• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

"Капітальний ремонт покрівлі Ліцею № 15 за адресою: вул. Синельникова Кирила, 2А, м. Павлоград, Дніпропетровська обл."

Завершена

9 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 46 500.00 UAH
Номер: 9d59d030517041c19f989a492746d627
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-17-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.12.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 17.12.2024 12:46 - 08.01.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 16.12.2024 № 185 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16.12.2024 № 185 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 4 UA-2024-09-26-009850-a 26.09.2024 КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 288-26-99, yukov0912@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „АСКОМ“ встановлено порушення вимоги пункту 43 Особливостей (у редакції, що діяла на дату оголошення закупівлі). За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України № 922-VIII та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю відповідно до Закону № 922-VIII із урахуванням Особливостей, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю відповідно до Закону № 922-VIII із урахуванням Особливостей, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік UA-P-2024-09-26-011415-a КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ "ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник), тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 26.09.2024 № 140, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 16.10.2024 № 159, тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „АСКОМ“, скаргу до Антимонопольного комітету України UA-2024-09-26-009850-a.c5, рішення Антимонопольного комітету України від 22.10.2024 № 17212.pdf, рішення Антимонопольного комітету України від 30.10.2024 № 17667.pdf, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 16 жовтня 2024, договір на виконання робіт від 05.11.2024 № 35/вт, додаткову угоду від 20.12.2024 № 1, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 27.12.2024, 31.12.2024 на запити Східного офісу Держаудитслужби. Моніторингом установлено, що відповідно до підпункту 1.1.1. пункту 1.1. Додатку 3 до тендерної документації Замовником визначено вимогу щодо надання Довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для надання виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування. При цьому, Додатком 5 до тендерної документації Замовником визначена Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі із переліком найменування робіт та витрат, в тому числі: навантаження сміття екскаватором на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3; перевезення сміття до 15 км; перевезення сміття до 22 км. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „АСКОМ“ завантажена Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для надання виконання робіт, визначених у технічних вимогах від 07.10.2024 Вих.№ 9850-12, яка не містить в собі матеріально-технічної бази для забезпечення виконання вищезазначених робіт, визначеними у технічних вимогах, що не відповідає підпункту 1.1.1. пункту 1.1. Додатку 3 до тендерної документації Замовника. Враховуючи вищезазначене, моніторингом установлено, що Замовник не виявив невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та не надав можливості учаснику закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „АСКОМ“ виправити невідповідність, що є порушенням вимоги пункту 43 Особливостей (у редакції, що діяла на дату оголошення закупівлі). Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Період усунення порушень: 03.01.2025 16:16 - 18.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 03.01.2025 16:16

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушень
Дата публікації звіту: 10.01.2025 16:30

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення встановлені за результатом моніторингу, усунуті шляхом притягнення до дисциплінарної відповідальності уповноважену особу на підставі наказу від 10.01.2025 № 25.
Дата публікації: 13.01.2025 09:56

Запити/Пояснення