-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
KV04_03 Реконструкція з добудовою загальноосвітньої школи № 1 І-ІІІ ступенів по вул. Малиновського,74 м. Буча Київської області. Коригування
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації: - Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі – НКПВУ), ратифікованою Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Завершена
162 721 784.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 627 217.84 UAH
мін. крок: 1% або 1 627 217.84 UAH
Період уточнення:
20.01.2025 16:57 - 23.02.2025 00:00
Відповідь надана
не внесено зміни до "Технічне завдання у новій редакції"
Номер:
dbd6c03d89fa423cba749251bef32f19
Дата опублікування:
21.02.2025 15:06
Опис:
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на те що в Додатку 3 "Технічне завдання у новій редакції" від 18.02.25 року не відбулося ніяких змін в порівнянні з попереднім варіантом. Просимо врахувати попереднє звернення від 12.02.25року та надати технічне завдання у вигляді робота, матеріал та придбання устаткування, тобто відомість обсягів робіт в повному обсязі, використовуючи всі функції програмного комплексу АВК для коректного складання кошторисної документації.
Відповідь:
Шановний Учасник! Звертаємо Вашу увагу, що Замовником було внесено зміни в технічне завдання (Додаток №3), відповідно оновлений Додаток 3 містить інформацію щодо матеріалів, робіт та устаткування (Локальний кошторис 02-01-08, Локальний кошторис 02-01-023, Локальний кошторис 02-01-024 і т.д.). Додаток №3 містить всю необхідну інформацію передбачену відповідно до вимог п. 5.1 «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві”.
Дата відповіді:
24.02.2025 11:52
Відповідь надана
не коректне технічне завдання
Номер:
dfa24fd360ba4a6ba229d438c923a8d8
Дата опублікування:
12.02.2025 12:31
Опис:
Згідно «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві”:
5.1. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. Укрупнені показники вартості робіт можуть розраховуватись ресурсним методом з використанням діючих РЕКН або УКН. Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником.
Просимо надати відомість обсягів робіт у вигляді роботи та матеріали до них, який би включав також монтаж устаткування (дані роботи взагалі не відображені в наданому технічному завданні), що не дає можливості вірно сформувати договірну ціну. При формування відомості обсягів робіт в АВК у вкладці "редагування ОВД" потрібно увімкнути відповідні пункти а саме: роботи, будівельні машини та механізми, матеріали, перевезення, службові рядки (заголовки локальних кошторисів), устаткування та його монтаж також зворотні матеріали, що дозволить уникнути послідуючих запитань щодо відповідності кошторисної документації технічному завданню. Назарі ж Замовник надав відомість обсягів робіт тільки на основі обсягів робіт, не включивши навіть монтаж устаткування, про що настанова не говорить.
Відповідь:
Шановний Учасник! Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації а саме до Додатку №3 у встановлений чинним законодавством України строк.
Дата відповіді:
12.02.2025 16:23
Відповідь надана
Кошторис
Номер:
ce40d05017d0474ab33b919274e0c0ec
Дата опублікування:
11.02.2025 15:00
Опис:
В тех. завданні Додаток 3 відсутні кошториси, а саме:
Блок А:
02-01-04
02-01-05
02-01-26
02-01-29
Блок D:
02-02-04
02-02-05
02-02-10
Просимо надати роз'яснення чи це помилка чи вони не передбачені взагалі?
Відповідь:
Шановний Учасник! Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації а саме до Додатку №3 у встановлений чинним законодавством України строк.
Дата відповіді:
12.02.2025 16:22
Відповідь надана
Фінансова звітність
Номер:
f39ad426a4254b758c4b140f94280289
Дата опублікування:
11.02.2025 14:19
Опис:
Добрий день! Є питання щодо фінансової звітності підприємства, в ТД зазначено, що необхідно подати звітність за останні 5 років, але за повний 2024 рік її ще не надають, чи можна подати фінансову звітність 2018-2023?
Якщо ні, чи можна додати довідку-роз'яснення та надати фінансову звітність за 9 місяців 2024 року?
Відповідь:
Шановний Учасник! Відповідно до п. 4 Розділ V Оцінка тендерних пропозицій, їх відхилення та інша інформація тендерної документації визначено, що : «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником- нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів або ненакладення електронного підпису.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.»
Просимо надавати документи згідно вимог тендерної документації.
Дата відповіді:
12.02.2025 16:20
Відповідь надана
Забезпечення тендерної пропозиції
Номер:
22868922a052474d8aec5eec3547b8c4
Дата опублікування:
11.02.2025 11:09
Опис:
Відповідно до Тендерної документації сума забезпечення тендерної пропозиції 813 608 грн. 62 коп., проте на сайті зазначена інша, а саме 813 608 грн.92 коп. На яку з них потрібно надати банківську гарантію?
Відповідь:
Шановний Учасник! Просимо орієнтуватися на ціну вказану на сайті, відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації у встановлений законодавством термін.
Дата відповіді:
11.02.2025 14:57
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
8220453d897a4211a500298df90eacbe
Дата опублікування:
28.01.2025 15:19
Опис:
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Замовником вимагається надання аналогічних договорів з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів.
Учасник вважає, що вимога про надання підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів є дискримінаційною та порушує права потенційних учасників процедури закупівлі з огляду на те, що жоден з договорів не покладає на Учасника прийняття участі в оформленні документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, так само як і не покладає обов’язків на замовників по аналогічним договорам про прийняття цих об’єктів в експлуатацію та надання Учаснику відповідних документів. Варто наголосити на тому, що прийняття в експлуатацію об’єкту завжди залежить від діяльності самого замовника, а не від підрядника, який повністю виконав роботи (Постанова КМУ від 13 квітня 2011 № 461). Так, відповідно до Постанови КМУ від 13 квітня 2011 № 461 саме замовник оформляє і подає до відповідного уповноваженого органу документи для отримання сертифікату про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів або ж сам замовник оформлює та подає один примірник декларації про готовність об’єкта до експлуатації. Таким чином, навіть коли роботи за договором виконані, прийняті та оплачені замовником, а об’єкт не здається в експлуатацію з незалежних від підрядника причин. Тобто, можна стверджувати прийняття об’єкта в експлуатацію не залежить від підрядника, а залежить від волі третіх сторін, а саме замовника, так само як і надання замовником цих документів Учаснику.
Підрядники жодним чином не можуть впливати на замовника в частині вчиненні замовником конкретних дій щодо прийняття об’єкта в експлуатації. А отже, виконання вищенаведеної дискримінаційної вимоги Замовника про надання учасниками підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, залежить напряму від волі третіх сторін на дії та вчинки яких потенційні учасники процедури закупівлі не вправі вплинути.
Про належне виконання умов договору може свідчити листи-відгуки від Замовників, що є цілком достатньо для того, щоб Замовник мав можливість переконатися, що аналогічні роботи виконувалися якісно, ефективно та в належні терміни. Також, на підтвердження наявні акти КБ-2в та КБ-3, в яких міститься перелік робіт, які виконувалися за аналогічними договорами.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Звертаємо Вашу увагу, що у своєму Рішенні №20283-р/пк-пз від 19.12.2024 року по закупівлі №UA-2024-11-26-013754-a Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг по порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скаргу на аналогічну вимогу про надання Учасником документів про введення обʼєктів в експлуатацію, зазначила, що дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
У звʼязку з чим вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом видалення вимоги про надання учасником актів введення в експлуатацію до аналогічних договорів.
Відповідь:
Шановний Замовник! Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до ч. 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію свідчить про те, що:
Будівництво завершене – виконані всі будівельні, монтажні та оздоблювальні роботи відповідно до проектної документації та будівельних норм.
Об'єкт відповідає вимогам безпеки – будівля чи споруда відповідає державним будівельним нормам, санітарним, екологічним, протипожежним та іншим обов’язковим стандартам.
Отримані всі необхідні документи – підготовлені та затверджені акти, технічні паспорти, сертифікати відповідності, висновки відповідних контролюючих органів.
Таким чином, прийняття об’єкта в експлуатацію є ключовим етапом у процесі будівництва, що підтверджує його готовність до використання відповідно до законодавчих вимог саме це що в свою чергу буде свідчити про належне виконання учасником аналогічного договору.
Дата відповіді:
31.01.2025 09:51
Відповідь надана
Рівень заробітної плати.
Номер:
d2917c9b7d2c49959d0f994014de7acc
Дата опублікування:
27.01.2025 17:03
Опис:
Доброго дня.В завданні на проєктування п.26 «Вимоги до кошторисної документації» вказано: «.. Врахувати в кошторисній частині заробітну плату у розмірі 12 558,80грн….» На який рівень заробітної плати орієнтуватись: на той, що закладено в інвесторській кошторисній документації, на мінімальну середньомісячну заробітну плату для розряду 3,8 чи на заробітну плату, яка прийнята в Бучанському районі?
Відповідь:
Відповідно до рішення Бучанської міської ради № 1723 від 01.03.2024 було встановлено розмір кошторисної заробітної плати у розмірі 19 059,33 гривень.
Дата відповіді:
29.01.2025 09:37
Відповідь надана
Кошторисна документація
Номер:
3280311ba33b4ccb8facb2731c8c0646
Дата опублікування:
27.01.2025 17:02
Опис:
Доброго дня.Чи можливо отримати специфікації до проєкту або витяг з АВК (наприклад: Договірна ціна комерційна у скороченій формі (без фінансової складової) або Дефектний акт (з переліком робіт та матеріалів), щоб було зрозуміло який матеріал чи обладнання і в якій кількості відноситься в той чи інший розділ?
Наприклад:
Додаток 3 ,«Локальний кошторис 02-01-013 на Пожежна сигналізація. Системи оповіщення» позиція 936 «Прокладання коробів пластикових» (283м) , а в підсумковій відомості ресурсів є 4 позиції: Кабельний канал 20х10мм Елекор, 20х10 (1074,64м), Кабельний канал 25х16мм Елекор, 25х16(86,86м), Кабельний канал 30х25 мм Елекор, 30х25 (40,4м) та Кабельний канал 25х25 мм Елекор, 25х25(12,12м). Як дізнатись який саме кабельний канал і в якій кількості закладено в дану систему??
Таке саме питання по кабелю. Багато маркувань, але в якій кількості і яке саме маркування потрібне по тій чи іншій системі без проєкту дуже важко вгадати.
Відповідь:
Шановний Учасник! Замовником виконано вимоги п. 5.1 «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві” у складі тендерної документації надано всі документи які передбачені вимогами чинного законодавства.
Дата відповіді:
29.01.2025 09:35
Відповідь надана
Проектна документація
Номер:
7addff13412141049a09e01e2bffb9a4
Дата опублікування:
22.01.2025 12:32
Опис:
Добрий день, шановний Замовник.
Просимо надати проектну документацію, для аналізу та підготовки пропозиції.
Відповідь:
Відповідно до п. 5.1 «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві” визначено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником.
Ваше звернення прийнято до уваги, Замовником буде виконано приписи п. 5.1 «Настанови з визначення вартості будівництва» щодо надання відомості обсягів робіт, відомость ресурсів до неї, враховуючи наявність в даній вимозі альтернативи, надання проектної документації у разі надання вищезазначених документів не передбачено.
Дата відповіді:
22.01.2025 15:59
Відповідь надана
Проектна документація
Номер:
ab0123c153564aa2b3cb7b7f1d216376
Дата опублікування:
21.01.2025 15:43
Опис:
Шановний замовнику!
Просимо надати проектну документацію, що стосується предмета закупівлі.
Відповідь:
Відповідно до п. 5.1 «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві” визначено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником.
Ваше звернення прийнято до уваги, Замовником буде виконано приписи п. 5.1 «Настанови з визначення вартості будівництва» щодо надання відомості обсягів робіт, відомость ресурсів до неї, враховуючи наявність в даній вимозі альтернативи, надання проектної документації у разі надання вищезазначених документів не передбачено.
Дата відповіді:
22.01.2025 15:58