-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нове будівництво споруди цивільного захисту (укриття) на території Старокривинського будинку-інтернату для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю по вул. Перемоги 76А в с. Старий Кривин Нетішинської міської територіальної громади Шепетівського району Хмельницької області
Завершена
5 966 277.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 831.39 UAH
мін. крок: 0.5% або 29 831.39 UAH
Період уточнення:
26.07.2024 15:34 - 15.08.2024 00:00
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
376553941c714256ba8253920da66a09
Дата опублікування:
10.08.2024 15:21
Опис:
Шановний Замовнику. Згідно Додатку 1 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» розділ ІІІ «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» п.1 вимагається надання довідки з інформацією про Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
« На підтвердження інформації зазначеної у довідці учасник надає:
- копію аналогічного договору підряду*, не менше двох*(без додатків та додаткових угод);.
- документи, що у відповідності до вимог законодавства підтверджують прийняття в експлуатацію закінчених упродовж 2020-2024 років будівництвом об’єктів (Сертифікат про прийняття об’єкта в експлуатацію, або довідка, складена в довільній формі, із посиланням на веб-портал уповноваженого органу, що підтверджує отримання Сертифікату про прийняття об’єкта в експлуатацію, тощо) згідно наданих учасником копій договорів.
Загальна вартість укладеного аналогічного договору повинна бути не меншою аніж 100% розміру очікуваної вартості даної закупівлі.
* - Під аналогічним договором в даній тендерній документації слід розуміти виконання договору підряду щодо нового будівництва/будівництва.»
Наша компанія утворена у 2024 році, має потенціал для виконання таких договорів, як договор на будівництво споруди цивільного захисту (укриття) на території Старокривинського будинку-інтернату для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю, згідно цієї закупівлі: а саме фінансовий, матеріальний, технічний, має робітників відповідної кваліфікації. Ми маємо декілька завершених контрактів на будівництво у 2024 році (рік утворення нашої компанії), але вартість кожного з цих контрактів не перевищує очікуваної вартості цієї закупівлі, а саме 5 966 277,40 грн з ПДВ.
Просимо Вас видалити з тендерної документації дискримінаційну вимогу про ціновий діапазон виконаних аналогічних за предметом закупівлі договорів учасників закупівлі.
Ця вимога обмежує наші права на участь у закупівлі.
Відповідь:
У відповідності до вимог чинного законодавства визначено, що Замовник самостійно визначає вимоги до потенційних Учасників з врахуванням норм чинного законодавства, у відповідності до вимог п.28 «Особливостей» визначено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. Відповідно до абз. 7 п.28 Особливостей визначено,що У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;
Також, повідомляємо Вас, що Закон не містить визначення дискримінаційних вимог тендерної документації. В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Позиції судів щодо визначення дискримінаційності вимог:
- Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду по справі № 640/1042/19 від 29.01.2021 - «…дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших»;
- Європейський суд з прав людини в рішенні суду у справі № 42184/05 «Карсон та інші проти Сполученого Королівства» від 16.03.2010 – «дискримінація - відмінність у ставленні до осіб, які перебувають в аналогічній або схожій ситуації».
- Дискримінаційні вимоги тендерної документації - такі вимоги, яким може відповідати певна обмежена кількість учасників та які суттєво обмежують участь в закупівлі зацікавлених осіб.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням Законнодавства.
Хотілося б наголосити, що не вважаємо вказану вимогу тендерної документації дискримінаційною та такою, що порушує права потенційних Учасників, так як вона однакова для всіх. Ми як Замовник торгів та враховуючи строки виконання та складність виконання робіт з нового будівництва повинні бути впевнені в тому, що підрядна організація має досвід виконання аналогічних робіт на суму, що є не меншою чим очікуванна вартість даних торгів. Тому, враховуючи викладене ми не вбачаємо підстав для внесення змін із вказаного питання.
Дата відповіді:
13.08.2024 16:15
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
f97c7bb867304eef8d86e72d7aa77feb
Дата опублікування:
10.08.2024 15:20
Опис:
Шановний Замовнику. Згідно Додатку 1 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» розділ ІІІ «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору», вимагається: «п. 2. Учасник закупівлі повинен підтвердити обсяг виконаних (реалізованих) будівельно – монтажних робіт за 2023 рік в обсязі не менше 30 млн. грн. (на підтвердження надати звітність за формою № 1-кб (місячна) із підтверджуючою інформацією про отримання вказаної звітності уповноваженим органом).»
Наше підприємство є новоутвореним, створене на початку 2024 року. Тому не маємо можливості підтвердити обсяг виконаних (реалізованих) будівельно – монтажних робіт за 2023 рік. Просимо видалити з тендерної документації дискримінаційну вимогу про підтвердження обсягів виконаних (реалізованих) будівельно – монтажних робіт за 2023 рік. Ця вимога обмежує наші права на участь у закупівлі, як підприємства, утвореного у 2024 році.
Відповідь:
Доброго дня!
У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне:
У відповідності до вимог чинного законодавства визначено, що Замовник самостійно визначає вимоги до потенційних Учасників з врахуванням норм чинного законодавства, у відповідності до вимог п.28 «Особливостей» визначено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. Відповідно до абз. 7 п.28 Особливостей визначено,що У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;
Також, повідомляємо Вас, що Закон не містить визначення дискримінаційних вимог тендерної документації. В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Позиції судів щодо визначення дискримінаційності вимог:
- Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду по справі № 640/1042/19 від 29.01.2021 - «…дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших»;
- Європейський суд з прав людини в рішенні суду у справі № 42184/05 «Карсон та інші проти Сполученого Королівства» від 16.03.2010 – «дискримінація - відмінність у ставленні до осіб, які перебувають в аналогічній або схожій ситуації».
- Дискримінаційні вимоги тендерної документації - такі вимоги, яким може відповідати певна обмежена кількість учасників та які суттєво обмежують участь в закупівлі зацікавлених осіб.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням Законнодавства.
Хотілося б наголосити, що не вважаємо вказану вимогу тендерної документації дискримінаційною та такою, що порушує права потенційних Учасників, так як вона однакова для всіх. Ми як Замовник торгів та враховуючи строки виконання та складність виконання робіт з нового будівництва повинні бути в певнені в належній фінансовій спроможності Підрядної організації в минулих періодах. Також, ми зацікавлені в тому щоб Роботи із новго будівництва виконувалися Підрядником який має необхідний досвід виконання аналогічних робіт. Тому, враховуючи викладене ми не вбачаємо підстав для внесення змін із вказаного питання.
Дата відповіді:
13.08.2024 16:15