-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
комплекти мультимедійного обладнання
Завершена
22 722 615.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 113 613.08 UAH
мін. крок: 0.5% або 113 613.08 UAH
Період уточнення:
08.08.2024 14:11 - 08.09.2024 00:00
Відповідь надана
наявність магазину додатків Google Play Store
Номер:
b0ff2f6116e847ba8d20bb4ed7623499
Дата опублікування:
05.09.2024 20:55
Опис:
Чи підійде альтернативний магазин додатків - не Google Play Store, а наприклад Apple Store? Чи буде замовник розглядати кращі пропозиції?
Відповідь:
Шановний Учаснику, щодо Вашого питання повідомляємо наступне.
Використання магазину додатків залежить від встановленої операційної системи. При встановленій операційній системі Android використовується Google Play Store. При встановленій операційній системі OS або iOS використовується Apple Store.
В тендерній документації та додатках до ТД не встановлена конкретна вимога до операційної системи.
В зв’язку з вищевикладеним в додатки до ТД будуть внесені відповідні зміни.
Щодо розгляду пропозицій Замовник буде діяти відповідно до ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.41 Особливостей.
Дата відповіді:
06.09.2024 16:58
Відповідь надана
Щодо антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
Номер:
2066bed592454ed089b331693732da56
Дата опублікування:
13.08.2024 08:39
Опис:
Шановний Замовник, ЗУ "Про публічні закупівлі" з урахуванням ПКМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року встановлено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: "10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом);" В той же час Вашою Тендерною документацією не передбачена вимога щодо підтвердження Учасником наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. Отже виникає питання: 1) Яким чином це буде перевірятись Вами як Замовником ? 2) Чи передбачено Вашою Тендерною документацією вимога щодо підтвердження наявності в Учасника антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми ?
Відповідь:
Шановний Учаснику, щодо Вашого питання, в п.п. 5.3. п. 5 розділу ІІІ ( Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації передбачена вимога підтвердження Учасником наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом) відповідно до вимог п. 47 Особливостей.
Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: 10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом).
Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47.
Дата відповіді:
14.08.2024 11:46
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
b113e112528043a2832bb9f86934d03a
Дата опублікування:
12.08.2024 13:22
Опис:
Ми бажаємо взяти участь у даній процедурі закупівлі, проте через окремі положення тендерної документації дискримінаційного характеру позбавлені такої можливості.
Зокрема, підготовленою вами тендерною документацією передбачено вимогу до учасників надати:
«Сканкопію аналогічного договору (під аналогічним договором в цій ТД розуміється виконання учасником договору щодо поставок товару, відповідно до коду ДК 021:2015 – 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» та сума (ціна) якого є не меншою ніж 60% очікуваної вартості даної закупівлі за 2023 рік);
За 2023 рік по коду ДК 021:2015 – 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» було укладено на суму не менше 13 000 000 лише 1 договір, це ваш тендер UA-2023-06-29-004886-a - з ТОВ "ІРІДАН". Ми вбачаємо в цьому корупційну схему та дискримінацію учасників адже взяти участь має лише 1 компанія на всю Україну яка вже була єдиним учасником в минулорічному вашому тендері.
Відповідь:
Шановний Учаснику, щодо питання надання Учасником аналогічного договору Замовник висловив свою позицію відповідаючи на попередні аналогічні питання.
Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною і не буде вносити зміни у тендерну документацію.
Дата відповіді:
15.08.2024 12:10
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
9d7b2672b05e442f9c84a6abc189dcbb
Дата опублікування:
09.08.2024 15:23
Опис:
Ми бажаємо взяти участь у даній процедурі закупівлі, проте через окремі положення тендерної документації дискримінаційного характеру позбавлені такої можливості.
Зокрема, підготовленою вами тендерною документацією передбачено вимогу до учасників надати:
«Сканкопію аналогічного договору (під аналогічним договором в цій ТД розуміється виконання учасником договору щодо поставок товару, відповідно до коду ДК 021:2015 – 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» та сума (ціна) якого є не меншою ніж 60% очікуваної вартості даної закупівлі за 2023 рік);
За таких умов, вами встановлено безпідставне обмеження до року укладання договору, а саме - 2023 рік.
Наведене обмеження жодним чином не аргументовано, а відтак є не зрозумілим, чому потенційних учасників позбавлено можливості підтвердити досвід аналогічним договором, укладеним за попередні роки.
Ми переконані, рік виконання аналогічного договору не може бути тим критерієм, що свідчить про аналогічність договору.
Питання щодо встановлених обмежень часу укладання чи виконання аналогічних договорів, які замовник готовий приймати як аналогічні неодноразово було предметом розгляду органу оскарження і кожного разу орган оскарження приймав рішення, що «замовник не обґрунтував необхідності встановлення вищезазначеної вимоги Документації у наведеній редакції». Як приклад, можемо навести рішення від 09.04.2024 № 6326/ UA-2024-03-26-009187-a
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вище викладене, вас усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації, а саме прибрати вимоги, що під аналогічним договором в цій ТД розуміється виконання учасником договору саме за 2023 рік.
Відповідь:
Шановний Учаснику, повідомляємо, що встановлена вимога, щодо підтвердження виконання учасником договору щодо поставок товару, відповідно до коду ДК 021:2015 – 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» та сума (ціна) якого є не меншою ніж 60% очікуваної вартості даної закупівлі за 2023 рік не є дискримінаційною з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
У тендерній документації обов’язково зазначаються:
- один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
З урахуванням пункту 24 Особливостей та дотриманням принципів здійснення процедури закупівлі та недискримінації учасників, які закріплені частиною першою статті 5 Закону, Замовник має право самостійно визначати перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Дана вимога встановлена з метою підтвердження можливості та досвіду Учасника щодо постачання великого обсягу товару, що є предметом даної закупівлі, відповідно до коду ДК 021:2015 – 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання»
Крім того зазначаємо, що ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 не встановлено обмежень в сумі (обсязі) аналогічного договору при підтвердженні даної вимоги.
Встановлюючи вимогу щодо надання аналогічного договору за 2023 рік, Замовник прагне вибрати Учасника, який має досвід постачання товару, що є предметом закупівлі , у великих об’ємах в умовах військового часу з постійним, систематичним відключенням світла, що не може бути дискримінаційним. Адже, наявність досвіду виконання аналогічного договору наприклад за 2021 рік не може вважатися релевантним, оскільки, з початком повномасштабної війни, багато компаній вже не можуть якісно та вчасно виконувати постачання товару.
Також, Ви посилаєтесь на:
1. Рішення АМКУ від 09.04.2024 № 6326/ UA-2024-03-26-009187-a, звертаємо увагу, що оскаржувальна вимога звучала так: « Копії аналогічних договорів, з актами (або без) щодо надання послуг не менше 2 (двох) вказаних в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів протягом 2022-2023 рр. (один Договір за 2022 р. та один Договір за 2023 рік).» , що не є дослівною або тотожною вимозі встановленої в Тендерній документації по цій конкретній закупівлі. Тендерна документація не містить вимог щодо надання «не менше ніж 2 договори», а отже зазначене Рішення АМКУ не може бути прийнято АМКУ до уваги, оскільки предметом оскарження були зовсім інші вимоги Тендерної документації.
Крім того, вимога Тендерної документації, встановлена таким чином, що Учасники можуть надати аналогічний договір , як з замовником в розумінні п. 11 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», так і замовником, який не відноситься до замовників в розумінні п. 11 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», що не може бути дискримінаційним по відношенню до Учасників.
Зважаючи на викладене вище замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною і не буде вносити зміни у тендерну документацію.
Дата відповіді:
12.08.2024 15:57
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
6b79bc3c774b4b5c8a84eb47f360ff2d
Дата опублікування:
09.08.2024 15:22
Опис:
Шановний замовник!
Ми бажаємо взяти участь у даній процедурі закупівлі, проте через окремі положення тендерної документації дискримінаційного характеру позбавлені такої можливості.
Зокрема, підготовленою вами тендерною документацією передбачено вимогу до учасників надати:
«Сканкопію аналогічного договору (під аналогічним договором в цій ТД розуміється виконання учасником договору щодо поставок товару, відповідно до коду ДК 021:2015 – 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» та сума (ціна) якого є не меншою ніж 60% очікуваної вартості даної закупівлі за 2023 рік);
За таких умов, зважаючи, що очікувана вартість закупівлі 22 722 615,00, сума аналогічного договору наданого учасниками має бути не меншою аніж 11 361 307,5 грн.
Через встановлену в такий спосіб вимогу наше підприємство, маючи значний досвід виконання аналогічних замовлень, позбавлене можливості взяти участь у процедурі закупівлі.
Адже у нас відсутній договір за 2023 рік на суму, що перевищує 11 361 307,5.
Водночас, ми переконані, що відсутність у нас такого договору не може бути тим критерієм, що свідчить про неможливість виконання замовлення, що є предметом закупівлі.
На нашу думку, сформульовані вами вимоги в частині документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів не можна охарактеризувати як такі, що спрямовані на відбір постачальників потенційно спроможних виконати замовлення, встановлені вами обмеження не мають обґрунтованої мети чи логічного пояснення, а отже цілком підпадають під ознаки дискримінаційних умов.
Питання щодо встановлених обмежень в частині граничної суми договорів, які замовник готовий приймати як аналогічні неодноразово було предметом розгляду органу оскарження і кожного разу орган оскарження приймав рішення, що «замовник не обґрунтував необхідності встановлення вищезазначеної вимоги Документації у наведеній редакції». Як приклад, можемо навести рішення від 30.05.2024 №9517/ UA-2024-05-16-008419-a; рішення від 29.02.2024 № 3865/UA-2024-02-13-014189-a
Адже сума договору жодним чином не може бути тією ознакою, яка свідчить про аналогічність договору.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вище викладене, вас усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації, а саме прибрати вимоги, що під аналогічним договором в цій ТД розуміється виконання учасником договору сума (ціна) якого є не меншою ніж 60% очікуваної вартості даної закупівлі.
Дуже розраховуємо на ваше бажання провести прозору і чесну закупівлю.
Проте повідомляємо, що у випадку вашої відмови добровільно внести зміни до тендерної документації ми налаштовані оскаржувати вимоги документації до АМКУ.
Відповідь:
Шановний Учаснику, повідомляємо, що встановлена вимога, щодо підтвердження виконання учасником договору щодо поставок товару, відповідно до коду ДК 021:2015 – 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» та сума (ціна) якого є не меншою ніж 60% очікуваної вартості даної закупівлі за 2023 рік не є дискримінаційною з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
У тендерній документації обов’язково зазначаються:
- один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
З урахуванням пункту 24 Особливостей та дотриманням принципів здійснення процедури закупівлі та недискримінації учасників, які закріплені частиною першою статті 5 Закону, Замовник має право самостійно визначати перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Дана вимога встановлена з метою підтвердження можливості та наявності релевантного досвіду Учасника щодо постачання великого обсягу товару, що є предметом даної закупівлі, відповідно до коду ДК 021:2015 – 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання»
Встановлюючи вимогу щодо надання аналогічного договору сума (ціна) якого є не меншою ніж 60% очікуваної вартості даної закупівлі, Замовник прагне вибрати Учасника, який має досвід постачання товару, що є предметом закупівлі , у великих об’ємах в умовах військового часу з постійним, систематичним відключенням світла, що не може бути дискримінаційним.
Також, Ви посилаєтесь на:
1. Рішення АМКУ від 30.05.2024 №9517/ UA-2024-05-16-008419-a, звертаємо увагу, що оскаржувальна вимога звучала так: «Під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір на послуги з розробки проекту землеустрою, (фактична сума не менше 30% від очікуваної вартості даної закупівлі), укладені не раніше 2022 року. На підтвердження Учасником надаються скани, виготовлені з оригіналів аналогічних договорів (не менше ніж 2 договори) та акти, які згідно земельних норм підтверджують прийняття замовником наданих послуг у повному обсязі. Також Учасником надаються відгуки щодо виконання аналогічних договорів (вимоги до відгуку: дата - не раніше 2024 року, з інформацію щодо реквізитів договору (дата укладення, номер), а також найменування виконуваних послуг згідно договору, інформацію про достатність технічного потенціалу учасника та наявність необхідних виробничих фахівців під час виконання договору, дотримання учасником вимог чинного законодавства України).» , що не є дослівною або тотожною вимозі встановленої в Тендерній документації по цій конкретній закупівлі. Тендерна документація не містить вимог щодо надання «не менше ніж 2 договори» та вимогу щодо надання вигуків, а отже зазначене Рішення АМКУ не може бути прийнято АМКУ до уваги, оскільки предметом оскарження були зовсім інші вимоги Тендерної документації.
2. Рішення АМКУ від 29.02.2024 № 3865/UA-2024-02-13-014189-a, звертаємо увагу, що оскаржувальна вимога звучала так: «Зважаючи на необхідність підтвердження можливості виконання встановленого технічним завданням обсягу послуг, аналогічним вважається договір, серед послуг якого є послуги з технічного обслуговування систем протипожежного захисту (серед послуг з технічного обслуговування повинні бути системи пожежогасіння) та системи централізованого пожежного спостерігання (спостереження) (системи передавання тривожних сповіщень), або послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (системи оповіщення), системи пожежогасіння та системи централізованого пожежного спостерігання (спостереження) (системи передавання тривожних сповіщень) з наданням таких послуг в принаймні половині від загальної кількості об’єктів згідно даної закупівлі. У разі надання аналогічного договору, укладеного із замовником в розумінні пункту 11 частини першої статті 1 Закону - такий договір повинен бути опублікований на веб -порталі Уповноваженого органу, бути укладеним і виконаним на суму не менше 15% очікуваної вартості даної процедури закупівлі Для підтвердження виконання договору на суму не менше 15% очікуваної вартості даної закупівлі на веб — порталі Уповноваженого органу повинен бути опублікований звіт про виконання договору. Додатково надати оригінал листа - відгуку від замовника про виконання учасником, вказаного в довідці аналогічного договору (відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку, містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень). У разі відсутності опублікованого звіту про виконання договору в електронній системі закупівель, на підтвердження виконання договору учасники зобов'язані надати акти виконаних робіт наданих послуг, тощо з підписами обох сторін, що підтверджують достовірність виконання аналогічного договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі, а також лист - відгук від Замовника з обов'язковим зазначенням номеру та дати договору до якого надається відгук, про якість виконаних робіт (надання послуг), своєчасність, наявність чи відсутність зауважень, лист - роз'яснення щодо причини відсутності опублікованого звіту про виконання договору на веб порталі Уповноваженого органу, акти звірки з Замовником. 3 У разі надання аналогічного договору, укладеного із замовником, який не відноситься до замовників в розумінні пункту 11 частини першої статті 1 Закону - такий договір повинен бути укладеним і виконаним на суму не менше 15% очікуваної вартості даної процедури закупівлі. У складі пропозиції обов 'язкове надання копії такого договору, листа - відгуку від такого замовника, документи для підтвердження виконання договору на суму не менше 15% очікуваної вартості даної закупівлі (акти виконаних робітнаданих послуг та або видаткові накладні, або інші документи), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно такого договору, документи, що підтверджують оплату податків в період виконання умов договору, фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально) стосовно року, в якому були виконані роботи (надані послуги) згідно аналогічного договору".», оскільки Тендерна документація не містить зазначених вимог до аналогічного договору, то зазначене Рішення АМКУ не може бути прийнято АМКУ до уваги, оскільки предметом оскарження були зовсім інші вимоги Тендерної документації.
Також, Замовник керується практикою АМКУ щодо зазначеного питання (рішення № 2116-р/пк-пз від 15.12.2016р.) згідно з якої визначення мінімальної вартості аналогічного договору виходячи із специфіки закупівлі не є дискримінацією.
Крім того, вимога Тендерної документації, встановлена таким чином, що Учасники можуть надати аналогічний договір , як з замовником в розумінні п. 11 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», так і замовником, який не відноситься до замовників в розумінні п. 11 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», що не може бути дискримінаційним по відношенню до Учасників.
Зважаючи на викладене вище замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною і не буде вносити зміни у тендерну документацію.
Дата відповіді:
12.08.2024 15:56
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
c50744f38d944174a77d8b70e1463d3a
Дата опублікування:
08.08.2024 20:30
Опис:
Шановний Замовнику!
Звертаємо Вашу увагу, що вимога про надання аналогічних договорів на певну суму, є дискримінаційною по відношенню до інших учасників.
Аналогічно, дискримінаційною є вимога про надання аналогічних договорів за певний період часу, зокрема за 2023-й рік (з цього приводу є багато підтверджуючих рішень Органу оскарження).
На підтвердження дискримінаційності таких вимог пропонуємо ознайомитись із рішеннями органу оскарження, зокрема у закупівлях: UA-2020-09-08-002744-c та UA-2018-08-17-000641-b
Пропонуємо Видалити зазначені дискримінаційні вимоги із документації.
В разі відхилення даної вимоги, її буде подано у вигляді скарги до Органу оскарження.
Відповідь:
Шановний Учаснику, повідомляємо, що встановлена вимога, щодо підтвердження виконання учасником договору щодо поставок товару, відповідно до коду ДК 021:2015 – 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» та сума (ціна) якого є не меншою ніж 60% очікуваної вартості даної закупівлі за 2023 рік не є дискримінаційною з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
У тендерній документації обов’язково зазначаються:
- один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
З урахуванням пункту 24 Особливостей та дотриманням принципів здійснення процедури закупівлі та недискримінації учасників, які закріплені частиною першою статті 5 Закону, Замовник має право самостійно визначати перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Дана вимога встановлена з метою підтвердження можливості та досвіду Учасника щодо постачання великого обсягу товару, що є предметом даної закупівлі, відповідно до коду ДК 021:2015 – 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання»
Крім того зазначаємо, що ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 не встановлено обмежень в сумі (обсязі) аналогічного договору при підтвердженні даної вимоги.
Встановлюючи вимогу щодо надання аналогічного договору за 2023 рік, Замовник прагне вибрати Учасника, який має досвід постачання товару, що є предметом закупівлі , у великих об’ємах в умовах військового часу з постійним, систематичним відключенням світла, що не може бути дискримінаційним. Адже, наявність досвіду виконання аналогічного договору наприклад за 2021 рік не може вважатися релевантним, оскільки, з початком повномасштабної війни, багато компаній вже не можуть якісно та вчасно виконувати постачання товару.
Так, Ви посилаєтесь на Рішення АМКУ за 2018 та 2020 роки, тобто прийняті до початку повномасштабного вторгнення. Наразі практика розгляду Скарг з даного питання вже інша, з огляду на обставини, що склалися в країні.
Крім того, дана вимога встановлена таким чином, що Учасники можуть надати аналогічний договір , як з замовником в розумінні п. 11 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», так і замовником, який не відноситься до замовників в розумінні п. 11 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», що не може бути дискримінаційним по відношенню до Учасників.
Зважаючи на викладене вище замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною і не буде вносити зміни у тендерну документацію.
Дата відповіді:
11.08.2024 14:15