-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:03410000-7 - Деревина (Деревина паливна твердих порід)
Завершена
924 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 620.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 620.00 UAH
Період оскарження:
18.10.2024 18:48 - 26.10.2024 00:00
Скарга
Скасована
КЕП
Замовником було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-10-18-014474-a При цьому, Замовником були порушені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а сааме недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Фактичні обставини 18 жовтня 2024 р. Замовником було оприлюднено закупівлю UA-2024-10-18-014474-a ДК 021:2015: 03410000-7 - Деревина (Деревина паливна твердих порід) , тендерну документацію та додатки до неї, у складі яких є дискримінаційні вимоги..
Номер:
8fbe61fc4b7540f2b46d7a31b5f7a255
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-18-014474-a.b1
Назва:
Замовником було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-10-18-014474-a При цьому, Замовником були порушені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а сааме недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Фактичні обставини 18 жовтня 2024 р. Замовником було оприлюднено закупівлю UA-2024-10-18-014474-a ДК 021:2015: 03410000-7 - Деревина (Деревина паливна твердих порід) , тендерну документацію та додатки до неї, у складі яких є дискримінаційні вимоги..
Скарга:
Відповідно до вимоги в додаткових умовах Додатку 2. до тендерної документації Замовник встановив:
«З метою підтвердження легального походження товару, що пропонується для постачання Замовнику учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію чинного договору з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем). У разі, якщо учасником є постійний лісокористувач, в складі пропозиції надається лісовий (лісорубний) квиток та довідка в довільній формі із зазначенням місць постійного лісокористування, з яких планується здійснювати постачання товару.»
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Своїми діями, щодо встановлення дискримінаційної вимоги Замовник створює штучні перешкоди для участі в закупівлі всіх охочих учасників закупівлі деревини.
На сьогоднішній час, будь-який підприємець чи юридична особа може взяти участь в аукціоні по купівлі деревини по всій Україні. Відповідно до пункту 4.2. регламенту з організації та проведення біржових торгів з купівлі-продажу необробленої деревини та пиломатеріалів на товарній біржі - Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКА УНІВЕРСАЛЬНА БІРЖА" зазначено:
Для ініціювання проведення аукціону з купівлі учасник торгів (покупець) подає Біржі заявку на проведення аукціону не пізніше, ніж за 5 (п'ять) календарних днів до дати проведення аукціону.
Заявка на проведення аукціону з купівлі необробленої деревини може бути ініційована лише на поточний квартал, в якому подається заявка. На нашу думку, Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати чинний договір з постійним або тимчасовим лісокористувачем, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Існує аналогічне Рішення АМКУ № 8007-р/пк-пз від 06.05.2024 згідно якого, Скаржник оскаржував вимогу тендерної документації про надання договору з постійним або тимчасовим лісокористувачем, або договір з власником лісу, (якщо він таким не є), що укладені в 2024 р (на етапі подання пропозиції). Орган Оскарження в ході розгляду даного питання встановив, що Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати договір з постійним або тимчасовим лісокористувачем, або договір з власником лісу, (якщо він таким не являється) діючий саме на 2024, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. (Рішення АМКУ № 8007-р/пк-пз від 06.05.2024 надаємо в якості доказу до цієї вимоги)
Адже, логічний порядок дій є наступним. Спочатку учасник подає тендерну пропозицію, бере участь у аукціоні, а після перемоги в закупівлі на дрова, враховуючи ціну за результатом аукціону, підписує договір з постійним або тимчасовим лісокористувачем.
Для Учасника як вигодоотримувача за договором закупівлі немає жодного раціонального обґрунтування закупляти сировину наперед та очікувати спочатку оголошення закупівлі, а вже потім очікувати результати розгляду своєї тендерної пропозиції. При цьому, вартість деревини є не стабільною і її закупка «на перед» може призвести до зайвих затрат, а у випадку не визначенням нас переможцем ще й призведе до значної матеріальної шкоди Скаржника.
У зв’язку з чим, просимо внести зміни в додаткових умовах Додатку 2. до тендерної документації та викласти його в новій редакції.
В крайньому разі будемо звертатися в АМКУ !!!
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення від 06.05.2024 _ 8007.pdf 19.10.2024 21:20
- sign.p7s 19.10.2024 21:22
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
19.10.2024 21:22
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c310d60b710842c2b4d79ba733572784
Заголовок пункту скарги:
У додатку №2 є дискримінаційні вимоги.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до вимоги в додаткових умовах Додатку 2. до тендерної документації Замовник встановив:
«З метою підтвердження легального походження товару, що пропонується для постачання Замовнику учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію чинного договору з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем). У разі, якщо учасником є постійний лісокористувач, в складі пропозиції надається лісовий (лісорубний) квиток та довідка в довільній формі із зазначенням місць постійного лісокористування, з яких планується здійснювати постачання товару.»
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Своїми діями, щодо встановлення дискримінаційної вимоги Замовник створює штучні перешкоди для участі в закупівлі всіх охочих учасників закупівлі деревини.
На сьогоднішній час, будь-який підприємець чи юридична особа може взяти участь в аукціоні по купівлі деревини по всій Україні. Відповідно до пункту 4.2. регламенту з організації та проведення біржових торгів з купівлі-продажу необробленої деревини та пиломатеріалів на товарній біржі - Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКА УНІВЕРСАЛЬНА БІРЖА" зазначено:
Для ініціювання проведення аукціону з купівлі учасник торгів (покупець) подає Біржі заявку на проведення аукціону не пізніше, ніж за 5 (п'ять) календарних днів до дати проведення аукціону.
Заявка на проведення аукціону з купівлі необробленої деревини може бути ініційована лише на поточний квартал, в якому подається заявка. На нашу думку, Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати чинний договір з постійним або тимчасовим лісокористувачем, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Існує аналогічне Рішення АМКУ № 8007-р/пк-пз від 06.05.2024 згідно якого, Скаржник оскаржував вимогу тендерної документації про надання договору з постійним або тимчасовим лісокористувачем, або договір з власником лісу, (якщо він таким не є), що укладені в 2024 р (на етапі подання пропозиції). Орган Оскарження в ході розгляду даного питання встановив, що Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати договір з постійним або тимчасовим лісокористувачем, або договір з власником лісу, (якщо він таким не являється) діючий саме на 2024, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. (Рішення АМКУ № 8007-р/пк-пз від 06.05.2024 надаємо в якості доказу до цієї вимоги)
Адже, логічний порядок дій є наступним. Спочатку учасник подає тендерну пропозицію, бере участь у аукціоні, а після перемоги в закупівлі на дрова, враховуючи ціну за результатом аукціону, підписує договір з постійним або тимчасовим лісокористувачем.
Для Учасника як вигодоотримувача за договором закупівлі немає жодного раціонального обґрунтування закупляти сировину наперед та очікувати спочатку оголошення закупівлі, а вже потім очікувати результати розгляду своєї тендерної пропозиції. При цьому, вартість деревини є не стабільною і її закупка «на перед» може призвести до зайвих затрат, а у випадку не визначенням нас переможцем ще й призведе до значної матеріальної шкоди Скаржника.
У зв’язку з чим, просимо внести зміни в додаткових умовах Додатку 2. до тендерної документації та викласти його в новій редакції.
В крайньому разі будемо звертатися в АМКУ !!!
«З метою підтвердження легального походження товару, що пропонується для постачання Замовнику учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію чинного договору з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем). У разі, якщо учасником є постійний лісокористувач, в складі пропозиції надається лісовий (лісорубний) квиток та довідка в довільній формі із зазначенням місць постійного лісокористування, з яких планується здійснювати постачання товару.»
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Своїми діями, щодо встановлення дискримінаційної вимоги Замовник створює штучні перешкоди для участі в закупівлі всіх охочих учасників закупівлі деревини.
На сьогоднішній час, будь-який підприємець чи юридична особа може взяти участь в аукціоні по купівлі деревини по всій Україні. Відповідно до пункту 4.2. регламенту з організації та проведення біржових торгів з купівлі-продажу необробленої деревини та пиломатеріалів на товарній біржі - Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКА УНІВЕРСАЛЬНА БІРЖА" зазначено:
Для ініціювання проведення аукціону з купівлі учасник торгів (покупець) подає Біржі заявку на проведення аукціону не пізніше, ніж за 5 (п'ять) календарних днів до дати проведення аукціону.
Заявка на проведення аукціону з купівлі необробленої деревини може бути ініційована лише на поточний квартал, в якому подається заявка. На нашу думку, Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати чинний договір з постійним або тимчасовим лісокористувачем, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Існує аналогічне Рішення АМКУ № 8007-р/пк-пз від 06.05.2024 згідно якого, Скаржник оскаржував вимогу тендерної документації про надання договору з постійним або тимчасовим лісокористувачем, або договір з власником лісу, (якщо він таким не є), що укладені в 2024 р (на етапі подання пропозиції). Орган Оскарження в ході розгляду даного питання встановив, що Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати договір з постійним або тимчасовим лісокористувачем, або договір з власником лісу, (якщо він таким не являється) діючий саме на 2024, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. (Рішення АМКУ № 8007-р/пк-пз від 06.05.2024 надаємо в якості доказу до цієї вимоги)
Адже, логічний порядок дій є наступним. Спочатку учасник подає тендерну пропозицію, бере участь у аукціоні, а після перемоги в закупівлі на дрова, враховуючи ціну за результатом аукціону, підписує договір з постійним або тимчасовим лісокористувачем.
Для Учасника як вигодоотримувача за договором закупівлі немає жодного раціонального обґрунтування закупляти сировину наперед та очікувати спочатку оголошення закупівлі, а вже потім очікувати результати розгляду своєї тендерної пропозиції. При цьому, вартість деревини є не стабільною і її закупка «на перед» може призвести до зайвих затрат, а у випадку не визначенням нас переможцем ще й призведе до значної матеріальної шкоди Скаржника.
У зв’язку з чим, просимо внести зміни в додаткових умовах Додатку 2. до тендерної документації та викласти його в новій редакції.
В крайньому разі будемо звертатися в АМКУ !!!
×
-
Назва доказу:
Аналогічне Рішення АМКУ № 8007-р/пк-пз від 06.05.2024
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 06.05.2024 _ 8007.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо внести зміни в додаткових умовах Додатку 2. до тендерної документації та викласти його в новій редакції. В крайньому разі будемо звертатися в АМКУ !!!