-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Хліб із борошна пшеничного вищого ґатунку, Хліб житньо-пшеничний із борошна вищого ґатунку та Паска (Кекс пасхальний) із борошна пшеничного вищого ґатунку
Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»; Місце знаходження – 21037, м. Вінниця, вул. Пирогова, 109. Вид предмету закупівлі - Закупівля Товару.
Завершена
2 785 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 925.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 925.00 UAH
Період уточнення:
10.12.2024 16:03 - 15.12.2024 00:00
Відповідь надана
Технічна специфікація
Номер:
e7d6553576844e55a48a9b78a7df80dc
Дата опублікування:
13.12.2024 15:49
Опис:
Доброго дня! В абзаці 2 пункту 5 додатку №2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Хліб із борошна пшеничного вищого ґатунку, Хліб житньо-пшеничний із борошна вищого ґатунку та Паска (Кекс пасхальний) із борошна пшеничного вищого ґатунку «код ДК 021:2015 – 15810000-9 «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» зазначено, що учасник повинен надати наступні документи: «Враховуючи те, що навіть нетривала відсутність електроенергії може вплинути на якість продукції, учасники в складі пропозиції повинні надати гарантійний лист про те, що до підприємства не застосовано графіки погодинних відключень електричної енергії. В подальшому (при підписанні договору), вказаний факт повинен бути підтверджено відповідними документами, про що надати гарантійний лист». Вважаємо цю вимогу такою, що є дискримінаційною та такою що обмежує коло потенційних учасників аукціону, так як велика частина виробництв не підпадає під вимоги пункту 30 Постанови КМУ від 24.05.2024 р. №600 «Про затвердження Порядку визначення та застосування граничних величин споживання електричної потужності» (із змінами та доповненнями). Жодна постанова/договір/довідка не здатна повпливати на аварійні відключення споживачів. Більшість виробників предмету закупівлі забезпечені резервними джерелами живлення для можливості роботи в автономному режимі не менш як протягом однієї доби.
Тому вважаємо дану вимогу порушенням ст.5 Закону України «Про закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, просимо внести відповідні зміни до Тендерної документаці.
Відповідь:
Доброго дня!
Замовником в Тендерній документації відсутні посилання на вимоги Постанови КМУ від 24.05.2024 р. №600 «Про затвердження Порядку визначення та застосування граничних величин споживання електричної потужності» (із змінами та доповненнями).
Одночасно, стосовно згаданих Вами вимог п. 30 Порядку визначення та застосування граничних величин споживання електричної потужності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.05.2024 №600 повідомляємо, що згідно норм вказаного нормативно-правового акту слідує, що до переліку критично важливих об’єктів, яким має бути забезпечено пріоритетне електропостачання відповідно до встановленого мінімального навантаження, також відносяться об’єкти критичної інфраструктури.
Відповідно до п. 13 ч.1 ст. 1 Закону України від 16.11.2021 №1882-IX «Про критичну інфраструктуру» слідує, що об’єкти критичної інфраструктури - об’єкти інфраструктури, системи, їх частини та їх сукупність, які є важливими для економіки, національної безпеки та оборони, порушення функціонування яких може завдати шкоди життєво важливим національним інтересам.
Згідно вимог п. 10 ч.1 ст. 1 Закону України від 21.06.2018 №2469-VIII «Про національну безпеку» національні інтереси України - життєво важливі інтереси людини, суспільства і держави, реалізація яких забезпечує державний суверенітет України, її прогресивний демократичний розвиток, а також безпечні умови життєдіяльності і добробут її громадян.
Механізм віднесення об’єктів до критичної інфраструктури та їх категоризації визначено Порядком віднесення об’єктів до критичної інфраструктури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.10.2020 №1109.
Таким чином, при наявності відповідних підстав, виробники продуктів харчування мають право на одержання статусу об’єкта критичної інфраструктури (сектор 4 «Харчова промисловість та агропромисловий комплекс», тип послуги «Виробництво та переробка сільськогосподарської та/або харчової продукції»).
Крім того, як слідує з вимог Стратегії продовольчої безпеки України до 2027 року, схваленої розпорядженням Кабінету міністрів України від 23.07.2024 №684-р, до підприємств, діяльність яких важлива для забезпечення продовольчої безпеки країни, також відносяться виробники продуктів харчування.
Враховуючи викладене, жодних дискримінаційних ознак Тендерна документація не містить, а тому підстави для внесення до неї змін відсутні.
Дата відповіді:
16.12.2024 16:42