• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 5

Реконструкція водопровідних мереж вулиць Доківська та Пономарьова в селищі Коцюбинське Київської області. Коригування

Завершена

39 704 209.26 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 198 521.05 UAH
Номер: 6e3020382b624576b5a842391795764b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-03-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.02.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 03.03.2025 12:34 - 25.03.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 28.02.2025 № 67 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 11 лютого 2025 року № 31-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 23 UA-2025-01-13-010078-a 13.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, t.m.solomenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» встановлено порушення вимог пунктів 43 та 44 Особливостей. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «СІЛАРК» та ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕГА КМ» – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує оприлюднити скан-копії кваліфікаційного сертифіката виконавця робіт Проскуріна Олександра Володимировича (чинний на дату розкриття тендерної пропозиції), у разі неможливості, здійснити заходи щодо скасування рішення про визначення переможцем торгів тендерну пропозицію ТОВ СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП», недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Коцюбинської селищної ради Бучанського району Київської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 31.01.2025 № 8, реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій, протоколи про прийняття рішення уповноваженою особою від 14.02.2025 року № 14, 17.02.2025 № 17, від 20.2025 № 20 та від 19.02.2025 року № 30, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СІЛАРК» (далі – ТОВ «СІЛАРК»), товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ВЕГА КМ» (далі – ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕГА КМ») та товариства з обмеженою відповідальністю «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» (далі – «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП»), вимогу про усунення невідповідностей ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП», пояснення та документи Замовника, надані 10 березня 2025 року та 18 березня 2025 року через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби. За результатами моніторингу закупівлі встановлено наступне. Згідно пункту 5 розділу III тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з пунктом 2 Додатку 10. Згідно підпункту 2.2.2 пункту 2 Додатку 10 до тендерної документації на підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників в учасника (субпідрядника) разом з довідкою Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати скан-копії трудових книжок (сторінка із даними працівника та сторінка (сторінки) із зазначенням відповідного місця працевлаштування) або копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом України стосовно таких працівників або наказів про прийняття на роботу або трудових договорів (контрактів). Якщо субпідрядником виступатиме фізична особа (фізична особа-підприємець), яка має відповідну кваліфікацію та своєю особистою працею буде забезпечувати виконання доручених їй обсягів робіт, зазначені вище документи щодо працевлаштування не надаються. На підтвердження інформації що кваліфікації працівників в учасника (субпідрядника), разом з передбаченою цим додатком до тендерної документації довідкою Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати скан-копії зазначених у довідці чинних (не призупинених, не анульованих, тощо) кваліфікаційних сертифікатів відповідних працівників. Учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У разі залучення працівників субпідрядника – надається відповідний договір, зокрема договір про наміри. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції належним чином оформленої довідки згідно Додатку 6 та скан-копіями підтверджуючих документів. Згідно Додатку 6 тендерної документації учасник закупівлі в колонці «Серія, номер кваліфікаційного сертифіката» зазначає для працівників, щодо яких законодавством передбачено проведення професійної атестації з видачею відповідного кваліфікаційного сертифіката. Правові та організаційні засади здійснення архітектурної діяльності, формування сприятливого життєвого середовища, досягнення естетичної виразності, економічної доцільності і надійності будинків, споруд та їх комплексів встановлені Законом України «Про архітектурну діяльність» від 20 травня 1999 року № 687-ХIV (далі – Закон). Згідно частини 19 статті 17 Закону до виконавців робіт, які пройшли професійну атестацію відповідно до цієї статті, прирівнюються особи, які отримали сертифікати за напрямом професійної атестації в органах з сертифікації персоналу, акредитованих відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», та включені до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Пунктом 2-1 постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 року № 554 «Деякі питання професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури» встановлено, що для потреб реалізації положень частини 19 статті 17 Закону нормативними документами, на відповідність яким проводиться сертифікація персоналу, є прийняті відповідно до статті 4-2 Кодексу законів про працю України професійні стандарти, а в разі їх відсутності - відповідні кваліфікаційні характеристики професій працівників. Згідно статті 4-2 Кодексу законів про працю України Професійний стандарт - це затверджені в установленому порядку вимоги до компетентностей працівників, що слугують основою для формування професійних кваліфікацій. Вимоги до компетентностей, обов’язків та кваліфікацій працівників визначаються професійними стандартами. За відсутності професійних стандартів такі вимоги можуть визначатися кваліфікаційними характеристиками. Професійний стандарт «Виконавець робіт», який розроблений та затверджений Всеукраїнською громадською організацією «Гільдія інженерів технічного нагляду за будівництвом об’єктів архітектури», рішення Правління (Протокол засідання Правління від 12 серпня 2024 р. № 8/1/24)» відповідно до вимог статті 4-2 Кодексу законів про працю України встановлює, що документом який підтверджує професійну кваліфікацію виконавця робіт - є сертифікат виконавця робіт, виданий органом з сертифікації персоналу. Учасник процедури закупівлі ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» надав довідку б/н б/д про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій зазначив що для виконання робіт буде залучено виконавця робіт Проскуріна Олександра Володимировича. Однак, у складі тендерної пропозиції учасник ТОВ ««СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» не надав скан-копії кваліфікаційного сертифіката на виконавця робіт На запит Держаудитслужби, наданий під час моніторингу відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону, Замовником 19.03.2025 року надано пояснення в якому зазначено, що чинним законодавством України не вимагається отримання виконавцем робіт кваліфікаційного сертифікату, тому відсутність цього документу, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник 18.03.2025 виставив учаснику торгів ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» повідомлення з вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Однак, Замовник не виявив невідповідності в документах учасника ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» в частині надання скан-копії кваліфікаційного сертифіката виконавця робіт Проскуріна Олександра Володимировича та в порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не дав можливість учаснику ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї пропозиції. Згідно із абзацом третім пункту 43 Особливостей замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно із абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Таким чином, Замовник в порушення вимог пункту 44 Особливостей визнав ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» переможцем торгів (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.03.2025 року № 30).
Період усунення порушень: 26.03.2025 15:08 - 10.04.2025 01:00
Дата публікації висновку: 26.03.2025 15:08

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У зв'язку з неможливістю оприлюднити скан-копії кваліфікаційного сертифіката виконавця робіт Проскуріна Олександра Володимировича (чинний на дату розкриття тендерної пропозиції), Замовником прийнято рішення щодо скасування рішення про визначення переможцем торгів тендерну пропозицію ТОВ СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП», недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Враховуючи те, що рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №4690-р/пк-пз від 26.03.2025 прийнято до розгляду скаргу Приватного підприємства «СІНТА-СЕРВІС» (далі – Скаржник), що зареєстрована в електронній системі закупівель за № UA-2025-01-13-010078-a.c2., Замовник усуне порушення, що наведені у Висновку Держаудитслужби протягом одного дня, з моменту оприлюднення рішення АМКУ та розблокування Закупівлі.
Дата публікації звіту: 01.04.2025 16:48

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Усунуто
Дата публікації: 14.05.2025 12:14

Запити/Пояснення