• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги цілодобової фізичної охорони об'єкта та послуги централізованого нагляду за системою тривожної сигналізації із забезпеченням негайного прибуття групи оперативного реагування через спрацювання кнопки тривожної сигналізації (ДК 021:2015:79710000-4 - Охоронні послуги)

Завершена

660 367.08 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 301.84 UAH
Період уточнення: 15.11.2024 16:42 - 22.11.2024 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: bd762b9ed3124575b0b9da6804d52d82
Дата опублікування: 18.11.2024 15:19
Опис: Доброго дня, шановний замовнику. Згідно Додатку 5 ТД пункту 6.3.7 та Додатку 3 ТД пункту 8. були встановлені дискримінаційні вимоги, а саме: Здійснювати цілодобовий моніторинг температурного режиму серверного приміщення, що знаходиться на 1-му поверсі об’єкту охорони. У разі спрацювання кнопки сповіщення про порушення температурного режиму серверної здійснення негайних заходів для усунення ситуації, що склалася шляхом повідомлення та доставки службовим транспортом охоронної фірми відповідальної особи Головного управління Державної казначейської служби України у Закарпатській області на об’єкті, що охороняється Дана вимога є дискримінаційною та обмежує коло учасників які зможуть взяти участь в закупівлі, з огляду на наступне. Відповідно до предмету закупівлі ТД, Замовником закуповуються охоронні послуги: Послуги цілодобової фізичної охорони об'єкта та послуги централізованого нагляду за системою тривожної сигналізації із забезпеченням негайного прибуття групи оперативного реагування через спрацювання кнопки тривожної сигналізації ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги, а не послуги з перевезень пасажирів. Відповідно до Класифікатора ДК 021:2015 (CPV, Єдиний закупівельний словник), що затверджений наказом Міністерством економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 р. № 1749 « Про затвердження національного класифікатора України ДК 021:2015 та скасування національного класифікатора України ДК 021:2007», розглядаються наступні коди для «перевезень»: 1. 60140000-1 - Нерегулярні пасажирські перевезення; 2. 60180000-3 - Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення; 3. 60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів; 4. 60100000-9 - Послуги з автомобільних перевезень тощо. Замовник жодним чином не обґрунтовує правомірність встановленої вимоги, її відношення до технічних характеристик предмету закупівлі та яким чином це вплине на процес надання охоронних послуг. Просимо внести зміни в тендерну документацію
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Ваше зверення враховано та внесено зміни до тендерної документації, а саме пункт 8 в Додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі» викладено в новій редакції: "Здійснювати цілодобовий моніторинг температурного режиму серверного приміщення, що знаходиться на 1-му поверсі об’єкту охорони. У разі спрацювання кнопки сповіщення про порушення температурного режиму серверної здійснення негайних заходів для усунення ситуації, що склалася шляхом повідомлення відповідальної особи Головного управління Державної казначейської служби України у Закарпатській області на об’єкті, що охороняється»; та пункт 6.3.7 Додатку 5 «Проєкт договору про надання послуг охорони» викласти в новій редакції: "Здійснювати цілодобово моніторинг температурного режиму серверного приміщення, що знаходиться на 1-му поверсі «Обʼєкта». У разі спрацювання кнопки сповіщення про порушення температурного режиму серверної здійснення негайних заходів для усунення ситуації, що склалася шляхом повідомлення «Виконавця» відповідальної особи співробітника на «Обʼєкт». Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 20.11.2024 18:10
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: 4791ee5ab615440884d97eab783fc6fd
Дата опублікування: 18.11.2024 14:38
Опис: Шановний Замовнику! Повідомляємо Вам, що 05 липня 2024 року Кабінет Міністрів ухвалив Постанову №782 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», якою було внесені зміни до Постанови №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі, на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Пункт 28 після абзацу дев’ятого було доповнено новим абзацом такого змісту: «Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.». Ваша тендерна документація не містить необхідних додатків. Для уникнення непорозумінь вимагаємо внести зміни до тендерної документації. Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваше звернення враховано та внесено зміни до тендерної документації, а саме доповнено додатком 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та додатком 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі» відповідно до пункту 28 Особливостей. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 20.11.2024 18:10
Відповідь надана

Щодо підтвердження кваліфікації Учасника

Номер: 552d4f870d904122b59320833ed8953f
Дата опублікування: 18.11.2024 14:09
Опис: Добрий день, Шановний Замовнику! В Додатку 4 Тендерної документації зазначається, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учаснику необхідно надати: Лист (довідка) в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи учасника завірений печаткою (за наявності) з інформацією про досвід виконання аналогічних договорів за останні два роки, яка має містити інформацію щодо замовника (покупця) предмета закупівлі, код ДК, періоду надання послуги. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати копії не менше 2 (двох) договорів на надання послуги охорони, 2 (два) акти надання послуги, листи-відгуки контрагента, тощо. Тобто, період підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів обмежується лише останніми двома роками (2023-2024). Рахуємо, що зазначена умова є дискримінаційною і необґрунтованою. Просимо Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації щодо збільшення тривалості строку на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. З повагою, Учасник!
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за звернення, яке було враховано та уточнено в зміненому Додатку 4 наступним змістом : "Заповнена довідка, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох договорів за 2022-2023рр.)(крім відомостей, що становлять комерційну таємницю). До довідки додається копія не менше двох договорів з усіма додатками до нього за 2022-2023рр., відомості про який наведено у зазначеній довідці, з підтвердженням його повного виконання (наприклад: копії підписаних актів (акту) про надання послуг та/або лист-відгук (або рекомендований лист тощо) від контрагента, із посиланням на аналогічний договір, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції, та зазначенням відомостей про повне виконання цього договору".
Дата відповіді: 20.11.2024 18:10