-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт покрівлі Ліцею № 15 за адресою: вул. Синельникова Кирила, 2А, м. Павлоград, Дніпропетровська обл."
Завершена
9 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 46 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 46 500.00 UAH
Номер:
9d59d030517041c19f989a492746d627
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-17-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.12.2024 00:00
Період моніторингу:
17.12.2024 12:46 - 08.01.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
16.12.2024 № 185
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.12.2024 № 185
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2024-09-26-009850-a 26.09.2024 КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „АСКОМ“ встановлено порушення вимоги пункту 43 Особливостей (у редакції, що діяла на дату оголошення закупівлі).
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України № 922-VIII та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю відповідно до Закону № 922-VIII із урахуванням Особливостей, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю відповідно до Закону № 922-VIII із урахуванням Особливостей, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік UA-P-2024-09-26-011415-a КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ "ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник), тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 26.09.2024 № 140, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 16.10.2024 № 159, тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „АСКОМ“, скаргу до Антимонопольного комітету України UA-2024-09-26-009850-a.c5, рішення Антимонопольного комітету України від 22.10.2024 № 17212.pdf, рішення Антимонопольного комітету України від 30.10.2024 № 17667.pdf, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 16 жовтня 2024, договір на виконання робіт від 05.11.2024 № 35/вт, додаткову угоду від 20.12.2024 № 1, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 27.12.2024, 31.12.2024 на запити Східного офісу Держаудитслужби.
Моніторингом установлено, що відповідно до підпункту 1.1.1. пункту 1.1. Додатку 3 до тендерної документації Замовником визначено вимогу щодо надання Довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для надання виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування.
При цьому, Додатком 5 до тендерної документації Замовником визначена Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі із переліком найменування робіт та витрат, в тому числі: навантаження сміття екскаватором на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3; перевезення сміття до 15 км; перевезення сміття до 22 км. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „АСКОМ“ завантажена Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для надання виконання робіт, визначених у технічних вимогах від 07.10.2024 Вих.№ 9850-12, яка не містить в собі матеріально-технічної бази для забезпечення виконання вищезазначених робіт, визначеними у технічних вимогах, що не відповідає підпункту 1.1.1. пункту 1.1. Додатку 3 до тендерної документації Замовника.
Враховуючи вищезазначене, моніторингом установлено, що Замовник не виявив невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та не надав можливості учаснику закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „АСКОМ“ виправити невідповідність, що є порушенням вимоги пункту 43 Особливостей (у редакції, що діяла на дату оголошення закупівлі).
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Період усунення порушень:
03.01.2025 16:16 - 18.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
03.01.2025 16:16
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушень
Дата публікації звіту:
10.01.2025 16:30
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення встановлені за результатом моніторингу, усунуті шляхом притягнення до дисциплінарної відповідальності уповноважену особу на підставі наказу від 10.01.2025 № 25.
Дата публікації:
13.01.2025 09:56
Запити/Пояснення
Номер:
a2150f18451f422a9b8696fdba7353c2
Назва:
Запит для надання пояснень
Дата опублікування:
23.12.2024 15:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту покрівлі Ліцею № 15 за адресою: вул. Синельникова Кирила, 2А, м. Павлоград, Дніпропетровська обл., за кодом ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи я (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2024-09-26-009850-a), проведеної КОМУНАЛЬНОЮ УСТАНОВОЮ "ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
1. Відповідно до підпункту 1.1.1. пункту 1.1. Додатку 3 до тендерної документації Замовником визначено вимогу щодо надання Довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для надання виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування.
Поряд із цим, у Додатку 5 до тендерної документації Замовником визначені технічні вимоги. При цьому, Додаток 5 до тендерної документації Замовника містить в собі найменування робіт в тому числі: навантаження сміття екскаватором на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3, перевезення сміття до 15 км, перевезення сміття до 22 км, проте Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для надання виконання робіт, визначених у технічних вимогах від 07.10.2024 Вих.№9850-12, яка завантажена у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „АСКОМ“, не містить в собі матеріально-технічної бази для забезпечення виконання вищезазначених робіт, що передбачені у технічних вимогах.
Просимо надати пояснення з питання, чому під час розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „АСКОМ“ не врахована вищезазначена невідповідність?
2. Відповідно до підпункту 1.1.2. пункту 1.1. Додатку 3 до тендерної документації Замовником визначено вимогу, що на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном.
Просимо надати інформацію у вигляді назви файлу, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „АСКОМ“, який містить в собі документи/документ на підтвердження права власності/ володіння/користування тощо відповідним майном, задля підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для надання виконання робіт від 07.10.2024 Вих.№ 9850-12 або надати пояснення з цього питання.
3. Відповідно до підпункту 1.1.3. пункту 1.1. Додатку 3 до тендерної документації Замовником визначено вимогу, що на підтвердження інформації стосовно наявності технологій, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, учасник повинен надати інформацію про патент або наявність ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій, визначених у технічних вимогах до предмета закупівлі.
Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 затверджено Перелік послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню. Відповідно до пункту 6 Переліку № 852 ліцензуванню підлягає вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення).
Технічні вимоги визначені Замовником у Додатку 5 до тендерної документації. При цьому, Дефектний акт на капітальний ремонт Архітектурно-будівельні рішення. Покрівля будівлі містить в собі найменування робіт: вогнезахист дерев’яних конструкцій ферм, арок, балок, крокв, мауерлатів; вогнезахист дерев’яних конструкцій лат під покрівлю, покриттів та настилів по фермах.
Враховуючи вищезазначене, просимо надати інформацію у вигляді назви файлу, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „АСКОМ“, який містить в собі інформацію про патент або наявність ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій, визначених у технічних вимогах до предмета закупівлі, зокрема: вогнезахист дерев’яних конструкцій ферм, арок, балок, крокв, мауерлатів; вогнезахист дерев’яних конструкцій лат під покрівлю, покриттів та настилів по фермах або надати пояснення з цього питання.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ece16f2c21ba4aceafbbe25ddf1966bf
Назва:
Запит для надання пояснень
Дата опублікування:
27.12.2024 10:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.01.2025 00:00
Опис:
Вдруге, в межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту покрівлі Ліцею № 15 за адресою: вул. Синельникова Кирила, 2А, м. Павлоград, Дніпропетровська обл., за кодом ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи я (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2024-09-26-009850-a), проведеної КОМУНАЛЬНОЮ УСТАНОВОЮ "ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
1. Відповідно до підпункту 1.1.1. пункту 1.1. Додатку 3 до тендерної документації Замовником визначено вимогу щодо надання Довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для надання виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування.
Поряд із цим, у Додатку 5 до тендерної документації Замовником визначені технічні вимоги. При цьому, Додаток 5 до тендерної документації Замовника містить в собі найменування робіт в тому числі: навантаження сміття екскаватором на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3, перевезення сміття до 15 км, перевезення сміття до 22 км, проте Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для надання виконання робіт, визначених у технічних вимогах від 07.10.2024 Вих.№9850-12, яка завантажена у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „АСКОМ“, не містить в собі матеріально-технічної бази для забезпечення виконання вищезазначених робіт, що передбачені у технічних вимогах.
Просимо надати пояснення з питання, чому під час розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „АСКОМ“ не врахована вищезазначена невідповідність?
2. Відповідно до підпункту 1.1.2. пункту 1.1. Додатку 3 до тендерної документації Замовником визначено вимогу, що на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном.
Просимо надати інформацію у вигляді назви файлу, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „АСКОМ“, який містить в собі документи/документ на підтвердження права власності/ володіння/користування тощо відповідним майном, задля підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для надання виконання робіт від 07.10.2024 Вих.№ 9850-12 або надати пояснення з цього питання.
3. Відповідно до підпункту 1.1.3. пункту 1.1. Додатку 3 до тендерної документації Замовником визначено вимогу, що на підтвердження інформації стосовно наявності технологій, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, учасник повинен надати інформацію про патент або наявність ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій, визначених у технічних вимогах до предмета закупівлі.
Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 затверджено Перелік послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню. Відповідно до пункту 6 Переліку № 852 ліцензуванню підлягає вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення).
Технічні вимоги визначені Замовником у Додатку 5 до тендерної документації. При цьому, Дефектний акт на капітальний ремонт Архітектурно-будівельні рішення. Покрівля будівлі містить в собі найменування робіт: вогнезахист дерев’яних конструкцій ферм, арок, балок, крокв, мауерлатів; вогнезахист дерев’яних конструкцій лат під покрівлю, покриттів та настилів по фермах.
Враховуючи вищезазначене, просимо надати інформацію у вигляді назви файлу, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „АСКОМ“, який містить в собі інформацію про патент або наявність ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій, визначених у технічних вимогах до предмета закупівлі, зокрема: вогнезахист дерев’яних конструкцій ферм, арок, балок, крокв, мауерлатів; вогнезахист дерев’яних конструкцій лат під покрівлю, покриттів та настилів по фермах або надати пояснення з цього питання.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
35bea8e92ff64753b5bc1205cdca860c
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби
Дата опублікування:
31.12.2024 12:28
Опис:
Відповідь надається в прикріпленних файлах