• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків центрального офісу та територіальних управлінь Рахункової палати

Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.

Завершена

19 022 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 190 223.00 UAH
Період оскарження: 31.01.2025 16:43 - 07.02.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо відхилення

Номер: a3e89ea0176c462ab42844666a3bec7c
Ідентифікатор запиту: UA-2025-01-31-013212-a.b1
Назва: Щодо відхилення
Вимога:
Добрий день, відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, оскільки в тендерній документації не було інструкції по розрахунку, і відповідь на питання стосовно розрахунку Вами надана, що учасник самостійно визначає статті витрат в зведеному кошторисі. Аналізуючи причини відхилення нашої тендерної пропозиції ми детально зробили аналіз на відповідність розрахунку Учасника ПП «КЛІНІНГ ПРО», який значно вище за ціною та виявили, що він не враховує всі послуги технічного завдання та не відповідає вимогам технічної специфікації. Відповідно до п. 4.4. Додатку 1 до Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати зведений кошторис витрат (помісячний та у тому числі по об’єктам центрального офісу та територіальним управлінням) по наданню послуг з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків центрального офісу та територіальних управлінь Рахункової палати, розташованих за адресами: м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7; м. Київ, вул. В. Гетьмана, 8/26; м. Дніпро, вул. 93-ї Холодноярської бригади,1; м. Львів, вул. Лінкольна, 2; м. Одеса, вул. Фонтанська дорога, 6/1; м. Харків, вул. Шевченка, 137-Б; м. Вінниця, вул. Скалецького, 13; м. Вінниця, вул. Пирогова, 45; м. Ужгород, сквер Лаборця, 1, із визначенням всіх статей витрат по кожному об’єкту відповідно до вимог законодавства та умов тендерної документації (при складанні кошторису учаснику необхідно враховувати вимоги нормативних та регламентуючих документів чинного законодавства та умови тендерної документації, вимог замовника щодо мінімальної кількості та переліку працівників для надання послуг в обсязі, визначеному тендерною документацією та інших вимог. У складі загального кошторису обов’язково визначаються витрати по кожному об’єкту окремо, відповідно до вимог замовника до предмету закупівлі, визначених у тендерній документації. 1. В зведеному кошторисі витрат ПП «Клінінг-Про» ВІДСУТНІ витрати на Оперативну бригаду для виконання висотно-верхолазних робіт на покрівлях будинків в кількості не менше 2-х додатково до розрахункової кількості спеціалістів та Оперативну бригаду для локалізації аварійних ситуацій в кількості менше 3-х додатково до розрахункової кількості спеціалістів, хоча в Додатку 2 до Тендерної документації (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) до мінімальної кількості та переліку працівників для надання послуг передбачено не менше 2-х спеціалістів Оперативної бригади для виконання висотно-верхолазних робіт на покрівлях будинків та 3-х спеціалістів Оперативної бригади для локалізації аварійних ситуацій. Таким чином, розрахунок не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, та змінює предмет закупівлі, оскільки учасник не врахував дану послугу і, відповідно, не може її надати виходячи з його розрахунків статей витрат. 2. В розрахунку вартості технічного обслуговування та поточного ремонту автоматичних систем шлагбаума та воріт ПП «Клінінг-Про» відсутня ціна поточного ремонту воріт та шлагбауму. Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації поточний ремонт воріт та шлагбауму виконується за необхідністю, на протязі дії договору. Оскільки, ПП «Клінінг-Про» не передбачив ці кошти в розрахунку (відсутнє цифрове значення в графі статті тобто 0) вартості технічного обслуговування та поточного ремонту автоматичних систем шлагбаума та воріт та в зведеному кошторисі витрат, то і виконати ці роботи він не зможе. Таким чином, розрахунок не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі та змінює предмет закупівлі, оскільки учасник не врахував дану послугу і відповідно не може її надати виходячи з його розрахунків статей витрат. 3. В розрахунку вартості технічного обслуговування ліфтів ПП «Клінінг-Про» відсутня ціна поточного ремонту ліфта Пасажирського ОТІС GF0892VO за адресою м. Київ, вул. В. Гетьмана, 8/26, що не відповідає Додатку 2 до Тендерної документації. В Додатку 2 до Тендерної документації встановлено, що учасник здійснює поточний ремонт – за необхідності, на протязі дії договору. Оскільки, ПП «Клінінг-Про» не передбачив ці кошти в розрахунку вартості технічного обслуговування ліфтів та в зведеному кошторисі витрат, то і виконати ці роботи він не зможе у разі виникнення такої необхідності. Таким чином, розрахунок не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі та змінює предмет закупівлі, оскільки учасник не врахував дану послугу і відповідно не може її надати виходячи з його розрахунків статей витрат. 4. В розрахунку вартості спецодягу ПП «Клінінг-Про» за адресою м. Київ, вул. М. Коцюбинського, 7 вказано 14 костюмів робочих, хоча за зазначеною адресою має працювати 13 спеціалістів, для яких передбачений спеціальний одяг згідно з наказом Міністерства надзвичайних ситуацій України № 1389 від 10.12.2012 року. Крім того, в розрахунку вартості спецодягу ПП «Клінінг-Про» по об’єктам не відповідає кількості робочих професій та двірників кількості курток утеплених. Таким чином, розрахунок не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник. Відповідно до пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, Вимога ТОВ «ІНВАЙТ», яка зареєстрована за ідентифікатором UA-2025-01-31-013212-a.b1 не відповідає умовам п.46 Особливостей, оскільки Вимога ТОВ «ІНВАЙТ» не містить запиту на додаткову інформацію про причини невідповідності саме ЙОГО пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. Відповідно, керуючись нармами Особливостей, замовник НЕ зобов’язаний надавати йому відповідь. Поряд з тим, розглянувши оприлюднену Вимогу, Замовник прийняв рішення надати додаткову інформацію щодо поставлених у Вимогі питань. 1. У тендерній документації Замовника (Додаток 1 до тендерної документації), а саме в п.4.4. Додатку 1 до тендерної документації відсутня вимога щодо включення в зведений кошторис витрат окремо розрахованих видатків по витратам на Оперативну бригаду для виконання висотно-верхолазних робіт на покрівлях будинків в кількості не менше 2-х додатково до розрахункової кількості спеціалістів та Оперативну бригаду для локалізації аварійних ситуацій в кількості менше 3-х додатково до розрахункової кількості спеціалістів. Обов'язковою вимогою є визначенням всіх статей витрат по кожному ОБ’ЄКТУ відповідно до вимог законодавства та умов тендерної документації (при складанні кошторису учаснику необхідно враховувати вимоги нормативних та регламентуючих документів чинного законодавства та умови тендерної документації, вимог замовника щодо мінімальної кількості та переліку працівників для надання послуг в обсязі, визначеному тендерною документацією та інших вимог). В тендерній пропозиції другого учасника, ПП «Клінінг-Про», аналіз якої Вами було проведено та надається оцінка на відповідність її тендерним вимогам, відсутні окремо включені витрати на заробітну плату для спеціалістів оперативних бригад для висотно-верхолазних робіт та для локалізації аварійних ситуацій, зауваження щодо яких було надано вашому підприємству в частині невідповідності тендерній документації. При цьому, до зведеного кошторису витрат по об’єкту «Центральний офіс (м.Київ, вул. М.Коцюбинського, 7) включено «Адміністративні витрати», і які, відповідно до нормативних документів з питань бухгалтерського обліку, можуть включатися до повної собівартості послуг. Оскільки, відповідно до вимог тендерної документації замовника, послуги оперативних бригад носять разовий характер, та надаються за потреби, оплату цих викликів ПП «Клінінг-Про» в частині виплати зарплати спеціалістам, може здійснювати за рахунок запланованих адміністративних витрат. Що ці бригади в наявності та відповідні послуги будуть надаватися, підтверджується іншими документами, наданими у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Клінінг-ПРО», а саме: «Довідкою із зведеною інформацією щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» (вих. № 03/02 від 07.02.2025, з урахуванням виправлень вих. № 01/02 від 18.02.2025), наявністю дозвільних документів на працівників цих оперативних бригад, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо надання послуг та наказами про прийняття на роботу спеціалістів, які входять до складу оперативних бригад. Таким чином, розрахунок учасника ПП «Клінінг-Про» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, не змінює предмет закупівлі, і, відповідно, може її надати виходячи з його розрахунків статей витрат. 2. В тендерній пропозиції учасника закупівлі, ПП «Клінінг-Про», наявний «Розрахунок вартості технічного обслуговування та поточного ремонту автоматичних систем шлагбаума та воріт» (доданий у складі тендерної пропозиції у файлі «4.Зведений кошторис та розрахунки.pdf», ст. 22). Відповідно до розрахунку, учасник сформував витрати на технічне обслуговування та заміну елементів живлення в пультах відкриття воріт відповідно до вимог тендерної документації замовника та переліку обов’язкових послуг щодо технічного обслуговування, вказаних в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації). Відповідно до вимог замовника, послуги надаються два рази на період дії договору (травень-червень, жовтень-листопад). Учасник, відповідно у вказані періоди включив ці витрати в зведений кошторис. Відповідно до вимог тендерної документації, поточний ремонт надається за необхідності. Таким чином, спрогнозувати настання поточного ремонту та його вартість неможливо, а отже витрати на його проведення учасник може здійснювати за рахунок «Адміністративних витрат». Таким чином, розрахунок учасника ПП «Клінінг-Про» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, не змінює предмет закупівлі, і, відповідно, може його надати виходячи з його розрахунків статей витрат. 3. В тендерній пропозиції учасника закупівлі, ПП «Клінінг-Про», наявний «Розрахунок вартості надання послуг з технічного обслуговування ліфтів адміністративних будинків на вул. М.Коцюбинського, 7, на вул. В.Гетьмана, 8/26» (доданий у складі тендерної пропозиції у файлі «4.Зведений кошторис та розрахунки.pdf», ст. 31). Відповідно до розрахунку, учасник сформував витрати на технічне обслуговування, яке проводиться щомісячно на ліфтах за адресами м. Київ, вул. М Коцюбинського, 7 (в сумі 12400,00) та м. Київ, вул. В. Гетьмана, 8/26 (в сумі 4700,00грн) та включив їх у зведений кошторис. Відповідно до умов тендерної документації замовника, заміна частин обладнання, з переліком необхідного обладнання, проводиться лише на ліфтах за адресою м. Київ, вул. М Коцюбинського, 7 у визначений період (липень-серпень). Учасник, ПП «Клінінг-Про» сформував ці витрати в сумі 26150,00грн та включив їх до зведеного кошторису у визначений термін (липень) по вказаному об’єкту, що відповідає умовам тендерної документації замовника. Поточний ремонт проводиться за необхідності, на протязі дії договору Таким чином, спрогнозувати настання поточного ремонту та його вартість неможливо, а отже витрати на його проведення учасник може здійснювати за рахунок «Адміністративних витрат». Таким чином, розрахунок учасника ПП «Клінінг-Про» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, не змінює предмет закупівлі, і, відповідно, може його надати виходячи з його розрахунків статей витрат. 4. Відповідно до наказу Міністерства надзвичайних ситуацій України № 1389 від 10.12.2012 року, яким затверджено норми безоплатної видачі спеціального одягу, робочий костюм (в розрахунку учасника 14 шт) видається менеджеру з питань обслуговування (відповідно до наказу прирівнюємо до начальника виробничого відділу (№ з\п 158), робітнику з комплексного обслуговування (№ з/п 98), двом столярам (№ з/п 182), п’яти слюсарям-сантехнікам (№ з/п 101), п’яти електромонтерам (№ з/п 161); куртки-утеплені (в розрахунку учасника 13 шт) видається робітнику з комплексного обслуговування (№ з/п 98), двом прибиральникам прибудинкових територій (№ з\п 99), п’яти слюсарям-сантехнікам (№ з/п 101), п’яти електромонтерам (№ з/п 161) відповідно до обов’язків до цих посад, перелічених в графі «Мінімальний перелік та обсяг послуг з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків центрального офісу Рахункової палати» відповідно до таблиці «Перелік, обсяг та графік надання послуг з комплексного обслуговування (експлуатаційного утримання) приміщень та прилеглої території адміністративних будинків центрального офісу та територіальних управлінь Рахункової палати. Орієнтовний перелік та мінімальна кількість працівників виконавця на об’єктах Рахункової палати» додатку 2 до тендерної документації. Таким чином, розрахунок учасника ПП «Клінінг-Про» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі та не змінює предмет закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено