-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 – 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Пакети для сміття для закладів освіти Оболонського району міста Києва)
Завершена
706 165.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 530.82 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 530.82 UAH
Період уточнення:
09.08.2024 15:37 - 11.10.2024 00:00
Відповідь надана
Перенесіть термін поставки
Номер:
5a129669bb2e49beb8a905f86bd5710a
Дата опублікування:
16.08.2024 18:35
Опис:
Ви невірно трактуєте законодавство. Строки поставки були б призупенені лише тоді коли б вони залежали від дати підписання, датипублікації закупівлі і т.п. Але у вас точно вказана дата, тому вони не призупиняться, а будуть просрочені і доведеться заключати додаткову угоду або, як ви будете знову безуспішно намагатись відмінити торги. Внесіть зміни у документацію.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Ваше звернення уважно розглянуто управлінням освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, в свою чергу повідомляємо наступне. На підставі підпункту 4 пункту 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), де зазначено: «ПРОДОВЖЕННЯ СТРОКУ ДІЇ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ ТА/АБО СТРОКУ ВИКОНАННЯ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ ЩОДО ПЕРЕДАЧІ ТОВАРУ, ВИКОНАННЯ РОБІТ, НАДАННЯ ПОСЛУГ у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», та частини 1 статті 188 Господарського кодексу України, а також частини 1 статті 652 Цивільного кодексу України, у ЗВ'ЯЗКУ З ПОДАЧЕЮ СКАРГИ ДО АМКУ, ПЕРЕБІГ СТРОКІВ БУДЕ ПРИЗУПИНЕНО НА ЧАС РОЗГЛЯДУ СКАРГИ, А САМЕ: СТРОКІВ ПІДПИСАННЯ ДОГОВОРУ ТА СТРОКІВ ПОСТАВКИ ТОВАРУ. Враховуючи вищевикладене, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Дата відповіді:
19.08.2024 09:14
Відповідь надана
ТУ У
Номер:
1db51c2117b6455f81e2937aebbcbecb
Дата опублікування:
15.08.2024 15:32
Опис:
Після внесення змін (та й до них також) ви забули додати вираз "або еквівалент".
Відповідно до вимог частини 4 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
«Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".»
Додайте вираз "або еквівалент" після кожної згадки ТУ У у вашій ТД.
Відповідь:
Шановний потенційний учаснику, повідомляємо Вам про те, що:
Дослідивши ринок України з продажу та виготовлення поліетиленових мішків та пакетів для сміття (далі – Товар), Замовник дійшов до висновків, що на ринку України є не менше двох виробників вказаних Товарів, які відповідають усім технічним вимогам до товару, наведеним у Додатку 2, а також які виготовляються відповідно до зазначених у Додатку 2 ТУ У, за наступними торговими марками: ТМ BuroClean та ТМ PRO service OPTIMUM.
Тобто, увесь перелік товарів, наведених у Додатку 2, виготовляє мінімум два виробники, що не суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям (Постанова Кабінету Міністрів України № 1178).
Вимоги у Додатку 2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ) до предмету закупівлі "код ДК 021:2015 – 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Пакети для сміття для закладів освіти Оболонського району міста Києва)" (далі – Додаток 2) не порушують Закону України «Про публічні закупівлі» та встановлені у відповідності до Статті 22 "Тендерна документація" (підпункт 3 пункту 2): «У тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону»; Статті 22 "Тендерна документація" (підпункт 4 пункту 2) «У тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)»; Статті 22 "Тендерна документація" (пункт 3): «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Відповідно до частини 1 статті 23 Закону «Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).»
Тобто, у технічній специфікації Додатку 2 наведено мінімум два виробники, які виготовляють товари, згідно з вимогами Замовника, що ніяк не суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі.
З вищезазначеного вбачається, що вимоги у Додатку № 2 до товарів №№ 1, 2, 3, 4, 5 не є дискримінаційними по відношенню до учасників та встановлені Замовником згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» і, відповідно, не обмежують конкуренцію серед учасників у даних відкритих торгах з особливостями.
Враховуючи вищевикладене, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Дата відповіді:
16.08.2024 16:31
Відповідь надана
Характеристики
Номер:
4b5ced218bde489080b35a824c40e38f
Дата опублікування:
13.08.2024 17:50
Опис:
Документацією вимагається: учасник повинен зазначити конкретні характеристики (технічний опис, вимоги тощо) товару, що пропонує в повному обсязі... Для перешої позиції, наприклад, вимагається: довжина, мм – 550+5%, ширина, мм – 450 мм+7%. Мінімальна товщина плівки, мкм - 7,0+30%. Навіть сюди воно копіюється як "+", а не "±". Питання як розуміти ваш "+" який просто підкреслений? Це "±" чи просто "+ "? Надайте відповідь та внесіть зміни у разі потреби.
Відповідь:
Шановний потенційний Учаснику, повідомляємо Вам про те, що "±" треба розуміти, як "±" або "+/-".
Враховуючи вищевикладене, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
15.08.2024 17:12
Відповідь надана
Перенесіть термін поставки
Номер:
e402f9ae89a54511992d05b4c2f62435
Дата опублікування:
13.08.2024 14:01
Опис:
Перенесіть термін поставки товару, щоб не виникло проблем як на минулих закупівлях. Бо зараз хтось подасть скаргу на документацію, потім на переможця або відхиленя і термін поставки пройде. Ви запустите відміну бо пройшов термін поставки. На це поскаржаться. АМКУ скаже що все ок і відміняти тендер не можна. І так пройде місяця 2, а може й 3. Так що перенесіть темін поставки, а то складається враження що товар вам взагалі не потрібен і закупівлі ви по приколу публікуєте.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Ваше звернення уважно розглянуто управлінням освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, в свою чергу повідомляємо наступне.
На підставі підпункту 4 пункту 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), де зазначено: «продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», та частини 1 статті 188 Господарського кодексу України, а також частини 1 статті 652 Цивільного кодексу України, у зв'язку з подачею скарги до АМКУ, перебіг строків буде призупинено на час розгляду скарги, а саме: строків підписання договору та строків поставки товару.
Враховуючи вищевикладене, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Дата відповіді:
15.08.2024 17:08
Відповідь надана
що до ТУ
Номер:
a6db0aef67a94a99b2244479fba646b9
Дата опублікування:
12.08.2024 16:21
Опис:
Шановний Замовнику! В Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимоги до нормативних документів, яким повинні відповідати запропоновані товари, а саме: «Нормативний документ: виготовлено згідно з ТУ У 22.2-39865735-001:2016 або ТУ У 25.2-31911363-004-2003».
Відповідно до Примітки Додатку 2 до тендерної документації «* Примітки: Під еквівалентним товаром мається на увазі товар будь-якого іншого виробника, технічні характеристики та нормативна документація якого відповідають вимогам до технічних характеристик та нормативним документам, встановленим в Таблиці 1 Додатку 2.»
Звертаємо Вашу увагу, що документи ТУ У 22.2-39865735-001:2016 та ТУ У 25.2-31911363-004-2003 є технічними документами конкретних виробників товару, ці документи відсутні у відкритому доступі, в зв’язку з чим неможливо виконати вимогу щодо надання еквівалентного товару до невідомих вимог. Ставлячи вимоги, що заздалегідь неможливо виконати Замовник встановлює дискримінаційні вимоги, що прямо заборонено ЗУ «Про публічні закупівлі». Просимо внести зміни до Тендерної документації та вилучити необхідність відповідності еквівалентного товару конкретним ТУ окремих виробників. Заздалегідь вдячні.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Ваше звернення уважно розглянуто управлінням освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, в свою чергу повідомляємо наступне.
Замовником ретельно досліджено ринок України з продажу та виготовлення поліетиленових мішків та пакетів для сміття (далі – Товар) та за результатами зроблено висновок, що на ринку України є не менше двох виробників вказаних Товарів, які відповідають усім технічним вимогам до товару, наведеним у Додатку 2, а також, які виготовляються відповідно до зазначених у Додатку 2 ТУ У, за наступними торговими марками: ТМ BuroClean та ТМ PRO service OPTIMUM.
Тобто, увесь перелік товарів, наведених у Додатку 2, виготовляє мінімум два виробники, що не суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям (Постанова Кабінету Міністрів України № 1178).
Вимоги у Додатку 2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ) до предмету закупівлі "код ДК 021:2015 – 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Пакети для сміття для закладів освіти Оболонського району міста Києва)" (далі – Додаток 2) не порушують Закону України «Про публічні закупівлі» та встановлені у відповідності до Статті 22 "Тендерна документація" (підпункт 3 пункту 2): «У тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону»; Статті 22 "Тендерна документація" (підпункт 4 пункту 2) «У тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)»; Статті 22 "Тендерна документація" (пункт 3): «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
З вищезазначеного вбачається, що вимоги у Додатку № 2 до товарів №№ 1, 2, 3, 4, 5 не є дискримінаційними по відношенню до учасників та встановлені Замовником згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» і, відповідно, не обмежують конкуренцію серед учасників у даних відкритих торгах з особливостями.
Дата відповіді:
15.08.2024 17:02