• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Хліб із борошна пшеничного вищого ґатунку, Хліб житньо-пшеничний із борошна вищого ґатунку та Паска (Кекс пасхальний) із борошна пшеничного вищого ґатунку

Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»; Місце знаходження – 21037, м. Вінниця, вул. Пирогова, 109. Вид предмету закупівлі - Закупівля Товару.

Завершена

2 785 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 925.00 UAH
Номер: 57fe5ba8066d46609bcf995bde0be8f2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-13-000077
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.01.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 13.01.2025 17:45 - 04.02.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 13.01.2025 №2-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 13.01.2025 №2-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3. UA-2024-12-10-017255-a, 10.12.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, 02sosliuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Наш Хліб Вінниця» установлено порушення вимог пункту 43 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови № 1178, розгляду тендерних пропозицій ФОП Бальжик Д.П., ПрАТ «Концерн Хлібпром», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановленого порушення у подальшому та притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Вінницька обласна клінічна психоневрологічна лікарня ім. акад. О.І. Ющенка Вінницької обласної ради» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.12.2024 (протокол № 2/1, далі – тендерна документація), звернення до Замовника за роз’ясненням щодо тендерної документації та з вимогою про усунення порушення UA-2024-12-10-017255-a.c1, відповідь та рішення Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Бальжик Дмитро Петрович (далі – ФОП Бальжик Д.П.), повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей ФОП Бальжик Д.П. до 21.12.2024, тендерну пропозицію приватного акціонерного товариства «Концерн Хлібпром» (далі – ПрАТ «Концерн Хлібпром»), повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей ПрАТ «Концерн Хлібпром» до 26.12.2024, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Наш Хліб Вінниця» (далі – ТОВ «Наш Хліб Вінниця»), повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей ТОВ «Наш Хліб Вінниця» до 27.12.2024, рішення уповноваженої особи від 24.12.2024 (протокол № 2/2), 26.12.2024 (протокол № 2/4) та 27.12.2024 (протокол № 2/6), повідомлення про намір укласти договір, договір купівлі-продажу від 02.01.2025 № 21, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 02.01.2025 № 1 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 27.01.2025 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що в пункті 1 розділу 3 тендерної документації Замовником передбачено подання тендерної пропозиції в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантаження необхідних документів, що вимагаються тендерною документацією, а саме: інформації та/або документів про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим вимогам (у разі встановлення даної вимоги), — згідно з Додатком 2 тендерної документації. Також в пункті 6 розділу 3 тендерної документації Замовником зазначено, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону, визначено в Додатку 2 тендерної документації. Так, в пункті 6 Додатку 2 тендерної документації встановлені вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції сканованого оригіналу договору на дезинфекцію, дезинсекцію, дератизацію приміщень та спеціалізованих автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися доставка предмету закупівлі, з суб’єктами господарювання, які мають право на проведення таких робіт/послуг, та допуску (посвідчення) на право роботи суб’єктом господарювання з пестицидами і агрохімікатами. Учасником ТОВ «Наш Хліб Вінниця», якого обрано переможцем, у складі тендерної пропозиції надано сканований оригінал договору на проведення робіт з дезинфекції, дератизації та дезинсекції ( в т.ч. санітарної обробки) приміщень та транспортних засобів, укладений із фізичною особою-підприємцем Палєєвою Аллою Михайлівною (файл «12.26. Договір дез., дез., дератизації 2024.pdf»). Також у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Наш Хліб Вінниця» міститься посвідчення про право роботи з пестицидами, видане Палєєвій Аллі Михайлівній (файл 12.26.2. «Посвідчення-допуск.pdf»). Інших документальних підтверджень щодо надання суб’єкту господарювання, з яким учасником ТОВ «Наш Хліб Вінниця» укладено договір на проведення робіт з дезинфекції, дератизації та дизенсекції, права на роботи з пестицидами і агрохімікатами, тендерна пропозиція вказаного учасника не містить. Пунктом 43 Постанови № 1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Однак, Замовник на порушення вимог пункту 43 Постанови № 1178 не виявив вищезазначеної невідповідності та не надав можливості учаснику ТОВ «Наш Хліб Вінниця» її усунути.
Період усунення порушень: 04.02.2025 12:06 - 19.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 04.02.2025 12:06

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, а саме: вжиття заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому та притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, повідомляємо, що для запобігання в подальшому порушень під час проведення публічних закупівель зобов'язуємось більш ретельно переглядати документацію учасників та документи переможця, посилити увагу та вжити максимальних заходів щодо неухильного дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель у своїй подальшій роботі, а також з Уповноваженою особою проведено роз’яснювальну роботу. У майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені.
Дата публікації звіту: 07.02.2025 11:22

Запити/Пояснення