-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Охорона об’єктів Троєщинської лінії швидкісного трамваю, Фунікулера та Бази відпочинку КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги»
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 158 робочих днів
12 009 571.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 60 047.86 UAH
мін. крок: 0.5% або 60 047.86 UAH
Період уточнення:
16.01.2025 17:51 - 07.02.2025 00:00
Відповідь надана
Підтвердження статутного капіталу
Номер:
752114c97a1c4e66a706431e7b35d78f
Дата опублікування:
20.01.2025 21:51
Опис:
Розділом 13 таблиці 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі» Додатку 1 «Перелік документів, які надаються УСІМА УЧАСНИКАМИ для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації» до тендерної документації передбачено, що на підтвердження фінансової спроможності Учасник повинен мати сформований статутний капітал у розмірі не менше одного відсотку від суми очікуваної вартості закупівлі (надається банківська виписка та фінансова звітність за останній звітній період з відміткою / або квитанцією про підтвердження прийняття її органами Державної статистики).
Формування статутного фонду нашого підприємства відбувалося в попередніх роках частинами, в тому числі з урахуванням рішень власників щодо його збільшення і через різні фінансові (банківські) установи з якими на сьогодні припинені договірні відносини, розрахункові рахунки закриті.
У зв’язку з цим наше підприємство не має можливості отримати в них банківські виписки. Наразі наше підприємство має оригінали банківських платіжних доручень//інструкцій/квитанцій з відмітками фінансових установ, які підтверджують внесення грошових коштів на рахунок підприємства для формування статутного фонду.
Враховуючи зазначене, просимо надати відповідь на наступне питання:
чи достатньо Замовнику для підтвердження фінансової спроможності Учасника, надати йому сканкопії банківських платіжних доручень/інструкцій/квитанцій з відміткою фінансової установи, що підтверджують внесення грошових коштів на рахунок підприємства для формування статутного капіталу у розмірі не менше одного відсотку від суми очікуваної вартості закупівлі та фінансову звітність за останній звітній період з відміткою/або квитанцією про підтвердження прийняття її органами Державної статистики).
Відповідь:
Доброго дня.
Вимоги тендерної документації щодо підтвердження фінансової спроможності учасника, зокрема надання інформації про сформований статутний капітал, спрямовані на забезпечення належної оцінки надійності учасників.
Зазначене питання стосується можливості надання альтернативних документів для підтвердження фінансової спроможності. Оскільки ваша компанія не має можливості надати банківські виписки через закриття рахунків у відповідних фінансових установах, надання сканкопій банківських платіжних доручень, інструкцій або квитанцій з відміткою фінансової установи, які підтверджують внесення грошових коштів на рахунок підприємства для формування статутного капіталу, у поєднанні з фінансовою звітністю за останній звітний період з відміткою або квитанцією про прийняття її органами Державної статистики, може бути прийнятими.
При цьому зазначені документи мають:
1. Чітко підтверджувати внесення коштів для формування статутного капіталу.
2. Відповідати вимогам, встановленим у тендерній документації, зокрема щодо розміру статутного капіталу (не менше 1% від очікуваної вартості закупівлі.
Таким чином, зазначені учасником документи(платіжні доручення, квитанції тощо) разом із фінансовою звітністю можуть бути прийнятті за умови, що вони повністю підтверджують вимоги тендерної документації.
Дата відповіді:
22.01.2025 17:20
Відповідь надана
Страхування від нещасних випадків
Номер:
d9a34171ed0f4dd0bdc83b63f4a9f5e4
Дата опублікування:
20.01.2025 16:29
Опис:
Охоронники, які будуть залучатись до надання послуг за договором, повинні бути застрахованими від нещасних випадків. Для підтвердження надати в складі тендерної пропозиції договори страхування.
Відповідно до тендерної документації Учасник має надати документ (договір) добровільного страхування від нещасних випадків. Відповідно до вимог законодавства така вимога є дискримінаційною і суперечить чинному законодавству, адже договір є добровільним та НЕ належать до переліку видів обов’язкового страхування, закріпленого ст. 7 Закону України «Про страхування» від 07.03.1996 р. Даний вид страхування є добровільним і НЕ може вимагатися Замовником. Встановлення даної вимоги зменшує кількість потенційних учасників лише до тих, які мають даний страховий поліс, у зв’язку з чим виникають додаткові витрати від учасників, у яких відсутній даний страховий поліс, адже він не передбачений жодним нормативно-правовим актом як такий, що обов'язковий. Також, відповідно до діючого законодавства, у разі настання нещасного випадку відповідальність за це несе Учасник (роботодавець). Замовник не може вказувати як вести господарську діяльність Учаснику і які договори укладати. Просимо виключити дану вимогу та внести зміни до тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня.
Замовник має право встановлювати такі умови, які, на його думку, забезпечить належний рівень безпеки для охоронників, які виконують свої обов’язки в межах договору. Страхування від нещасних випадків, хоча і є добровільним за законом, є важливим елементом, що дозволяє мінімізувати ризики для здоров’я та життя працівників, особливо у сфері охорони, де фізичні навантаження та ризики травм є підвищеними. Учасник зобов’язаний забезпечити належний рівень безпеки працівників та взяти до уваги можливі ризики при виконанні охоронних функцій.
Вимога надання документів, що підтверджують наявність страхування, є частиною політики замовника щодо підвищення безпеки працівників і не обмежує коло учасників. Це забезпечує те, що тільки ті учасники, які готові забезпечити додатковий рівень безпеки для своїх працівників, можуть брати участь у тендері, тим самим підвищують загальний рівень відповідальності та безпеки у виконанні договору.
Крім того, вимога щодо добровільного страхування є обґрунтованою, адже наявність таких договорів свідчить про серйозний підхід до виконання охоронних послуг і готовність учасників нести відповідальність за своїх працівників.
З огляду на вищезазначене, вимога щодо надання договору добровільного страхування від нещасних випадків є законною та не порушує чинного законодавства. Замовник вправі вимагати цей документ в межах тендерної документації, як одну з умов для забезпечення належної якості наданих послуг.
Дата відповіді:
22.01.2025 17:19
Відповідь надана
Щодо працівників
Номер:
128eca01f55a4bfdadda5b245d968513
Дата опублікування:
20.01.2025 16:28
Опис:
Доброго дня!
В ТД наявна вимога щодо надання документу або копія документів, завірений уповноваженими органом МВС, який підтверджує, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів, виданий ДІТ МВС України або Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості (QR-код повинен розпізнаватися сканувальним обладнанням). Довідки повинні бути видані не раніше 60 (шестидесяти) днів з дати оприлюднення оголошення про закупівлю.
Дана вимога замовника є такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників виходячи з наступного: Відповідно до положень ЗУ «Про охоронну діяльність» та Постанови КМУ від 18.11.2015 року № 960 «Про затвердження ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності). Під час прийняття на роботу ліцензіат (суб’єкт охоронної діяльності) зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, зокрема документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів. Згідно ч. 5 ст. 11 ЗУ «Про охоронну діяльність» суб'єкт охоронної діяльності зобов'язаний забезпечувати дотримання законодавства в організації та функціонуванні охорони, прийомі на роботу персоналу охорони, в організації правил носіння відповідного одягу та розпізнавальних знаків, а також в оснащенні засобами оборони та індивідуального захисту. Тобто, виходячи з положень зазначених нормативно-правових актів, обов’язок отримати від працівників документ, який підтверджує відсутність непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, покладається на суб’єкта охоронної діяльності. При цьому, вказаний обов'язок виникає при прийнятті працівників на роботу. У подальшому, суб’єкт охоронної діяльності зобов'язаний забезпечувати дотримання законодавства в організації та функціонуванні охорони, що відповідно включає в себе контроль за працівниками та відповідне реагування у разі вчинення останніми кримінальних правопорушень. Чинним законодавством України, яке регулює охоронну діяльність, а тим більше діяльність у сфері публічних закупівель не передбачено періодичність або строки отримання працівниками суб’єкта охоронної діяльності довідок (витягів) з реєстру органів внутрішніх справ про те, що особа (працівник) не має непогашену чи не зняту судимість за умисні злочини, а також строку їх дії (терміну придатності). Відповідно, на нашу думку, така вимога замовника штучно створює умови для неможливості участі в даній закупівлі значної кількості суб’єктів охоронної діяльності та створює переваги для компанії (компаній), яким було заздалегідь відомо про зазначені торги.
Стосовно вимоги про наявність не менше шести чергових пульта централізованого спостереження. Для таких працівників необхідно надати всі відповідні документи: або копії документів, а саме:
- довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин за формою №100-2/о;
- документ або копія документів, завірений уповноваженими органом МВС, який підтверджує, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів, виданий ДІТ МВС України або Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості (QR-код повинен розпізнаватися сканувальним обладнанням).
- документи встановленого зразка про проходження обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи охоронником (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 №246).
Довідки повинні бути видані не раніше шістидесяти днів з дати оприлюднення оголошення про закупівлю.
І знову вимога, що всі довідки мають бути видані не раніше 60 днів з дати оголошення.
Звідки взята така вимога? Яким законодавчим чи нормативно-правовим актом передбачені такі терміни проходження медичного огляду працівниками? А якщо працівники нашої компанії пройшли повний медогляд за 90 днів чи 100 днів до дати оголошення? Це означає, що ми не маємо права приймати участь в даній закупівлі. На яких підставах виставлені ці вимоги? Жоден нормативно правовий акт, зазначений у ваших вимогах не містить терміни видачі цих довідок, а тим паче не підстосовується під терміни оприлюднення вашої закупівлі. Працівники 1 раз на рік проходять повне обстеження та отримують довідку відповідно Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 №246, а також довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин за формою №100-2/о. І ці довідки являються чинними протягом року. А виходячи з ваших вимог, наші працівники маючи чинний медогляд повинні проходити його знову, бо так вирішив ЗАМОВНИК, тому що вже ці документи має компанія, яка завчасно готувалась до закупівлі.
Просимо прибрати ці вимоги стосовно термінів видачі всіх вищезазначених довідок (витягів) та внести зміни до тендерної документації, так як вони несуть дискримінаційний характер та обмежують коло учасників.
Відповідь:
Доброго дня.
Статтею 11 Закону України «Про охоронну діяльність» передбачено, що персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які, серед іншого, не мають непогашеної чи не знятої судимості за скоєння умисних кримінальних правопорушень.
Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» на даний час учасники отримують через застосунок «Дія» протягом кількох хвилин, і це не складає труднощів.
У Витязі відображається результат перевірки за персонально-довідковим обліком на дату здійснення перевірки. Надання застарілого витягу не гарантує, що охоронець, залучений до надання послуг, за даний період не був притягнутий до кримінальної відповідальності та становить ризик для Замовника в частині залучення для виконання умов договору щодо охорони об’єктів замовника працівників, які мають судимість. Враховуючи наявність на об’єктах замовника значної кількості громадян (пасажирів), можливе залучення до охорони осіб, які мають судимість за скоєння умисних злочинів, що становить під загрозу життя та здоров’я людей, які знаходяться на об’єктах замовника та збереження ввіреного майна.
Згідно вимог ст. 17 Наказу МВС від 30.03.2022 №207 (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15.04.2022 №426/37762) «Порядок доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» результати перевірки за ІАС за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення невідкладно надаються ініціатору у вигляді Витягу.
Відповіді на запити, подані в паперовій формі, надаються у строк до 10 робочих днів.
Таким чином, для отримання Витягу з ІАС «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» достатньо 10 робочих днів, що не перевищує термін, визначений тендерною документацією.
Щодо медичних та психіатричних оглядів, відповідно до:
• Наказу МОЗ №246 від 23.07.2007,
• Наказу МОЗ №651 від 18.04.2022,
• Наказу МОЗ №139 від 26.01.2024,
роботодавець зобов’язаний забезпечити проходження працівниками охоронної сфери:
• попередніх медичних оглядів (під час прийняття на роботу);
• періодичних медичних оглядів (у процесі роботи);
• позачергових медичних оглядів (за необхідністю).
Ці огляди спрямовані на підтвердження психічної та фізичної придатності працівників до виконання професійних обов’язків.
Замовник наполягає на наданні актуальних медичних довідок, оскільки стан здоров’я працівників безпосередньо впливає на якість виконання охоронних послуг.
Дата відповіді:
22.01.2025 17:19
Відповідь надана
Сертифікати
Номер:
4ecba82eee894a2d977a8c79f28ea587
Дата опублікування:
17.01.2025 17:16
Опис:
Вітаємо!
Відповідно п. 2.4..Додатку 1 Учасник повинен надати сертифікати (свідоцтва) керівного складу підприємства, фахівців з організації заходів охорони, співробітників ГКНС, охоронників, що засвідчують проходження навчання з надання першої невідкладної домедичної допомоги, дійсні на весь період надання послуг.
Запитання: чи може Учасник долучати сертифікати з надання першої домедичної допомоги?
Відповідь:
Вимога є чітко визначеною: учасники зобов’язані надати сертифікати (свідоцтва) про проходження навчання з надання першої невідкладної домедичної допомоги для керівного складу, фахівців з організації заходів охорони, співробітників ГКНС та охоронників. Сертифікати мають бути чинними протягом усього періоду надання послуг.
Таким чином, учасник обов’язково має долучити ці сертифікати до тендерної пропозиції відповідно до вимог тендерної документації.
Дата відповіді:
20.01.2025 17:06
Відповідь надана
Службові автомобілі
Номер:
5036ecf4a90b4216bbec8ef885baf8a6
Дата опублікування:
17.01.2025 17:15
Опис:
Вітаємо!
Відповідно п. 1.3.Додатку 1 Учасник повинен документально підтвердити наявність (не менше двох) службових автомобілів. Надати на службові автомобілі свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та дозволи видані власнику службових автомобілів. Перепустки, що надають дозвіл на пересування автомобілів по м. Києву та Київській області, на період дії комендантської години, повинні бути дійсні на момент розгляду тендерної пропозиції Учасника. Перепустка повинна містити повний номер та державний номерний знак транспортного засобу.
Прохання роз’яснити під виразом «дозволи видані власнику службових автомобілів» мається на увазі перепустки, що надають дозвіл на пересування автомобілів по м. Києву та Київській області, на період дії комендантської години?
Відповідь:
У тексті документа згадується наступне: «Перепустки, що надають дозвіл на пересування автомобілів по м. Києву та Київській області, на період дії комендантської години, повинні бути дійсні на момент розгляду тендерної пропозиції Учасника. Перепустка повинна містити повний номер та державний номерний знак транспортного засобу.»
Це підтверджує, що під «дозволами, виданими власнику службових автомобілів» маються на увазі саме перепустки, які дозволяють пересування транспортних засобів під час дії комендантської години у зазначених регіонах.
Дата відповіді:
20.01.2025 17:05