-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Будівництво нової лінії напірного каналізаційного колектора від ГКНС (вул. Івана Гонти,16) до КОС-1 – КОС-2 у місті Житомир». 2 черга (коригування)
Завершена
173 429 111.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 734 291.11 UAH
мін. крок: 1% або 1 734 291.11 UAH
Період уточнення:
19.11.2024 15:04 - 07.12.2024 00:00
Відповідь надана
Загальне звернення по закупівлі
Номер:
8804de289d4049c384b7d860c501af26
Дата опублікування:
05.12.2024 14:58
Опис:
Управління комунального господарства Житомирської міської ради (код ЄДРПОУ: 34900570) оприлюднило оголошення про проведення закупівлі UA-2024-11-19-004517-a «Будівництво нової лінії напірного каналізаційного колектора від ГКНС (вул. Івана Гонти,16) до КОС-1 – КОС-2 у місті Житомир». 2 черга (коригування)» 19 листопада 2024 року з очікуваною вартістю 173 429 111,00 гривень з ПДВ за наступним посиланням «https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-19-004517-a».
Відповідно до вимог тендерної документації та додатків до неї, які є невід’ємною частиною тендерної документації, а саме файлу «Додатки 1 - 12 до ТД на РОБОТИ_Колектор Житомир - зміни 28.11.24.doc», додаток 10 до тендерної документації, розділу «ІІІ. ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ», пункту 3. Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», Замовник вимагає для підтвердження виконання аналогічного договору завірену копію робочих креслень проектної документації проходження трубопроводів під залізничними коліями, які погоджені структурним підрозділом ПАТ «Укрзалізниця».
На сьогоднішній день в Україні АТ «Укрзалізниця» є вертикально-інтегрований державний монополіст, до якого входить сегмент природної монополії (будує та обслуговує колії та станції, здійснює перевезення пасажирів та вантажу тощо), а тому узгодження з цим товариством робочих креслень проектної документації є дискримінаційними та антиконкурентними діями та умовами щодо учасників тендеру в розумінні Законів України «Про публічні закупівлі», «Про захист економічної конкуренції» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. N 471) – далі Особливості 1178.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. N 471) – далі Особливості 1178, передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Як вбачається з ч. 5 ст. 14, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», приписів Особливостей 1178, тендерна документація не повинна містити вимог, що призводять до дискримінації учасників, у томі числі потенційних.
Частиною 2 ст. 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції», антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, визнаються, зокрема –
- надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції;
- дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами.
Верховним Судом у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду постановою від 29.01.2021 у справі № 640/1042/19 сформовано наступну правову позицію, що дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших.
На підставі вищевикладеного, з врахуванням вимог чинного законодавства України, застосування кваліфікаційної вимоги до учасників щодо наявності погоджень від конкретної особи (в нашому випадку з АТ «Укрзалізниця»), яка є суб’єктом природної монополії в певній галузі національної монополії є дискримінаційними та антиконкурентними діями замовника і прямо суперечить вимогам та нормам передбачених Законами України «Про захист економічної конкуренції», «Про публічні закупівлі» та приписам Особливостей 1178.
Необхідно звернути увагу ще на одну дискримінаційну вимогу тендерної документації в цьому ж пункті, а саме – надати підтверджуючі кваліфікаційні документи стосовно прокладання труб діаметром не менше 1000 мм. під залізничними коліями АТ «Укрзалізниця» методом горизонтально спрямованого буріння.
Наша компанія вважає, що умови виконання робіт методом горизонтально спрямованого буріння під залізничними коліями є тотожним до виконання аналогічних робіт в будь-яких інших умовах, які повністю технічно відповідають вимогам способу їх прокладання (можливість прокладання трубопроводу під існуючими дорогами, трамвайними і залізничними коліями, без необхідності перекриття та проведення ремонтних робіт з відновлення у подальшому).
Враховуючи вищезазначене, просимо Вас внести зміни та виключити з тендерної документації вимогу щодо надання Учасником завіреної копії робочих креслень проектної документації проходження трубопроводів під залізничними коліями, які погоджені структурним підрозділом АТ «Укрзалізниця» та підтвердження кваліфікації прокладання труб діаметром не менше 1000 мм. саме під залізничними коліями.
Відповідь:
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями на дату оприлюднення оголошення) (далі — Особливості), У тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Пунктом 3 частини 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено наступний кваліфікаційний критерій як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Предметом закупівлі UA-2024-11-19-004517-a є «Будівництво нової лінії напірного каналізаційного колектора від ГКНС (вул. Івана Гонти,16) до КОС-1 – КОС-2 у місті Житомир». 2 черга (коригування)».
Згідно додатку №3.1 до тендерної документації передбачено, що Будівництво нової лінії напірного каналізаційного колектора від ГКНС (вул.Івана Гонти, 16) до КОС-1 – КОС-2 у місті Житомир 2 черга будівництва передбачає прокладання напірного каналізаційного колектору Д=1000мм від камери КК-7 до КОС-2 через колії Південно-Західної залізниці, потім вздовж цих колій та вздовж території ПрАТ «Біомедскло», через вулицю Промислову, вздовж території КОС-2 та заходить на цю територію і підключається до приймальної камери, яка будується.
Окрім того згаданим додатком визначено, що під залізничними коліями Південно-Західної залізниці колектор прокладається закритим способом – методом горизонтального буріння в 2 нитки, кожна з яких Ø1000мм в сталевому футлярі Ø1220х14,0мм. Перед та після переходу через залізницю влаштовуються камери переключень з засувками Ø1000мм PN10 та демонтажними вставками. Під під’їздними залізничними коліями колектор прокладається закритим способом – методом горизонтального буріння в сталевому футлярі Ø1220х14,0мм. В місці перетину каналізаційного колектору з вулицею Промисловою колектор передбачається в футлярі зі сталевих труб Ø1220х10,0мм.
Отже, під час виконання робіт по предмету закупівлі передбачено виконання підземного перетину залізниці технологією методу горизонтально спрямованого буріння із труб діаметром 1000 мм.
Враховуючи складність виконання таких робіт в межах предмету закупввлі, Замовником торгів у підпункті 3.1 пункту 3 розділу ІІІ додатку №10 до тендерної документації було встановлено вимогу, що для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасники повинні підтвердити досвід виконання наступних видів робіт:
- виконання підземного перетину залізниці технологією методу горизонтально спрямованого буріння із труб діаметром не менше 1000 мм**;
- укладання РЕ трубопроводів відкритим методом діаметром труб не менше 560 мм
Окрім того було передбачено, що на підтвердження досвіду виконання підземного перетину залізниці технологією методу горизонтально спрямованого буріння із труб діаметром не менше 1000 мм Учасник у складі пропозиції додатково надає завірену копію робочих креслень проектної документації проходження трубопроводів під залізничними коліями, які погоджені структурним підрозділом ПАТ «Укрзалізниця».
Така вимога зумовлена тим, щоб Учасник підтвердив належне виконання ним аналогічного договору.
Пунктом 28 Особливостей чітко передбачено, що Замовник самостійно встановлює один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону та визначає інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим Замовником таким критеріям.
Замовник не вбачає підстав для внесення змін до умов тендерної документації
Дата відповіді:
06.12.2024 13:54
Відповідь надана
Технічне завдання
Номер:
866e08f37fe547db83015b645aaaae49
Дата опублікування:
29.11.2024 15:48
Опис:
Добрий день, у ході вивчення тендерної документації виникли наступні питання.
Щодо п.6 – куди необхідно перевозити а/б і хто несе витрати на цю переробку?
Щодо пп.10,12 – щодо зміни товщини щебню, має бути норма КБ27-13-4.
Щодо пп.14,16 – не вказано коефіцієнт для уточнення товщини асфальтного покриття.
Щодо п.44 – буріння свердловин виробляються в ґрунті 1 групи, а п.46 виїмка шпунтів проводиться із ґрунту 2 групи.
Щодо пп. 58,76 – у футляр протягують труби діаметром 1000мм, а не 1200мм.
Щодо п.63 – буріння пілотної свердловини проводиться в ґрунті 3 групи, а подальші розширення у ґрунті 2 групи.
Щодо пп. 63-74 – відсутня робота з навантаження, перевезення та утилізації відпрацьованого розчину бентоніту.
Яка марка бетону повинна застосовуватися при бетонуванні муфт, упорів у колодязях та кутах поворотів?
Дорожні знаки – як розуміти примітку (повторне використання), знаки в наявності на місці чи їх треба купувати?
У завданні та специфікації вказані довжини на труби без урахування витрати довжини на зварювальні з'єднання.
Хто несе витрати на використання води?
Які передбачені коефіцієнти для врахування впливу умов виконання робіт, передбачених проектом?
Відповідь:
- Щодо п.6 – куди необхідно перевозити а/б і хто несе витрати на цю переробку? Асфальтобетон буде вивозитись на майданчик визначений замовником.
- Щодо пп.10,12 – щодо зміни товщини щебню, має бути норма КБ27-13-4. Повинна використовуватися норма, яка передбачена проектно-кошторисною документацією
- Щодо пп.14,16 – не вказано коефіцієнт для уточнення товщини асфальтного покриття. Кошторисною документацією передбачено коефіцієнти (к(труд)=1,2; к(ЕММ)=1,2)
- Щодо п.44 – буріння свердловин виробляються в ґрунті 1 групи, а п.46 виїмка шпунтів проводиться із ґрунту 2 групи. Виїмка шпунтів проводиться також в грунтах 1 групи
- Щодо пп. 58,76 – у футляр протягують труби діаметром 1000мм, а не 1200мм. У футляр протягуються труби діаметром 1000мм
- Щодо п.63 – буріння пілотної свердловини проводиться в ґрунті 3 групи, а подальші розширення у ґрунті 2 групи. Згідно КНУ РЕКНб Збірник 1. При розробці екскаватором або вручну раніше розроблених або розпушених ґрунтів 2 – 4 груп, що не злежалися, слід застосовувати норми витрат ресурсів на одну групу ґрунтів нижче.
- Щодо пп. 63-74 – відсутня робота з навантаження, перевезення та утилізації відпрацьованого розчину бентоніту Відпрацьований бетоніт буде вивозитись на майданчик визначений замовником.
- Яка марка бетону повинна застосовуватися при бетонуванні муфт, упорів у колодязях та кутах поворотів? Для даних робіт використовуються суміші бетонні готові важкі, клас бетону В7,5
- Дорожні знаки – як розуміти примітку (повторне використання), знаки в наявності на місці чи їх треба купувати? Знаки купуються. Повторне використання передбачає застосування цих знаків при наступних чергах будівництва
- У завданні та специфікації вказані довжини на труби без урахування витрати довжини на зварювальні з'єднання. Довжини труб вказані у відповідності до затвердженої проектно-кошторисної документації.
- Хто несе витрати на використання води? Підрядна організація
- Які передбачені коефіцієнти для врахування впливу умов виконання робіт, передбачених проектом? Проектом передбачені коефіцієнти для виконання робіт у літній та зимовий період
Дата відповіді:
04.12.2024 16:31
Відповідь надана
Технічна специфікація
Номер:
7ce27b3e6bc6414f8490dcf44ce3202f
Дата опублікування:
29.11.2024 12:43
Опис:
Доброго дня. Звертаємося з проханням надати роз'яснення щодо необхідної для виконання робіт кількості трійників чавунних фланцевих з нижнім випуском 1000/200, оскільки в протоколі №29 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.11.2024 вказано 1 шт., а в додатку 3-4 специфікації матеріалів та ресурсів вказано 3 шт.
Відповідь:
Доброго дня. Кількість трійників чавунних фланцевих з нижнім випуском 1000/200 відповідно до проєктно-кошторисної документації.
Дата відповіді:
03.12.2024 10:37