• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків центрального офісу та територіальних управлінь Рахункової палати

Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.

Завершена

19 022 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 190 223.00 UAH
Період уточнення: 31.01.2025 16:43 - 07.02.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо арифметичних помилок

Номер: e6239776a2cd4f42ad0e9a01b205c288
Дата опублікування: 04.02.2025 14:36
Опис: Добрий день, згідно вимог тендерної документації цінова пропозиція не може містити арифметичних помилок, зокрема не допускається розходжень між ціною одиниці та підсумковою ціною, одержаною шляхом множення ціни за одиницю на кількість або інших арифметичних дій. Хоча після аукціону може скластись ситуація, що не можливо буде привести копійка в копійку розрахунки в кошторисі до кінцевої ціни пропозиції арифметично, що також може стати підставою для відхилення. Просимо Вас прибрати таку категоричну вимогу з тендерної документації щодо недопущення арифметичних помилок.
Відповідь: Шановний учасник. Просимо уважно вивчати умови тендерної документації. Цінова пропозиція не може містити арифметичних помилок, зокрема не допускається розходжень між ціною одиниці та підсумковою ціною, одержаною шляхом множення ціни за одиницю на кількість або інших арифметичних дій. Цінова пропозиція надається учасниками в складі тендерної пропозиції ДО проведення аукціону. За результатами аукціону, (виключно!!!), лише ПЕРЕМОЖЕЦЬ надає розрахунок цінової пропозиції з урахуванням результатів аукціону. В разі, якщо станеться ситуація, що розрахунки в кошторисі не відповідають ціновій пропозиції за результатами аукціону, Переможець зможе скористатися нормою Особливостей та п.4. Розділу VI Тендерної документації, а саме «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: • перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі».
Дата відповіді: 05.02.2025 09:45
Відповідь надана

Щодо надання переліку та розрахунку вартості спецодягу

Номер: 97bfdc6e1b5c49b0a8cc16e7fcb267a5
Дата опублікування: 04.02.2025 14:32
Опис: Шановний замовник, відповідно до вимог тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати перелік та розрахунок (у тому числі по об’єктам) вартості спецодягу працівників, задіяних у наданні послуг з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків центрального офісу та територіальних управлінь Рахункової палати, розташованих за адресами: м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7; м. Київ, вул. В. Гетьмана, 8/26; м. Дніпро, 93-ї Холодноярської бригади,1; м. Львів, вул. Лінкольна, 2; м. Одеса, вул. Фонтанська дорога, 6/1; м. Харків, вул. Шевченка, 137-Б; м. Вінниця, вул. Скалецького, 13; м. Вінниця, вул. Пирогова, 45; м. Ужгород, сквер Лаборця,1, відповідно до вимог законодавства та умов тендерної документації. Однак, в супереч вимог статі 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не містить необхідної інформації для надання розрахунку вартості спецодягу працівників. А саме, Замовник має надати інформацію в тендерній документації про перелік спецодягу для працівників кожної професії та строк амортизації, щоб всі учасники були в рівних умовах та могли надати коректний розрахунок. З огляду на викладене, просимо зазначити в тендерній документації чіткий перелік спецодягу (його елементи) для кожної категорії працівників, а також вказати строк амортизації спецодягу (його елементів) для можливості складання точного вичерпного розрахунку для потреб замовника.
Відповідь: Шановний учасник. Найменування спецодягу, спецвзуття та інших засобів індивідуального захисту, строк носіння (місяці) повинен відповідати законодавству України з зазначеного питання. Всі учасники знаходяться в рівних умовах, проводячі розрахунки відповідно до вимог законодавства.
Дата відповіді: 05.02.2025 09:44
Відповідь надана

Щодо зведеного кошторису витрат

Номер: a1dcd5a01e20443688a96f53f796fbfc
Дата опублікування: 04.02.2025 14:29
Опис: Добрий день, в складі тендерної пропозиції необхідно надати зведений кошторис витрат орієнтовна форма якого наведена в тендерній документації. Однак, в шапці форми зведеного кошторису витрат відсутня інформація про статті витрат, які має заповнити учасник. В тендерній документації міститься примітка *Статті витрат кошторису (мінімальна кількість статтей витрат визначених у кошторисі у складі тендерної пропозиції - відповідно до умов проєкту договору (переліку додатків до договору ) та інших умов тендерної документації). Відповідно до пункту 3 частини 2 статі 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має зазначити в тендерній документації інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Зведений кошторис витрат віднесений до інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, однак інформація про статті витрат відсутня, що є порушенням вищезазначеної норми, а також ускладнює для учасника можливість складання точного вичерпного розрахунку для потреб замовника. Враховуючи вищевикладене, просимо Вас внести зміни до тендерної документації та в шапці форми зведеного кошторису витрат зазначити вичерпний перелік статей витрат, які має розрахувати учасник.
Відповідь: Шановний учасник, Замовником на виконання п.3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в Додатку 2 до тендерної документації розмістив ПОВНУ інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Крім того, в Додатку 2 розміщено орієнтовну ФОРМУ зведеного кошторису, який надається на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Головне, на що звертає вимогу замовник, надаючи орієнтовну форму, що витрати потрібно структурувати окремо по центральному офісу та по кожному територіальному управлінню Рахункової палати, окремо по кожному місяцю. Головне, щоб було виконано умови п.4.4. Додатку 1 до Тендерної документації в частині розміщення в зведеному кошторисі всієї інформації відповідно до вимоги п.4.4. Додатку 1 до Тендерної документації.
Дата відповіді: 05.02.2025 09:41
Відповідь надана

Щодо штатних працівників

Номер: dc49995bd7c74fdbaf89b1b8de83ce95
Дата опублікування: 04.02.2025 14:24
Опис: Добрий день, відповідно до тендерної документації для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з всіма відповідними працівниками (документи, що підтверджують інформацію стовпчика 4 форми 1). В стовпчику 4 форми 1 можна надати інформацію тільки про штатних працівників. Також, в стовпчику 5 форми 1 необхідно заповнити інформацію щодо форми зайнятості (основна чи за сумісництвом), а це також стосується штатних працівників. Зазначеною формою та тендерною документацією не передбачена можливість залучення працівників за цивільно-правовими договорами, що є дискримінацією. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації та для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації передбачити можливість надавати інформацію про працівників, які працюють за цивільно-правовими договорами.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за звернення. Замовником було внесено зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 05.02.2025 09:39