• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

KV04_03 Реконструкція з добудовою загальноосвітньої школи № 1 І-ІІІ ступенів по вул. Малиновського,74 м. Буча Київської області. Коригування

У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови), встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації: - Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі – НКПВУ), ратифікованою Законом від 22.04.2015 р. № 346-VIII, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.

Завершена

162 721 784.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 627 217.84 UAH
Номер: 837bc6f1626d4aa381642842490865b4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-24-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.03.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 24.03.2025 11:24 - 15.04.2025 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 21.03.2025 № 89 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 43 UA-2025-01-20-016236-a 20.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, v.m.petrovska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції Консорціуму встановлено порушення вимог пункту 43 та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПБФ ГРУП», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Бучанської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.01.2025 № 11 із змінами від 21.01.2025, від 22.01.2025, від 18.02.2025 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПБФ ГРУП» (далі – ТОВ «ПБФ ГРУП»), консорціуму «ОСК КОНСТРАКШН ГРУП» (далі – Консорціум), повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей ТОВ «ПБФ ГРУП» до 17.13 – 01.03.2025, Консорціуму до 15.12 – 08.03.2025, протоколи уповноваженої особи Замовника від 28.02.2025 № 43, від 03.03.2025 № 45, від 04.03.2025 № 46, від 10.03.2025 № 48, повідомлення про намір укласти договір від 10.03.2025, пояснення Замовника, надані 27.03.2025 та 04.04.2025 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби, договір від 11.04.2025 № KV04_03-A_W/100 на суму 153 600 000,0 гривень. За результатами аналізу питання дотримання законодавства під час розгляду тендерної пропозиції учасника торгів Консорціум установлено наступне. Підпунктом 5.1 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації установлено вимогу що для підтвердження кваліфікаційного критерію наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасники торгів у своїй тендерній пропозиції повинні надати довідку за формою додатку 5 до тендерної документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання* (Зазначаються машини, механізми, обладнання, устаткування, тощо, необхідні для виконання робіт), автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням кількості одиниць), необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно додатку 3 цієї документації. Щодо підтвердження кожної одиниці власного обладнання (інструментів устаткування, приладів, транспортних засобів) учасник надає оборотно-сальдові відомості окремо по рахункам про знаходження основних засобів, необоротних активів, які включені учасником до таблиці, на балансі підприємства за підписам керівника та головного бухгалтера підприємства. Щодо підтвердження кожної одиниці орендованої техніки, на підтвердження користування, надання послуг, виконання робіт, тощо, учасник надає відповідні договори, чинні на момент розкриття тендерної пропозиції. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції належним чином оформленої довідки згідно додатку 5 та скан-копіями підтвердних документів. Додатком 5 до тендерної документації визначено форму зазначеної довідки та додаткові вимоги до учасників процедури закупівлі, а саме: Для підтвердження наявності власного обладнання, зазначеного в Довідці - на кожну одиницю такого обладнання учасник надає копії технічних паспортів або копії свідоцтв про реєстрацію обладнання або інший документ, який підтверджує право власності. Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази, зазначеного в Довідці, учасник надає витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно або інший документ, який підтверджує право власності. Якщо Учасник НЕ є власником обладнання та матеріально-технічної бази, крім документів, що підтверджують право власності відповідного власника, додатково, необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін виконання послуг. У разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази субпідрядника – надається відповідний договір, зокрема договір про наміри. У разі, якщо у учасника наявні технології, які він планує застосувати для виконання Договору про закупівлю, такий учасник має надати довідку у довільній формі з відповідним поясненням. 1) Учасник торгів Консорціум на підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію у складі тендерної пропозиції довідку від 20.02.2025 № 20-12 про наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в якій зазначив що використовує виробничу базу відповідно до договору на суборенду нежитлового приміщення від 07.04.2021 № 07/04/21/вс, укладеного з ТОВ «Велессіті». Однак, Консорціумом у складі тендерної пропозиції не надав акта прийому-передачі суборендованого майна, який є невід’ємним додатком до договору на суборенду нежитлового приміщення від 07.04.2021 № 07/04/21/вс відповідно до пункту 7.1. його умов, чим недотримано вимоги додатку 5 до тендерної документації. Інші документи, які підтверджують наявність (оренди або іншого користування) виробничої бази, учасник торгів Консорціум не надав у тендерній пропозиції. 2) Учасник торгів Консорціум недотримав вимоги додатку 5 до тендерної документації зважаючи на ненадання у складі своєї тендерної пропозиції документів (копій технічних паспортів або свідоцтв про реєстрацію обладнання або інших документів), що підтверджують право власності відповідного власника (орендодавця) на орендовані механізми, транспортні засоби, матеріальну базу, які зазначені згідно вимог додатку 5 до тендерної документації в довідці від 20.02.2025 № 20-12, зокрема: крани баштові моделей SP6013-8, H25/15, К30/30, EL15/22 (пункт 1 довідки), орендовані в ТОВ «АТС КРАН ГРУП» згідно умов договору від 04.01.2023 № 057; кран козловий DGCRANE (32 т) (пункт 13 довідки), кран переносний ТЗ1002 TORIN (пункт 14 довідки), крани гусеничні РДК (2 од) (пункт 15 довідки), автогрейдер XCMG GR135 (ном. з/п 16), орендовані у ФОП Мисько М.І. згідно умов договору від 05.01.2024 б/н; спеціальний вантажний автокран більше 20Т-С марки BUMAR (пункт 23 довідки), навантажувач телескопічний марки МАNITOU MT 1740 SLT (пункт 24 довідки), спеціалізований напівпричіп Н/ПР-САМОСКИД-Е марки BODEX (пункт 37 довідки) орендовані у ФОП Коваль М.І. згідно умов договору від 04.10.2023 № 04/10/23/4; машина бурильно-кранова на автомобілі БКМ-3,5 (пункт 58 довідки), кран трубоукладальник для труб PL-72 (ном. з/п 59) орендовані у ТОВ «Торгекоресурс» згідно умов договору від 12.01.2024 № 48; крани на автомобільному ходу вантажопідйомністю 10 т (2 од.) (пункт 73 довідки), навантажувачі одноковшеві вантажопідйомністю 1 т (2 од.) (пункт 74 довідки), крани на автомобільному ходу вантажопідйомністю 6,3 т (2 од.) (пункт 75 довідки), крани на автомобільному ходу вантажопідйомністю 16 т (3 од.) (пункт 76 довідки), навантажувачі одноковшеві вантажопідйомність 2 т (2 од.) (пункт 77 довідки), крани на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування вантажопідйомність 10 т (2 од.) (пункт 78 довідки), автогрейдери середнього типу потужність 99 кВт [135 к.с.] (2 од.) (пункт 79 довідки), трактори на гусеничному ходу потужністю 79 кВт [108 к.с.] (2 од.) (пункт 80 довідки), автонавантажувачі вантажопідйомністю 5 т (3 од.) (пункт 81 довідки), навантажувачі одноковшеві універсальні фронтальні пневмоколісні вантажопідйомністю 2т (3 од.) (пункт 82 довідки), кран стрілковий (пункт 85 довідки), сідловий тягач (пункт 86 довідки), вантажний сідловий тягач (пункт 87 довідки), напівпричіп (пункт 88 довідки), самоскид вантажний (пункт 89 довідки), коток дорожній (пункт 90 довідки), віброкоток дорожній (пункт 91 довідки), асфальтоукладач (пункт 92 довідки), бульдозер (пункт 93 довідки), екскаватор колісний (пункт 94 довідки), навантажувач фронтальний (пункт 95 довідки), міні навантажувач (пункт 96 довідки), вантажний - спеціалізований сідловий тягач-е (ном. з/п 97) орендовані у дочірнього підприємства «Либідь» ТОВ «Беназір» згідно умов договору від 04.10.2023 № 04/10/23/2; офісне приміщення (пункт 98 довідки), виробничу базу (пункт 99 довідки), які використовуються згідно умов договору суборенди від 07.04.2021 № 07/04/21/вс, укладеному з ТОВ «Велессіті». 3) Підпунктом 5.3 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації установлено вимоги про те, що для підтвердження кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасниками у складі тендерних пропозицій повинні бути надані: - інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів згідно додатку 7 цієї документації. - підтверджуючі документи, а саме: скан-копії аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та актів виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (форма КБ-2в або форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, а у разі міжнародних контрактів - інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість) . - скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Консорціумом у своїй тендерній пропозиції надано довідку від 03.03.2025 № 07-03/1/1, у якій зазначено про виконання п’яти аналогічних договорів та надано копії таких договорів. При цьому, до договору будівельного субпідряду від 19.06.2023 № 19/06-2023ТП, укладеного з приватним акціонерним товариством «Бородянська спеціалізована пересувна механізована колона-15», та договору будівельного субпідряду від 19.01.2024 № 11, укладеному з товариством з обмеженою відповідальністю «Закарпатреконструкція», не надано технічне завдання та календарний графік виконання робіт, які є їх невід’ємними частинами. Крім цього, до договорів від 04.09.2024 № 0409/1, від 04.09.2024 № 0409/2, від 04.09.2024 № 0409/3, укладених з комунальним некомерційним підприємством «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги», не надано листи-відгуки від контрагентів. Таким чином учасник торгів Консорціумом у своїй тендерній пропозиції не надав документального підтвердження про виконання не менше 2 аналогічних договорів відповідно до вимог підпункту 5.3 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації. 4) Підпунктом 5.2 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації установлено вимоги про те, що для підтвердження кваліфікаційного критерію наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі тендерних пропозицій повинен надати довідку за формою додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. Додатком 6 до тендерної документації визначено форму зазначеної довідки та додаткові вимоги до учасників процедури закупівлі, а саме, на підтвердження інформації що кваліфікації працівників в учасника (субпідрядника), разом з передбаченою цим додатком до тендерної документації довідкою учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати скан-копії зазначених у довідці чинних (не призупинених, не анульованих, тощо) кваліфікаційних сертифікатів відповідних працівників. Учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Правові та організаційні засади здійснення архітектурної діяльності, формування сприятливого життєвого середовища, досягнення естетичної виразності, економічної доцільності і надійності будинків, споруд та їх комплексів встановлені Законом України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 № 687-ХIV (далі – Закон № 687). Згідно частини 19 статті 17 Закону № 687 до виконавців робіт, які пройшли професійну атестацію відповідно до цієї статті, прирівнюються особи, які отримали сертифікати за напрямом професійної атестації в органах з сертифікації персоналу, акредитованих відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», та включені до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Пунктом 2-1 постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 року № 554 «Деякі питання професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури» встановлено, що для потреб реалізації положень частини 19 статті 17 Закону № 687 нормативними документами, на відповідність яким проводиться сертифікація персоналу, є прийняті відповідно до статті 4-2 Кодексу законів про працю України професійні стандарти, а в разі їх відсутності – відповідні кваліфікаційні характеристики професій працівників. Згідно статті 4-2 Кодексу законів про працю України Професійний стандарт – це затверджені в установленому порядку вимоги до компетентностей працівників, що слугують основою для формування професійних кваліфікацій. Вимоги до компетентностей, обов’язків та кваліфікацій працівників визначаються професійними стандартами. За відсутності професійних стандартів такі вимоги можуть визначатися кваліфікаційними характеристиками. Професійний стандарт «Виконавець робіт», який розроблений та затверджений Всеукраїнською громадською організацією «Гільдія інженерів технічного нагляду за будівництвом об’єктів архітектури», рішення Правління (Протокол засідання Правління від 12 серпня 2024 р. № 8/1/24)» відповідно до вимог статті 4-2 Кодексу законів про працю України встановлює, що документом який підтверджує професійну кваліфікацію виконавця робіт є сертифікат виконавця робіт, виданий органом з сертифікації персоналу. Однак, учасник закупівлі Консорціум у своїй тендерній пропозиції не зазначив інформації про наявність у виконавців робіт Блищика Івана Васильовича, Кравчука Олександра Олександровича та Кочура Олександра Васильовича, яких згідно наданої довідки від 07.03.2025 № 07-03/1/3 буде залучено до виконання робіт, кваліфікаційних сертифікатів та не надав їх копій, чим недотримався вимог додатку 6 до тендерної документації. Таким чином, Замовник не виявив зазначені невідповідності у поданих учасником документах / інформації та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей, чим не надав можливість учаснику Консорціуму усунути такі невідповідності. Відповідно до пункту 43 Особливостей Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Отже, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника торгів Консорціум, як таку що не відповідає кваліфікаційним критеріям, та визнав його переможцем торгів, чим порушив вимоги абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей та принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону, зокрема, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Період усунення порушень: 15.04.2025 14:50 - 30.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 15.04.2025 14:50

Оскарження висновку в суді

Опис: Керуючись частиною 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) Відділ освіти Бучанської міської ради повідомляє, що замовник не згодний з інформацією, викладеною у висновку моніторингу від 15.04.2025 по закупівлі № UA-2025-01-20-016236-a. Відповідно до згаданої статті Закону замовником буде подана позовна заява про визнання незаконним та скасування висновку про результати моніторингу до суду. Інформація про оскарження та відкриття провадження у справі, та номер такого провадження буде оприлюднена в строки визначенні частиною 10 статтею 8 Закону.
Дата публікації: 22.04.2025 15:58
Дата відкриття провадження: 29.04.2025 00:00
Номер відкриття провадження: № П/320/21210/25 до справи №: 320/21210/25

Запити/Пояснення