• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 – 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Пакети для сміття для закладів освіти Оболонського району міста Києва)

Завершена

706 165.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 530.82 UAH
Номер: f03f8ea78e9a46d79cb55235463246b4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-03-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.12.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 03.12.2024 12:20 - 25.12.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 02.12.2024 № 332 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2024-08-09-009173-a 09.08.2024 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 188-19-24, lisitsyna9325@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання виконання Замовником рішення органу оскарження від 26.08.2024 № 14304-р/пк-пз встановлено порушення частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), стан виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 26.08.2024 № 14304-р/пк-пз, від 26.08.2024 № 14284-р/пк-пз, від 26.08.2024 № 14319-р/пк-пз, від 26.08.2024 № 14298-р/пк-пз, від 30.09.2024 № 16009-р/пк-пз, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 31.07.2024 № 126 (зі змінами) (далі – ТД), рішення Комісія АМКУ від 26.08.2024 № 14304-р/пк-пз, від 26.08.2024 № 14284-р/пк-пз, від 26.08.2024 № 14319-р/пк-пз, від 26.08.2024 № 14298-р/пк-пз, від 30.09.2024 № 16009-р/пк-пз та від 31.10.2024 № 17726-р/пк-пз, коментарі замовника щодо усунення порушень на підставі рішення Комісії АМКУ від 18.09.2024 та від 09.10.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 14.10.2024, тендерну пропозицію ФОП «Рогач Аліна Валеріївна», ФОП Матвійчук Віталій Анатолійович та ФОП «КОВАЛЕНКО ОКСАНА МИКОЛАЇВНА» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції ФОП «Рогач Аліна Валеріївна», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП «Рогач Аліна Валеріївна» від 17.10.2024 № 126/5, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Матвійчук Віталій Анатолійович від 18.10.2024 № 126/6, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем закупівлі від 05.11.2024 № 126/7 та повідомлення про намір укласти договір від 05.11.2024, протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою про внесення змін до тендерної документації на виконання рішень Комісія АМКУ № 14304-р/пк-пз, № 14284-р/пк-пз, № 14319-р/пк-пз, № 14298-р/пк-пз від 18.09.2024 № 126/2, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про внесення змін до тендерної документації на виконання рішення Комісії АМКУ № 16009-р/пк-пз від 09.10.2024 №126/3, договір від 12.11.2024 № 163 - Т, додаткову угоду від 13.11.2024 № 1, пояснення та документи надані Замовником від 10.12.2024 на запит Північного офісу Держаудитслужби, оприлюднені через електронну систему закупівель. Аналізом інформації, розміщеної в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ФОП «Рогач Аліна Валеріївна» з остаточною ціною пропозиції 646 450,00 гривень, ФОП Матвійчук Віталій Анатолійович з остаточною ціною пропозиції 647 350,00 гривень та ФОП «КОВАЛЕНКО ОКСАНА МИКОЛАЇВНА» з остаточною ціною пропозиції 706 117,25 гривень. Моніторингом встановлено, що тендерні пропозиції ФОП «Рогач Аліна Валеріївна» та ФОП Матвійчук Віталій Анатолійович відхилено на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення ФОП «Рогач Аліна Валеріївна» та ФОП Матвійчук Віталій Анатолійович, зазначених у протоколах відхилення від 17.10.2024 № 126/5 та від 18.10.2024 № 126/6 , порушень не встановлено. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника ФОП «КОВАЛЕНКО ОКСАНА МИКОЛАЇВНА» з остаточною ціною пропозиції 706 117, 25 гривень та укладено договір від 12.11.2024 № 163 – Т. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами здійсненого моніторингу встановлено наступне. За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Відповідно до пункту 55 Особливостей № 1178, оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII – рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що на розгляд Комісії АМКУ надійшла скарга ТОВ «БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП» (далі - Скаржник) від 13.08.2024 № UA-2024-08-09-009173-a.c1 щодо оскарження умов тендерної документації. За результатами розгляду вищезазначеної скарги Комісією АМКУ було прийняте рішення від 26.08.2024 №14304-р-пк/пз (далі – Рішення), відповідно до якого встановлено, що Замовник порушив вимоги Закону № 922-VIII під час встановлення вимог тендерної документації та зобов’язано Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, зокрема, до пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації, в частині надання в складі тендерної пропозиції копії ТУ У з інформацією про дату реєстрації ТУ У, згідно Рішення: «За таких умов, вимога Документації в частині надання у складі пропозиції копії ТУ У тільки першої сторінки (зі змінами до ТУ У або без змін до ТУ У) саме з датою реєстрації ТУ У, не узгоджується з вимогами чинного законодавства в цій частині. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.» та внести зміни до вимог пункту 2.2 Додатку 2 до ТД, в частині надання фото кожної позиції запропонованого еквівалентного товару в оригінальній тарі, що буде постачатись зі зворотною та лицьовою стороною з етикетками, згідно Рішення: «За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть додатково надати в складі тендерної пропозиції вищезазначені фото кожної позиції запропонованого еквівалентного товару в оригінальній тарі, що буде постачатися саме зі зворотною та лицьовою стороною з етикетками, при цьому на фото запропонованого еквівалентного товару в упаковці з етикетками повинна бути зазначена інформація саме щодо технічних характеристик, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника…… Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.». Слід заначити, що Замовником на виконання рішення Комісії АМКУ від 26.08.2024 № 14304-р-пк/пз на вебпорталі Уповноваженого органу оприлюднено коментар: «На виконання рішення органу оскарження № 14304-р/пк-пз від 26.08.2024 Замовником внесено зміни до тендерної документації та оголошення (протокол № 126/2 від 18.09.2024)». Однак, на порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII, Замовником не усунуті порушення, викладені в пункті 2 та 3 Рішення Комісії АМКУ від 26.08.2024 № 14304-р/пк-пз. Поруч з тим, на розгляд Комісії АМКУ надійшла повторна скарга ТОВ «БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП» від 19.09.2024 № UA-2024-08-09-009173-a.c1 щодо оскарження умов тендерної документації, відповідно до якого Скаржником зазначено, зокрема, щодо невиконання рішення Комісії АМКУ від 26.08.2024 № 14304-р-пк/пз. За результатами розгляду вищезазначеної скарги Комісією АМКУ було прийняте відповідне рішення від 30.09.2024 №16009-р/пк-пз, згідно з яким встановлено, зокрема, що Замовник порушив вимоги частини 22 статті 18 Закону № 922-VIII, а саме - не виконав рішення Комісії АМКУ від 26.08.2024 №14304-р/пк-пз, та не усунув невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в частині «надання в складі тендерної пропозиції копії ТУ У з інформацією про дату реєстрації ТУ У та пункті 2.2 Додатку 2 до ТД», та в частині «надання фото кожної позиції запропонованого еквівалентного товару в оригінальній тарі, що буде постачатись зі зворотною та лицьовою стороною з етикетками», чим не виконано пункт 2 та 3 Рішення Комісії АМКУ від 26.08.2024 № 14304-р/пк-пз, та чим, відповідно, порушено вимоги частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень: 23.12.2024 17:13 - 07.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 23.12.2024 17:13

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) надає інформацію про вжиті заходи щодо усунення виявлених порушень, викладених у Висновку від 23.12.2024 р. про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-08-09-009173-a «код ДК 021:2015 – 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Пакети для сміття для закладів освіти Оболонського району міста Києва)». На виконання зобов’язання щодо усунення виявлених порушень за результатами моніторингу, повідомляємо наступне: 1. Під час здійснення процедури Закупівлі Замовником неодноразово були внесені зміни до Тендерної документації шляхом виключення «дискримінаційних вимог», що були предметом розгляду органу оскарження. 2. За підсумком всіх внесених змін, участь в процедурі закупівлі взяли три учасники, що доводить дотримання Замовником принципів добросовісної конкуренції серед учасників, ефективності, прозорості, пропорційності, відкритості на всіх стадіях закупівельного процесу. Крім того, з уповноваженими особами Замовника було проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення ними в подальшому (під час здійснення закупівель) порушень вимог Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінеті Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Разом з тим, уповноваженим особам було наголошено на посиленні уваги, більш ретельному ставленні до виконання своїх посадових обов’язків та вжитті максимальних заходів щодо неухильного дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель для запобігання порушень в майбутньому. Таким чином, всі зауваження та зобов’язання, викладені органом державного фінансового контролю (Північним офісом Держаудитслужби) у Висновку від 23.12.2024 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-08-09-009173-a, повністю враховані та виконані а також прийняті для керівництва в роботі з метою недопущення Замовником в майбутньому подібних порушень у сфері здійснення публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 30.12.2024 13:42

Запити/Пояснення