4867d86
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-08-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.05.2025 00:00
Період моніторингу:
08.05.2025 17:19 - 30.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
08.05.2025 № 119
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби від 07.05.2025 №003100-18/5618-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 08.05.2025 № 119
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
13 UA-2025-02-03-000078-a 03.02.2025 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог частини третьої статті 22 Закону № 922 та пункту 28 Особливостей в частині наявності в тендерній документації інформації, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму усунення таких порушень керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон № 922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель
КНП «МКЛ № 16» ДМР на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи 31.01.2025 (Протокол № 48), РЕЄСТР отриманих тендерних пропозицій, ПРОТОКОЛ розкриття тендерних пропозицій, Протоколи уповноваженої особи: від 25.02.2025 № 89 про відхилення тендерної пропозиції ФОП «ШМАЛЬЧЕНКО ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ», від 26.02.2025 № 93 про відхилення тендерної пропозиції ФОП «БРЕСЛАВСЬКА ЮЛІЯ ВОДОДИМИРІВНА», від 26.02.2025 № 94 про відхилення тендерної пропозиції ФОП Рибка Юлія Василівна, від 26.02.2025 № 92 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» (рішення скасоване), вимога про усунення невідповідностей до 15:55 28.02.2025 ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ», протокол уповноваженої особи від 28.02.2025 № 102 про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» (рішення скасоване), протокол уповноваженої особи від 21.03.2025 № 79 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» (рішення скасоване), вимога про усунення невідповідностей до 08:09 15.04.2025 ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5», протокол уповноваженої особи від 15.04.2025 № 126 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» (рішення скасоване), вимога про усунення невідповідностей до 11:12 18.04.2025 ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ», протокол уповноваженої особи від 18.04.2025 № 135 про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» (рішення скасоване), відповіді замовника на пояснення від 14.05.2025 о 15:06:42, від 27.05.2025 о 15:08:21.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих питань, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії Антимонопольного комітету України (далі - АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922 з урахуванням особливостей.
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону № 922 тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 5 Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі що викладена у Додаток № 4 до тендерної документації Учасник повинен надати Замовнику Гарантійний лист, яким підтверджує, що послуги, якість яких відповідає нормативним документам, зокрема: Закону України від 14.09.2006 № 142-У «Про дитяче харчування»; Постанова Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1752 (зі змінами) «Про норми харчування у протитуберкульозних закладах для осіб, хворих на туберкульоз, та малолітніх і неповнолітніх осіб, інфікованих мікобактеріями туберкульозу».
Проте, зазначені нормативно правові-акти втратили чинність на підставі Закону України № 1822-IX від 21.10.2021 та Постанови КМУ від 17.05.2024
№ 571.
Враховуючи вищевикладене Замовником порушено вимоги частини третьої статті 22 Закону № 922 та пункту 28 Особливостей в частині наявності в тендерній документації інформації, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством.
Період усунення порушень:
02.06.2025 09:54 - 17.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
02.06.2025 09:54
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Східному офісу Держаудитслужби
Адміністрація Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня № 16» Дніпровської міської ради висловлює вам свою повагу та повідомляє про вжиті заходи щодо недопущення в подальшому порушеннь вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
За результатами моніторингу встановлено порушення вимог частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 28 Особливостей (затверджених постановою КМУ № 1178), що полягає у включенні до тендерної документації інформації, вимоги щодо наявності якої не передбачені чинним законодавством. Зокрема, замовником було зазначено нормативно-правові акти (Закон України № 142-У та Постанова КМУ № 1752), які втратили чинність.
Замовник повністю визнає факт встановленого порушення та повідомляє про вжиття заходів щодо його недопущення у майбутньому, а саме:
1. Оновлено шаблони тендерної документації: з текстів видалено посилання на нормативні акти, які втратили чинність, зокрема Закон України № 142-У «Про дитяче харчування» та Постанову КМУ № 1752.
2. Проведено внутрішній аналіз діючої нормативно-правової бази, що використовується для формування вимог до предмета закупівлі — дієтичного харчування в закладах охорони здоров’я.
3. Запроваджено регулярну перевірку чинності нормативних документів, на які посилається замовник при складанні тендерної документації.
4. Проведено роз’яснювальну роботу із уповноваженими особами та відповідальними особами щодо обов’язку перевірки актуальності законодавства при підготовці закупівельної документації.
Замовник підтверджує вжиття всіх необхідних заходів реагування відповідно до вимог частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та на виконання висновку органу контролю. Інформацію про вжиті заходи оприлюднено через електронну систему закупівель у встановлений строк.
Генеральний директор Олег ХАСІЛЄВ
Дата публікації звіту:
03.06.2025 13:33
Запити/Пояснення
Номер:
680c7cd9066849f19e99a2edaab58302
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
12.05.2025 18:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.05.2025 00:00
Опис:
див.файл
Номер:
addfefb9c90c4ad286a5c5d3088e2d6f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.05.2025 15:06
Опис:
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі Послуги (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-03-000078-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26.01.1993 № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25.12.2015 № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, Замовник надає наступну відповідь на питання.
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Замовник надає наступну відповідь:
Відповідь на питання: При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі - Кейтерингові послуги з надання лікувального харчування, за кодом ДК 021:2015 – 55520000-1 Кейтерингові послуги, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-03-000078-a, КНП «МКЛ № 16» ДМР (далі – Замовник) враховувалась примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Було здійснено аналіз очікуваної вартості з комерційних пропозицій від двох операторів ринку, які були надані Замовнику, а саме: ТОВ «Олімпіус Консалт», цінова пропозиція на 2025 рік склала 3839098,18 грн., без ПДВ; ФО-П «Рибка Юлія Василівна» - цінова пропозиція 4365715,30 грн., без ПДВ. Інформація про ціни на послуги від ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" була отримана з мережі Інтернет, яка міститься у відкритому доступі та склала 4095200,00 грн., з ПДВ.
За для забезпечення пацієнтів лікарні харчуванням за системою кейтерингу, у 2025 році здійснена закупівля послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів Кейтерингові послуги з надання лікувального харчування за кодом ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги. Технічні та якісні характеристики закупівлі кейтерингових послуг для лікарні визначаються через особливі вимоги безпеки, харчування та життєвого циклу пацієнтів, а саме:
- лікарня має пацієнтів з різними медичними діагнозами, які вимагають спеціального лікувального харчування;
- пацієнти в лікарні вразливі до інфекцій та інших проблем зі здоров'ям, тому важливим є дотримування учасниками суворих стандартів щодо безпеки та гігієни харчування;
- учасники повинені забезпечити безпечну та своєчасну доставку їжі до лікарні, а також її належну обробку та зберігання відповідно до стандартів.
Розробка специфікацій щодо меню (види страв, склади, порції), вимоги до харчових продуктів (свіжість, якість, безпечність) здійснювалось з залученням лікаря дієтолога, медичних працівників, для оцінки меню та дієтичних вимог.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням посилання на нормативно-правову базу, а саме: використання санітарних норм, державних стандартів і регламентів, що регулюють харчування в закладах охорони здоров'я:
- Закон України від 14.09.2006 № 142-У «Про дитяче харчування»;
- Закон України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»;
- Закон України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» від 18.05.2017 № 2042-УШ;
Постанова Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1752 (зі змінами) «Про норми харчування у протитуберкульозних закладах для осіб, хворих на туберкульоз, та малолітніх і неповнолітніх осіб, інфікованих мікобактеріями туберкульозу»;
- Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб»;
- Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» від 01.10.2012 № 590;
- Наказ Міністерства охорони здоров’я «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» від 29.10.2013 № 931, зареєстрований в Міністерстві юстиції 26.12.2013 № 2205/24737;
- «Збірник рецептур страв та кулінарних виробів», Здобнов О.І., Циганенко В.О.,2009. (рекомендація);
- «Харчування дітей», Снігур М.І., 1988р. (рекомендація);
- «Довідник технологічних карт», Смолянський Б.Л., 1985р. (рекомендація);
- «Організація лікарняного харчування в закладах охорони здоров’я України», Швець О.В.,2016 (рекомендація).
Всі вище перелічені вимоги щодо відповідності технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі були зазначені у службовій записці, підготовленій заступником генерального директора та затвердженої генеральним директором КНП «МКЛ № 16» ДМР.
Керуючись положеннями наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.12.2020 за № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», проведено визначення очікуваної вартості Предмета закупівлі методом порівняння ринкових цін на підставі аналізу ринку надання послуг щодо забезпечення дієтичним харчуванням хворих в лікувальних закладах, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих комерційних пропозицій від виконавців аналогічних послуг на момент вивчення ринку.
З урахуванням всіх вищезгаданих документів та інформації був здійснений розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі, яка склала 4100000,00 грн. з ПДВ.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення замовником не надається, так як закупівля кейтерингових послуг з надання лікувального харчування, за кодом ДК 021:2015 – 55520000-1 Кейтерингові послуги, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-03-000078-a (далі – Закупівля) проводилась не за рахунок бюджетних призначень. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника. Послуги, які є предметом закупівлі, повинні надаватись учасником, який має відповідати діючим на території України державним стандартам, вимогам до якості та умовам договору.
Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщують на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня).
Згідно плану закупівель замовника на 2025 рік, розміщене в електронній системі за номером UA-P-2025-01-31-008025-a, джерело фінансування закупівлі визначене як "Інше", та сформовано за рахунок коштів, які отримує замовник від Національної служби здоров’я України по договору «Про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій». За надані медичні послуги та за правовим статусом отримані кошти не є бюджетним фінансуванням і їх використання не регулюється бюджетним законодавством.
Враховуючи вищенаведене, замовник при проведені процедур закупівель за рахунок коштів від НСЗУ не зобов’язаний оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), на власному веб-сайті.».
Номер:
0506cebcf6cd44d2a43c0f8de7887d23
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
23.05.2025 15:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.05.2025 00:00
Опис:
див.файл
Номер:
1fb209d7e0684e41be22025a4dadb6fb
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
27.05.2025 15:08
Опис:
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Відповідь на запит
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Відповідь на питання № 1:
1. Відповідно до пункту 36 Особливостей, замовник розглядає тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" (крім положень частин другої, п’ятої – дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої), з урахуванням пункту 43 Особливостей. Після визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, її розгляд має відбуватися у строк не більше ніж 5 робочих днів, який, відповідно до частини 10 статті 29 Закону, може бути аргументовано продовжений до 20 робочих днів. У процедурі закупівлі UA-2025-02-03-000078-a, за результатами розгляду скарги ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» (код ЄДРПОУ: 35601826), Комісія АМКУ рішенням № 6899-р/пк-пз від 30.04.2025 зобов’язала КНП «Міська клінічна лікарня № 16» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції зазначеного товариства та про визначення переможцем ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ». Рішення було завантажене в систему 02.05.2025 о 18:32. 12 травня 2025 року уповноважена особа замовника виконала вказане рішення, що було оформлено протоколом № 159. Враховуючи це, замовник на підставі наказу № 16 від 16.05.2025 створив робочу групу для перевірки тендерних пропозицій. Таким чином, замовник правомірно скористався правом на продовження строку розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів. Протоколом № 166 від 19.05.2025 було оформлено рішення про продовження строку, а повідомлення в електронній системі закупівель оприлюднено в належний строк. Повідомлення було сформовано у довільній формі, із зазначенням причин, з накладенням КЕП та автоматичним створенням електронного протоколу. Отже, замовник дотримався всіх вимог чинного законодавства щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції.
Відповідь на питання № 2:
2. За результатами відкритих торгів з особливостями, КНП «Міська клінічна лікарня № 16» Дніпровської міської ради уклало з ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» договір № 111 від 19.03.2024 на надання кейтерингових послуг. Додатковими угодами № 1 від 30.12.2024 та № 2 від 27.02.2025 строк дії договору було продовжено відповідно до 28.02.2025 та 28.03.2025. Через велику кількість скарг і звернень під час наступної процедури закупівлі (UA-2025-01-03-007458-a), процес не було завершено станом на 28 березня 2025 року. Враховуючи критичну важливість безперервного забезпечення паліативних пацієнтів лікувальним харчуванням, замовник, на підставі підпункту 4 пункту 13 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 (зі змінами), здійснив пряму закупівлю кейтерингових послуг (обгрунтування закупівлі та наказ додаються). Відповідно, 31.03.2025 було укладено договір № 134 із ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» за кодом ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги, строком надання послуг до 01.07.2025 включно. Замовник діяв у межах чинного правового поля, забезпечуючи безперервність надання життєво необхідної послуги з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України.
Додатки:
1. Протокол уповноваженої особи № 159 від 12.05.2025 року – щодо виконання рішення АМКУ № 6899-р/пк-пз від 30.04.2025 року.
2. Наказ про створення робочої групи № 16 від 16.05.2025 року – про створення робочої групи для перевірки тендерних пропозицій.
3. Протокол № 166 від 19.05.2025 року – про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5».
4. Повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції – із зазначенням причин, сформоване в електронній системі закупівель.
5. Наказ № 119 від 08.05.2025 року – про початок моніторингу Державною аудиторською службою.
6. Договір № 134 від 31.03.2025 року – на надання кейтерингових послуг з ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ».
7. Рішення Комісії АМКУ № 6899-р/пк-пз від 30.04.2025 року – щодо задоволення скарги ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5».
8. Оголошення про проведення закупівлі UA-2025-01-03-007458-a – копія з електронної системи закупівель.
9. Додаткові угоди № 1 та № 2 до договору № 111 від 19.03.2024 року – щодо продовження строку дії договору до 28.03.2025 року.
10. Обгрунтування та наказ № 14 від 28.03.2025 року - на здійснення закупівлі за підставі підпункту 4 пункту 13 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 (зі змінами)