• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015:03410000-7 - Деревина (Деревина паливна твердих порід)

Завершена

924 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 620.00 UAH
Період уточнення: 18.10.2024 18:48 - 26.10.2024 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 0f2db42943f64e639128b90b51cc1141
Дата опублікування: 23.10.2024 13:43
Опис: Яким законом регламентується дана вимога довідка в довільній формі із зазначенням місць постійного лісокористування, з яких планується здійснювати постачання товару.
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за ваше запитання. Щодо вимоги надання довідки в довільній формі із зазначенням місць постійного лісокористування, з яких планується здійснювати постачання товару, повідомляємо, що ця відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі» та є частиною заходів, спрямованих на забезпечення прозорості та легальності походження продукції, що постачається. Відповідно до пункту 33 частини 1 сатті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана довідка є додатковим підтвердженням того, що учасник має доступ до легальних ресурсів деревини, що дозволить забезпечити поставку товару відповідно до вимог тендерної документації. Надання цієї інформації у довільній формі не обтяжує учасників і не обмежує конкуренцію, оскільки не вимагає конкретної форми, а лише містить базову інформацію про місця лісокористування. Таким чином, ця вимога допомагає забезпечити відповідність учасника законодавчим вимогам та підтверджує можливість легального постачання деревини, без порушення чинних нормативних актів.
Дата відповіді: 24.10.2024 14:02
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: d3899ce8f5e24c65a7e4b2a11c34e63e
Дата опублікування: 23.10.2024 13:40
Опис: Учасник зазначає, що відповідно до додатку №2 Документації Замовником встановлено наступну вимогу: "Учасник повинен повинен надати копію чинного договору з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем) та/або договір/договори з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем) на закупівлю деревини непромислового використання твердолистяних порід (1 групи), що укладені в 2024 році. У разі, якщо договір/договори з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем) на закупівлю деревини непромислового використання твердолистяних порід (1 групи) укладені протягом 2024 року, то учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист в довільній формі про те, що товар за відповідним договором/договорами зберігається на складі учасника. У разі, якщо учасником є постійний лісокористувач, в складі пропозиції надається лісовий (лісорубний) квиток та довідка в довільній формі із зазначенням місць постійного лісокористування, з яких планується здійснювати постачання товару дана вимога дискримінує, разом з тим, тимчасові лісокористувачі на підставі договорів постійного лісокористувача із тимчасовим лісокористувачем зможе виконати дані вимоги та поставити замовнику товар, який вимагається у зазначеній закупівлі. Учасник вважає, що такі вимоги є дискримінаційним та такими, що обмежують конкуренцію, у зв'язку з наступним. Встановлення підтвердження за вище зазначеними документами призводить до обмеження потенційної участі учасників в цій процедурі закупівлі. Згідно з Порядком видачі спеціальних дозволів на використання лісових ресурсів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2007 No 761, містить інформацію про те, що лісовий квиток - видається лісозаготівникам – спеціальним державним суб’єктам господарювання як вид спеціального дозволу на рубку та заготівлю лісової продукції. Таким чином, дані умови є дискримінаційними, оскільки у сукупності з іншими зазначеними характеристиками до предмета закупівлі призводить до обмеження потенційної участі учасників в даній процедурі закупівлі. ПРОСИМО ЗАБРАТИ ДАНІ ВИМОГИ І ВНЕСТИ ЗМІНИ В НОВІЙ РЕДАКЦІЇ .
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за ваше запитання та висловлену стурбованість. Щодо зазначених вами вимог у Додатку № 2 до тендерної документації, а саме: «З метою підтвердження легального походження товару, що пропонується для постачання Замовнику учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію чинного договору з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем) та/або договір/договори з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем) на закупівлю деревини непромислового використання твердолистяних порід (1 групи), що укладені в 2024 році. У разі, якщо договір/договори з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем) на закупівлю деревини непромислового використання твердолистяних порід (1 групи) укладені протягом 2024 року, то учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист в довільній формі про те, що товар за відповідним договором/договорами зберігається на складі учасника. У разі, якщо учасником є постійний лісокористувач, в складі пропозиції надається лісовий (лісорубний) квиток та довідка в довільній формі із зазначенням місць постійного лісокористування, з яких планується здійснювати постачання товару.», хочемо наголосити, що вони були включені з метою забезпечення надійності та легальності постачання товару, який відповідає всім встановленим нормативам та вимогам чинного законодавства України. Вимога щодо надання документів про походження деревини спрямована на підтвердження законності заготівлі деревини, а також для уникнення випадків постачання нелегально зрубаних ресурсів. Зокрема, для учасників передбачено можливості підтвердження правовідносин, а саме: «учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію чинного договору з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем) та/або договір/договори з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем) на закупівлю деревини непромислового використання твердолистяних порід (1 групи), що укладені в 2024 році.» Також у випадках, коли деревина вже заготовлена та зберігається на складі учасника, передбачено надання гарантійного листа про наявність товару. Це спрямоване на підтвердження готовності учасника виконати умови договору в терміни, що зазначені у тендерній документації. Щодо вимоги про лісорубний квиток, звертаємо увагу, що це документ, який підтверджує законність заготівлі деревини і видається відповідно до чинного законодавства суб'єктам, які мають відповідні права на заготівлю лісових ресурсів. Тому вимога щодо надання лісорубного квитка встановлена з метою дотримання законодавства і забезпечення прозорості походження лісової продукції. Таким чином, вимоги, встановлені Замовником, є обґрунтованими, законними та не обмежують конкуренцію, оскільки не виключають участь учасників, участь тимчасових лісокористувачів, участь постійних лісокористувачів за наявності відповідних підтверджуючих документів. Водночас вони спрямовані на забезпечення надійності постачання та відповідності товару вимогам законодавства. У разі подальших запитань або потреби в додаткових роз’ясненнях, просимо звертатися.
Дата відповіді: 24.10.2024 14:00
Відповідь надана

Невідповідність ТД

Номер: ffde22868391480aad6a9fda7f873c92
Дата опублікування: 23.10.2024 12:53
Опис: У відповідності до ТУ У 16.1-00994207-005:2018; деревина яка відноситься до 1 групи має такі породи (1 а група - береза, дуб, бук, ясень, граб, клен, в’яз, модрина;) а у вас зазначено твердолистяні породи (бук, граб, дуб, ясен) , а також товщина деревини згідно ТУ (від 2 см і більше) у вас зазначено (від 20 сантиметрів і більше) отже невідповідність ТУ . Просимо внести зміни у відповідності до чинного ТУ. У крайньому разі будемо оскаржувати в АМКУ !!!
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення. Щодо зауваження стосовно деревини, яка відноситься до 1 групи, повідомляємо наступне. У тендерній документації Замовником було вказано конкретні породи твердолистяної деревини, які в першу чергу відповідають нашим потребам, зокрема це бук, граб, дуб, ясен. Ці породи є поширеними та мають необхідні властивості для забезпечення енергоефективності та відповідності потребам закладів освіти нашої громади. Водночас, ми врахуємо можливість включення інших порід деревини, які належать до 1 групи, відповідно до ТУ У 16.1-00994207-005:2018 та внесемо відповідні зміни до тендерної документації Щодо товщини деревини, зазначеної в тендерній документації, маємо уточнити, що вимога про товщину від 20 сантиметрів є встановленою нами з урахуванням потреб в експлуатації та специфічних умов використання паливної деревини. Товщина від 20 сантиметрів і більше забезпечує ефективність зберігання тепла та зменшення витрат на опалення. Проте, ми розглянемо можливість та внесемо зміни до тендерної документації відповідно до технічних умов. Наша мета — забезпечити закупівлю товару, який найкраще відповідає нашим потребам, але ми завжди готові до конструктивного діалогу та внесення обґрунтованих змін. У разі виникнення подальших питань або потреби в додаткових роз'ясненнях, просимо звертатися.
Дата відповіді: 24.10.2024 14:00
Відповідь надана

дискримінаційні вимоги

Номер: 23d75129f6bf430cafdc9fee47e833dd
Дата опублікування: 19.10.2024 21:26
Опис: Відповідно до вимоги в додаткових умовах Додатку 2. до тендерної документації Замовник встановив: «З метою підтвердження легального походження товару, що пропонується для постачання Замовнику учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію чинного договору з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем). У разі, якщо учасником є постійний лісокористувач, в складі пропозиції надається лісовий (лісорубний) квиток та довідка в довільній формі із зазначенням місць постійного лісокористування, з яких планується здійснювати постачання товару.» Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Своїми діями, щодо встановлення дискримінаційної вимоги Замовник створює штучні перешкоди для участі в закупівлі всіх охочих учасників закупівлі деревини. На сьогоднішній час, будь-який підприємець чи юридична особа може взяти участь в аукціоні по купівлі деревини по всій Україні. Відповідно до пункту 4.2. регламенту з організації та проведення біржових торгів з купівлі-продажу необробленої деревини та пиломатеріалів на товарній біржі - Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКА УНІВЕРСАЛЬНА БІРЖА" зазначено: Для ініціювання проведення аукціону з купівлі учасник торгів (покупець) подає Біржі заявку на проведення аукціону не пізніше, ніж за 5 (п'ять) календарних днів до дати проведення аукціону. Заявка на проведення аукціону з купівлі необробленої деревини може бути ініційована лише на поточний квартал, в якому подається заявка. На нашу думку, Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати чинний договір з постійним або тимчасовим лісокористувачем, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Існує аналогічне Рішення АМКУ № 8007-р/пк-пз від 06.05.2024 згідно якого, Скаржник оскаржував вимогу тендерної документації про надання договору з постійним або тимчасовим лісокористувачем, або договір з власником лісу, (якщо він таким не є), що укладені в 2024 р (на етапі подання пропозиції). Орган Оскарження в ході розгляду даного питання встановив, що Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати договір з постійним або тимчасовим лісокористувачем, або договір з власником лісу, (якщо він таким не являється) діючий саме на 2024, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. (Рішення АМКУ № 8007-р/пк-пз від 06.05.2024 надаємо в якості доказу до цієї вимоги) Адже, логічний порядок дій є наступним. Спочатку учасник подає тендерну пропозицію, бере участь у аукціоні, а після перемоги в закупівлі на дрова, враховуючи ціну за результатом аукціону, підписує договір з постійним або тимчасовим лісокористувачем. Для Учасника як вигодоотримувача за договором закупівлі немає жодного раціонального обґрунтування закупляти сировину наперед та очікувати спочатку оголошення закупівлі, а вже потім очікувати результати розгляду своєї тендерної пропозиції. При цьому, вартість деревини є не стабільною і її закупка «на перед» може призвести до зайвих затрат, а у випадку не визначенням нас переможцем ще й призведе до значної матеріальної шкоди Скаржника. У зв’язку з чим, просимо внести зміни в додаткових умовах Додатку 2. до тендерної документації та викласти його в новій редакції. В крайньому разі будемо звертатися в АМКУ !!!
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовником у відповідь на Ваше звернення внесено зміни до тендерної документації. Дякуємо за уважність!
Дата відповіді: 22.10.2024 21:35