• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги цілодобової фізичної охорони об'єкта та послуги централізованого нагляду за системою тривожної сигналізації із забезпеченням негайного прибуття групи оперативного реагування через спрацювання кнопки тривожної сигналізації (ДК 021:2015:79710000-4 - Охоронні послуги)

Завершена

660 367.08 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 301.84 UAH
Період оскарження: 15.11.2024 16:42 - 22.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на неправомірні дії Замовника у вигляді необґрунтованого визначення переможця процедури закупівлі (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Номер: de201cf99dfc428c94e6c7e4a43ba6a9
Ідентифікатор запиту: UA-2024-11-15-015480-a.c1
Назва: СКАРГА на неправомірні дії Замовника у вигляді необґрунтованого визначення переможця процедури закупівлі (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
Зазначена Учасником інформація, що є суттєвою у складі тендерної пропозиції, є недостовірною, неактуальною та такою, що спотворює процедуру проведення відкритих торгів
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 16.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.12.2024 17:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.12.2024 15:33
Дата виконання рішення Замовником: 20.12.2024 18:39
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконано Рішення Антимонопольного комітету України від 16.12.2024 № 19998-р/пк-пз, рішення про визначення ТОВ "ПАРТНЕРШІП" переможцем процедури закупівлі "Послуги цілодобової фізичної охорони об'єкта та послуги централізованого нагляду за системою тривожної сигналізації із забезпеченням негайного прибуття групи оперативного реагування через спрацювання кнопки тривожної сигналізації (ДК 021:2015:79710000-4 - Охоронні послуги)" скасовано (протокол від 20.12.2024 № 63)
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЩИТ-ЗАХИСТ», Лещенко Павло Станіславович 380663247838 shit-zahist@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 1683091812b94a29a7416fd526736f7d
Заголовок пункту скарги: Надання недостовірної інформації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 1. Учасником на підтвердження кваліфікаційних вимог п.п. 5.3 п.5 Переліку документів та/ або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку №6 Тендерної документації (файл доказів - Додаток 6 до ТД (Перелік документів які подаються Учасником).docx) щодо наявності в Учасника процедури закупівлі документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, завантажено файли «Кваліфікаційні довідки_листи.pdf» (файл доказів - Кваліфікаційні довідки_листи.pdf), «2. Аналогічний дог. №164 від 09.10.23 ГУ Держспоживслужби_м. Суми 57182,52.pdf» (файл доказів - 2. Аналогічний дог. №164 від 09.10.23 ГУ Держспоживслужби_м. Суми 57182,52.pdf) та «1. Аналогічний Договір Ужгород ОКЦ нейрохірургії №88-23-Т від 07.08.23 з09-00_Акти_відгук.pdf» (файл доказів - 1. Аналогічний Договір Ужгород ОКЦ нейрохірургії №88-23-Т від 07.08.23 з09-00_Акти_відгук.pdf).
Звертаємо Вашу увагу, що в рядку 1 колонки 3 номер та дата укладання аналогічного договору Довідки від 22.11.2024 №496 про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (файл доказів - Кваліфікаційні довідки_листи.pdf) (далі – Довідка №496) невірно зазначено дату договору, а саме: Учасником зазначено «Договір від 28.02.2022р №88/23-Т», при цьому наданий на підтвердження аналогічний договір містить іншу дату його укладання, а саме: «Договір № 88/23-Т від 07.08.2023 року». Таким чином надана Учасником інформація не відповідає дійсності.
В той же час, Замовник в п.п. 5.3 п.5 Переліку документів та/ або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку №6 Тендерної документації наголосив, що під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір, за результатом виконання якого надано послуги цілодобової фізичної охорони об’єкта та послуги централізованого нагляду за системою тривожної сигналізації із забезпеченням негайного прибуття групи оперативного реагування через спрацювання кнопки тривожної сигналізації
(код ДК 021:2015: 79710000-4 – Охоронні послуги).
Проте, завантажені Учасником аналогічні договори (файл «2. Аналогічний дог. №164 від 09.10.23 ГУ Держспоживслужби_м. Суми 57182,52.pdf» та «1. Аналогічний Договір Ужгород ОКЦ нейрохірургії №88-23-Т від 07.08.23 з09-00_Акти_відгук.pdf») не містять інформацію та не підтверджують відповідність найменування предмету договору одночасному досвіду надання послуг цілодобової фізичної охорони об’єкта та послуг централізованого нагляду за системою тривожної сигналізації із забезпеченням негайного прибуття групи оперативного реагування через спрацювання кнопки тривожної сигналізації, як це вимагалося умовами Тендерної документації.
При цьому, Учасник у Гарантійному листі від 22.11.2024 №518 (файл доказів - «05-Інші документи ТП.pdf») гарантує Замовнику, «що інформація надана Учасником у складі тендерної пропозиції є достовірною та актуальною.
Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерної пропозиції несе Учасник.
Учасник усвідомлює, що за підроблення чи використання підроблених документів учасник несе відповідальність згідно ст.358 Кримінального кодексу України.
Тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам кваліфікаційних критеріїв, що встановлені Замовником у тендерній документації».
Зазначене свідчить, про невідповідність зазначення в Довідці №496 дати аналогічного договору, а також надані (завантажені) аналогічні договори не відповідають визначенню аналогічним за предметом закупівлі договором в розумінні кваліфікаційних вимог встановлених Замовником у Тендерній документації, що свідчить про порушення.
Відтак, надана інформація недостовірна та не відповідає вимогам тендерної документації.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: fe15e8179b6148f0b6b2eb1bc4573445
Заголовок пункту скарги: Надання недостовірної інформації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Учасник на підтвердження кваліфікаційних вимог п.п. 5.1 п.5 Переліку документів та/ або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку №6 Тендерної документації щодо наявності в Учасника процедури закупівлі пультів, технічних засобів охорони, засобів радіотехнічного зв’язку, наявність технічної можливості централізованого нагляду за системою тривожної сигналізації з постановкою на пульт централізованого спостереження завантажив файл «Кваліфікаційні довідки_листи.pdf», в якому наявна Довідка
від 22.11.2024 №493 про наявність пультів, технічних засобів охорони, засобів радіотехнічного зв’язку, наявність технічної можливості централізованого нагляду за системою тривожної сигналізації з постановкою на пульт централізованого спостереження (далі – Довідка №493).
Так, в Довідці №493 зазначено про наявність в Учасника пульта централізованого спостереження ПЗ «MISTO Security Platform» рівень S в кількості 1 одиниця.
Одночасно, Учасник в Довідці №493 зазначив, що «на підтвердження вище зазначеної інформації Учасник надає видаткові накладні та фото обладнання».
На підтвердження даної інформації, Учасник завантажив файл «07_ПУЛЬТ ЦС_Акт_договір_сертифікат_генератор_зарядна станція_видаткові.pdf», в якому знаходиться Договір купівлі – продажу №01-17/277 від 13 липня 2023 року укладений між ТОВ «Тірас -12» та ТОВ «ПАРТНЕРШІП» (далі – Договір №01-17/277), а також Акт прийому-передачі програмного забезпечення №ТР000002249 від 14.07.2023 згідно Договору №01-17/277 від 13.07.2023.
Відповідно до пункту 2.1 пункту 2 предмету договору ТОВ «Тірас -12» зобов’язується поставити ТОВ «ПАРТНЕРШІП» Примірника ПЗ «MISTO Security Platform» рівень S (надалі – Примірник ПЗ, а ТОВ «ПАРТНЕРШІП» зобов’язується оплатити і прийняти Примірник ПЗ.
Звертаємо увагу, що згідно з підпункту 1.3 пункту 1 Терміни та визначення Договору
№01-17/277 Примірник ПЗ «MISTO Security Platform» рівень S - це копія ПЗ «MISTO Security Platform» (та/або його компонентів) виражена в електронній формі, що передається каналами мережі Інтернет.
Також в підпункту 1.1 пункту 1 Терміни та визначення Договору №01-17/277 зазначено, що Система передавання тривожних сповіщень «MISTO Security Platform» (СПТС «MISTO Security Platform») – це технічні засоби, комп’ютерні програми, застосунки, пристрої, мережі та обладнання, що застосовуються для обміну інформацією між програмним забезпеченням «MISTO Security Platform» та системами тривожної сигналізації виробництва ТОВ «Тірас-12».
Додатково інформуємо, що відповідно до пункту 10.6 пункту 10 Центри спостереження та системи передавання тривожних сповіщень ДСТУ 3960-2000 «Системи тривожної сигналізації. системи охоронної і охоронно-пожежної сигналізації. Терміни та визначення» затвердженого наказом Держстандарту України від 6 квітня 2000 р. № 260 пульт централізованого спостереження - це прилад або пристрій, або сукупність спільно діючих приладів та пристроїв, що є складовою частиною системи передавання тривожних сповіщень, які з метою централізованого спостерігання за підохоронними зонами чи об'єктами здійснюють приймання, збирання, обробляння, зберігання та формування отриманої через транслятори або ретранслятори інформації в заданому вигляді, а також для дистанційного керування роботою складових частин системи передавання тривожних сповіщень.
Тобто, викладена інформація з урахуванням завантажених документів Учасником, свідчить про відсутність в Учасника наявності пульта централізованого спостереження ПЗ «MISTO Security Platform» рівень S, як це зазначено в Довідці №493. Оскільки, а ні СПТС «MISTO Security Platform», а ні ПЗ «MISTO Security Platform» не відповідає визначенню пульт централізованого спостереження, адже вони створені/ застосовуються лише для обміну інформацією, без її оброблення, зберігання та формуванню тощо, як це передбачено для ПЦС.
Крім того, Учасник в складі тендерної пропозиції не завантажив фото пульту централізованого спостереження, як це зазначено в Довідці №493 та має бути невід’ємною частиною тендерної пропозиції Учасника.
Таким чином, зазначене свідчить про маніпулювання, викривлення та недостовірність інформації в тендерній пропозиції Учасника, що в свою чергу спростовує достовірність інформації зазначеної в у Гарантійному листі від 22.11.2024 №518 (завантажений файл «05-Інші документи ТП.pdf»), який є не від’ємною частиною тендерної пропозиції Переможця.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: b0b529fda9a2433cac39d6bb9bb049bf
Заголовок пункту скарги: Не надано на працівників Листів-згод на обробку, використання, поширення та доступ до персональних
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Учасник на підтвердження кваліфікаційних вимог п.п. 7.4 п.7 Переліку документів та/ або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку №6 Тендерної документації щодо подання «Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних осіб, які надають свої персональні дані для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах» завантажив файл
«05-Інші документи ТП.pdf», в якому наявний Гарантійний лист від 22.11.2024 №508, яким Учасник підтверджує, що він є розпорядником персональних даних, зокрема, своїх працівників та Учасник має права на обробку, персональних даних, а також надання такого права Замовнику, як одержувачу персональних даних від імені суб’єкта (володільця).
Додатково інформуємо, що звернень від учасників стосовно надання роз’яснень чи внесення змін Замовником до тендерної документації в частині не надання учасниками листів-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних осіб, які будуть зазначені в тендерній пропозиції не надходили та відповідно зміни до Тендерної документації не вносились.
Відтак, факт подання Учасником тендерної пропозиції свідчить про погодження з умовами та вимогами тендерної документації Замовника.
В той же час інформуємо, що відповідно до норм Закону України «Про захист персональних даних», а саме пункту 3 статті 2 цього закону - суб’єкт персональних даних повинен надати згоду яка полягає в добровільному волевиявленні фізичної особи, на що в законі робиться особливе наголошення, (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди.
Дійсно, в пункті 2 статті 2 цього закону також зазначається, що володільцем персональних даних може бути як фізична так і юридична особа, яка визначає мету обробки персональних даних, встановлює склад цих даних та процедури їх обробки, якщо інше не передбачене законом.
Проте, враховуючи вимоги, що були передбачені в тендерній документації, учасник торгів не може та не має права подавати дозвіл на обробку персональних даних від свого імені (від імені володільця) через обов’язковість згоди суб’єкта персональних даних яким завжди виступає фізична особа, і від якої мають подаватися передбачені законодавством документи.
Зазначене свідчить, що Учасник не виконав умови кваліфікаційних вимог встановлених Замовником в тендерній документації, а саме: не надано на працівників Листів-згод на обробку, використання, поширення та доступ до персональних, як це вимагалося умовами тендерної документації.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)