• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Послуги з демонтажу та транспортування рекламних засобів за замовленнями

Завершена

3 384 635.64 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 33 846.36 UAH
Номер: c9ce92fa0c74498c9787d77ae52c669e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-11-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.12.2024 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 11.12.2024 17:06 - 02.01.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 11.12.2024 № 103-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 11.12.2024 № 103-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг UA-2024-09-24-014180-a, яка проведена КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ГРАДПРОЕКТ"
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 210-73-33, 2107333a@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, виконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законодавством, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо припинення договірних відносин, враховуючи норми договору, Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: « 01 » січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), виконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законодавством, розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Градпроект» (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.09.2024 № 4/П/ВТ (зі змінами від 30.09.2024 та від 14.10.2024); тендерну пропозицію учасника КП «Запорізьке міське іневстиційне агентство»; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.10.2024 № 16570-р/пк-пз та від 06.11.2024 № 17991-р/пк-пз; протокольне рішення уповноваженої особи від 14.11.2024 № 4/5/П/ВТ; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 14 листопада 2024 року; договір про закупівлю від 26.11.2024 № 26/11тех та додаткову угоду до нього від 31.12.2024 № 1; пояснення Замовника на запит органу державного фінансового контролю, отримані через електронну систему закупівель 13.12.2024, 23.12.2024 та 26.12.2024. Під час моніторингу встановлено, що умовами тендерної документації вимагалось документальне підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям (Додаток 2 до тендерної документації). На підтвердження кваліфікаційного критерія «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник повинен надати довідку, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази, що перебуває у власності/користуванні учасника та буде використовуватися ним для виконання договору, та надати підтверджуючі документи щодо власності (завірену копія балансової відомості або інвентаризаційної відомості)/користування (договір оренди) обладнання та матеріально-технічної бази. При цьому, Замовником встановлено перелік наявності такого обладнання для виконання договору, який містить, поміж іншого, Пояс запобіжний — 2од. і більше. На підтвердження вказаного кваліфікаційного критерія учасником КП «Запорізьке міське інвестиційне агентство» надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 30.09.2024 № 396/024-4 із переліком необхідного обладнання та надано Інформацію про документацію на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 30.09.2024 № 396/024-7 із зазначенням, що обладнання є комунальною власністю що знаходиться в господарському віданні КП "ЗМІА". Бухгалтерським обліком не передбачені такі форми як балансова відомість або інвентаризаційна відомості, результати інвентаризації оформлюються інвентаризаційними описами. Проте, у наданих копіях Інвентаризаційних описів не значиться обладнання «пояс запобіжний ПП1-Б (строп-металевий канат)», яке вказано учасником у Довідці від 30.09.2024 № 396/024-4 (позиція 4.6 довідки). На запит органу державного фінансового контролю щодо підтверджуючих документів власності обладнання за позицією 4.6 Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 30.09.2024 № 396/024-4, Замовником 23.12.2024 через електронну систему закупівель надано пояснення, що 13.11.2024 в електронній системі закупівель було оприлюднено повідомлення з вимогою до Учасника про усунення невідповідностей, а саме: надати банківську гарантію, яка містить посилання на документ, з якого виникають базові відносини та затвердити подану тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом. 13.11.2024 вказані вище недоліки усунуто Учасником та в електронній системі закупівель оприлюднені виправлені документи, проте під час ретельного розгляду виправленої Учасником тендерної пропозиції були виявлені ще невідповідності в поданих документах, однак, абзацом 3 пунктом 43 Особливостей передбачається, що замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Тож Замовником було вжито заходи до звернення до КП «Запорізьке міське інвестиційне агентство» задля особистого пересвідчення в інформації, викладеній в довідках, які містять відомості про підприємство, а саме в довідках: про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 30.09.2024 №396/024-4; про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 15.10.2024 №323/2/024. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи, що замовник може ініціювати усунення невідповідностей лише 1 раз (крім випадку, коли це зобов’язує замовника зробити орган оскарження), замовнику доцільно спочатку ретельно вивчити зміст всієї відповідної пропозиції, що дасть повне розуміння наявності потреби щодо усунення виявленої невідповідності. Виходячи з викладеного, учасником КП «Запорізьке міське інвестиційне агентство» не виконано вимогу, встановлену Замовником в тендерній документації, а саме: не надано в складі тендерної пропозиції підтверджуючих документів щодо власності обладнання «пояс запобіжний ПП1-Б (строп-металевий канат)», тож його пропозиція підлягала відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей як така, що не відповідала вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Проте Замовником, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію учасником КП «Запорізьке міське інвестиційне агентство», натомість в подальшому укладено договір про закупівлю від 26.11.2024 № 26/11тех. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Період усунення порушень: 02.01.2025 17:23 - 17.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 02.01.2025 17:23

Оскарження висновку в суді

Опис: На виконання вимоги Управлiння Схiдного офiсу Держаудитслужби в Запорiзькiй областi, оприлюднену в електроннiй системi закупiвель 02 сiчня 2025 року за результатом проведеного монiторингу закупiвлi послуг з демонтажу та транспортування рекламних зacoбів за замовленнями за кодом ДК 021:2015: 98390000-З - Iншi послуги (98391000-0 Послути виведення з експлуатації), iдентифiкатор закупiвлi UA-2024-09-24-0141 80-а., керуючись пунктом 10.5. договору про закупiвлю послуг №26/11 тех вiд 26.11.2024, ч. 1 ст. 188 Госпопарського кодексу України, ч. 1 ст. 652 Цивiльного кодексу України, Замовником направлено на адресу КП "Запорізьке міське інвестиційне агенство" додаткову угоду № 2 про дострокове розiрвання договору про закупiвлю послуг №26/11 тех вiд 26.11.2024
Дата публікації: 08.01.2025 15:39

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язано Замовника КП «Градпроект» здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо припинення договірних відносин, враховуючи норми договору, Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На виконання вище зазначених зобов’язань просимо надати роз’яснення: - в чому саме полягає порушення, у зв'язку з яким замовника зобов'язано розірвати договір з КП "ЗМІА"; - які дії необхідно вчинити КП "Градпроект" у разі відмови КП "ЗМІА" припинити договірні відносини, враховуючи норми договору, Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України
Дата публікації звіту: 03.01.2025 14:37

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Відсутній механізм
Опис: Порушення усунуто шляхом розірвання договору
Дата публікації: 28.08.2025 11:42

Запити/Пояснення