• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Канцелярські товари» (ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

Місцезнаходження замовника: вул. Герасима Кондратьєва, 33, м. Суми, 40000. Категорія замовника - орган державної влади (п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі"). Код товару визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, який найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі : визначено за кожною окремою номенклатурною позицією. Документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою.

Завершена

222 438.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 224.38 UAH
Період уточнення: 31.08.2024 12:34 - 05.09.2024 00:00
Відповідь надана

стосовно сертифікації, тощо

Номер: 161e93fd2815430ab327f736cb263444
Дата опублікування: 03.09.2024 16:01
Опис: У зв’язку із втратою чинності з 1 січня 2018 року Декрету кабінету Міністрів України від 10.05.1993 № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» та «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 01.02.2005р. за № 28, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04.05.2005 за № 466/10746, Товар у Додатку 3 не підлягає сертифікації та оцінці (пункт 8 розділ III тендерної документації), згідно чинного законодавства. На підставі вказаного, просимо внести відповідні зміни до ТД.
Відповідь: Добрий день, шановна фізична/юридична особа! Уповноваженою особою, яка відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель у Сумській обласній прокуратурі розглянуто ваші звернення, та надаєтся наступне роз’яснення. Відповідно до пункту 37 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. З огляду на це відповідно до пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості) замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених цим Законом. Згідно з пунктом 5 статті 23 Закону замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Відповідно до пункту 6 статті 23 Закону, якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Отже, вимога тендерної документації щодо сертифікатів, які повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством, визначена Законом, а не замовником, та не може бути дискримінаційною. Закупівля здійснюється з урахуванням вимог статті 5 Закону. Прийнято рішення (протокол від 04.09.2024 № 95) вимогу фізичної/юридичної особи до замовника щодо внесення змін до тендерної документації – відхилити.
Дата відповіді: 04.09.2024 15:47
Відповідь надана

дискримінаційні умови

Номер: f0bbb9121ce8438491afe0baf8a005fa
Дата опублікування: 03.09.2024 15:50
Опис: Просимсо внести зміни до документації, а саме: прибрати вимогу "Якщо надаються вищезазначені сертифікати, то вони повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.", оскільки ви вимагаєте надання - Сертифікати якості та/або інші документи, які засвідчують (підтверджують) технічні характеристики товару (продукції), зазначені в технічній специфікації видані виробником товару та/або імпортером на територію України, та/або постачальником, та/або правовласником торговельної марки та/або есклюзивним правовласником. Виробники , імпортери, постачальники, правовласники торгівельної марки , ексклюзивні правовласники не отримують акредитацію згідно чинного законодавства і не зобовязані цього робити.
Відповідь: Добрий день, шановна фізична/юридична особа! Уповноваженою особою, яка відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель у Сумській обласній прокуратурі розглянуто ваші звернення, та надаєтся наступне роз’яснення. Відповідно до пункту 37 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. З огляду на це відповідно до пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості) замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених цим Законом. Згідно з пунктом 5 статті 23 Закону замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Відповідно до пункту 6 статті 23 Закону, якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Отже, вимога тендерної документації щодо сертифікатів, які повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством, визначена Законом, а не замовником, та не може бути дискримінаційною. Закупівля здійснюється з урахуванням вимог статті 5 Закону. Прийнято рішення (протокол від 04.09.2024 № 95) вимогу фізичної/юридичної особи до замовника щодо внесення змін до тендерної документації – відхилити.
Дата відповіді: 04.09.2024 15:44