-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 – 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Пакети для сміття для закладів освіти Оболонського району міста Києва)
Завершена
706 165.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 530.82 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 530.82 UAH
Номер:
f03f8ea78e9a46d79cb55235463246b4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-12-03-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.12.2024 00:00
Період моніторингу:
03.12.2024 12:20 - 25.12.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.12.2024 № 332
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-08-09-009173-a 09.08.2024
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання виконання Замовником рішення органу оскарження від 26.08.2024 № 14304-р/пк-пз встановлено порушення частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), стан виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 26.08.2024 № 14304-р/пк-пз, від 26.08.2024 № 14284-р/пк-пз, від 26.08.2024 № 14319-р/пк-пз, від 26.08.2024 № 14298-р/пк-пз, від 30.09.2024 № 16009-р/пк-пз, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 31.07.2024 № 126 (зі змінами) (далі – ТД), рішення Комісія АМКУ від 26.08.2024 № 14304-р/пк-пз, від 26.08.2024 № 14284-р/пк-пз, від 26.08.2024 № 14319-р/пк-пз, від 26.08.2024 № 14298-р/пк-пз, від 30.09.2024 № 16009-р/пк-пз та від 31.10.2024 № 17726-р/пк-пз, коментарі замовника щодо усунення порушень на підставі рішення Комісії АМКУ від 18.09.2024 та від 09.10.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 14.10.2024, тендерну пропозицію ФОП «Рогач Аліна Валеріївна», ФОП Матвійчук Віталій Анатолійович та ФОП «КОВАЛЕНКО ОКСАНА МИКОЛАЇВНА» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції ФОП «Рогач Аліна Валеріївна», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП «Рогач Аліна Валеріївна» від 17.10.2024 № 126/5, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Матвійчук Віталій Анатолійович від 18.10.2024 № 126/6, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем закупівлі від 05.11.2024 № 126/7 та повідомлення про намір укласти договір від 05.11.2024, протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою про внесення змін до тендерної документації на виконання рішень Комісія АМКУ № 14304-р/пк-пз, № 14284-р/пк-пз, № 14319-р/пк-пз, № 14298-р/пк-пз від 18.09.2024 № 126/2, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про внесення змін до тендерної документації на виконання рішення Комісії АМКУ № 16009-р/пк-пз від 09.10.2024 №126/3, договір від 12.11.2024 № 163 - Т, додаткову угоду від 13.11.2024 № 1, пояснення та документи надані Замовником від 10.12.2024 на запит Північного офісу Держаудитслужби, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Аналізом інформації, розміщеної в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ФОП «Рогач Аліна Валеріївна» з остаточною ціною пропозиції 646 450,00 гривень, ФОП Матвійчук Віталій Анатолійович з остаточною ціною пропозиції 647 350,00 гривень та ФОП «КОВАЛЕНКО ОКСАНА МИКОЛАЇВНА» з остаточною ціною пропозиції 706 117,25 гривень.
Моніторингом встановлено, що тендерні пропозиції ФОП «Рогач Аліна Валеріївна» та ФОП Матвійчук Віталій Анатолійович відхилено на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178.
Перевіркою підстав відхилення ФОП «Рогач Аліна Валеріївна» та ФОП Матвійчук Віталій Анатолійович, зазначених у протоколах відхилення від 17.10.2024 № 126/5 та від 18.10.2024 № 126/6 , порушень не встановлено.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника ФОП «КОВАЛЕНКО ОКСАНА МИКОЛАЇВНА» з остаточною ціною пропозиції 706 117, 25 гривень та укладено договір від 12.11.2024 № 163 – Т.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено наступне.
За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Відповідно до пункту 55 Особливостей № 1178, оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII – рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що на розгляд Комісії АМКУ надійшла скарга ТОВ «БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП» (далі - Скаржник) від 13.08.2024 № UA-2024-08-09-009173-a.c1 щодо оскарження умов тендерної документації.
За результатами розгляду вищезазначеної скарги Комісією АМКУ було прийняте рішення від 26.08.2024 №14304-р-пк/пз (далі – Рішення), відповідно до якого встановлено, що Замовник порушив вимоги Закону № 922-VIII під час встановлення вимог тендерної документації та зобов’язано Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, зокрема, до пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації, в частині надання в складі тендерної пропозиції копії ТУ У з інформацією про дату реєстрації ТУ У, згідно Рішення: «За таких умов, вимога Документації в частині надання у складі пропозиції копії ТУ У тільки першої сторінки (зі змінами до ТУ У або без змін до ТУ У) саме з датою реєстрації ТУ У, не узгоджується з вимогами чинного законодавства в цій частині. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.» та внести зміни до вимог пункту 2.2 Додатку 2 до ТД, в частині надання фото кожної позиції запропонованого еквівалентного товару в оригінальній тарі, що буде постачатись зі зворотною та лицьовою стороною з етикетками, згідно Рішення: «За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть додатково надати в складі тендерної пропозиції вищезазначені фото кожної позиції запропонованого еквівалентного товару в оригінальній тарі, що буде постачатися саме зі зворотною та лицьовою стороною з етикетками, при цьому на фото запропонованого еквівалентного товару в упаковці з етикетками повинна бути зазначена інформація саме щодо технічних характеристик, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника…… Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.».
Слід заначити, що Замовником на виконання рішення Комісії АМКУ від 26.08.2024 № 14304-р-пк/пз на вебпорталі Уповноваженого органу оприлюднено коментар: «На виконання рішення органу оскарження № 14304-р/пк-пз від 26.08.2024 Замовником внесено зміни до тендерної документації та оголошення (протокол № 126/2 від 18.09.2024)».
Однак, на порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII, Замовником не усунуті порушення, викладені в пункті 2 та 3 Рішення Комісії АМКУ від 26.08.2024 № 14304-р/пк-пз.
Поруч з тим, на розгляд Комісії АМКУ надійшла повторна скарга ТОВ «БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП» від 19.09.2024 № UA-2024-08-09-009173-a.c1 щодо оскарження умов тендерної документації, відповідно до якого Скаржником зазначено, зокрема, щодо невиконання рішення Комісії АМКУ від 26.08.2024 № 14304-р-пк/пз.
За результатами розгляду вищезазначеної скарги Комісією АМКУ було прийняте відповідне рішення від 30.09.2024 №16009-р/пк-пз, згідно з яким встановлено, зокрема, що Замовник порушив вимоги частини 22 статті 18 Закону № 922-VIII, а саме - не виконав рішення Комісії АМКУ від 26.08.2024 №14304-р/пк-пз, та не усунув невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в частині «надання в складі тендерної пропозиції копії ТУ У з інформацією про дату реєстрації ТУ У та пункті 2.2 Додатку 2 до ТД», та в частині «надання фото кожної позиції запропонованого еквівалентного товару в оригінальній тарі, що буде постачатись зі зворотною та лицьовою стороною з етикетками», чим не виконано пункт 2 та 3 Рішення Комісії АМКУ від 26.08.2024 № 14304-р/пк-пз, та чим, відповідно, порушено вимоги частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
23.12.2024 17:13 - 07.01.2025 00:00
Дата публікації висновку:
23.12.2024 17:13
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) надає інформацію про вжиті заходи щодо усунення виявлених порушень, викладених у Висновку від 23.12.2024 р. про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-08-09-009173-a «код ДК 021:2015 – 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Пакети для сміття для закладів освіти Оболонського району міста Києва)».
На виконання зобов’язання щодо усунення виявлених порушень за результатами моніторингу, повідомляємо наступне:
1. Під час здійснення процедури Закупівлі Замовником неодноразово були внесені зміни до Тендерної документації шляхом виключення «дискримінаційних вимог», що були предметом розгляду органу оскарження.
2. За підсумком всіх внесених змін, участь в процедурі закупівлі взяли три учасники, що доводить дотримання Замовником принципів добросовісної конкуренції серед учасників, ефективності, прозорості, пропорційності, відкритості на всіх стадіях закупівельного процесу.
Крім того, з уповноваженими особами Замовника було проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення ними в подальшому (під час здійснення закупівель) порушень вимог Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінеті Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Разом з тим, уповноваженим особам було наголошено на посиленні уваги, більш ретельному ставленні до виконання своїх посадових обов’язків та вжитті максимальних заходів щодо неухильного дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель для запобігання порушень в майбутньому.
Таким чином, всі зауваження та зобов’язання, викладені органом державного фінансового контролю (Північним офісом Держаудитслужби) у Висновку від 23.12.2024 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-08-09-009173-a, повністю враховані та виконані а також прийняті для керівництва в роботі з метою недопущення Замовником в майбутньому подібних порушень у сфері здійснення публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
30.12.2024 13:42
Запити/Пояснення
Номер:
d98724738f1d4a319ac9b3e51549d0d6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.12.2024 17:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Пакети для сміття для закладів освіти Оболонського району міста Києва)» за кодом ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-09-009173-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
1.Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати пояснення щодо причин та підстав невиконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель від 26.08.2024 № 14304-р/пк-пз в частині виключення «дискримінаційних вимог» в тендерній документації, згідно вищезазначеного рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
58d3a4a656474cb68ccde39fe9a5a515
Назва:
Надання пояснень на запит
Дата опублікування:
10.12.2024 13:42
Опис:
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення на запит Північного офісу Держаудитслужби від 05.12.2024 у межах проведення моніторингу закупівлі: «код ДК 021:2015 – 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Пакети для сміття для закладів освіти Оболонського району міста Києва)», унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівлі: UA-2024-08-09-009173-a.
Щодо обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості повідомляємо наступне.
З метою дотримання санітарно-гігієнічних норм в закладах освіти Оболонського району міста Києва та створення безпечних умов для всіх учасників освітнього процесу, а також з метою підтримки належного стану прилеглих територій освітніх закладів, шляхом забезпечення їх необхідною матеріально-технічною базою, управлінням освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації було прийнято рішення про здійснення закупівлі пакетів для сміття, про що оприлюднено в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю «код ДК 021:2015 – 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Пакети для сміття для закладів освіти Оболонського району міста Києва)», очікуваною вартістю 706 165,00 грн.
Обсяги закупівлі та розмір витрат на закупівлю даного товару визначено відповідно до кошторису на 2024 рік, складеного на підставі бюджетних запитів та з урахуванням потреб закладів освіти Оболонського району міста Києва.
Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до фактичних потреб закладів освіти Оболонського району, з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації, а також вимог Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.2016 № 234 та Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020 № 2205.
Під час підготовки Закупівлі Замовником було проаналізовано низку аналогічних закупівель минулих років, за результатами яких закладами освіти було отримано виключно якісний та безпечний товар. Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. На момент визначення технічних та якісних характеристик товару було проведено моніторинг пропозицій на ринку та здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної відкритої інформації про ціни, характеристики товару (технічні та якісні) з порталів/сайтів виробників товару або імпортерів товару в Україну, де представлені каталоги товарів з детальним технічним описом, фото, торговою маркою, артикулом тощо.
Враховуючи вищезазначене, замовник прийняв рішення щодо застосування саме таких технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, які і були зазначені в оголошенні про проведення закупівлі (в тендерній документації).
Очікувана вартість предмета Закупівлі визначена з урахуванням примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275, з використанням методу порівняння ринкових цін.
Так, управлінням освіти під час підготовки процедури Закупівлі був здійснений моніторинг цін на аналогічний товар, який проводився шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформації про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель Prozorro, тощо), а також шляхом аналізу комерційних (цінових) пропозицій, отриманих від потенційних постачальників.
Зокрема, Управлінням освіти був направлений запит цінових пропозицій від 23.07.2024 №104/18-1751 (додається до пояснень) на електронні адреси потенційних постачальників, які або вже здійснювали постачання аналогічного товару (укладені договори з постачання), або є потенційними постачальниками, які здійснюють постачання пакетів для сміття на ринку, тобто є потенційними учасниками процедури закупівлі вищезазначених товарів.
У відповідь на запит було отримано чотири комерційні пропозиції (додаються до пояснень), на підставі яких Замовником проведено розрахунок середньої вартості.
Розрахунок очікуваної вартості здійснювався методом порівняння отриманих цін (з врахуванням ПДВ). Визначено середню очікувану вартість товарів, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою: Цоч = (Ц1 + Ц2 + Ц3 + Ц4) / 4, де: Цоч – середня очікувана вартість; Ц1 – ціна товару потенційного учасника 1; Ц2 – ціна товару потенційного учасника 2; Ц3 – ціна товару потенційного учасника 3, Ц4 – ціна товару потенційного учасника 4. Заплановані ціни за всіма позиціями не перевищували середньоринкові станом на дату прийняття рішення про Закупівлю.
Таким чином, очікувана вартість Закупівлі визначена відповідно до середньоринкових цін на такий Товар та, виходячи з кількості закладів освіти Оболонського району міста Києва, із врахуванням потреби (бюджетних запитів) та кошторисних призначень, а також з дотриманням вимоги оптимального співвідношення ціни та якості.
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. На виконання вищевказаного, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено Замовником на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за посиланням:
https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/EEBC55EA77366085C2258B6A0040E9F2
(на підтвердження чого додатково надаємо скрін-копії сторінок публікації).
Щодо причин та підстав невиконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель від 26.08.2024 № 14304-р/пк-пз в частині виключення «дискримінаційних вимог» в тендерній документації, згідно вищезазначеного рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
З метою дотримання вимог законодавства в сфері публічних закупівель та на виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.08.2024 №№ 14304-р/пк-пз, 14284-р/пк-пз, 14319-р/пк-пз, 14298-р/пк-пз, Замовником були внесені зміни до Тендерної документації (протокол від 18.09.2024 № 126/2 додається до пояснень). Зокрема, з тендерної документації виключені «дискримінаційні вимоги», що були предметом розгляду органу оскарження, та з власної ініціативи встановлені інші вимоги для підтвердження технічних та якісних характеристик еквівалентного товару. В подальшому скаржнику стали не в нагоді вже нові встановлені вимоги, що було інтерпретовано ним як невиконання рішення органу оскарження. Таким чином, протягом проведення процедури закупівлі Замовником тричі вносились зміни до тендерної документації.
За підсумком всіх внесених змін, участь в процедурі закупівлі прийняли три учасники, що доводить дотримання замовником принципів добросовісної конкуренції серед учасників, ефективності, прозорості, пропорційності, відкритості на всіх стадіях закупівельного процесу.