-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Хліб із борошна пшеничного вищого ґатунку, Хліб житньо-пшеничний із борошна вищого ґатунку та Паска (Кекс пасхальний) із борошна пшеничного вищого ґатунку
Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»; Місце знаходження – 21037, м. Вінниця, вул. Пирогова, 109. Вид предмету закупівлі - Закупівля Товару.
Завершена
2 785 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 925.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 925.00 UAH
Номер:
57fe5ba8066d46609bcf995bde0be8f2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-13-000077
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.01.2025 00:00
Період моніторингу:
13.01.2025 17:45 - 04.02.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.01.2025 №2-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 13.01.2025 №2-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3. UA-2024-12-10-017255-a, 10.12.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Наш Хліб Вінниця» установлено порушення вимог пункту 43 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови № 1178, розгляду тендерних пропозицій ФОП Бальжик Д.П., ПрАТ «Концерн Хлібпром», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення у подальшому та притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Вінницька обласна клінічна психоневрологічна лікарня ім. акад. О.І. Ющенка Вінницької обласної ради» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.12.2024 (протокол № 2/1, далі – тендерна документація), звернення до Замовника за роз’ясненням щодо тендерної документації та з вимогою про усунення порушення UA-2024-12-10-017255-a.c1, відповідь та рішення Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Бальжик Дмитро Петрович (далі – ФОП Бальжик Д.П.), повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей ФОП Бальжик Д.П. до 21.12.2024, тендерну пропозицію приватного акціонерного товариства «Концерн Хлібпром» (далі – ПрАТ «Концерн Хлібпром»), повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей ПрАТ «Концерн Хлібпром» до 26.12.2024, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Наш Хліб Вінниця» (далі – ТОВ «Наш Хліб Вінниця»), повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей ТОВ «Наш Хліб Вінниця» до 27.12.2024, рішення уповноваженої особи від 24.12.2024 (протокол № 2/2), 26.12.2024 (протокол № 2/4) та 27.12.2024 (протокол № 2/6), повідомлення про намір укласти договір, договір купівлі-продажу від 02.01.2025 № 21, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 02.01.2025 № 1 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 27.01.2025 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що в пункті 1 розділу 3 тендерної документації Замовником передбачено подання тендерної пропозиції в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантаження необхідних документів, що вимагаються тендерною документацією, а саме: інформації та/або документів про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим вимогам (у разі встановлення даної вимоги), — згідно з Додатком 2 тендерної документації.
Також в пункті 6 розділу 3 тендерної документації Замовником зазначено, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону, визначено в Додатку 2 тендерної документації.
Так, в пункті 6 Додатку 2 тендерної документації встановлені вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції сканованого оригіналу договору на дезинфекцію, дезинсекцію, дератизацію приміщень та спеціалізованих автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися доставка предмету закупівлі, з суб’єктами господарювання, які мають право на проведення таких робіт/послуг, та допуску (посвідчення) на право роботи суб’єктом господарювання з пестицидами і агрохімікатами.
Учасником ТОВ «Наш Хліб Вінниця», якого обрано переможцем, у складі тендерної пропозиції надано сканований оригінал договору на проведення робіт з дезинфекції, дератизації та дезинсекції ( в т.ч. санітарної обробки) приміщень та транспортних засобів, укладений із фізичною особою-підприємцем Палєєвою Аллою Михайлівною (файл «12.26. Договір дез., дез., дератизації 2024.pdf»).
Також у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Наш Хліб Вінниця» міститься посвідчення про право роботи з пестицидами, видане Палєєвій Аллі Михайлівній (файл 12.26.2. «Посвідчення-допуск.pdf»).
Інших документальних підтверджень щодо надання суб’єкту господарювання, з яким учасником ТОВ «Наш Хліб Вінниця» укладено договір на проведення робіт з дезинфекції, дератизації та дизенсекції, права на роботи з пестицидами і агрохімікатами, тендерна пропозиція вказаного учасника не містить.
Пунктом 43 Постанови № 1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Однак, Замовник на порушення вимог пункту 43 Постанови № 1178 не виявив вищезазначеної невідповідності та не надав можливості учаснику ТОВ «Наш Хліб Вінниця» її усунути.
Період усунення порушень:
04.02.2025 12:06 - 19.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
04.02.2025 12:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, а саме: вжиття заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому та притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, повідомляємо, що для запобігання в подальшому порушень під час проведення публічних закупівель зобов'язуємось більш ретельно переглядати документацію учасників та документи переможця, посилити увагу та вжити максимальних заходів щодо неухильного дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель у своїй подальшій роботі, а також з Уповноваженою особою проведено роз’яснювальну роботу. У майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені.
Дата публікації звіту:
07.02.2025 11:22
Запити/Пояснення
Номер:
baf211385a83448d91693784b961ff46
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
23.01.2025 14:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі хліба із борошна пшеничного вищого ґатунку, хліба житньо-пшеничний із борошна вищого ґатунку та паски (кексу пасхального) із борошна пшеничного вищого ґатунку (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-12-10-017255-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Яким чином учасником ТОВ «Наш Хліб Вінниця», якого обрано переможцем, виконано вимоги Додатку 2 до тендерної документації, а саме:
- пункту 3.1. - щодо надання учасником у складі пропозиції звіту про результати наглядового аудиту до сертифікату системи екологічного управління на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015, оскільки у складі пропозиції надано звіт про результати остаточної перевірки (ІІ етапу аудиту первинної сертифікації) та оцінки системи управління якістю та наглядового аудиту сертифікованої системи екологічного управління від 30 січня 2023 року за №114/5 400 QMS та №114/HA1 008EMS за критеріями аудиту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) та ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) (файл «12.16. Акт аудиту 9001, 14001.pdf»), тоді як в сертифікаті на систему екологічного контролю щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) зазначено, що він виданий на підставі результатів проведеного аудиту за звітом від 27 січня 2022 року №114/5 008 EMS (файл «12.12. ISO 14001:2015.pdf»);
- пункту 3.2. - надання копії наказів про призначення осіб відповідальних за контроль та застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно вимог Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»;
- пункту 6. – щодо надання допуску (посвідчення) на право роботи суб’єктом господарювання з пестицидами і агрохімікатами, оскільки у складі пропозиції міститься посвідчення про право роботи з пестицидами (файл 12.26.2. Посвідчення-допуск. pdf») ?
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від 100 до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f3f9e852cd8d485d84b4f0e31df36786
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
27.01.2025 14:58
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Комунальне некомерційне підприємство «Вінницька обласна клінічна психоневрологічна лікарня ім. акад. О.І. Ющенка Вінницької обласної Ради» повідомляє, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів на день оголошення закупівлі.
Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, щодо кількості хліба на 2025 рік, застосований Наказ МОЗ «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» від 29 жовтня 2013 р. № 931. Очікувану вартість предмета закупівлі визначено, зокрема, відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі — Методика).
Зокрема, при визначенні вартості застосовано метод порівняння ринкових цін. Крім того, розрахунок вартості товару здійснено на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.
А саме, уповноваженою особою здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, Державної служби статистики України (посилання https://www.ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2018/ct/sctp/Arch_sctp_u.htm), тощо.
Для безпосереднього визначення ОВ з масиву отриманих цінових давних використовувалась формула середнього арифметичного значення:
ОВ = V * (Ц1 + … +Цк)/К,
де:
ОВ – очікувана вартість товару;
V – кількість (обсяг) товару, що закуповується;
Ц1, Цк – ціни отримані з відкритих джерел інформації;
К – кількість цін отриманих з відкритих джерел інформації.
Середні споживчі ціни на товари (послуги) по Вінницькій області у 2024 році.
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-30-003481-a
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-07-003563-a
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-26-000594-a
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11 -25-014850-a
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-01-27-008257-a
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-07-002050-a (ціни попередніх закупівель)
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-27-015629-a
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації.
Зокрема, при обґрунтуванні характеристик по предмету закупівлі «Хліб із борошна пшеничного вищого ґатунку в/г» враховано вимоги ДСТУ 7517:2014, по предмету «Хліб житньо-пшеничний із борошна в/г» - ДСТУ 4583:2006, по предмету «Паска (Кекс пасхальний)» - ДСТУ 4505:2005.
Крім того, при обґрунтуванні якісних характеристик враховано вимоги Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та ряду підзаконних актів.
2.
- В складі пропозиції ТОВ «Наш хліб Вінниця» надано Сертифікат від 27.01.2022 (файл «12.26.1. СЕРТИФІКАТ»), яким посвідчено, що система екологічного управління зазначеного учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). Вказаний сертифікат, дійсно, виданий на підставі результатів проведеного аудиту (звіт від 27.01.2022 №114/5 008 EMS).
При цьому, учасником ТОВ «Наш хліб Вінниця» в складі пропозиції надано Звіт про результати остаточної перевірки (ІІ етапу аудиту первинної сертифікації) та оцінки системи управління якістю та наглядового аудиту сертифікованої системи екологічного управління від 30.01.2023 за №114/5 400 QMS та №114/HA1 008EMS (файл «12.16. Акт аудиту 9001, 14001 (1)»), згідно якого слідує, що система екологічного управління результативно функціонує, постійно аналізується, удосконалюється та продовжує відповідати вимогам ДСТУ ISO 14001:2015, чим виконано вимоги Додатку 2 до Тендерної документації.
Слід зазначити, що Тендерною документацією не вимагалось надання звіту первинної сертифікації, на підставі якого видано Сертифікат від 27.01.2022.
- Учасником ТОВ «Наш хліб Вінниця» в складі пропозиції надано наказ від 02.06.2020 №2/1 (файл «12.21.1. Наказ створення комісії СУБХП.pdf»), згідно якого слідує, що відповідальність за розробку, впровадження і функціонування системи управління безпечністю харчових продуктів покладається на керівника групи безпечності Орлівську М.Я. (п. 4 наказу).
Крім того, в складі пропозиції учасником ТОВ «Наш хліб Вінниця» надано наказ від 30.11.2022 №39а (файл «12.20. Наказ внутрішні аудитори (1).pdf»), яким призначено внутрішніх аудиторів та проведення аудитів інтегрованої системи управління, що включає систему управління якістю та безпекою, систему управління безпекою ланцюга постачання відповідно до вимог відповідних стандартів (головним аудитором призначено Орлівську М.Я.).
- В складі пропозиції ТОВ «Наш хліб Вінниця» надано Договір на проведення робіт з дизинфекції, дератизації та дизенсекції №4 від 01.12.2023 року із ФОП Палєєвою Аллою Михайлівною (файл «12.26. Договір дез., дез., дератизації 2024.pdf») та посвідчення про право роботи з пестицидами видане Палєєвій Аллі Михайлівні (файл 12.26.2. Посвідчення-допуск. pdf»).