-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«Влаштування систем протипожежного захисту (система пожежної сигналізації, система передавання тривожних сповіщень, система оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей. Аварійне освітлення. Автономні системи пожежогасіння локального застосування на основі виробів з термоактивованою мікрокапсульною вогнегасною речовиною) в гуртожитку № 5 Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка по вул. Володимира Великого 5, м. Дрогобич, Львівської області -капітальний ремонт (коригування)» Код ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи
Завершена
4 144 533.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 722.66 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 722.66 UAH
Період уточнення:
10.09.2024 14:33 - 09.10.2024 00:00
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
d117ea41a97d4ec08f155eacf54bdd6c
Дата опублікування:
10.09.2024 17:05
Опис:
Шановний замовник!
Вами встановлена вимога надати: "...оригінал листа-відгука про співпрацю за договором від замовників, вказаних у довідці . Лист повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату видачі такого документу), мати посилання на договір (із зазначенням його назви, дати та номеру), щодо якого наданий відгук, а також містити інформацію про: предмет договору, його ціну (загальну вартість та вартість фактично поставленого товару (виконаних робіт, наданих послуг)), спосіб і стан виконання (якість і безпека використаних матеріалів, кваліфікація залучених працівників, додержання вимог законодавства, дотримання встановлених договором строків (термінів) його виконання), наявність (відсутність) претензій у замовника*.
*у випадку відсутності в наданому листі всієї інформації, передбаченої цією тендерною документацією, такий відгук замовником не розглядається та вважається таким, що не поданий учасником."
Дана вимога є дискримінаційно, тому що Відгук не має законодавчо встановленої форми та змісту та видається в довільній формі. Чому ви встановлюєте вимоги до змісту та форми????
Крім того, жоден замовник по 100 разів не Зобов'язаний надавати нам відгук саме з таким текстом, який вимагає Замовник іншої закупівлі. Видаліть вимоги до відгуку з тендерної документації.
Відповідь:
Ознайомившись із вашим зверненням замовником було здійснено моніторинг рішень АМКУ, що стосувалися подання відгуку. Із опрацьованих рішень нам стало відомо , що уповноважений орган визначає дискримінаційною вимогою подання листа-відгуку про співпрацю, виданого не раніше дати оголошення (Рішення Колегії № 24919-р/пк-пз від 03.11.2021, оголошення № UA-2021-10-01-007234-b.). У вимогах до листа відгуку даної закупівлі не вимагається дотримання таких строків, тому ми не вважаємо дану вимогу дискримінаційною. Дійсно ми підтверджуємо, що відгук не має законодавчо встановленої форми та змісту , у зв’язку з цим до даних вимог можна застосувати принцип «свободи дій» .
Дата відповіді:
12.09.2024 22:27
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
3dfd8c03faaa4e49bc5265d30e08252f
Дата опублікування:
10.09.2024 15:28
Опис:
Доброго дня.
Документацією ви передбачили що на працівників надаються виключно такі документи "повідомлення про прийняття на роботу працівників, зазначених у довідці, з підтверджуючими документами про прийняття цих повідомлень відповідним уповноваженим органом або накази про прийняття на роботу або витяги з наказів про прийняття на роботу;"
Питання, пов'язані з обліком працівників, регулюються наказом Держкомстату від 28.09.2005 №286, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.11.2005 за №1442/11722 "Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників". Згідно з пунктом 1.1 цієї Інструкції, дія інструкції поширюється на всіх юридичних осіб, їхні філії, представництва та інші відокремлені підрозділи (далі - підприємства), а також на фізичних осіб - підприємців, які використовують найману працю.
Абзацом четвертим пункту 1.8 цієї ж Інструкції передбачається три види працівників:
- штатні працівники;
- зовнішніх сумісники;
- працюючі за цивільно-правовими договорами.
Вимога того що усі працівники повинні бути в штаті неодноразово визнавалася дискримінаційною Рішеннями АМКУ.
Прохання внести зміни і передбачити можливість залучення працівників на підставі цивільно-правових договорів
Відповідь:
Інструкція за своїм змістом є нормативним актом, що містить основні методологічні положення щодо визначення показників кількості працівників у формах державних статистичних спостережень з метою одержання об'єктивної статистичної інформації щодо зайнятості працівників та розмірів їхньої оплати праці. Питання особливостей перебування у трудових відносинах працівників і роботодавців регулює Кодекс законів про працю України. Ст.102/1 КЗпП України сумісництвом вважається виконання працівником, крім основної, іншої оплачуваної роботи на умовах трудового договору у вільний від основної роботи час на тому самому або іншому підприємстві, в установі, організації або у роботодавця - фізичної особи.
Відповідно ст. 64 ГКУ підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис. Його складають загалом по підприємству (установі, організації) і затверджують щороку на кожен календарний рік до його початку, з урахуванням змін, унесених до штатного розпису в поточному році. Під час розроблення штатного розпису потрібно зважати на:– вимоги нормативно-правових актів – КЗпП, Класифікатора професій тощо.
У штатному розписі зазначаються усі посади організації, а працівники посади яких є у штатному розписі можуть працювати як основними так і сумісниками на підставі укладених трудових договорів ( ст.24 КЗпП).
За цивільно-правовим договором (угодою) немає роботодавців і працівників. Є виконавець, який зобов’язується виконати певну роботу або надати послугу, і замовник, який приймає роботу й оплачує її. Такі взаємовідносини можуть укладатися між будь-якими юридичними або фізичними особами і регулюються Цивільним кодексом України. На них не поширюється дія трудового законодавства ( Пояснення Державної служби з питань праці https://dsp.gov.ua/podolannia-nelehalnoi-zainiatosti/trudovyi-chy-tsyvilno-pravovyi-dohovir/).
У вимогах тендерної документації не міститься формулювання виключно такі документи , є вимога про те, що учасник повинен надати повідомлення про прийняття на роботу працівників, зазначених у довідці, з підтверджуючими документами про прийняття цих повідомлень відповідним уповноваженим органом або накази про прийняття на роботу або витяги з наказів про прийняття на роботу.
Вимоги щодо наявності працівників відповідної кваліфікації у тендерній документації обумовлені ЛІЦЕНЗІЙНИМИ УМОВАМИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення( Постанова КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852).
П. 4. Ліцензійних умов передбачено, що до заяви про отримання ліцензії додаються такі документи: 4) копії документів, що підтверджують відповідний ступінь вищої освіти і стаж роботи, кваліфікацію працівників, наявність трудових договорів з усіма найманими працівниками, які залучаються до провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення згідно з цими Ліцензійними умовами.
П. 10. Ліцензійних умов :Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних) повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
П. 11. Ліцензійних умов Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних) повинні відповідати таким вимогам:
1) водяних, пінних, газових, порошкових систем пожежогасіння:
електрозварник ручного зварювання (газозварник) - не нижче 4-го розряду;
монтажник санітарно-технічного устатковання (монтажник санітарно-технічних систем і устатковання) - не нижче 4-го розряду;
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду;
2) аерозольних систем пожежогасіння:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
П.14. Ліцензійних умов Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Ліцензійних умов : Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Тому, обов’язкові для надання ліцензії та здійснення господарської діяльності працівники мають працювати виключно на підставі трудових договорів , інші працівники вимоги до кваліфікації яких ліцензійні вимоги не встановлюють можуть працювати за договорами ЦПХ .
Учасником можуть зазначатися фізичні особи, які працюють на умовах договору ЦПХ, однак при поданні тендерної пропозиції слід врахувати обставини, визначені ліцензійними умовами, про те, що окремі категорії осіб при здійснення робіт повинні бути працівниками ( основними, сумісниками (внутрішніми чи зовнішніми)) організації.
Дата відповіді:
12.09.2024 22:09