• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Канцелярські товари» (ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

Місцезнаходження замовника: вул. Герасима Кондратьєва, 33, м. Суми, 40000. Категорія замовника - орган державної влади (п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі"). Код товару визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, який найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі : визначено за кожною окремою номенклатурною позицією. Документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою.

Завершена

222 438.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 224.38 UAH
Номер: e4b4afaed6664a96974fcac60cde33a2
Внутрішній номер закупівлі: 22454518
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-31-000222-a   
Замовник: СУМСЬКА ОБЛАСНА ПРОКУРАТУРА
Контактна особа: Сергій Іванов +380664590187 sergey_ms31@ukr.net http://sumy.gp.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 222 438.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 31.08.2024 12:34 - 05.09.2024 00:00
Період прийому пропозицій: 31.08.2024 12:34 - 08.09.2024 00:00
Аукціон: 09.09.2024 14:12 - 09.09.2024 14:41
Період кваліфікації: 09.09.2024 14:41 - 09.10.2024 17:59
Період завантаження договору: 15.10.2024 00:00 - 25.10.2024 00:00

Тендерна документація до лоту 1

  • Лот №1 ₴222 438.00 «Канцелярські товари» (ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)