-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
25П-003_79220000-2 – Податкові послуги (Послуги з митного оформлення вантажів)
Завершена
10 311 960.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 103 119.00 UAH
мін. крок: 1% або 103 119.00 UAH
Період уточнення:
31.10.2024 11:36 - 05.11.2024 00:00
Відповідь надана
Питання по тендеру
Номер:
fb2fc513de584fa1a6329ac0be178d9e
Дата опублікування:
04.11.2024 09:46
Опис:
Доброго дня, у нас є деякі запитання по ТП.
1. Я ФОП 3 групи, маю намір подати тендерну пропозицію (далі ТП) із зазначенням цінової пропозиції в розмірі 7 мільйонів гривень. Відповідно до підпункту 1 пункту 3 розділу 7, я повинен донарахувати ПДВ в розмірі 1 мільйон 400 тисяч грн, і зазначити в електронній системі закупівель вартість цінової пропозиції, з урахуванням ПДВ, а саме 8 мільйонів 400 тисяч грн. Чи вірно я розумію положення підпункту 1 пункту 3 розділу 7?
2. Відповідно до підпунктів 2 та 3 пункту 3 розділу 7, ціною договору вважається ціна ТП учасника без ПДВ. Наприклад, найбільш економічно вигідною ціною визнана моя цінова пропозиція, в розмірі 5 мільйонів грн. При укладанні договору, відповідно до вище зазначених підпунктів, 5 мільйонів гривень буде зазначено в якості ціни договору. Виходячи з системи оподаткування для ФОП 3 групи, дана сума договору 5 мільйонів грн. буде включати ПДФО в розмірі 5% і НЕ включатиме ПДВ, адже я не є його платником. Питання, чи вірно я розумію підпункти 2 та 3 пункту 3 розділу 7?
3. В пункті 2 додатку 1 до тендерної документації, на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, передбачене подання скан-копії договору, МД, відгука та акта виконаних робіт. При цьому підпунктом 8 пункту 4 розділу 5 передбачено, що подання документа учасником процедури закупівлі у складі ТП, що є сканованою копією оригінала документа, буде вважатися формальною (не суттєвою) помилкою. Роз'ясніть будь ласка, в якій формі подавати документи зазначені в пункті 2 додатку 1.
Дякую!!
І ще одне запитання:
Чи повинні ми надавати Лист-згоду на завернення Замовника до органів державної влади та Довіреність, так як в пункті 2 розділу 5 вказано, що Замовник має право звернутись за підтвердженням інформації до органів держ.влади, підприємств, установ, організацій відповідно до нашої компетенції? і якщо так, то на яку особу нам складати Довіреність? Дякую!!
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо:
1. Тендерна документація містить вичерпні вимоги щодо умов участі у процедурі закупівлі. Зокрема, згідно з пп.1 п.3 Розділу VII, при поданні тендерної пропозиції учасник зазначає вартість цінової пропозиції в електронній системі закупівель з урахуванням ПДВ. Саме від цієї вартості учасник буде робити крок пониження ціни під час електронного аукціону.
2. Тендерна документація містить вичерпні вимоги щодо умов участі у процедурі закупівлі для учасників-неплатників ПДВ, а саме:
o Згідно з пп.2 п.3 Розділу VII, переможець процедури закупівлі завантажує в електронну систему закупівель свою цінову пропозицію за результатами проведеного аукціону та оновлений проект договору з усіма додатками (при закупівлі робіт та послуг) без ПДВ згідно з результатами аукціону. У формі цінової пропозиції в додатку №2 до тендерної документації зазначається в п. 9 ціна за результатами аукціону з ПДВ 20% та в п. 9.1 оновлена ціна без ПДВ 20%.
o Згідно з пп.3 п.3 Розділу VII, ціною договору вважається ціна тендерної пропозиції учасника без ПДВ (п. 9.1 форми цінової пропозиції в додатку №2 до тендерної документації).
Таким чином, при формуванні ціни тендерної пропозиції учасник повинен включати також і вартість ПДВ, незалежно від того, чи є він платником єдиного податку, чи платником ПДВ. В свою чергу, переможець процедури закупівлі, який не є платником ПДВ, повинен завантажити оновлену цінову пропозицію за результатами аукціону, яка не включає ПДВ, та оновлений проект договору з усіма додатками у відповідності до цінової пропозиції.
3. Документи, зазначені у п. 2 Додатку 1 до тендерної документації, подаються учасником у формі скан-копій, тобто шляхом завантаження доступного для перегляду електронного документа, створеного за результатами сканування документа з фізичного (паперового) носія.
4. Дану умову тендерної документації встановлено у відповідності до п. 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178. Згідно з цим пунктом, замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
В свою чергу, вказаними умовами тендерної документації не передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції будь-яких документів щодо їхньої згоди або письмового уповноваження замовника для реалізації ним визначених Законом прав.
Дата відповіді:
05.11.2024 09:36