• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Кепі бойове (кашкет польовий) (ДК 021:2015: 18440000-5: Капелюхи та головні убори)

N-02-01-01-000-0001 N-02-01-01-000-0002 Місце поставки – Україна Кепі бойове (кашкет польовий) з тканини тип 4, клас 7: 200 тис. шт Кепі бойове (кашкет польовий) з тканини тип 4, клас 13: 3 тис. шт

Завершена

34 713 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 173 565.00 UAH
Період оскарження: 19.11.2024 17:03 - 25.11.2024 17:00
Вимога
Вирішена

Вимога щодо дискваліфікації переможця ФОП Крючкова Богдана Володимировича

Номер: 14ed1309ef954ef5a3e2ed3a676f1af2
Ідентифікатор запиту: UA-2024-11-19-016799-a.c1
Назва: Вимога щодо дискваліфікації переможця ФОП Крючкова Богдана Володимировича
Вимога:
Невідповідність поданих переможцем документів тендерній документації
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: ДП «ДОТ» здійснює закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон), та Постанови КМУ Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану від 11 листопада 2022 р. № 1275 (зі змінами) (далі - Особливості). Для здійснення закупівлі за предметом закупівлі «Кепі бойове (кашкет польовий) (ДК 021:2015: 18440000-5: Капелюхи та головні убори)» уповноваженою особою ДП «ДОТ» 19.11.2024 оголошено проведення спрощеної закупівлі (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель – UA-2024-11-19-016799-a). Відповідно до положень частини 1 статті 29 Закону оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення), шляхом застосування електронного аукціону. Частиною 11 статті 14 Закону визначено, що Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в Оголошенні, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Пропозиція ФОП Крючкова Богдана Володимировича визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону. Відповідно п. 2 Додатку № 3 Оголошення Учасник має надати копію акту, виданого Центральним управлінням розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України (або іншим уповноваженим органом військового управління у разі, якщо розробником технічної документації не є Міністерство оборони України) про те, що запропонований до постачання товар УЧАСНИКА/ВИРОБНИКА відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України (відповідна нормативно-технічна документація зазначена у Додатку № 3 до Оголошення). У складі пропозиції ФОП Крючкова Богдана Володимировича надано Акт №885 щодо перевірки зразка предмету речового майна, виготовленого відповідно до нормативно-технічної документації Міністерства оборони України від 20.05.2024 року (далі – Акт), де зазначено, що на підставі звернення ФОП Крючкова Богдана Володимировича зразок одиниці товару перевірено згідно обсягу перевірки та відповідає вимогам. Вимога Оголошення щодо надання Акту ФОП Крючковим Богданом Володимировичем виконані. Відповідно до п. 3 Додатку №4 Оголошення ФОП Крючков Богдан Володимирович надає Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) № 2122426 від 02.12.2024 року, Договір №02/10-01 від 02.10.2024 року та лист-відгук №318 від 02.12.2024 року, що відповідають встановленим вимогам Оголошення. Вимоги, що лист-відгук має бути адресований ДП «ДОТ» не встановлено. Відповідно до п. 11 Додатку № 7 до Оголошення ФОП Крючков Богдан Володимирович надає Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 13.05.2024 року. 05.12.2024 року о 14:32 ДП «ДОТ» було розміщено повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах протягом 24 годин. ФОП Крючков Богдан Володимирович надав Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 04.12.2024 року, що відповідає вимогам Оголошення. Відповідно до п. 12 Розділу 1 Додатку №7 до Оголошення документом, який має бути наданий учасником у складі пропозиції є сканований оригінал/копія антикорупційної програми юридичної особи та сканований оригінал/копія наказу про призначення особи, відповідальної за реалізацію антикорупційної програми юридичної особи відповідно до чинних нормативно-правових актів Національного агентства з питань запобігання корупції, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Відповідно до наказу Національного агентства з питань запобігання корупції № 794/21 від 10.12.2021 «Про затвердження Типової антикорупційної програми юридичної особи»* затверджено Типову антикорупційну програму юридичної особи. На підставі Типової антикорупційну програму юридичної особи підприємства, установи, організації можуть створювати власну антикорупційну програму юридичної, яка є документом, виконання якого сприяє формуванню негативного ставлення працівників до корупції, а також визначає правила, стандарти і процедури щодо виявлення, протидії та запобігання корупції. Таким чином антикорупційна програма є документом, який визначає антикорупційну політику виключно юридичних осіб. Відповідно до статті 2 Цивільного кодексу України учасниками цивільних відносин визнаються фізичні та юридичні особи. Як бачимо, вказана стаття Закону залишає поза увагою таку численну групу учасників цивільних відносин як фізичні особи-підприємці, які у сукупності теж охоплюються поняттям "фізичні особи", але в силу свого статусу мають певні відмінності у правовому регулюванні їх відносин. При цьому, правовий статус фізичної особи є набагато ширшим, ніж правовий статус фізичної особи-підприємця. Слід зазначити, що підпунктом 3.9.1 пункту 3.9 розділу III Класифікації організаційно-правових форм господарювання ДК 002:2004, затвердженої наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28 травня 2004 р. № 97, визначено, що підприємцем є фізична особа, яка є громадянином України, іноземним громадянином, особою без громадянства, що здійснює підприємницьку діяльність. Тобто, підприємцем є фізична особа-громадянин. Разом з тим, кожний громадянин має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом (стаття 42 Конституції України). Це право закріплено і в статті 50 Цивільного кодексу України. При цьому зазначається, що фізична особа здійснює своє право на підприємницьку діяльність за умови її державної реєстрації в порядку, встановленому законом. Тобто, громадянин, який бажає реалізувати своє конституційне право на підприємницьку діяльність, після проходження відповідних реєстраційних та інших передбачених законодавством процедур за жодних умов не втрачає і не змінює свого статусу фізичної особи, якого він набув з моменту народження, а лише набуває до нього нової ознаки-"підприємець". Статус фізичної особи-підприємця - це юридичний статус, який засвідчує право особи на заняття підприємницькою діяльністю, а саме: самостійною, ініціативною, систематичною, на власний ризик господарською діяльністю, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку. При цьому, юридичний статус "фізична особа - підприємець" сам по собі не впливає і ніяким чином не обмежує будь-які правомочності особи, які випливають з її цивільної право-, та дієздатності. Водночас, згідно з частиною першою статті 128 Господарського кодексу України громадянин визнається суб'єктом господарювання у разі здійснення ним підприємницької діяльності за умови державної реєстрації його як підприємця без статусу юридичної особи відповідно до статті 58 цього Кодексу. Саме у господарських відносинах фізичні особи - підприємці приймають участь перш за все як підприємці, а не як фізичні особи, та лише на підставі їх реєстрації і внесення відомостей про них до Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців. Статтею 51 Цивільного кодексу України передбачено, що до підприємницької діяльності фізичних осіб застосовуються нормативно-правові акти, що регулюють підприємницьку діяльність юридичних осіб, якщо інше не встановлено законом або не випливає із суті відносин. Таким чином, фізична особа-підприємець не є юридичною особою, а тому відповідно не може мати антикорупційної програми. Відсутність у складі пропозиції ФОП Крючкова Богдана Володимировича антикорупційної програми відповідає вимогам Оголошення. * Примітка. Наказ № 794/21 від 10.12.2021 втратив чинність на підставі наказу Національного агентства з питань запобігання корупції № 22/24 від 15.01.2024, який в свою чергу втратив чинність на підставі наказу Національного агентства з питань запобігання корупції № 22/24 від 15.01.2024. Враховуючи викладене презюмується, що наказ № 794/21 від 10.12.2021 є чинним. Щодо відносин учасника ФОП Крючкова Богдана Володимировича та виробника ТОВ «СЕНС СМАРТ» повідомляємо, що ДП «ДОТ» не має законодавчих підстав втручатися в господарську діяльність та процес ціноутворення. Згідно даних реєстру платників податку на додану вартість ФОП Крючков Богдан Володимирович став платником ПДВ з 05.12.2024 року, тобто після проведення аукціону. Згідно п. 4 Додатку № 9 до Оголошення Переможець закупівлі для укладання договору надає копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо діловий партнер є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо діловий партнер є платником єдиного податку) протягом 2 робочих днів. ФОП Крючков Богдан Володимирович надав Витяг № 2420304500302 з реєстру платників податку на додану вартість. Згідно п. 5 Додатку № 9 до Оголошення Переможець закупівлі для укладання договору надає уточнену цінову пропозицію за результатами аукціону згідно з Формою, наведеною в Додатку № 2 до Оголошення. У випадку, якщо початкова пропозиція учасника не змінювалася за результатами електронного аукціону та є остаточною пропозицією, дозволяється не надавати уточнену форму цінової пропозиції. ФОП Крючков Богдан Володимирович надав уточнену цінову пропозицію, в якій зазначена остаточна пропозиція з урахуванням ПДВ. Згідно п. 4 Додатку № 4 до Оголошення ФОП Крючков Богдан Володимирович надав Податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця за 11 місяців 2024 року з копією квитанції № 2. Фізичні особи-підприємці, які протягом року відмовляються від спрощеної системи оподаткування, зобов’язані подати до контролюючого органу податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця за податковий (звітний) квартал, у якому подано заяву щодо відмови від спрощеної системи оподаткування у зв’язку з переходом на сплату інших податків і зборів, з наростаючим підсумком з початку року, протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (49.18.2 ПКУ) або протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року (49.18.3 ПКУ). Податкова декларація подається за звітний період в установлені ПКУ строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків (п. 49.1 ПКУ). Згідно з п. 294.1 ПКУ податковим (звітним) періодом для платників єдиного податку 1, 2 та 4 груп є календарний рік. Враховуючи, що для фізичних осіб-підприємців вимогами ПКУ встановлено, що звітним періодом є календарний рік, а декларація подається протягом 60 календарних днів з дня закінчення останнього кварталу року, то декларація подана ФОП Крючковим Богданом Володимировичем за 11 місяців як проміжна відповідає вимогам Оголошення. Також повідомляємо, що ДП «ДОТ» не має права втручатися в господарську діяльність учасників і контролювати правильність застосування ними системи оподаткування та сплати тих чи інших податків. За результатами розгляду пропозиції ФОП Крючкова Богдана Володимировича було встановлено, що пропозиція вказаного учасника відповідає вимогам, визначеним в Оголошенні, та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні