-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:03410000-7 - Деревина (Деревина паливна твердих порід)
Завершена
924 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 620.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 620.00 UAH
Номер:
3d9f07f32119402c9895c7940a1575f9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-09-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.12.2024 00:00
Період моніторингу:
09.12.2024 10:50 - 31.12.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.12.2024 № 65-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 09.12.2024 № 65-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-10-18-014474-a 18.10.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час складання та затвердження тендерної документації встановлено порушення абзацу десятого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови № 710, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на дотримання вимог абзацу десятого пункту 28 Особливостей та недопущення встановлених порушень в подальшому (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 грудня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 19.09.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості) та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, молоді, спорту, культури і туризму Горінчівської сільської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18 жовтня 2024 року №71 зі змінами, внесеними протокольними рішеннями уповноваженої особи від 22 жовтня 2024 року № 72 та від 23 жовтня 2024 року № 73; відповіді Замовника, надані через електронну систему закупівель на звернення за роз’ясненнями до процедури закупівель; тендерну пропозицію фізичної особи підприємця ГРОШЕВ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ (далі – ФОП «ГРОШЕВ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ»); протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ФОП «ГРОШЕВ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ» від 01.11.2024 року №77; протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції переможця ФОП «ГРОШЕВ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ» від 12.11.2024 року №85; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КАР'ЄР 2018 ПЛЮС» (далі – ТОВ «КАР'ЄР 2018 ПЛЮС»); протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «КАР'ЄР 2018 ПЛЮС» від 12.11.2024 року №86; тендерну пропозицію ФІЛІЯ «ХУСТСЬКЕ ЛІСОВЕ ДОСЛІДНЕ ГОСПОДАРСТВО» ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЛІСИ УКРАЇНИ»; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ФІЛІЄЮ «ХУСТСЬКЕ ЛІСОВЕ ДОСЛІДНЕ ГОСПОДАРСТВО» ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЛІСИ УКРАЇНИ» від 13.11.2024 № 87; повідомлення про намір укласти договір від 13.11.2024 року; договір про закупівлю від 21.11.2024 №245/114; додаткову угоду до договору від 29.11.2024 №1; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 10 та 11 грудня 2024 року.
Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей встановлено наступне.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей.
Так, згідно з абзацом десятим пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
За результатами моніторингу установлено, що Замовником в електронній системі закупівель 18 жовтня 2024 року оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товару, яка не містить окремого додатку з переліком документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та окремого додатку з переліком документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, чим не дотримано вимог абзацу десятого пункту 28 Особливостей.
Окрім того, під час моніторингу встановлено, що протокольними рішеннями уповноваженої особи від 22 жовтня 2024 року № 72 та від 23 жовтня 2024 року № 73 до тендерної документації вносилися зміни, проте під час внесення змін Замовником також не було враховано вищеописані вимоги абзацу десятого пункту 28 Особливостей.
Враховуючи викладене, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час складання та затвердження тендерної документації встановлено порушення абзацу десятого пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень:
16.12.2024 13:19 - 31.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
16.12.2024 13:19
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
13-02-0020/2025
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 16 грудня 2024 року (ID моніторингу: UA-M-2024-12-09-000009), повідомляємо, що за результатами проведення моніторингу щодо Закупівлі ДК 021:2015: 03410000-7 - Деревина (Деревина паливна твердих порід) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-18-014474-a Закупівля на prozorro.gov.ua.), із уповноваженою особою проведено роз'яснювальну роботу щодо недопущення зазначених порушень вимог абз.10 п.28 Особливостей № 1178 у майбутньому, та винесене попередження. Також, уповноважену особу буде направлено на додаткові навчання з питань організації та здійснення публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
18.12.2024 11:16
Запити/Пояснення
Номер:
3aa1ba7d63694fd99341b9145ff341a6
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
10.12.2024 14:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015:03410000-7 - Деревина (Деревина паливна твердих порід)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-18-014474-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі? У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
422d9a6856e544d8acf98fd4b85bce3e
Назва:
Відповідь на моніторинговий запит
Дата опублікування:
13.12.2024 12:27
Опис:
Відповідно до Вашого моніторингового запиту щодо Закупівлі ДК 021:2015: 03410000-7 - Деревина (Деревина паливна твердих порід) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-10-18-014474-a Закупівля на prozorro.gov.ua. Органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором:
ID моніторингу: UA-M-2024-12-09-000009
1. У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне, що дана Закупівля проводиться відповідно до вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), та Закону України «Про публічні закупівлі». Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Очікувана вартість предмета закупівлі, передбачена кошторисами, уточненими річними розписами, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на Товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснено з урахуванням роз’яснення Мінекономіки «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі» від 20.08.2019 р. № 3301-04/34980-06, наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», на підставі моніторингу учасників ринку комерційних пропозицій із зазначенням актуальних цін, а також інфолиста Мінекономіки «Щодо передумов здійснення закупівель розпорядниками бюджетних коштів» від 10.09.2020 р. № 3304-04/55366-06, здійснювався замовником шляхом моніторингу середньо ринкових цін на деревину (Дрова паливні твердих порід), актуальних на момент моніторингу. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель, а також враховуючи цінову довідку філії «Хустське лісове дослідне господарство» Державного спеціалізованого господарського підприємства «ЛІСИ УКРАЇНИ». До цього ж, оскільки власного веб-сайте немає, надаємо посилання на сторінку веб-сайту Горінчівської сільської ради, (https://gromada.org.ua/gromada/gorinchivska/news/1733991618/), де вказана дата та час опублікування даного обгрунтування та на якому розміщено характеристики предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (додається саме обгрунтування додаток № 1).
Також дана закупівля проводилася на підставі розпорядчих документів, а саме:
- Наказу про затвердження паспортів бюджетних програм на 2024 рік (від 08.02.2024р. №01-19/9, додаток № 2)
- Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2024 рік. (додаток № 3)
- Кошторис на 2024 рік (від 19 січня 2024 року, 24 січня 2024 року) (додаток № 4).
Також надаємо уточнений річний розпис Бюджету на 18.10.2024 року (додаток № 5) та цінову довідку філії «Хустське лісове дослідне господарство» Державного спеціалізованого господарського підприємства «ЛІСИ УКРАЇНИ» (додаток 6)
2. Технічні вимоги до предмету закупівлі були визначені на підставі аналізу закупівель Замовника у попередні роки, а саме – кількість була передбачена у відповідності до граничних норм підтримання тепла у приміщеннях в опалювальний період та у відповідності до потреби, обрахованої замовником на основі фактичного використання деревини у закладах дошкільної освіти та закладах загальної середньої освіти Горінчівської сільської ради у попередньому році, попередніх роках (враховуючи тривалі канікули в опалювальний період, зміни у структурі навчального року) що спричинено відключеннями електроенергії та попердніх роках враховуючи їх функціонування без тривалих канікул в опалювальний період, та відповідно функціонуванням закладів, враховуючи технічні параметри котлів, пічного опалення, а також обсягу фінансування. Якісні та технічні характеристики встановлені виходячи з вимог законодавства України щодо якості товарів. Зазначений предмет закупівлі відповідає діючим на цю продукцію технічним умовам та нормам.
Номер:
1d23447240774d1cabc59230f8244cb8
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
11.12.2024 14:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015:03410000-7 - Деревина (Деревина паливна твердих порід)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-10-18-014474-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Просимо надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 29.11.2024 № 1 до договору про закупівлю від 21.11.2024 № 245/114 щодо продовження строку поставки товару до 20 грудня 2024 року.
2. Умовами тендерної документації вимагається, що переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 4% від вартості договору.
Враховуючи зазначене, необхідно надати інформацію та підтвердні документи щодо надання переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до встановлених у тендерній документації вимог.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f031f1ff5d9e42fa9349e0b7b60e7907
Назва:
Відповідь на моніторинговий запит
Дата опублікування:
13.12.2024 12:29
Опис:
1. У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне, що дана Закупівля проводиться відповідно до вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), та Закону України «Про публічні закупівлі». На виконання пункту 5 Розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, Переможець процедури закупівлі надав забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Надсилаємо відповідні документи забезпечення виконання договору (сканкопію оригінала банківської гарантії).
2. Також, у відповідь на ваш запит щодо підстав укладання Додаткової угоди від 29.11.2024 № 1 до договору про закупівлю від 21.11.2024 № 245/114 щодо продовження строку поставки товару до 20 грудня 2024 року, надсилаємо лист обґрунтування від Переможця процедури щодо необхідності продовження строку поставки.