-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Охорона об’єктів Троєщинської лінії швидкісного трамваю, Фунікулера та Бази відпочинку КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги»
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 158 робочих днів
12 009 571.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 60 047.86 UAH
мін. крок: 0.5% або 60 047.86 UAH
Номер:
35e266237d2d4ab59c08921d2f3e4105
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-21-000127
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.04.2025 00:00
Період моніторингу:
21.04.2025 18:28 - 13.05.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.04.2025 № 119
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
42 UA-2025-01-16-017388-a 16.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «ЄВРОГАРД» (окрім тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ) – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Київпастранс» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 16 січня 2025 року № 20 (зі змінами від 05 лютого 2025 протокол № 53), реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття пропозицій; пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «ЄВРОГАРД» (далі – ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «ЄВРОГАРД»); протоколи уповноваженої особи від 04.03.2025 № 87, від 28.03.2025 № 121; вимога про усунення невідповідностей до 28 березня 2025; рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.01.2025 № №1363-р/пк-пз, від 17.03.2025 №4088-р/пк-пз, від 14.04.2025 № 5873-р/пк-пз, (далі – Комісія АМКУ), пояснення Замовника надані через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ не здійснювався.
Відповідно до пункту 7 статті 8 Закону у висновку про результати моніторингу закупівлі може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю.
Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба, керуючись нормами статті 8 Закону, 22.04.2025 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та відповідних документів щодо виконання рішення Комісії АМКУ від 14.04.2025 № 5873-р/пк-пз.
На зазначений запит Держаудитслужби Замовник 24.04.2025 надав пояснення, зокрема про те, що «Відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель. Підприємством з дотриманням строків, передбачених чинним законодавством, буде подано позов щодо оскарження рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.04.2025 № 5873-р/пк-пз».
Однак, зазначена інформація щодо оскарження рішення Комісії АМКУ Замовником на час здійснення моніторингу в Єдиному державному реєстрі судових рішень, відсутня.
Період усунення порушень:
12.05.2025 12:43 - 16.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
12.05.2025 12:43
Запити/Пояснення
Номер:
3b3dcb3e174a46659efa54679312bc77
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.04.2025 15:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «Охорона об’єктів Троєщинської лінії швидкісного трамваю, Фунікулера та Бази відпочинку КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-16-017388-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.04.2025 № 5873-р/пк-пз.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
9abb224b7c8946b089dd581d3ce3fdb8
Назва:
Щодо надання відповіді
Дата опублікування:
24.04.2025 10:16
Опис:
У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 22.04.2025р. до процедури закупівлі Охорона об’єктів Троєщинської лінії швидкісного трамваю, Фунікулера та Бази відпочинку КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги», оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-16-017388-a, про надання пояснень яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі повідомляю наступне.
Обґрунтуванням для технічних та якісних характеристик предмета закупівлі передбачені діючими законодавчими актами, посилання на які наведені в технічних вимогах Тендерної документації.
При формуванні очікуваної вартості було здійснено ціновий моніторинг електронної системи публічних закупівель Prozzoro, а також вільних джерел, а саме мережі Інтернет.
Для отримання цінових пропозицій щодо вартості послуг було надіслано запити на підприємства:
1. ДП «ДЕЛЬТА СЕРВІС» запит від 11.11.2024 №053/01/33-1374;
2. ПП «АТЛАНТ» запит від 11.11.2024 №053/01/33-1373;
3. ТОВ «СБ «СТАТУС» запит від 11.11.2024 №053/01/33-1372.
Також додатково був здійснений збір та аналіз цін, аналогічних послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі в тому числі на сайтах надавачів аналогічних послуг та в електронній системі закупівель «Prozzoro».
На дату формування ціни за результатами надісланих запитів та аналізу загальнодоступної інформації, що містяться у відкритому доступі була отримана наступна інформація щодо вартості послуг:
1. ДП «ДЕЛЬТА СЕРВІС» лист від 27.11.2024 №053/01/33-483;
2. ПП «АТЛАНТ» лист від 27.11.2024 №053/01/33-485;
3. ТОВ «СБ «СТАТУС» лист від 27.11.2024 №053/01/33-484;
4. Інформація взята з електронної системі закупівель «Prozzoro».
Також повідомляємо, що закупівля здійснюється за кошти, отримані від господарської діяльності підприємства, а не бюджетні.
Щодо виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.04.2025 № 5873-р/пк-пз повідомляємо.
Відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
Підприємством з дотриманням строків, передбачених чинним законодавством, буде подано позов щодо оскарження рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.04.2025 № 5873-р/пк-пз.
Додається:
Комерційна пропозиція ДП «ДЕЛЬТА СЕРВІС» на 1 арк.
Комерційні пропозиції ПП «АТЛАНТ» на 1 арк.
Комерційна пропозиція ТОВ «СБ «СТАТУС» на 1 арк.
Висновок щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі на 2 арк.