• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

"Капітальний ремонт покрівлі Ліцею № 15 за адресою: вул. Синельникова Кирила, 2А, м. Павлоград, Дніпропетровська обл."

Завершена

9 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 46 500.00 UAH
Період уточнення: 26.09.2024 15:14 - 08.10.2024 00:00
Відповідь надана

Питання

Номер: 5553d35d723b42508d9fcbfd576201e5
Дата опублікування: 07.10.2024 11:12
Опис: Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Враховуючи наведене, повторно звертаємось до вас з запитаннями, якщо необхідності ознайомитись з об'єктом не має: учасники можуть надавати лист-пояснення щодо неможливості здійснення виїзду та/або відсутності необхідності оглядати об’єкт? Відповідні листи розглядаються, як виконання зазначеної вимоги? Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник. Вимога зазначена замовником відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою добросовісної конкуренції серед учасників, зокрема всіляко сприяє, принципам відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, максимальної економії, ефективності використання коштів, запобігання корупційним діям і зловживанням, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Наявність акту обстеження впроваджується для підвищення якості тендерної закупівлі, та як протидія ціновому демпінгу недобросовісним учасникам. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», зокрема обстеження об’єкту. Якщо учаснику накладно виїхати для проведення обстеження, то чи в змозі він буде це здійснювати в подальшому для надання послуг. Ваша вимога про внесення зміни до тендерної документації, в частині вилучення вимоги щодо надання довідки про відвідування та огляд об’єкта, або надати лист-пояснення щодо неможливості здійснення виїзду та/або відсутності необхідності оглядати об’єкт, може розцінюватися як надання саме переваги та зменшення рівного здійснення прав, та дискримінація для інших учасників, які склали вказаний акт про огляд об'єкта Замовника з дати оголошення закупівлі. Виходячи з наведеного, можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. У зв’язку з тим, що кожен учасник має можливість виконати умови оголошення про проведення закупівлі, це не обмежує коло потенційних учасників і це не є дискримінацією для учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту документації, яка не суперечить законодавству.
Дата відповіді: 10.10.2024 13:48
Відповідь надана

питання

Номер: 3d26814c9ad84ca69905e7581f3bd64e
Дата опублікування: 07.10.2024 11:11
Опис: Замовнику, навіщо копіювати з відкритих джерел (https:/dzplatforma.com.ua, https:/radnuk.com.ua) інформацію яку ми бачимо не вперше та надавати відповідь некоректно? По-перше, ви посилаєтесь на постанову від 24.06.2020 року у справі № 826/15639/17 де суттю розгляду надання учасником копії сертифіката на виготовлення у відповідності до ГОСТ 6465-76, а предмет закупівлі згідно з ЄЗС ДК 021:2015 - 44810000-1. «Фарби» (Придбання фарб), а по-друге зверніть увагу на те, що постанова датується 2020 роком. Ще раз уважно, прочитайте запитання поставлене нами та внесіть зміни до тендерної документації.
Відповідь: Буде прийнято до уваги.
Дата відповіді: 10.10.2024 11:48
Відповідь надана

Щодо акту обстеження

Номер: 09ae04ea781c4ec4aaf90956923b145b
Дата опублікування: 07.10.2024 09:03
Опис: Шановний Замовнику, доводимо до вашого відома, що для здійснення капітального ремонту потрібно розробити проектну документацію на підставі якою буде сформовано проектно кошторисну документацію. Кошторисна документація складається за дефектним актом, у якому визначаються фізичні об’єми будівельних робіт та умови їх виконання. У разі реалізації проектів будівництва із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, незалежно від категорії складності об’єктів обов’язковій експертизі підлягає кошторисна частина проектної документації відповідно до вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» і Порядку затвердження проектів будівництва та здійснення їх експертизи, затвердженого постановою КМУ від 11.05.2011 № 560. Відповідно до п.п. 3 п. 4 ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» обов’язковій експертизі підлягають проекти будівництва об’єктів, які споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тис. грн, - щодо кошторисної частини проектної документації. В період дії воєнного стану у п. 10 Порядку № 560 уточнено, що під час дії воєнного стану обов’язковій експертизі підлягають проекти будівництва щодо кошторисної частини, якщо їх кошторисна вартість перевищує 1 млн. грн. Проект будівництва це документація на будівництво об’єктів та комплексів (будов), розроблену для нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту на таких стадіях проектування, як техніко-економічне обґрунтування, техніко-економічний розрахунок, ескізний проект, проект, робочий проект (п. 2 Порядку № 560). Враховуючи наведене, переконливо просимо вас внести зміни до тендерної документації, в частині вилучення вимоги щодо надання довідки про відвідування та огляд об’єкта, або надати можливість Учасникам надавати лист-пояснення щодо неможливості здійснення виїзду та/або відсутності необхідності оглядати об’єкт.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник. Вимога зазначена замовником відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою добросовісної конкуренції серед учасників, зокрема всіляко сприяє, принципам відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, максимальної економії, ефективності використання коштів, запобігання корупційним діям і зловживанням, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Наявність акту обстеження впроваджується для підвищення якості тендерної закупівлі, та як протидія ціновому демпінгу недобросовісним учасникам. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», зокрема обстеження об’єкту. Якщо учаснику накладно виїхати для проведення обстеження, то чи в змозі він буде це здійснювати в подальшому для надання послуг. Ваша вимога про внесення зміни до тендерної документації, в частині вилучення вимоги щодо надання довідки про відвідування та огляд об’єкта, або надати лист-пояснення щодо неможливості здійснення виїзду та/або відсутності необхідності оглядати об’єкт, може розцінюватися як надання саме переваги та зменшення рівного здійснення прав, та дискримінація для інших учасників, які склали вказаний акт про огляд об'єкта Замовника з дати оголошення закупівлі. Виходячи з наведеного, можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. У зв’язку з тим, що кожен учасник має можливість виконати умови оголошення про проведення закупівлі, це не обмежує коло потенційних учасників і це не є дискримінацією для учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту документації, яка не суперечить законодавству.
Дата відповіді: 10.10.2024 13:47
Відповідь надана

Питання

Номер: 2b92beb4eb1e429e8137b3880cd14a96
Дата опублікування: 04.10.2024 14:54
Опис: Замовнику! Звертаємо увагу, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначаються замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону. На виконання вимог тендерної документації замовника у складі тендерної пропозиції учасники надають розрахунок ціни тендерної пропозиції, який складається з договірної ціни тендерної пропозиції, пояснювальної записки, підсумкової відомості ресурсів, локального кошторису, розрахунку загальновиробничих витрат, тощо. Розрахунок ціни тендерної пропозиції розраховується відповідно Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281 та іншим чинним нормативно-правовим актам. Розрахунок ціни пропозиції розраховується на види та обсяги, що встановлені замовником у Додатку №5 до тендерної документації. З наведеного слідує, що учасники прораховують вартість об’ємів та матеріалів для підготовки тендерної пропозиції на закупівлю виходячи із видів і обсягів, які визначено технічною специфікацією (дефектним актом), а необхідності ознайомитись з об'єктом не має. Враховуючи наведене, учасники можуть надавати лист-пояснення щодо неможливості здійснення виїзду та/або відсутності необхідності оглядати об’єкт? Відповідні листи розглядаються, як виконання зазначеної вимоги?
Відповідь: Вимога щодо надання Довідки про відвідування та огляд об’єкта на якому будуть виконуватись роботи цілком правомірна та обґрунтована. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Ця вимога виключно з метою ознайомлення та встановлення розуміння учасників процедури закупівлі, максимально точно скласти свою цінову пропозицію та не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципам максимальної економії, ефективності та пропорційності, що закріплені у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення підрядної організації з місцем та об’єктом роботи, розміщенням об’єкту, технічного стану об’єкта в, та іншими можливими проблемними питаннями які можуть виникнути під час виконання робіт, а також для загального розуміння обсягу робіт, та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів та робіт. Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану виконання капітального ремонту системи покрівлі, з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції. Оскільки, учасники мали можливість провести попереднє обстеження об’єкта, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі, вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об’єкту законною та обґрунтованною. Замовник ніяким чином не порушив вимоги ч.3 ст. 5 Закону, оскільки забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, не обмежував право жодного учасника на обстеження об’єкту. За період з 2016 року жодного разу не було відмовлено Замовником в підпису та доступ огляду об’єкта.
Дата відповіді: 07.10.2024 09:55
Відповідь надана

копій сертифікатів якості, висновків СЄС на матеріальні ресурси

Номер: 06ffd2ffa9444b559f4c6c915b4c812f
Дата опублікування: 04.10.2024 11:30
Опис: Доброго дня! Доводимо до Вашого відома, що з 1 жовтня 2023 року набирали чинності окремі положення нового Закону України «Про систему громадського здоров’я» №2573-IX, які скасують необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. Додатково повідомляємо, що за нормами Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII↗ визначається порядок проведення сертифікації. Законом № 124↗ не визначено норм щодо здійснення такої сертифікації в обов’язковому порядку. Загалом сертифікація в Україні не є обов’язковою ще з 1 січня 2018 року. Також відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93↗ про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів скасовано накази Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, які регламентували положення обов’язкової сертифікації. Враховуючі наведене надайте, будь-ласка обґрунтування необхідності встановлення вимоги щодо надання Учасниками копій сертифікатів якості, висновків СЄС на матеріальні ресурси у складі тендерної пропозиції. Наголошуємо, що доцільно документи щодо якості матеріальних ресурсів слід вимагати під час надання послуги, яка є результатом закупівлі.
Відповідь: Доброго дня! На Ваше питання щодо надання обґрунтування необхідності встановлення вимоги щодо надання Учасниками копій сертифікатів якості, висновків СЄС на матеріальні ресурси у складі тендерної пропозиції. Згідно ч.5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. З 01.01.2018 року сертифікація в Україні є необов’язковою. Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.02.2018 за № 194/31646, про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів, скасовано накази Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, які регламентували положення обов’язкової сертифікації. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України « Про публічні закупівлі» № 922 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно з п.4 ч.1 та ч.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно з позицією постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції згаданих документів. Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного суду згідно з постановою від 24.06.2020 року у справі № 826/15639/17 виклала позицію, що, хоча виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу ( торгів). Таким чином, можливість встановлення замовниками в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства, та не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами. Якщо вимогами тендерної документації передбачено надання учасниками сертифікатів якості на кожну позицію специфікації предмета закупівлі, то учасник має виконувати вимогу в повному обсязі та не допускати ненадання певного документа на якусь позицію, бо в такому випадку замовник повинен відхилити таку тендерну пропозицію. Під час підготовки тендерної пропозиції учасникам варто уважно вивчати умови тендерної документації та враховувати чинність сертифікатів та інших документів. Згідно з практики у разі не зазначення в додатках до наданих учасником сертифікатів відповідного предмета закупівлі Держаудитслужба може вважати це порушенням та в разі невідхилення тендерної пропозиції такого учасника може зобов’язати усунути порушення шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю.
Дата відповіді: 07.10.2024 09:57
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: f1ccd16894714039b52b8c6a84ccc9f2
Дата опублікування: 03.10.2024 16:41
Опис: Доброго дня, Замовнику! Вимога ТД: Щодо Довідки про відвідування та огляд об’єкта. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була неодноразово визнана як дискримінаційна. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України. Також слід врахувати: частиною 1 статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
Відповідь: Вимога щодо надання Довідки про відвідування та огляд об’єкта на якому будуть виконуватись роботи цілком правомірна та обґрунтована. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Ця вимога виключно з метою ознайомлення та встановлення розуміння учасників процедури закупівлі, максимально точно скласти свою цінову пропозицію та не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципам максимальної економії, ефективності та пропорційності, що закріплені у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення підрядної організації з місцем та об’єктом роботи, розміщенням об’єкту, технічного стану об’єкта в, та іншими можливими проблемними питаннями які можуть виникнути під час виконання робіт, а також для загального розуміння обсягу робіт, та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів та робіт. Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану виконання капітального ремонту системи покрівлі, з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції. Оскільки, учасники мали можливість провести попереднє обстеження об’єкта, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі, вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об’єкту законною та обґрунтованною. Замовник ніяким чином не порушив вимоги ч.3 ст. 5 Закону, оскільки забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, не обмежував право жодного учасника на обстеження об’єкту. За період з 2016 року жодного разу не було відмовлено Замовником в підпису та доступ огляду об’єкта.
Дата відповіді: 04.10.2024 12:45
Відповідь надана

незаконна умова щодо надання довідки про огляд об'єкту

Номер: 6be6b4790ade43eb86cae365da31c74f
Дата опублікування: 02.10.2024 22:04
Опис: шановний Замовник! умова щодо надання Довідки про відвідування та огляд об’єкта для прорахунку тендерної пропозиції відповідно до Додатку № 7 до тендерної документації є НЕЗАКОННОЮ, що підтверджується численними рішеннями комісії АМКУ. Просимо дотримуватись вимог чинного законодавства, у тому числі принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, що вказані у ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" зокрема таких, як: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Вимагаємо вилучити незаконну умову з ТД. У разі нереагування ми будемо змушені оскаржити незаконні умови ТД шляхом наданням скарги в АМКУ.
Відповідь: Згідно п.3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації Додаток № 7, а саме: довідка про відвідування та огляд об’єкта від Учасника кваліфікованим працівником для прорахування об’ємів, щоб подалі оцінити свої можливості в цій закупівлі, та в майбутньому після укладання договору при виконанні робіт не з’явились непередбачувані роботи, які враховані в дефектному акті, але можуть бути невеликі неточності.
Дата відповіді: 03.10.2024 08:52