-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
25П-003_79220000-2 – Податкові послуги (Послуги з митного оформлення вантажів)
Завершена
10 311 960.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 103 119.00 UAH
мін. крок: 1% або 103 119.00 UAH
Номер:
86ecbb1eec5d4aceb363407254e3c386
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-11-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.02.2025 00:00
Період моніторингу:
11.02.2025 12:53 - 05.03.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.02.2025 № 44
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2024-10-31-004361-a 31.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «БРОКЕР-УКРАЇНА», ТОВ «ДАЛЕТ БРОК», ТОВ «ВЕЛТРАСТ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 31 жовтня 2024 року протокол № 390, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БРОКЕР-УКРАЇНА» (далі – ТОВ «БРОКЕР-УКРАЇНА»), повідомлення щодо обґрунтування аномально низької ціни до 13 листопада 2024 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13 листопада 2024 року № 439 про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, вимогу про усунення невідповідностей до 27 листопада 2024 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29 листопада 2024 року № 515 про відхилення тендерної пропозиції, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 16 грудня 2024 року № 19961-р/пк-пз, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ДАЛЕТ БРОК» (далі – ТОВ «ДАЛЕТ БРОК»), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕЛТРАСТ» (далі – ТОВ «ВЕЛТРАСТ»), вимогу про усунення невідповідностей до 19 грудня 2024 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30 грудня 2024 року № 090 про відхилення тендерної пропозиції, рішення Комісії АМКУ від 13 січня 2025 року № 482-р/пк-пз, вимогу про усунення невідповідностей до 22 січня 2025 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22 січня 2025 року № 041 про визначення переможця відкритих торгів, повідомлення про намір укласти договір від 22 січня 2025 року, договір про надання митно - брокерських послуг від 28 січня 2025 року № УГВ 53/30-25, вартістю 6 321 666,60 гривень без ПДВ, пояснення на запит Держаудитслужби, отримані 18 лютого 2025 року через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
04.03.2025 18:07 - 08.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
04.03.2025 18:07
Запити/Пояснення
Номер:
18776fb66e744facb28fcae6dfce694f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.02.2025 12:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі 25П-003_79220000-2 – Податкові послуги (Послуги з митного оформлення вантажів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-31-004361-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
ee94dd1b45c246f1bcecc416ea4fd984
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
18.02.2025 15:35
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури закупівлі 25П-003_79220000-2 – Податкові послуги (Послуги з митного оформлення вантажів) (ID: UA-2024-10-31-004361-a) надаємо відповідну інформацію та документи.