-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Кепі бойове (кашкет польовий) (ДК 021:2015: 18440000-5: Капелюхи та головні убори)
N-02-01-01-000-0001 N-02-01-01-000-0002 Місце поставки – Україна Кепі бойове (кашкет польовий) з тканини тип 4, клас 7: 200 тис. шт Кепі бойове (кашкет польовий) з тканини тип 4, клас 13: 3 тис. шт
Завершена
34 713 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 173 565.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 173 565.00 UAH
Період уточнення:
19.11.2024 17:03 - 25.11.2024 17:00
Відповідь надана
Уточнення щодо додатку 3.5
Номер:
77917f7ecdea442e9a7c3ba033eaa8f5
Дата опублікування:
22.11.2024 22:39
Опис:
Додатком №3.5 до державного контракту(договору) про закупівлю зазначено, що треба вказати наступну інформацію: «Фактична адреса (кожної потужності, які будуть задіяні у обігу харчових продуктів за Державним контрактом)». Зазначаємо, що предметом закупівлі не є харчові продукти тому просимо внести зміни згідно предмета закупівлі або видалити цей Додаток, якщо він не відноситься до предмету закупівлі.
Водночас слід зауважити, що відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” зазначено, що у випадках, передбачених абзацами першим, другим пункту 3-8 Розділ X “Прикінцеві та перехідні положення”, замовники можуть НЕ ОПРИЛЮДНЮВАТИ інформацію про своє місцезнаходження ТА/АБО МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ПОСТАЧАЛЬНИКІВ (ВИКОНАВЦІВ РОБІТ ТА НАДАВАЧІВ ПОСЛУГ), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, якщо поширення такої інформації несе ризики для безпеки замовника та/або постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг).
Тобто зазначення в договорі фактичної адреса кожної потужності, які будуть задіяні - несе ризики для безпеки постачальників, так як ідентифікує адресу виробництва та/або складських приміщень на території України.
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. До Оголошення будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
25.11.2024 11:36
Відповідь надана
Надання банківських виписок для підтвердження наявності фінансової спроможності
Номер:
d80c281aafde4792ba8131acf6dc6284
Дата опублікування:
22.11.2024 22:16
Опис:
Дякуємо за відповідь стоовно підтвердження наявності фінансової спроможності. Проте, Ви повторно процитували інформацію, що міститься в оголошенні. Яку ми уважно прочитали та також згадали у попередньому запиті. Повторюємо! Ми є підприємством, що згідно законодавста подає річну фінансову звітніть та будемо подавати річну звітність тільки з 01.01.2025р. по 28.02.2025р. (у строк, встановлений для річного податкового (звітного) періоду), тобто матимемо фінансову звітність за 2024 рік тільки в 2025році. Це підтверджується абзацом першим п. 296.2 ст. 296 Податкового кодексу України, де зазначено,що платники єдиного податку першої та другої груп подають до контролюючого органу податкову декларацію платника єдиного податку у строк, встановлений для річного податкового (звітного) періоду, в якій відображаються обсяг отриманого доходу, щомісячні авансові внески, визначені п. 295.1 ст. 295 ПКУ, а також відомості про суми єдиного внеску, нарахованого, обчисленого і сплаченого в порядку, визначеному законом для даної категорії платників. Проте уже зараз в поточному році маємо наявність доходу (виручки) за 2024 рік на суму не менше 30 % від очікуваної вартості закупівлі. Маємо можливість та готові це підтвердити банківськими виписками з печатками банку. Також підтверджуємо навність досвіду щодо виробництва товару, аналогічного до того, що закупляється. Просимо дозволити, для підтвердження наявності фінансової спроможності, надання банківських виписок, з внесенням відповідних змін до документації.
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за звернення.
Документи, що підтверджують наявність фінансової спроможності визначені умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Дата відповіді:
25.11.2024 11:51
Відповідь надана
Просимо розділити закупівлю на лоти
Номер:
fdb4a89c81a24cc7b003ffca1eae5496
Дата опублікування:
22.11.2024 22:14
Опис:
Доброго дня! Дякуємо за відповідь стосовно розбивки закупівлі на лоти. Ви відповіли, що найближчим часом будуть оголошені закупівлі за цим же предметом закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що ми запитували не про майбутню закуплю, а за цю конкретну поточну закупівлю. Повторно просимо звернути увагу - закупівля товару у одного постачальника під час дії воєнного стану несе значні ризики вчасного постачання якісної продукції нашим захисникам, якщо цей постачальник зіштовхнеться з непередбачуваними проблемами під час виконання заключеного контракту. Також просимо відповісти, чому відбулося укрупнення предмета закупівлі в даній закупівлі, враховуючи, що попередні аналогічні закупівлі були поділені на лоти. Чи проводилися аналітичні дослідження стосовно минулих учасників та їх спроможності вийти на дану закупівлю з поточними умовами документації? Повторно наполегливо просимо розділити закупівлю на лоти!!
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за звернення.
Під час підготовки до оголошення закупівлі брались до уваги ринкові ціни, потужності потенційних учасників (за результатами збору комерційних пропозицій) та договори останього року. На підставі проаналізованих даних оголошено закупівлі з відповідним розподілом.
Дата відповіді:
25.11.2024 11:49
Відповідь надана
Просимо розділити закупівлю на лоти
Номер:
929816d5103d4ea5a96f78756b32d0c3
Дата опублікування:
20.11.2024 15:21
Опис:
Шановний замовник, звертаємо Вашу увагу, що в даній закупівлі наявні корупційні ризики під час планування закупівлі та формування документації, а саме укрупнення предмета закупівлі для мінімізації конкуренції. Враховуючи, що попередні аналогічні закупівлі були поділені на лоти та наявність вимоги підтвердження фінансової спроможності - підтвердження наявності доходу (виручки) за 2023 рік або останній проміжний період поточного року на суму не менше 30 % від очікуваної вартості закупівлі, публікуючи дану закупівлю без поділу на лоти, Ви встановлюєте дискримінаційні умови документації, що звужує коло потенційних учасників та унеможливлює перемогу постачальників, які можуть запропонувати товар кращої якості за нижчої ціни. Крім того, звертаємо увагу, що закупівля товару у одного постачальника під час дії воєнного стану несе значні ризики вчасного постачання якісної продукції нашим захисникам, якщо цей постачальник зіштовхнеться з непередбачуваними проблемами під час виконання заключеного контракту. Мати кілька постачальників для одного й того ж виду продукції - це ефективний спосіб зниження таких ризиків. З метою уникнення монополістичних ризиків та забезпечення здорової конкуренції для усіх без винятку учасників торгів, для розширення кола учасників просимо Вас розділити дану закупівлю на лоти.
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за звернення.
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» від 11 листопада 2022 р. № 1275.
Звертаємо Вашу увагу, що дана закупівля не відображає повний обсяг 2025 року. Найближчим часом будуть оголошені закупівлі за цим же предметом закупівлі.
Дата відповіді:
21.11.2024 15:01
Відповідь надана
Продовження терміну подання пропозицій
Номер:
bfef75c41ffa404fa280dc0761b82a9f
Дата опублікування:
20.11.2024 14:40
Опис:
В додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що для підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі, серед іншого, Учасник має завантажити Копію акту, виданого Центральним управлінням розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України (або іншим уповноваженим органом військового управління у разі, якщо розробником технічної документації не є Міністерство оборони України) про те, що запропонований до постачання товар Учасника/Виробника відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (відповідна нормативно-технічна документація зазначена у ДОДАТКУ № 3 до Оголошення). Отримання Акту займає певний час: необхідно відшити зразок, отримати протоколи випробувань, що займає до 7 днів, термін для отримання акту у Центрального управління розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України (або іншого уповноваженим органу військового управління у разі, якщо розробником технічної документації не є Міністерство оборони України) складає 5 робочих днів. Враховуючи вище зазначене наданого терміну в 6 робочих днів для отримання Акту та подачі пропозиції не достатньо. Просимо продовжити термін подання пропозицій на 7 календарних днів.
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за звернення.
У жовтні 2024 року анонсувався план закупівель речового майна на 2025 рік згідно якого потенційні учасники мали змогу завчасно розпочати підготовку до закупівель. У потенційних учасників є можливість отримати Акт про відповідність до оголошення закупівлі. Щодо отримання Акту про відповідність під час оголошеної закупівлі, згідно Алгоритму отримання Акту про відповідність, технічний комітет перевіряє зразок предмету та документи на відповідність до вимог нормативно-технічної документації у термін, що не перевищує 5 (п'яти) робочих днів.
Строк подання пропозиції цього оголошення відповідає вимогам чинного законодавства. Наразі, зміни в цій частині вноситись не будуть. Звертаємо Вашу увагу, що дана закупівля не відображає повний обсяг 2025 року. Найближчим часом будуть оголошені закупівлі за цим же предметом закупівлі.
Дата відповіді:
20.11.2024 17:45
Відповідь надана
Підтвердження наявності фінансової спроможності
Номер:
79d1941b6e2e4892a6886a745d189b39
Дата опублікування:
20.11.2024 13:37
Опис:
Доброго дня! В додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що для підтвердження наявності фінансової спроможності учасник має підтвердити наявність доходу (виручки) за 2023 рік або останній проміжний період поточного року на суму не менше 30 % від очікуваної вартості закупівлі (очікуваної вартості лота в разі поділу предмета закупівель на частини). Учасник підтверджує відповідність вимогам шляхом надання фінансової звітності учасника за 2023 рік або останній проміжний період 2024 року з підтвердженням про надання фінансового звіту до державних органів із відповідною відміткою про прийняття (або копією квитанції № 2). Такою фінансовою звітністю є: для юридичних осіб – фінансова звітність «Баланс» та «Звіт про фінансові результати»; для фізичних осіб – підприємців, що перебувають на загальній системі оподаткування – скановані оригінали/копії податкової декларації про майновий стан і доходи; для фізичних осіб – підприємців, що перебувають на спрощеній системі оподаткування – скановані оригінали/копії податкової декларації платника єдиного податку - фізичної особи – підприємця. Ми є підприємством, що згідно законодавста подає річну фінансову звітніть та будемо подавати річну звітність тільки з 01.01.2025р. по 28.02.2025р. (у строк, встановлений для річного податкового (звітного) періоду), тобто матимемо фінансову звітність за 2024 рік тільки в 2025році. Це підтверджується абзацом першим п. 296.2 ст. 296 Податкового кодексу України, де зазначено,що платники єдиного податку першої та другої груп подають до контролюючого органу податкову декларацію платника єдиного податку у строк, встановлений для річного податкового (звітного) періоду, в якій відображаються обсяг отриманого доходу, щомісячні авансові внески, визначені п. 295.1 ст. 295 ПКУ, а також відомості про суми єдиного внеску, нарахованого, обчисленого і сплаченого в порядку, визначеному законом для даної категорії платників. Проте уже зараз в поточному році маємо наявність доходу (виручки) за 2024 рік на суму не менше 30 % від очікуваної вартості закупівлі. Маємо можливість та готові це підтвердити банківськими виписками з печатками банку. Також підтверджуємо навність досвіду щодо виробництва товару, аналогічного до того, що закупляється. Просимо дозволити, для підтвердження наявності фінансової спроможності, надання банківських виписок, з внесенням відповідних змін до документації.
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за звернення.
Учасник підтверджує відповідність вимогам шляхом надання фінансової звітності учасника за 2023 рік або останній проміжний період 2024 року з підтвердженням про надання фінансового звіту до державних органів із відповідною відміткою про прийняття (або копією квитанції № 2). Такою фінансовою звітністю є:
для юридичних осіб – фінансова звітність «Баланс» та «Звіт про фінансові результати». для фізичних осіб – підприємців, що перебувають на загальній системі оподаткування – скановані оригінали/копії податкової декларації про майновий стан і доходи. для фізичних осіб – підприємців, що перебувають на спрощеній системі оподаткування – скановані оригінали/копії податкової декларації платника єдиного податку - фізичної особи – підприємця.
Дата відповіді:
21.11.2024 15:00