-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 5
Реконструкція водопровідних мереж вулиць Доківська та Пономарьова в селищі Коцюбинське Київської області. Коригування
Завершена
39 704 209.26
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 198 521.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 198 521.05 UAH
Період уточнення:
13.01.2025 15:27 - 05.02.2025 00:00
Відповідь надана
БЕЗСОВІСНІ
Номер:
ae9ae99691c2400f80a7490577fc73d6
Дата опублікування:
31.01.2025 09:54
Опис:
безсовісні
Відповідь:
гарного дня
Дата відповіді:
31.01.2025 10:52
Відповідь надана
Щодо кваліфікаційних вимог
Номер:
53aa8878f8b4409eb4bd7b2319d4f701
Дата опублікування:
23.01.2025 12:35
Опис:
Шановний Замовнику, відповідно до встановлених кваліфікаційних вимог передбачено необхідність підтвердити наявність техніки та обладнання згідно переліку. Звертаємо увагу, що наявність техніки не підтверджує можливість експлуатації такої техніки, якщо вона відноситься до переліку техніки (устаткування) підвищеної небезпеки відповідно до вимог відповідних постанов КМУ (зокрема: від 26 жовтня 2011 р. № 1107, від 3 лютого 2021 р. № 77). Таким підтвердженням виступають дозвіл та/або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці щодо експлуатації (застосування) машин підвищеної небезпеки. Окрім того, незважаючи на те, що тендерна документація містить Пакт щодо дотримання екологічних та соціальних стандартів, в якому серед іншого, передбачено зобов’язання підрядника щодо охорони праці та техніки безпеки, при цьому тендерна документація не містить обгрунтованої вимоги щодо наявності інженера з охорони праці. Наявність такого працівника є суттєвішим підтвердженням дотримання відповідних принципів, ніж письмове зобов’язання. Також звертаємо увагу на дискримінаційну вимогу, викладену в абзаці 2 п. 2.2.2. Додатку 10 до тендерної документації, оскільки відповідно до даної вимоги єдиним документом для підтвердження кваліфікації працівників учасника (субпідрядника) є лише кваліфікаційні сертифікати відповідних працівників. При цьому ігноруються інші документи (дипломи, посвідчення тощо), які також здатні підтверджувати зазначену кваліфікацію (освіту / професію) працівників. Просимо привести тендерну документацію у відповідність до чинних норм для уникнення непорозумінь.
Відповідь:
Шановний учаснику!
Розглянувши Ваше запитання, повідомляємо, що вимоги до учасників закупівлі та Тендерна документація на об'єкт була розроблена у відповідності до діючої редакції Посібника "Національні процедури закупівель" (для субпроєктів всіх пулів Програми відновлення України та Національної кредитної програми відновлення України). Проєкт Тендерної документації (з додатками) був розглянутий і схвалений Групою управління і підтримки проєктів "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України" та "Програма з відновлення України".
Дата відповіді:
26.01.2025 18:45
Відповідь надана
Щодо технічного завдання
Номер:
52fc181effa447d190c18a47ac562e8a
Дата опублікування:
23.01.2025 12:35
Опис:
Шановний Замовнику, відповідно до п.5.1. Настанови з визначення вартості будівництва для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. При цьому тендерна документація не містить затвердженої проектної документації, а надана відомість ресурсів не включає переліку важливих ресурсів, зокрема будівельних машин і механізмів, енергоносіїв. Таким чином відбувається обмеження можливостей учасників для адекватного розрахунку ціни пропозиції, що не узгоджується з принципами здійснення закупівель, а також не відповідає вимогам Настанови з визначення вартості будівництва. Просимо привести тендерну документацію у відповідність до чинних норм для уникнення непорозумінь.
Відповідь:
Шановний учаснику!
Розглянувши Ваше запитання, повідомляємо, що у відповідності до пункту 5.1. Розділу V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Замовник надав відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї без цін в частині будівельних матеріалів, виробів і комплектів та обладнання. Будівельні машини і механізми та енергоносіїв визначаються учасником у відповідності до положень п. 5.9 Розділу V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Також повідомляємо, що Тендерна документація на об'єкт була розроблена у відповідності до діючої редакції Посібника "Національні процедури закупівель" (для субпроєктів всіх пулів Програми відновлення України та Національної кредитної програми відновлення України). Проєкт Тендерної документації (з додатками) був розглянутий і схвалений Групою управління і підтримки проєктів "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України" та "Програма з відновлення України".
Дата відповіді:
26.01.2025 18:45
Відповідь надана
Щодо тендерної документації
Номер:
7daaaf51725c40758a06cf4d35c9b5b6
Дата опублікування:
23.01.2025 12:34
Опис:
Шановний Замовнику, звертаємо увагу на наявність в тендерній документації ряду невідповідностей, які можуть призвести до неправомірного відхилення пропозицій учасників. Зокрема, відповідно до п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що «Переможець процедури закупівлі повинен подати замовнику документи, наведені у Додатку 10.». При цьому документи, передбачені для переможця містяться в Додатку 11 до тендерної документації. Просимо привести тендерну документацію у відповідність до чинних норм в цій та інших подібних позиціях для уникнення непорозумінь.
Відповідь:
Шановний учаснику!
Дякуємо за Ваше звернення. Повідомляємо, що посилання на Додаток 10 у цьому реченні є технічною опискою. Відповідне положення пункту 5 Розділу ІІІ Тендерної документації варто читати наступним чином: «Переможець процедури закупівлі повинен подати замовнику документи, наведені у Додатку 11.». Уповноваженою особою буде розглянуто питання щодо необхідності внесення змін до Тендерної документації у цій частині. В разі прийняття рішення щодо внесення таких змін до умов Тендерної документації, зміни будуть оприлюднені відповідно до вимог чинного законодавства.
Дата відповіді:
26.01.2025 18:44
Відповідь надана
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
e068dc256ae843f5b0b705ae2dc2d1dc
Дата опублікування:
21.01.2025 16:18
Опис:
Шановний Замовнику! Підпунктом 2.3.2. пункту 2.3. розділу 2 Додатку 10 до Тендерної документації передбачено:
«Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) з реконструкції або капітального ремонту водопровідних та/або теплових мереж протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі.»
Чи буде підтвердженням наявності відповідного досвіду виконання робіт аналогічний договір на реконструкцію будівлі соціального призначення, в рамках якого виконувались роботи ремонту водопровідних та теплових мереж?
Відповідь:
Шановний учаснику!
Розглянувши Ваше запитання, повідомляємо, що відповідно до вимог Тендерної документації Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) з реконструкції або капітального ремонту водопровідних та/або теплових мереж протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Вказана вимога відповідає предмету закупівлі. Звертаємо увагу, що предметом цієї закупівлі не є реконструкція будівлі соціального призначення. Також повідомляємо, що Тендерна документація на об'єкт була розроблена у відповідності до діючої редакції Посібника "Національні процедури закупівель" (для субпроєктів всіх пулів Програми відновлення України та Національної кредитної програми відновлення України). Проєкт Тендерної документації (з додатками) був розглянутий і схвалений Групою управління і підтримки проєктів "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України" та "Програма з відновлення України".
Дата відповіді:
24.01.2025 15:00
Відповідь надана
предмет аналочігного договору
Номер:
380b6297df464bc09f234ba23e81f4ab
Дата опублікування:
16.01.2025 14:34
Опис:
Доброго дня! Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) з реконструкції або капітального ремонту водопровідних та/або теплових мереж протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Чому не підходить як аналогічний договір в якому предмет капітальний ремонт вул....... але роботи виконуються такі як тут і сума в рази більша, і на приклад клас наслідків сс3? обгрунтуйте?
Відповідь:
Шановний учаснику!
Розглянувши Ваше запитання, повідомляємо, що відповідно до вимог Тендерної документації Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) з реконструкції або капітального ремонту водопровідних та/або теплових мереж протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Вказана вимога відповідає предмету закупівлі. Звертаємо увагу, що предметом цієї закупівлі не є капітальний ремонту вулиці. Також повідомляємо, що Тендерна документація на об'єкт була розроблена у відповідності до діючої редакції Посібника "Національні процедури закупівель" (для субпроєктів всіх пулів Програми відновлення України та Національної кредитної програми відновлення України). Проєкт Тендерної документації (з додатками) був розглянутий і схвалений Групою управління і підтримки проєктів "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України" та "Програма з відновлення України".
Дата відповіді:
18.01.2025 12:10
Відповідь надана
поділ на лоти й обмеження конкуренції
Номер:
47f3615776b644f0ababe1e3d8a35a3a
Дата опублікування:
15.01.2025 15:56
Опис:
Вивчивши обсяги та перелік робіт маємо список питань. У вас половина відомості обсягів робіт це улаштування асфальтобетонного покриття доріг, що не має відношення до трубопроводів і може бути виконане окремо після укладання труб. У вимогах до учасника ставиться потреба мати 2 аналогічних договори по реконструкції чи капітальному ремонту водопровідних чи теплових мереж класом наслідків не нижче СС2.
У нас немає такого договору і ми не виконували ремонти водопровідних чи теплових мереж? Але ми маємо досвід з асфальтування доріг та багато аналогічних договорів. Чому ми як потенційні учасники закупівлі не можемо взяти участь у вашій закупівлі в частині асфальтування і виконати асфальтну частину робіт? Чому закупівля не поділена на лоти щоб всі фірми могли знайти свою роботу і взяти участь у закупівлі? Навіщо таке обмеження конкуренції? Вимагаємо розділити на лоти закупівлю та провести окремо трубопровідні роботи і окремо роботи з відновлення асфальтного покриття.
Відповідь:
Шановний учаснику!
Розглянувши Ваше запитання, повідомляємо, що предметом цієї закупівлі є виконання будівельно-монтажних робіт по об’єкту «Реконструкція водопровідних мереж вулиць Доківська та Пономарьова в селищі Коцюбинське Київської області. Коригування». Обсяги робіт сформовані відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації по об’єкту будівництва в цілому. Проектно-кошторисна документація по об’єкту будівництва не передбачає черг будівництва чи пускових комплексів
Дата відповіді:
18.01.2025 12:09
Відповідь надана
поділ на лоти та вимоги до учасника
Номер:
c3959efa4175446696377bf9f12144c0
Дата опублікування:
15.01.2025 15:52
Опис:
Вивчивши обсяги та перелік робіт маємо список питань. У вас половина відомості обсягів робіт це улаштування асфальтобетонного покриття доріг, що не має відношення до трубопроводів і може бути виконане окремо після укладання труб. У вимогах до учасника ставиться потреба мати 2 аналогічних договори по реконструкції чи капітальному ремонту водопровідних чи теплових мереж класом наслідків не нижче СС2. Але чому не ставиться вимога мати аналогічні договори з асфальтування класом наслідків СС2?
Відповідь:
Шановний учаснику!
Розглянувши Ваше запитання, повідомляємо, що відповідно до вимог Тендерної документації Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) з реконструкції або капітального ремонту водопровідних та/або теплових мереж протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Також повідомляємо, що Тендерна документація на об'єкт була розроблена у відповідності до діючої редакції Посібника "Національні процедури закупівель" (для субпроєктів всіх пулів Програми відновлення України та Національної кредитної програми відновлення України). Проєкт Тендерної документації (з додатками) був розглянутий і схвалений Групою управління і підтримки проєктів "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України" та "Програма з відновлення України".
Дата відповіді:
18.01.2025 12:09
Відповідь надана
проект будівництва
Номер:
d0524afd55cf4d1090eb1a6cc4d6fb2a
Дата опублікування:
15.01.2025 14:22
Опис:
у реєстрі Порталу Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва відсутня проектна документація №PD01:3429-8923-3815-7065 що є порушенням законодавства про затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, а також Порядку ведення Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (постанова КМУвід 11 травня 2011 р. № 560, Постанова КМУ від 23 червня 2021 р. № 681, наказ Мінекономрозвитку від 16.05.2011 № 45)
Вимагаємо виправити дані порушення .
Відповідь:
Шановний учаснику!
Розглянувши Ваше запитання, повідомляємо, що предметом цієї закупівлі є виконання будівельно-монтажних робіт по об’єкту «Реконструкція водопровідних мереж вулиць Доківська та Пономарьова в селищі Коцюбинське Київської області. Коригування». Розробка проектно-кошторисної документації та обсяг відомостей у Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва не стосується предмету цієї закупівлі. Вказана Вами інформація прийнята до уваги та буде опрацьована відповідальними особами Замовника.
Дата відповіді:
18.01.2025 12:08
Відповідь надана
експертиза
Номер:
32cd8a2bb9974fb1b198617f1e11b8e2
Дата опублікування:
15.01.2025 14:15
Опис:
Замовником експертизи №EX01:2815-7604-8420-5948 виступає "Управління житловокомунального господарства "БІЛИЧІ" а замовником закупівлі виступає ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КОЦЮБИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, що порушує чинне законодавство України у сфері проведення експертиз проектів будівництва і проведення закупівель.. Просимо надати роз'яснення та вимагаємо виправити допущені порушення
Відповідь:
Шановний учаснику!
Розглянувши Ваше запитання, повідомляємо, що предметом цієї закупівлі є виконання будівельно-монтажних робіт по об’єкту «Реконструкція водопровідних мереж вулиць Доківська та Пономарьова в селищі Коцюбинське Київської області. Коригування». Проведення експертизи та обсяг відомостей у Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва не стосується предмету цієї закупівлі. Вказана Вами інформація прийнята до уваги та буде опрацьована відповідальними особами Замовника
Дата відповіді:
18.01.2025 12:08