• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Послуги з демонтажу та транспортування рекламних засобів за замовленнями

Завершена

3 384 635.64 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 33 846.36 UAH
Період уточнення: 24.09.2024 17:03 - 16.10.2024 00:00
Відповідь надана

ВНЕСЕННЯ ЗМІН

Номер: 678a6b9d1eb0414fae9464513a129f49
Дата опублікування: 28.09.2024 13:26
Опис: Згідно з пунктом 2 розділу III "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації, "розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1 % (грошовий вираз –33 846,36 грн. (Тридцять три тисячі вісімсот сорок шість грн. 36 коп.)". Однак, у вказаному пункті розділу III "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації також зазначено, що "розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 3 % очікуваної вартості закупівлі – 101 539,07 грн., в т.ч. ПДВ (сто одна тисяча п’ятсот тридцять дев’ять грн. 07 коп.), яка подається учасником одночасно з тендерною пропозицією". Таким чином, тендерна документація містить суперечливі положення щодо розміру забезпечення тендерної пропозиції. З урахуванням вищевикладеного, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації шляхом зазначення одного розміру забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за зауваження, відповідні зміни внесено до тендерної документації.
Дата відповіді: 30.09.2024 15:33
Відповідь надана

ПРАЦІВНКИ

Номер: d0bc4d6aa0434d0dbd20aef14f714283
Дата опублікування: 27.09.2024 13:15
Опис: Згідно з Додатком 2 до тендерної документації, учасник обов’язково надає копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин. Умова про обов’язкове надання копій документів, що підтверджують наявність саме трудових відносин з працівниками, є дискримінаційною відносно суб’єктів господарювання (потенційних учасників процедури закупівлі), які мають працівників, залучених до надання послуг на підставі цивільно-правових договорів, оскільки за наявності у тендерній документації вказаної умови участь у процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті суб’єкти господарювання, які мають працівників у штаті і з якими працівники перебувають у трудових відносинах на підставі трудових договорів, а суб’єкти господарювання, які мають працівників, залучених до надання послуг на підставі цивільно-правових договорів,, не зможуть взяти участь у процедурі закупівлі. Зауважимо, що законодавство України у сфері регулювання публічних закупівель не встановлює жодних вимог щодо способу залучення учасниками процедури закупівлі працівників (робітників) для підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям. Спосіб залучення учасниками процедури закупівлі працівників (робітників) для підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям ніяк не впливає на якість надання послуг, що є предметом закупівлі, і тому встановлення у тендерній документації обмеження щодо способу залучення учасниками процедури закупівлі працівників (робітників) не є об’єктивно необхідним для забезпечення якісного надання послуг, що є предметом закупівлі, і, відповідно, є дискримінаційним. Враховуючи вищевикладене, просимо внести відповідні зміни до Додатку 2 до тендерної документації і викласти умову про надання копій документів, що підтверджують наявність трудових відносин, наступним чином: учасник обов’язково надає копії документів, що підтверджують наявність трудових або цивільно-правових відносин.
Відповідь: Шановний Учасник! Трудовий договір - це угода щодо здійснення і забезпечення трудової функції. За трудовим договором працівник зобов`язаний виконувати не якусь індивідуально-визначену роботу, а роботу з визначеної однієї або кількох професій, спеціальностей, посади відповідної кваліфікації, виконувати визначену трудову функцію в діяльності підприємства. Після закінчення виконання визначеного завдання трудова діяльність не припиняється. У той же час взаємовідносини фізичної особи і роботодавця можуть виникати як на підставі трудового, так і на підставі цивільно-правового договору. При цьому сторони цивільно-правової угоди укладають договір в письмовій формі згідно з вимогами, зокрема, статті 208 Цивільного кодексу України. Основною ознакою, що відрізняє цивільні відносини від трудових, є те, що трудовим законодавством регулюється процес організації трудової діяльності. За цивільно-правовим договором процес організації трудової діяльності залишається за його межами, метою договору є отримання певного матеріального результату. При цьому виконавець, який працює за цивільно-правовим договором, на відміну від працівника, який виконує роботу відповідно до трудового договору, не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку, хоча і може бути з ними ознайомлений, він сам організовує свою роботу і виконує її на власний ризик, працівник не зараховується до штату установи (організації), не вноситься запис до трудової книжки та не видається розпорядчий документ про прийом його на роботу на певну посаду. З огляду на викладене, Учасник не може нести відповідальність за такого працівника, який працює за цивільно-правовим договором, з питань безпеки, охорони праці та додержання розпорядку дня і трудової дісципліни. Натомість учасник не позбавлений права залучати до виконання послуги субпідрядну організацію.
Дата відповіді: 27.09.2024 14:34
Відповідь надана

Проведення атестації робочих місць ВНЕСТИ ЗМІНИ

Номер: 70538c9aadfb41ab9915eab4173db65f
Дата опублікування: 27.09.2024 13:10
Опис: Згідно з Додатком 2 до тендерної документації, учасник обов’язково надає копії документів, що підтверджують атестацію для робіт на автопідйомниках чи на висоті. Відповідно до пункту 1 Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 1992 р. N 442, атестація робочих місць за умовами праці (надалі - атестація) проводиться на підприємствах і організаціях незалежно від форм власності й господарювання, де технологічний процес, використовуване обладнання, сировина та матеріали є потенційними джерелами шкідливих і небезпечних виробничих факторів, що можуть несприятливо впливати на стан здоров'я працюючих, а також на їхніх нащадків як тепер, так і в майбутньому. Згідно з пунктом 6 Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці, атестація робочих місць передбачає: установлення факторів і причин виникнення несприятливих умов праці; санітарно-гігієнічне дослідження факторів виробничого середовища, важкості й напруженості трудового процесу на робочому місці; комплексну оцінку факторів виробничого середовища і характеру праці на відповідальність їхніх характеристик стандартам безпеки праці, будівельним та санітарним нормам і правилам; установлення ступеня шкідливості й небезпечності праці та її характеру за гігієнічною класифікацією; обґрунтування віднесення робочого місця до категорії із шкідливими (особливо шкідливими), важкими (особливо важкими) умовами праці; визначення (підтвердження) права працівників на пільгове пенсійне забезпечення за роботу у несприятливих умовах; складання переліку робочих місць, виробництв, професій та посад з пільговим пенсійним забезпеченням працівників; аналіз реалізації технічних і організаційних заходів, спрямованих на оптимізацію рівня гігієни, характеру і безпеки праці. Отже, чинне законодавство України передбачає можливість проведення атестації конкретних робочих місць на підприємствах і організаціях з урахуванням умов праці на конкретному робочому місці і не передбачає можливості проведення атестації робіт на певних механізмах (наприклад, автопідйомниках) або атестації робіт певного виду (наприклад, робіт на висоті) без урахування робочого місця, де виконуються відповідні роботи. Враховуючи вищевикладене, просимо внести відповідні зміни до Додатку 2 до тендерної документації і викласти умову про надання копій документів, що підтверджують атестацію, згідно з положеннями Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 1992 р. N 442.
Відповідь: Згідно з Додатком 2 до тендерної документації, учасник обов’язково надає копії документів, що підтверджують атестацію для робіт на автопідйомниках чи на висоті. Пропонуємо подавати тендерну пропозицію у відповідності до чинного законодавства та умов тендерної документації.
Дата відповіді: 27.09.2024 13:39
Відповідь надана

Питання

Номер: cd1178fab3c24c6bbc888fe8457286b0
Дата опублікування: 26.09.2024 15:05
Опис: Згідно проекту договору «Послуги з демонтажу рекламних засобів – це комплекс операцій здійснених Виконавцем на підставі заявки Замовника, які спрямовані на демонтаж рекламних засобів, вивісок та табличок (конструкцій, об’єктів), розташованих в місті Запоріжжі, а також на доставку вказаних засобів або їх конструктивних елементів для організації їх розташування і розміщення на відведених для цього площах (відкритих чи закритих), які розташовані в місті Запоріжжя.». Кількісною характеристикою закупівлі є «шт» та «м2». Для правильного розрахунку вартості витрат з транспортування, просимо Вас надати інформацію щодо ваги рекламних засобів, вивісок, тощо, які потрібно демонтувати та транспортувати. Також, просимо уточнити адреси площ, на які будуть розміщатися демонтовані засоби та вивіски, або вказати відстань транспортування для правильного розрахунку вартості витрат з транспортування.
Відповідь: Шановний Учасник! Вважаємо умови тендерної документації зрозумілими та достатніми для надання тендерних пропозицій. Пропонуємо подавати тендерну пропозицію у відповідності до умов тендерної документації.
Дата відповіді: 27.09.2024 13:36
Відповідь надана

Автотранспорт

Номер: 7d8a587ffa3d4c578c3d9cc20612876a
Дата опублікування: 26.09.2024 15:04
Опис: Шановний Замовнику !А може участник замість легкового автотранспорту для перевезення персоналу надати два мікроавтобуси які за своїми технічними характеристками є більшими ніж легковий автотранспорт ? Дякуємо за відповідь
Відповідь: Шановний Учасник! Тендерною документацією передбачені вимоги до наявності автотранспортних засобів. При поданні пропозиції пропонуємо додержуватись вимог тендерної документації.
Дата відповіді: 27.09.2024 13:28
Відповідь надана

Атестація

Номер: ce41abc2311945248d5bd9a2c92cd9a1
Дата опублікування: 26.09.2024 15:02
Опис: Шановний Замовнику! Які саме копії документів підтверджують атестацію для робіт на автопідйомниках чи на висоті ? Як розуміє учасник то це внутрішній документ на підприємстві. Просимо Вас пояснити Ваше бачення з цього приводу
Відповідь: Шановний Учасник! Умовами тендерної документації передбачено надання документів, що підтверджують атестацію для робіт на автопідйомниках чи на висоті. Вказані документи надаються Учасниками безпосередньо у відповідності до норм чинного законодавства.
Дата відповіді: 27.09.2024 13:20
Відповідь надана

Інструктаж

Номер: 399ea7adab7e43f3ac7835ce3c71a798
Дата опублікування: 26.09.2024 14:58
Опис: Шановний замовник! Які саме копії документів, що підтверджують проведення інструктажу, навчання з техніки безпеки понен надати учаснику. Посвідчення про перевірку знань з питаньь охорони праці або внутрішні документи підприємства
Відповідь: Шановний Учасник! Умовами тендерної документації чітко передбачено надання копій документів, що підтверджують проведення інструктажу, навчання з техніки безпеки. Тому Учасник має надати усі наявні документи, які підтверджують проведення інструктажу, навчання з техніки безпеки, передбачені законодавством про охорону праці.
Дата відповіді: 27.09.2024 13:16
Відповідь надана

Щодо Додатку 3

Номер: c2f092e139c64e7da007ba27eda4c8f6
Дата опублікування: 26.09.2024 10:48
Опис: Назвою закупівлі, а також проектом договору вказано, що демонтовані рекламні засоби, вивіски потрібно буде транспортувати на окремі площадки. У додатку 3 до тендерної документації в технічній специфікації не вказано окремими пунктами послуги з навантаження та транспортування рекламних засобів, вивісок. Витрати на навантаження та транспортування включаються до розрахунку ціни тендерної пропозиції окремими рядками (додатково до демонтажу). Чи буде це вважатись невідповідністю тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, якщо в розрахунку ціни будуть окремо пункти з демонтажу, окремо з навантаження та транспортування?
Відповідь: Шановний Учасник! При поданні тендерної пропозиції просимо додержуватись умов тенденої документації.
Дата відповіді: 27.09.2024 13:40